17a Mitja de Terrassa 24-01-16 a les 10h

17a Mitja de Terrassa 24-01-16 a les 10h

25 Gen 2016 14:53 #281 per Jordi (Associat/da)

A Jordi69  :whip: :whip: por tocarse los huevos el primer 5000. :he:

Suerte que tuve que acelerar para atrapar a piri (liebre sub1h55) i poder ir comentando la jugada sino te faltan látigos :mdr:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2016 15:58 #282 per esquimal (Associat/da)
Para cachirulo:

Del 0-5 en 22:44
Del 5-10 en 22:24

Pero debo decir que el primer km lo hice más lento porque salí de muy atrás y me taponaban

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

25 Gen 2016 20:26 #283 per rutxi (Associat/da)
Eiiiii família!
Passo a dir-hi la meva...
Ahir tocaven 30 exigents del plà marató, i què millor que fer-los aprofitant els serveis i la companyia... Passen molt millor!
9k previs amb el gran danistal (un altre dia els agafem més planets prò, eh? :winktongue:) i després ja ens col.loquem a la barqueta gasosa, amb el koldo de capi i clavant ritmes fins on em tocava, al k10. A partir d'allà, ànims del hansi i dani i a provar de picar els kms per sota de 4', com així ha estat. A més els ànims que donaveu quan ens creuavem genials! Superhappy pq he disfrutat un munt d'una mitja, i ja tocava fer-ne alguna, després de 4-5 anys sense fer-ne cap (d'asfalt eh? :whistle:). Menció especial als tiempassus del wallaby i l'oriol, esteu forts nanos!!! A veure si podem compartir barqueta a la senyora marató :yes:
Moltes gràcies als fotògrafs i felicitats als q heu fet mmp, això vol dir que en breu tornareu a liar-la... Ah! I com no, al mestre de cerimònies korfbaler, com t'ho has currat amb la carpa i tota la info dels dies abans 8) especial il.lusió veure com tot i l'adversitat, el ManolomiyaguiM segueix tan actiu i amb un somriure per tothom com sempre, i a més fent fotos amb l'esquerra!! qué grande Manolo!
Ai que m'estic enganxant a l'asfalt, aniré al psicòleg pq ja m'he inscrit a santako :mdr:

25 Gen 2016 21:07 #284 per Guiri (Associat/da)
Enhorabona esquimal, MMP per 6 minuts!!!

Amb la companyia de Fiber, Marcus i Sergi, vam fer els 9 previs a 4:59, arribant just en temps per la sortida i prendre un gel. Vaig sortir molt enrere i els primers qms anava passant gent per arribar a tonivet, llebre 1'35, per fer els primers 10k a 4:30. Davant de tonivet vaig veure un grupet de correcats - la barqueta de 1'34 - i vaig córrer amb Jaume, Aurelian, Jorfer i companyia fins al qm10, a 4:25 de mitjana. Tenia que fer els següents 10.0975k a 4:15-4:20, vaig saludar i escapar-me - poc! Vaig veure com volavan ergofo i esquimal. Al final 1'32:39, exactament 30k en 2'16:40.

Em va agradar saludar a tants correcats (la primera vegada que arribo per la foto de grup), el recorregut, la carpa VIP, la butifarra i birra, els ànims del públic, però després de la cursa, volia anar al cotxe a peu però em vaig perdre - completament, durant mitja hora. Ara conec molt bé el Mercat de Terrassa, els camins del Parc de Valparadis, i finalment el Mercadal Terrassa...

10k - 38:54 (Bombers 2017)
21.1k - 1:26:48 (Colomenca 2017)
42.2k - 3:05:40 (Dublin 2016)

25 Gen 2016 22:43 #285 per Fiber (Associat/da)
Per una vegada vaig veure diria tots els punts kilometrics (un miracle que estiguesin tots posats, amb tant retallador no m'hagues extranyat que m'es d'un acabes ves a sapiguer on).

El cas, el kilometre 5 em va sortir de 1,13 Km... I no es va compensar pas.

El kilometre 7 em va sortir de 1,11 pero es va compensar al 8 (de 0,89).

Com que gairebé tots els kilometres em va sortir per d'amunt d'1 km al final el Garmin em va cantar 21,57 Km. , una barbaritat.

connect.garmin.com/modern/activity/1026620679

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

25 Gen 2016 22:50 #286 per pinelli (Associat/da)
un video del pas pel km 5  ;)

25 Gen 2016 23:05 #287 per XiK3ta (Visitant)

un video del pas pel km 5  ;)

Sobretot treieu l'àudio abans!

