- Missatges: 379
Al final 2:03:00 mi peor tiempo en una mitja aunque no para olvidar, me llenó muchísimo estar ahí para poder tirar o echar una mano a algún compañero en alguna parte del recorrido o hasta el final. Saludos a Carme que no es Correcat pero sufrió muchísimo en su empeño por terminar y en algún momento me hizo sufrir incluso a mi, de ver el esfuerzo que tuvo que realizar por un problema en los pies :yes: Al final la tía super contenta y agradecida de llegar a la meta junto con Francesc y conmigo :yipi:
Que GRANDE que eres manu , con esos comportamientos demuestra la persona que eres y doy fe de cuando montaste el ELAskmot o cuando me hiciste de liebre en nassos !!!!!
Ahora que llegan los votos pastanaga estas haciendo meritos jaajaja![]()
Nos vemos en Santako :yes: :yes:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Algú pot penjar el track d'ahir? Voldria mirar una cosa
Si ho vaig fer, i al final la petita diferència es el punt que s'ha comentat al gir a la Av. Glories Catalanes tot just abans de passar el km5. L'any passat es va girar al primer pas de peatons, i aquest any s'ha fet al segón, pel que si son 50-70 metres per anar i tornar, son aquests 100-150 metres que han sortit de més respecte l'edició anterior.
Properament tindrem la reunió de la Comissió amb la Mitja per poder valorar i treure conclussions