- Missatges: 247
tranki xik3ta .. si faras marca i tot .. es la mitja mes divertida que hi haCom més llegeixo més por em fa :surprised:, així que deixaré de llegir. Jo aniré a acabar-la i a poder ser en vida (ni la Behobia em feia tant de respecte). A veure si per la foto correcat hi podem ser tots!!
Fins diumenge!
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Faig un "copiar-pegar" del que ja es va posar l'any passat, i l'altre, i l'altre ..... :intello:
Els que heu fet la inscripció pel TPV de Corredors no sortireu al llistat d'inscrits fins que es publiqui el definitiu amb els dorsals assignats. Demà dimarts al vespre tancaram el TPV i passarem tota la relació a la organització.
Entre dimecres i dijous us passarem instruccions per mail. Qui vuilgui anar a recollir el dorsal al DECATHLON dissabte m'ho haurà de notificar per mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Per MAIL, no al foro, ni missatge privat ni res d'aixó. Per MAIL :rofl:
En aquest moment som 83 Correcats a Terrassa !!!!
Bona tarda,
Un parell de preguntes sobre el tema del dorsal...Hi ha opció de recollir-lo el mateix diumenge? I si volguessim recollir-lo el divendres, hem d' avisar també per mail?
Moltes gràcies!
He rebut aquest missatge de l'organització pel qual interpreto que es pot agafar el diumenge, el tema butifarra ja no l'entenc...
Bon dia a tothom,
Un parell de coses relacionades amb la Mitja de diumenge:
- Qui vulgui recollir directament el dorsal i obsequi al Decathlon entre divendres i dissabte m'ho ha de dir abans de demà divendres a les 15'00h. Alguns ja m'ho heu comunicat. Els que recolliu el vostre dorsal el dia de la cursa heu d'anar a recollir la butifarra al lloc "normal", ja que el ticket va enganxat al mateix dorsal.
- L'obsequi d'aquest any es una samarreta gruixuda térmica marca Kalenji www.mitjaterrassa.org/ca/regals-mitja-2016.html . Per norma les talles del Decathlon son una mica justes. El que vulgui modificar la talla que ha posat a la inscripció em faci arribar resposta a aquest mail abans de demà divendres a les 15'00.
Ens veiem diumenge !!!!
Salutacions
Buenas,
Alguien me puede decir, dónde se recogen los dorsales el mismo día.
Gracias.
Com més llegeixo més por em fa :surprised:, així que deixaré de llegir. Jo aniré a acabar-la i a poder ser en vida (ni la Behobia em feia tant de respecte). A veure si per la foto correcat hi podem ser tots!!
Fins diumenge!
L'any passat es donaven al pati de l'escola La RodaBuenas,
he enviado dos correos a la organización y han pasado de mí.
Gracias.
L'any passat es donaven al pati de l'escola La RodaBuenas,
he enviado dos correos a la organización y han pasado de mí.
Gracias.
gracias
Buenas,
Gracias.
Hola AntonioBDN,
Según pone en el apartado "serveis al corredor" de su web, Guardabosses, vestidors, dutxa, etc., en el village (zona arribada)
Es decir, aquí: goo.gl/maps/Azi9KZMYgsP2 Entre la zona de tierra y el patio del colegio
El guarda ropa es en patio del colegio que se ve en la imagen, si no me equivoco. Y los dorsales no estoy seguro
Espero que pueda ayudar