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

25 Gen 2016 23:17 #288 per pinelli (Associat/da)

26 Gen 2016 08:25 #289 per gorka (Associat/da)
Retrobament amb Terrassa.... no la feia des del 2011 però recordava bé les pujades i baixades...
Jo també vaig perdre una bona picossada entre el 5 el 10, però vaig recuperar entre el 10 i el 15... aprofitant el quilòmertre de baixada forta en el que em vaig llençar a sac... s'han d'aprofitar els dos quilos extres que porto.
Com era de suposar a la Rambla Egara ho vaig pagar i els dos últims quilòmetres per la zona de l'Estació del Nord se'm van fer eterns, perdent de vista totes les referències que havia pogut mantenir a tret per davant.
Acabo amb 1h40', sis minuts més que en la meva anterior participació, però content: és un bon entrenament de qualitat i penso que estic més o menys on esperava estar de cara a l'objectiu de Barcelona 2016.

A veure si durant la setmana em puc anar llegint les vostres cròniques i veient les fotos (gràcies!  :he:)... per cert espero que no hi hagi imatges de la meva arribada, ensopegant amb l'estora de l'antena de cronometratge i fent un salt mortal  :wink2:

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

26 Gen 2016 10:05 #290 per Dani (Associat/da)

Una cosa que me gusta ver es lo que se pierde del 5-10 comparando con el 0-5. Y luego ver como lo hace la elite.
Yo perdí 1'30 en el segundo 5k respecto al primero.
El 2 y 3 clasificado perdieron casi un minuto. 15'23-31'44(16'21).
Y aquí es cuando me he quedado flipado al ver el parcial de Castillejo:15'15 en el primero,y no es que pierda,es que va más rápido del 5-10, en 15'07. :surprised: :surprised:

En el video que han puesto, Castillejo pasa la alfombra del km5 en 14.51 que ya cuadra mas. Y eso que estaba larga....  8) También se puede ver las liebres todas pasando tarde cuando era bajada por lo que el km largo tambien cuadra.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

26 Gen 2016 12:04 #291 per cachirulo (Associat/da)
Efectivamente pasa en 14'52 y no se porque le da 15'15 ya que los siguientes si que pasan en  15'23 y mi paso también es el correcto.
A Castllejo si el 10 esta bien le saldría 14'52-15'30. Sigue siendo una subida impresionante. :great:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

26 Gen 2016 14:22 #292 per flipat (Visitant)
La cursa era llarga entre 150 i 200 metres.
El problema va ésser abans del 5, en el tram d'anar i tornar a l'avda. glories catalanes. Altres anys el gir estava posat abans, gairabé a l'alçada del carrer Pérez Galdós, aquest any es va pujar gairabé a l'alçada del carrer agricultura. Si es compara el registre del garmin de l'any passat i aquest és veu molt clar.
La resta del circuit era igual que altres anys.
Salut

26 Gen 2016 16:43 #293 per korfbaler (Associat/da)
La veritat que es un plaer muntar el "tinglado", i que vosaltres  us sentiu a gust i ben tractats. Socanna, piri, egaco, pinelli31, joan33, Solteron, Sufridor i una "servidora" vam matinar una mica més per intertar tenir-ho tot a punt.

Soc de la opinió que dins la relació Preu-Serveis-Qualitat-Ambient, la Mitja de Terrassa es de les 3 millors de Catalunya sense cap mena de dubte. Granollers pot tenir l'ambient i Barcelona el circuit, però també hi ha diferència al preu. El circuit, es el millor que podem tenir a Terrassa, però es el millor entrenament exigent de cara a una Mitja o Marató. Una mitja totalment urbana, i amb gent durant tot el recorregut, poques altres hi poden tenir comparació.

Per part meva, continuo amb el ple de 17 en 17 edicions, però aquest amb una marca més que discreta per no fer de llebre. Peró ara es el hi ha.

Recordar-vos que dins Corredors.cat tenim una Comissió que "assesora" la Mitja. D'aquí uns dies ens reunirem per treure conclussions d'aquesta edició, i mirar de proposar el que calgui per millorar-la, encara més  :he: Podeu fer les vostres aportacions ......  :whistle: Peró si proposeu alguna modificació, proposeu el canvi. No val dir ..... la sortida es estreta. Si la sortida es estreta jo la faria a .......  :mdr: A vegades decidir una cosa o una altre, i ho dic pèr experiència pròpia a la Campana, no es fa només per un sol factor, sinó que poden haver-hi diferents

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

26 Gen 2016 17:23 #294 per Dani (Associat/da)

La veritat que es un plaer muntar el "tinglado", i que vosaltres  us sentiu a gust i ben tractats. Socanna, piri, egaco, pinelli31, joan33, Solteron, Sufridor i una "servidora" vam matinar una mica més per intertar tenir-ho tot a punt.

Soc de la opinió que dins la relació Preu-Serveis-Qualitat-Ambient, la Mitja de Terrassa es de les 3 millors de Catalunya sense cap mena de dubte. Granollers pot tenir l'ambient i Barcelona el circuit, però també hi ha diferència al preu. El circuit, es el millor que podem tenir a Terrassa, però es el millor entrenament exigent de cara a una Mitja o Marató. Una mitja totalment urbana, i amb gent durant tot el recorregut, poques altres hi poden tenir comparació.

Per part meva, continuo amb el ple de 17 en 17 edicions, però aquest amb una marca més que discreta per no fer de llebre. Peró ara es el hi ha.

Recordar-vos que dins Corredors.cat tenim una Comissió que "assesora" la Mitja. D'aquí uns dies ens reunirem per treure conclussions d'aquesta edició, i mirar de proposar el que calgui per millorar-la, encara més  :he: Podeu fer les vostres aportacions ......  :whistle: Peró si proposeu alguna modificació, proposeu el canvi. No val dir ..... la sortida es estreta. Si la sortida es estreta jo la faria a .......  :mdr: A vegades decidir una cosa o una altre, i ho dic pèr experiència pròpia a la Campana, no es fa només per un sol factor, sinó que poden haver-hi diferents

Una bona solució per la sortida és curiosament, fer la sortida "estreta" Si fas la sortida ampla i després passes de quatre carrils a dos, l'embut està assegurat. Si fas la sortida expressament més estreta, evites molts embuts. I fas el tap ABANS de la sortida, darrera de la catifa. El corredor no es posa nerviós fins que no trepitja la catifa de sortida. I Terrassa si l'últim surt en 2' o 4' de decalatge no importa, no corren 20.000 corredors. O sigui, els corredors tarden més en sortir, però es un temps que no es perd, el cronòmetre encara està a zero.... No se si m'explico.....  :glasses:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

26 Gen 2016 18:30 #295 per korfbaler (Associat/da)
Perfectament Dani  ;)

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

26 Gen 2016 21:46 #296 per koldo (Visitant)
Hola gent,

Passo a dir la meva  ;)

Primer de tot, agrair la tasca impagable del korfbaler i de tots els voluntaris i fotògrafs. La veritat que ens tracten com a reis. Jo que sóc un pixapins, m'agraden molt les mitges urbanes (Sabadell, Terrassa, Barcelona,...) i aquelles que te'n vas a la quinta forca per carreteres secundàries o camps de blat, se'm fan pesadíssimes.

Tocava fer de llebre després de 5 anys, i vaig intentar-ho fer el millor que vaig saber. Vaig demanar els tracks de quan van fer de llebre al korfbaler i al krlos, i vaig extrapolar cada pas per km al meu ritme. El darrer cop em va donar 21.350, així que vaig calcular per fer 21.420 en 1:30:00, suposant que em donaria igual distància, i em sobrarien uns segons. La idea era fer 21 voltes de fore a 1.02 per fer els 21.420 i no estar pendent de si els kms eren curts o llargs.

Per sort vaig gaudir de la presència de Hansi, Dani, Roland, rutxi i danistal, que em van fer la tasca molt fàcil al principi animant-me. Hansi fent callar als pocs que es queixaven. El Dani amb discreció m'anava dient si creia que anava ràpid o lent. El Roland m'agafava l'aigua. Un luxe.  :party: A partir del 10 van començar a desfilar perquè tots estan molt forts  :yes: Portava apuntat el pas per cada km, i segon amunt, segon avall, anàvem tota l'estona segons el plà. Vaig augmentar el ritme a les baixades per tener coixí a les pujades, i vam arribar un grup força nombrós al 17. Durant la pujada, la majoria va tirar endavant, i jo vaig pujar més lent, com tocava. A l'arribar al 20, ja vaig pensar que la distància es compensaria al final, i vaig mantenir el plà. Just a l'arribar al 21.420, vaig marcar 1:30:01, però llavors em quedaven uns 150 metres i per molt que vaig apretar, se'm van anar 27 segons  :arf: Em sap greu si algú sense saber-ho em va seguir de prop i no va baixar d'1:30, però per sort crec que vaig arribar força sol. La veritat que m'ho vaig passar molt bé. Ho recomano a tothom.

Ai que m'estic enganxant a l'asfalt, aniré al psicòleg pq ja m'he inscrit a santako :mdr:

Mai és tard per tornar al bon camí, ens veiem allà, a veure si anem junts uns quants kms  :^^:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

27 Gen 2016 13:32 #297 per Jorfer (Associat/da)
Quan pugui diré la meva, però ja avanço que una molt bona organització com sempre.  :yes: :yes:

28 Gen 2016 21:04 #298 per pinelli (Associat/da)

29 Gen 2016 12:40 - 29 Gen 2016 12:43 #299 per Manu 1.1 (Visitant)
Felicito como siempre a todos los que habéis hecho MMP que sois unos cuantos, pero de una manera especial ya que conseguirlo aquí se las trae. pinelli31 y xik3ta que están en plena progresión y mejorando por momentos, estanis13 que en las 24 hores ya demostró que podia ser un crack y de hecho lo és, esquimal que creo que por segundos también a hecho MMP y bueno a todos en general ya que supongo que habrá habido alguna más.

En lo personal,  pues tirada previa de 7 kms que se me pasó volando con pinelli31, francesc, carsobe, g3mma, jrd69, jordi mas, joaquim, antirco un placer. jrd69 me alegro que tuvieses esas sensaciones tan, tan buenas.
Llegamos justo con el disparo de salida y buscar un hueco por donde meternos, tenia previsto llevar un ritmo medio de 5'/ km. pero en el km. 3 me noto un pinchazo en el soleo igual que cuando estaba terminando los 30 kms. de Tarragona, dudo incluso de poder continuar y en el km. 5 me espero hasta que llega la socanna y me reengancho al grupo de las 2 horas pinelli, francesc, carsobe, jordi mas..... y bajo el ritmo para ver si me consigo recuperarme o retirarme. Al final consigo llevar bien ese ritmo, voy comodo y el dolor ya no es tal, si no más bien una molestia.
Al final 2:03:00 mi peor tiempo en una mitja aunque no para olvidar, me llenó muchísimo estar ahí para poder tirar o echar una mano a algún compañero en alguna parte del recorrido o hasta el final. Saludos a Carme que no es Correcat pero sufrió muchísimo en su empeño por terminar y en algún momento me hizo sufrir incluso a mi, de ver el esfuerzo que tuvo que realizar por un problema en los pies  :yes: Al final la tía super contenta y agradecida de llegar a la meta junto con Francesc y conmigo  :yipi:
Aunque como digo no ha sido mi mejor mitja ni de lejos, Terrassa me gusta mucho por el circuito que no se hace monótono para nada, el ambiente Correcat que hay (es como jugar un partido en casa) y guardaré un año más un buen recuerdo y hasta el próximo.

Grácias a los reponsables de la carpa, a los fotógrafos y a todos vosotros por ser como sois  :love:

Próximo destino Santako  :whip:

29 Gen 2016 13:34 #300 per xavher (Visitant)

Al final 2:03:00 mi peor tiempo en una mitja aunque no para olvidar, me llenó muchísimo estar ahí para poder tirar o echar una mano a algún compañero en alguna parte del recorrido o hasta el final. Saludos a Carme que no es Correcat pero sufrió muchísimo en su empeño por terminar y en algún momento me hizo sufrir incluso a mi, de ver el esfuerzo que tuvo que realizar por un problema en los pies  :yes: Al final la tía super contenta y agradecida de llegar a la meta junto con Francesc y conmigo  :yipi:

Que GRANDE que eres manu , con esos comportamientos demuestra la persona que eres y doy fe de cuando montaste el ELAskmot o cuando me hiciste de liebre en nassos !!!!!
Ahora que llegan los votos pastanaga estas haciendo meritos jaajaja :whistle: :whistle:
Nos vemos en Santako :yes: :yes:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats