17a Mitja de Terrassa 24-01-16 a les 10h

17a Mitja de Terrassa 24-01-16 a les 10h

24 Gen 2016 19:08 #241 per M@rcus (Associat/da)
Bona tarda!

En primer lloc agraïr a tots els responsables i voluntaris que fan possible el muntatge de carpa correcat amb totes les comoditats del mon  :love: :love: :love: GRACIES!!!  :yes:  i als fotògrafs també per tot el recital de fotos  :love:

Doncs a mi em tocaven 30 kilometrets avui segons instruccions del Pablo V.
Així que hem fet una previa de 9 amb en Fiber, Guiri i Sergi clavats a 5:00 que era el que tocava arrivant 5 segons abans del tret de sortida (espectacular control  :surprised:).

La intenció era fer els8 primers a 5 i despres anar baixant fins a 4:40 o 4:45 però com ja m´ho temia...  :beurk: impossible fer canvi de marxa.  :whip: he intentat un parell de vegades a les baixades accelerar i m´he posat a 4:40 fins i tot algun km ha sortit per sota però en arrivar al plà, de nou el 4:50-5:00 s´imposava, deixant de banda que al arrivar a la rambla ja anava tocadet  :rofl: així que he posat el modus Zombie fina a la pujada de la renfe on dalt de tot en Joan33 m´ha animat a enganxar-me i he pogut recuperar el ritme de creuer fins al final  :yes: Merci Joan :love:

Al final 1h44´41"  :he:  sabia que per aqui aniria la cosa, al voltant del sub 1h45´

Lo important es haver fet els 30 i estar en aquests moments força sencer.

Així que setmana a la saca i a seguir sumant de cara a Barcelona.

Propera parada...  edreams  :yes:

Salut companys!  :yipi:

"El dolor es inevitable, però el patiment es opcional" Budha

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2016 19:36 #242 per juavalga (Visitant)
Hola,
Aquesta era la 6ª participació a Terrassa i la primera en la que feia de llebre aquí.
Com sempre genial el muntatge al pati del col·legi i un plaer poder tornar a saludar a molta gent!!  8)

La cura la coneixia prou be i tenia molt clar els ritmes a portar (regulant sempre segons la part del circuit). He anat marcant els kilòmetres segons la cursa i m’he trobat dos punts estranys:
- El primer al Km5 on s’ha fet una mica llarg
- El segon al Km7 on també era llarg però aquest s’ha compensat amb el  següent Km que era mes curt

Això m’ha fet arribar al Km10 amb mes temps perdut del compte. Després he anat recuperant temps, però amb cap per no asfixiar a la gent, però he arribat a la Rambla (Km17) sense el temps guanyat que pretenia i ha tocat fer-la una mica mes ràpid del previst.
Al final a meta 1h25’04”

1-5Km —> 4’03” (aquí tenia que haver guanyat algun segon mes…. problema del km5 per mi)
6-10Km —> 4’09”
11-15Km —> 3’54”
15-20Km —> 4’03”
20-Meta —> 3’57”

Al final per sort molt corredors m’han donat les gracies i m’han tret la sensació estranya que portava.

Propera parada Mitja BCN

24 Gen 2016 19:38 - 24 Gen 2016 19:41 #243 per estanis13 (Associat/da)
Bona tarda! M'ha agradat molt tot avui. El tema de la carpa genial i gràcies! Molts correcats, bastant ambient pel recorregut que és força entretingut  :666: bona organització... no m'esperava tan i val a dir que tot molt bé

La idea inicial era anar a 1h25 però durant la setmana m'he anat animant i avui a la prèvia ja anava sondejant el terreny buscant a veure si trobava a algú per anar a 1h23 o així, almenys intentar-ho. Ningú m'ha comfirmat exactament aquest objectiu i he sortit a veure com anava. Inicialment he anat amb l esrafiki i en lucius, després ens hem quedat amb en lucius en un grup on també ens ha acompanyat en DEL@, a partir del 15 o així ja m'he quedat sol fins al 19 que he atrapat a en Boris amb qui ja he arribat. Al final 1:22:20 i MMP en un bon lloc per fer-la  :rofl: M'anima i molt de cara a l'objectiu de la mitja de Barcelona  :yipi:

Gràcies a tothom pels ànims, als voluntaris de la carpa i als fotògrafs

24 Gen 2016 19:43 - 24 Gen 2016 19:45 #244 per Manel59 (Visitant)
La crònica més tard. Només dues coses: enorme ambient Correcats i que hem quedat primers per equips masculins!!!! 

Felicitats a tots!!!

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

24 Gen 2016 19:46 #245 per cachirulo (Associat/da)
Estanis. Pues ya te lo digo yo. Harás 1h20' peladas y si todavía tienes una vuelta de tuerca 1h19.
2008:Terrassa(1h21'44)Granollers(1h19'30)Barcelona(1h19'28)
2009:Terrassa(1h20'30)Barcelona(1h18'41)Gava(1h18'41)
Por lo tanto se mejora una media de 2'. :great:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

24 Gen 2016 20:00 - 24 Gen 2016 20:43 #246 per pinelli (Associat/da)
guau !!   quina passada!!  aquesta mitja es collonuda , m'agrada el circuit dragon kan que te  :love: ..
arribada ,  cafelico amb francesc ,muntatge carpa , xerradeta i a preparar la previa ..
amb la preparacio del repte la idea era anar a fer uns 7 kms previs , 10 km a ritme de 5:40 i intentar fer una progressio fins a meta ..
(a pendre pel cul la tactica ) .. aquest divendres fent un rodatge suau , em vaig fer mal al soli   :grrrrrr: ..  ahir la fisio em va fer un massatge i em vaig trobar millor .. avui arribava amb dubtes i des de primer km del calentament notava dolor  :mad: .. continuem i al km5 de la previa vaig cap a la creu roja i em passa pels fisios de la cursa .. em fa un massatge i em diu que no te pinta de trencar , pero que si continuen les puntxades em retiri i tots contents .. gracias peñalver  :great: ..
ens posicionem a 15m darrera de socanna  :love:  (un luxe de llebre i a terrassa mes ) .. , sortida i l'agafo al primer km .. cada vegada que feiem un canvi de desnivell me fotia unes punxades que em feien deixar correr la cursa .. continuem fins el km 5 i tot igual , bueno , semblava millorar pero no .. a la barqueta amb les xerrades anavem explicant-nos histories amb el manu1.1 , carsobe , , francesc .. i em feia oblidar el dolor .. a prop de km 9 en jordi mas tira cap al davant .. i jo em moro de ganes d'anar-hi per que tinc la forma necessaria per anar , pero tinc por de trencar-me .. fins que ja no puc mes i decideixo anar mes fort .. aqui he flipat amb la lesio , km 10 ( 5:18 ) no noto res .. km11 (4:47) continuem igual .. estic avançant a gent per un banda i l'altre  :surprised: .. km12 (4:53) , km 13 (4:35 ) , al 14 agafo la llebre i el piri em diu que tiri , li faig cas ... baixada vertiginosa a (4:28) al 16 .. no m'ho crec .. estic tant be i la lesio ni mu .. encara tenim un km pla i la temuda rambla .. pero avui no tinc al mario.cat per pujar-la ..   :love: .. avançant a gent fins el final de pujada i a tope fins meta .. al final 1:51:30 mmp .. guau!   rebaixant mes de 6min la de l'any passat .. me l'he currat  :party: .. tot just acabar , la lesio apareix un altre vegada .. pero ja esta fet .. increible , a mes velocitat , menys dolor .. xerradeta amb moltisims companys , botifarra i a casa a posar gel a la zona .. aviu m'he divertit molt , sobretot la segona part de la cursa ..   :666:
felicitats a tots els mmp crec que estanis( un clasic ) , xik3ta que esta fortisima ,mariona76  (mes de lo mateix i segurament molts altres
agrair a la colla que s'ha encarregat del tema carpa, bocatas i birras  :grrrrrr:
a l'organitzacio de la cursa per donar-nos una mitja quasi perfecta i comptar amb les millors llebres del mon.. (es que sou l'ostia )  :love:
ara a descansar una mica i vigilar el soli .. encantat de xerrar amb tots vosaltres (no dic noms , que em deixo segur ) .. i a per la propera que si tot va be sera santako  :great:

moltes gracies per les fotos carlescat , ergofo , dabit , wolves  .. i mes que sortiran  :love:

24 Gen 2016 20:14 #247 per David C (Visitant)

Per cert, una de les coses que més m'agraden d'aquesta mitja és el detall d'uns veïns que cada any ens posen el "Jo vaig fent footing" del Pere Tàpies... Avui li he cantat tota una estrofa al Boix!

Yes ¡¡¡, cada any la fot ¡ , mola moooolt ¡  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Propera parada ... ¿?

24 Gen 2016 20:15 #248 per David C (Visitant)
Jo resumeixo, ¡¡m'ho he passat teta ¡¡¡¡¡  , i feia temps que no gaudia un mitja ¡, vaig recuperant forma ¡

:party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:

Propera parada ... ¿?

24 Gen 2016 20:18 #249 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda,

M'encanta aquesta Mitja perquè m'aagraden els circuits amb pujades i baixades. Jo encara estic pagant les tres setmanes KO pel refredat però poc a poc comencem a agafar el punt.

Us deixo les fotos ue he fet.

goo.gl/photos/frLmKaryCmkGxPHS6

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

24 Gen 2016 20:24 #250 per guissona (Visitant)

Hola,
Aquesta era la 6ª participació a Terrassa i la primera en la que feia de llebre aquí.
Com sempre genial el muntatge al pati del col·legi i un plaer poder tornar a saludar a molta gent!!  8)

La cura la coneixia prou be i tenia molt clar els ritmes a portar (regulant sempre segons la part del circuit). He anat marcant els kilòmetres segons la cursa i m’he trobat dos punts estranys:
- El primer al Km5 on s’ha fet una mica llarg
- El segon al Km7 on també era llarg però aquest s’ha compensat amb el  següent Km que era mes curt

Això m’ha fet arribar al Km10 amb mes temps perdut del compte. Després he anat recuperant temps, però amb cap per no asfixiar a la gent, però he arribat a la Rambla (Km17) sense el temps guanyat que pretenia i ha tocat fer-la una mica mes ràpid del previst.
Al final a meta 1h25’04”

1-5Km —> 4’03” (aquí tenia que haver guanyat algun segon mes…. problema del km5 per mi)
6-10Km —> 4’09”
11-15Km —> 3’54”
15-20Km —> 4’03”
20-Meta —> 3’57”

Al final per sort molt corredors m’han donat les gracies i m’han tret la sensació estranya que portava.

Propera parada Mitja BCN

Fantàstica feina, fera.
No t'ha de quedar cap sensació estranya perquè ho has fet de conya.

Es comentava que la cursa d'avui tenia uns 100m extra. Diuen que uns voluntaris s'han posat on no tocava. I una merda! Els voluntaris es posen on l'organització els indica.
Els gps (jajajjajaja) és veritat que donaven una mica més del que és normal en una mitja.

O sigui que, llebres, ho heu clavat tots i tota com uns/una autèntics/a metrònoms/a.

PS: el clàssic de Terrassa de posar els punts quilomètrics a ull m'encanta.

Feia un parell d'anys que no la feia i no recordava lo mala puta que és aquesta mitja.

estanis13, enhorabona. A Barcelona comença't a plantejar els 79' i escaig!

24 Gen 2016 20:34 #251 per aurelian (Associat/da)
Primera vegada en la Mitja de Terrassa i segur que repetiré. M'agradat moltissim, el circuit inclus :great:

Moltes gracies als voluntaris i als tots que han fet possible la Carpa. Aixo es un tracte VIP.

Enhorabona als que han fet mmps ...pinelli31, estanis

En plan cursa... no ha sigut el dia, porto un refredat que ahir m'ha deixat doubtant si es millior inclus no correr. M'he despertrat una mica millor i vaig decidir venir amb l'idea de gaudir, fer un bon entreno i participar en aquesta festa correcat.

Al meu era el groupet 1:30 peró amb aquestas circumstàncies, la barqueta 1:34 em semblava adequada i vaig salir amb ells... amic, Jorfer, Camisetas? Danigoal, ergofo, Jaume86, Genis i uns quants mes. Ignasi. Compartir qms amb aquests cracks es tot un privilegi  :love:

Km4-5 ens atrapa en Guiri. Anem tots junts fins al 10 on Ken fa un camvi, estic bé i el segueixo 5-10 metres darerre. ergofo, Jorfer responen tambe i ens posem a 4:10-4:15. Fins el km 15 recuperem per arribar en 94 minuts. En la baixada (16-17) els quadriceps m'avisen aixi que afluxo una mica. Al Ken ja no el veig al ergofo tampoc i en Jorfer m'ha tret uns 20 metres. Como esta el Capi , mala sort amb aquesta rampa en la pujada de la Rambla.

Aribo molt sencer amb bona martge en 19 per deixar-ho tot en el tram final i acabar en 1:33:18.

Res mes, agraïr als fotografs i animadors i moltes gracies als que es prenen el temps per deixar aqui - en el foro corredors.cat, les seves croniques í vivències.  :whistle:

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

24 Gen 2016 20:46 - 24 Gen 2016 20:48 #252 per ManoloM (Associat/da)
Hoy tocaba ver desde fuera la Mitja  :'(, pero desde las 8:30 que he llegado hasta las 13h que me he ido se me ha pasado la mañana genial y rapidísima con tantos amigos.
He visto la salida, ayudado un poquito a los liebres, hecho fotos y hasta me he comido la butifarra con una cervecita...genial todo.
Felicidades a los que habéis hecho marca en esta cursa (que vaya tela hacerlo aquí  :surprised:) a los que habéis hecho tirada previa y post y a todo los que la habéis disputado.
Especial ilusión correr unos metros con nuestra Teresa y poder hacernos un selfies  :love:.

Os paso unos foto:

picasaweb.google.com/110118423465043362837/MitjaDeTerrassa2016

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

24 Gen 2016 20:47 #253 per sandmannn (Associat/da)
Doncs jo, gràcies al korfbaler, he pogut correr amb dorsal...

Temps molt discret per mi de 1h 52'. Estic molt carregat. A partir de demà visites continues al fisio i baixada de pistonada per intentar arribar fresc a la Mitja de BCN per anar a tope i tb fresc x la Marató de BCN

Un plaer saludar-vos a tots!!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

24 Gen 2016 22:16 #254 per wolves (Associat/da)
Bona nit!
Us deixo enllaç a les fotos fetes al principi de la Rambla Egara (cap al qm 17, aprox):

picasaweb.google.com/1018433695964250642..._XDQ&feat=directlink

La qualitat, de vegades, deixa molt que desitjar però que hi farem...  :neutral:  :sarcastic:

Vagi bé!!

24 Gen 2016 22:40 #255 per XiK3ta (Visitant)
Aprofito per escriure ara que encara estic de subidón :yipi: (em durarà fins que reprengui els entrenos del Pablo).
Al grup de vagon de cola ens tocava fer 26Km. Els hem fet amb la Kanu i ens hem perdut mentre els fèiem  :ouch: de poc ens ha anat que ens perdem l’inici de la cursa. Han sortit 5km a 6 :44.
No m’atrevia a sortir amb la llebre de 2h (la Socanna) per por de no poder seguir. M’havia marcat anar de ritme a 6:15. Però anava tirant super còmode tota l’estona per sota de 6…així que he passat de la merda de tàctica que m’havia plantejat i he corregut per sensacions tota l’estona, i quan he vist que passava els 10km a 58' he començat a visualitzar les 2h. i ja m’he animat. Al final 2:00:06 MMP en tota regla!  Com diu el David C jo tb m’ho he passat teta i he disfrutat molt. També he de reconèixer que m'ha fet una mica d'il·lusió poder adelantar a alguns dels que sempre aneu per davant meu ;) (de bon rotllo)
Ambient correcat genial, era un no para de saludar correcats que t'anaves creuant durant la cursa i després menjant la buti. He pogut saludar cares conegudes i conèixer nous companys. Un plaer, com sempre. Genial el servei de carpa!.
Gràcies al munt de fotògrafs carlescat, ergofo, Dabit, ManoloM (millora’t aviat) i wolves !
Enhorabona a les MMP. Estanis13, Pinelli que per estar “tocat” olé i olé Bravo!!!! I felicitats a les llebres perquè saber regular en aquesta cursa té tela.

Ens veiem a Santa Coloma

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

24 Gen 2016 23:20 - 24 Gen 2016 23:22 #256 per Fiber (Associat/da)
Doncs avuí he fet probablement una de les animalades de l'any... Corre 30 Km. per Terrassa, olé, olé i olé...

Ens hem juntat en Sergi, en M@rcus, en Guiri i jo per fer 9 km. previs... Hem tirat cap al km. 20 de la cursa i despres només s'ens ocurreix pujar la "pujadeta" de Avinguda del Vallés... La del km. 7 - 8... Be, després d'aixo doncs fem més pujadeta-baixadeta (pero no la del Vallés, aixi que millor) i tornem just a temps per començar la mitja...

La mitja doncs durisima, totes les pujades (i mira que hi ha a terrassa les cames queixantse continuament) amb les cames gritant-me de tot. La llebre se m'ha escapat de bon començament perque no he pogut posarme al costat seu i no volia fer el cafre al començament per agafarla... Aixi que la he deixat a la vista... Fins que les cames han començat a ritmes mega-lents que llavors ja se m'ha escapat definitivament.

Aixi que m'ha tocat correr tot solet tot i que m'he trobat, breument, amb en Boix i l'Arcadi que a la primera pujada ja m'ha deixat enrere i després a la Mariona ja acabant rambla egara, li he dit que tirés i ella que no, que petaria... Ha tardat 30 segons en deixarme i no m'extranyaria res que en 3 km. m'hagi tret més d'un minut.

Ja ben al final m'he trobat a en Jaume que estaba una mica tocat pero es que es clar, l'animalet a fet Terrassa després d'una cursa d'orientació en muntanya ahir de sis hores... Espero que estigui millor !!!!

Jo he acabat en un estat lamentable de cames, pero be, es lo que tenen les tirades de 30 km. i aquí era una mica animal fer-ho pero espero que em sumi molt cara a la marató de sevilla...

Un plaer també veure a tant correcat a la carpa, abans i després i espero veure a molts en Santa Coloma la propera setmana en un altra festa correcat :-)

Ah, i per suposat, moltes gracies per tanta foto !!!!!!!! (miro de pujar les que ha fet l'Andrea ara)

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

24 Gen 2016 23:30 - 24 Gen 2016 23:49 #257 per Antirco (Associat/da)
Terrassa una de mis preferidas, con carpa vip corredors.cat
A las 9 y algo 7 km. de previa a ritmo suave con pinelli31  carsobe G3mma  JRDi69 Jordi mas Joaquim Manu1.1, llegamos justos a la salida, muy atrás  , hasta el km 2 o 3 no alcanzo al grupo de las 2 horas, Jordi mas me propone seguir con el hasta el 9 y luego apretar, pero yo ya tengo mis planes  así que sigo en persecución de  piri que al fin y al cabo ha de ser mi referente. Por fin doy alcance a la liebre de 1:55 y veo a JRDi69 un poco más adelante que más o menos llevaba mi misma hoja de ruta , así que compartimos hasta el km 10 el ritmo, el plan era que a partir de ahí incrementar el ritmo poco a poco y dar alcance a la liebre de 1:50, pero me encuentro muy cargado de piernas, así que mejor decido mantenerme a ritmo, él se va y yo a lo mío.
Sobre el 12 me adelanta pinelli31, que a pesar de sus molestias iniciales va muy fuerte, por mi parte todo parece correcto hasta el 13, que me pasa la liebre de 1:55, no entiendo nada, o se le ha ido la olla o yo voy más lento de lo creía. Más tarde me pasa Jordi mas, avisándome que se me escapa la liebre, reviso el forerruner, (yo voy bien), así que tranquilo yo a lo mío. luego  carsobe me pasa como una exhalación aprovechando la bajada (y es que a mí las bajadas me sientan fatal)
Más tarde sobrepaso de nuevo a piri, seguramente consciente que iba sobre adelantado, y a partir de ahí  no mas historia, llego a meta en 1:54, objetivo cumplido,eso sí, con los cuádriceps como rocas, y eso ya no me gusta.  :666:
Gracias ManoloM por tus ánimos y a Sufridor tan cachondo como siempre. Y un placer saludaros a todos  :love:
A seguir entrenando, hasta la próxima  :whip: :whip:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

24 Gen 2016 23:38 #258 per MIGUEL SBD (Associat/da)
moltes felicitats a tots i totes per les vostres curses  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

24 Gen 2016 23:49 - 25 Gen 2016 00:20 #259 per esquimal (Associat/da)
Estoy entrenando el maratón de Barcelona con una amiga que se estrena este año a ritmos de 5:30 y en todas las medias voy con ella, haciéndole de liebre. Le dije que si no le importaba me gustaría hacer esta carrera en solitario porque siempre he pensado que el perfil de Terrassa se adecuaba mucho a mi físico, para ponerme a prueba.

Salgo muy retrasado, con la liebre de 1h50 y empiezo a adelantar corredores como puedo ya que la idea es coger a la liebre de 1h40. Me subo a una acera y consigo adelantar al grupo que va con la liebre. Empiezo a correr más rápido y antes del km 6 ya he pasado a las liebres de 1h45 y 1h40. Me encuentro tan bien que en vez de quedarme con la liebre sigo apretando y cuando llego al km8, en plena subida, doy caza a tonivet, la liebre de 1h35.

A esas alturas estoy flipando y no se que coño me pasa pero en plena subida aprieto y la dejo atrás. Paso por el km 10 con un tiempo de 45:08 y el terreno empieza a ser más favorable y sin saber porqué empiezo a acelerar cómo si me fuera la vida en ello, llegando a hacer un par de km por debajo de 4, y aún sabiendo que los últimos 4km son muy duros.

Alcanzo a Danigoal y es cuando empiezo a asustarme de verdad. Se supone que aunque no va fino yo no debería estar aquí. Sigo tirando y no doy crédito cuando adelanto a ergofo, aurelian y Jorfer. Me avisan de que regule que luego viene subida. Antes de llegar a la última bajada grande pillo a Guiri y estamos rodando un rato juntos pero acabo dejándolo atrás.  :oh:

Llega la Rambla Egara y lejos de aflojar me crezco y la hago en tiempos aprox. de 4:30. Al final de la rambla ergofo me pasa y me dice que tengo a tocar la 1h33 así que aprieto los dientes y me hago los 2 últimos a lo que me dan las piernas. Encaro la recta de meta y me sobro haciendo los últimos 100m al sprint, a 3:00 el km y pegando un pedazo de salto al cruzar la linea de meta. Segundos 10km en 42:21 y acabo con un tiempo de 1:32:06.

Zarpazo de más de 6 minutos a mi mejor marca del Prat del año pasado que era de 1:38:13.
Estoy loco de alegria y todavía no me lo creo  :party:

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

25 Gen 2016 00:58 #260 per Fiber (Associat/da)

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats