1a Mitja Marató de Figueres - 04/12/2016 ( 10:00h )

1a Mitja Marató de Figueres - 04/12/2016 ( 10:00h )

03 Des 2016 17:17 #81 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Qué ús vagí molt bé la mitja  :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2016 21:32 #82 per sandmannn (Associat/da)
Bona mitja demà i esperem croniques

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

03 Des 2016 22:01 #83 per carme72 (Visitant)
Estic inscrita als 10 km, finalment degut a una petita lesió no podré anar.  :arf: Que vagi be.

mes val un bon descans que un mal entrenament

03 Des 2016 23:43 #84 per pinelli (Associat/da)
que tingueu una bona mitja i que tot sorti perfecte a la primera edicio ..
francesc pous i jaume baraut , segur que surt be cracks .. jo aquesta edicio me la perdo , a veure l'any que ve ..

04 Des 2016 17:36 - 04 Des 2016 17:46 #85 per Buff! (Associat/da)
Doncs ja he estrenat la nova mitja de Figueres, amb un circuit força planer i que en gran part es desenvolupa per carreteres comarcals que ens porten a Vilabertran, Vilatenim, Peralada i Cabanes. Molt bon dia per córrer, nuvolat, sense vent i alguna estona amb pluja de poca intensitat. 8)
Sortida sense massa embut i en baixada, que afavoreix als qui aspiren a guanyar el primer kilòmetre llançat, encara que avui les llambordes mullades :beurk: aconsellaven precaució. A banda d'algun petit desnivell per superar creuments amb vies importants, només cal estar al cas d'una petita pujada a Peralada i una altra al penúltim kilòmetre. Tres avituallaments ben atesos pels voluntaris amb aigua, isotònic i gel, perfectes per mantenir el ritme.
A l'arribada, galetes salades, poma, aigua, Aquarius, Powerades, entrepà i cervesa. :party: La bossa tenia una samarreta groga llampant, xancletes, dessuadora amb caputxa, gel, barres energètiques i uns quants vals de descompte. No puc opinar sobre dutxes i massatge ja que havia de tornar aviat.
A nivell personal, molt content d'acabar sense cap molèstia i fregant els 1:55. M'ha agradat molt retrobar-me amb l'anna i en pinter, i saludar a en grampy, krlos Richy Xavi-Nad i Rül. Segur que eren molts més, però amb la meva tendència a arribar "on time" :intello: i la pressa a marxar no els he  :eyes:
En resum, felicitar a en Pous, Baraut & Cia per organitzar una bona mitja en tots els aspectesi, :great: encara que la sortida i arribada al centre de la vila són incomptabiles amb la proximitat al poliesportiu, però tot no es pot tenir.
:he:

Milers de kilòmetres

04 Des 2016 20:53 #86 per Jorfer (Associat/da)
Felicitar-vos per la feina ben feta organitzadors. He llegit comentaris positius per arreu.  :great: :great:

04 Des 2016 20:54 - 04 Des 2016 22:38 #87 per tonivet (Visitant)
Bona tarda, poc més a afegir al que ha dit en Buff!: per a ser la primera mitja marató l'he trobada molt ben organitzada. Si he de posar un però seria el poliesportiu, que està molt lluny de l'arribada. Crec que aproximadament era un kil.lometre i mig.

M'ha agradat molt fer de llebre, i a mes amb el ritme de 5'13" que m'ha proposat en XAVI-NAD enlloc del 4'41" no m'he ressentit de la trocanteritis que arrossegava des del diumenge passat. Llàstima que he acabat arribant sól però aixó és típic a la feina de llebres.
Jo m'he trobat amb tota la colla que esmenta en buff! i a més he pogut saludar a en guissona, hansi, mona, dion, jauteras, arcadi42, jramon, expresso de Navata, champi,estanis , rutxi

La propera cursa? No ho se probablement alguna de muntanya mentre hem repenso la marató de primavera  :666:

04 Des 2016 21:41 #88 per Mona (Associat/da)
Molt bona Mitja la de Figueres, ja me l'apunto per l'any que ve!!!  :great:

Al final de la cursa en Francesc Pous m'ha preguntat què milloraria i no he sapigut què respondre... He dormit a casa una amiga a prop de la sortida i no m'ha calgut dutxa, però després del que diu en Tonivet, doncs mira, per dir alguna cosa, la repeteixo, però la veritat és que per dir alguna cosa, perquè l'he trobada genial!

Ahir dissabte vaig arribar a última hora a buscar el dorsal, però vaig flipar amb la paradeta organitzada i la benvinguda amb el cava i els brunyols! Cap cua per agafar el dorsal acompanyat d'una bona bossa plena de regals!

Avui tampoc cua al guardarroba. El recorregut preciós! Per una amant de Dalí, poder sortir de davant de la Torre Galatea ho trobo un luxe! El Km llançat l'he deixat de banda, les llambordes mullades de la Rambla m'han fet massa respecte i he sortit tranquileta. Els avituallaments molt bons amb líquid i sólid, amb l'ànim que donaven els voluntaris. He flipat amb la de gent que hi havia animant a Peralada. Ha caigut una mica de pluja, però si haig de triar entre tramuntana o pluja fina, trio aquesta segona! Fins i tot això us ha sortit bé! I just abans de l'arribada, la música per animar els últims metres ho he trobat genial! L'avituallament a l'arribada completíssim!
No m'he pogut quedar fins al final, m'hauria agradat veure l'entrega de premis, però m'estava morint de fred i necessitava una dutxa.

Felicitats als organitzadors, us ha sortit una cursa rodona!  :yipi:

04 Des 2016 21:55 #89 per guissona (Visitant)
Bones i moltes!

Aquest matí també he sigut un dels que ha viscut de primera mà aquesta mitja marató.

Hem vingut amb el Hansi que, tot i estar malauradament lesionat i no poder córrer, ha volgut venir a Figueres. La família tira i jo que li he agraït per fer-me el viatge molt més curt del que em pensava.

La meva mitja no ha tingut història. No he tingut ritme en cap moment. He fet 10,5kms amb el XAVI_NAD, comprovant l'estimat que és per aquí dalt, i a Peralada ja m'he anat despenjant.

Cap al km16 m'ha atrapat la 1a dona i m'he activat i encara he fet uns 3kms finals una mica dignes.

La meva valoració de la 1a mitja de Figueres: 11/10

Uns serveis a l'alçada de les mitges top de Catalunya.
Un recorregut planer, agradable i, a títol personal, dels que a mi m'agraden. Carretera i manta. Córrer a camp obert m'encanta. Ara faig uns kms, ara entro a un poblet, ara surto del poble i torna a tocar carretera, ara plou, ara no plou, ara entro a Figueres...

Discreparé del tonivet en el tema de les dutxes. És cert que no eren a l'arribada però tampoc eren tan lluny. Nosaltres hem aparcat al pabelló, hem baixat a buscar el dorsal, he tornat a deixar la magnífica i abundant bossa del corredor al cotxe, he tornat a baixar cap a la sortida, he fet la mitja, he anat altre cop al pabelló i en cap moment he pensat: "collons que lluny està això" (repeteixo, opinió molt personal)

francesc pous i jaume baraut, enhorabona. Està lluny però tornaré. Molt bé.

El crack rutxi ha fet 3r de la general del 10k. Quin crack i com corre el malparit.

Content de saludar i que feia temps que no veia a l' estanis13, al krlos, al Rül, al Dion, al Richi, al champi, al tonivet, al mig company de cursa XAVI_NAD, conéixer al expresso de Navata, al gran i molt gran jauteras, i en cursa m'he creuat amb la Mona i el jramon.

Segur que em deixo algú. Perdoneu-me.

04 Des 2016 22:13 #90 per jramon (Associat/da)
Coincideixo amb els companys sobre les bondats d'aquesta mitja:

La atenció i amabilitat dels organitzadors i voluntaris ha sigut d'exemple.
El circuit es de lo millor que he corregut.
Els avituallaments molt ben organitzats i complerts.
La animació a les poblacions ha sigut de les que et donen energies extres.
La bossa del corredor molt complerta i util.
La arribada amb musica que es sentia de lluny (sense ser estrident).
Els actes, amb gegants, balls, etc... feien festa

Si no hi ha entrebancs, tornaré l'any que ve. O sigui que li dono el 10.

Per ajudar als organitzadors, donaría com a punts de millora:

Augmentar dorsals. Em va estranyar que 1000 dorsals per mitja s'esgotesin. Ara veig que aquest numero era de Mitja, 10.000 i curses infantils. Potser ha sigut per precaució i no veureus desbordats.

El punt on es messuraba el km 1 feia un estrenyiment sobtat que ens obligava a fer maniobres per evitar col.lisions (jo vaig topar amb el company). Faria el embut amb algo mes de distancia amb els conos.

Moltes felicitats i moltes gracies

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

05 Des 2016 07:22 #91 per estanis13 (Associat/da)
Doncs no gaire res més a dir! per mi la mitja que he vist fer amb més carinyo i sobretot on més he notat que el principal pels organitzadors erem els corredors. Realment fantàstica en tots els sentits, si hem de posar algo, que l'entorn no serà mai tan maco com el de la Garrotxa però aqui pobres organitzadors no hi poden fer res  :666: :rofl:

Moltes felicitats i fins l'any que ve ( espero)  :great: :great:

05 Des 2016 11:48 - 05 Des 2016 17:20 #92 per arcadi42 (Associat/da)
Jo pels meus problemes de gluti em vaig limitar a fer els 10 km. Coincideixo que és una Mitja amb molt de futur. Ja sé que Figueres queda lluny de l'àrea metropolitana de Barcelona, però està bé escampar l'àmbit de curses a tot el territori.

Content d'haver saludat tants Correcats -no m'ho pensava- i felicitacions a l'organització, en particular a la Montse Rigall, que ja fa setmanes em va convèncer perquè pugés a Figueres.

Per cert, l'any que ve m'entrenaré per posar-li difícil al Reyes Estévez la revàlida del títol del km llançat... :whistle:

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

05 Des 2016 15:12 #93 per Mona (Associat/da)

Per cert, l'any que ve m'entrenaré per posar-li difícil al Reyes Estévez la revàlida del títol del km llançat... :whistle:

ÀNims Arcadi42, tu pots!!!  :yipi:

I felicitats a en Rutxi pel seu 3r lloc a la general!!!  :surprised:  sort que sorties tranquilet, suposo que passades les primeres llambordes has accelerat!

05 Des 2016 15:47 - 05 Des 2016 16:02 #94 per entramuntanat (Associat/da)
Doncs no res...la Mitja Figueres ja ha esdevingut una realitat amb una organització de 10 formada per en Francesc Pous i en Jaume Baraut entre d'altres.

Coincideixo que ha estat una organització impecable en tots els sentits, aquesta Mitja es convertirà en un referent! El recorregut completament planer, llàstima del temps, s'hagués pogut gaudir molt més de les vistes amb un dia clar però no es pot tenir tot. :great:

En el terreny personal, doncs inmillorable estrena com a Correcat, el dissabte vaig tenir el gust de conèixer a autèntics cracks com en Xavi Nadal i en Dion així com saludar a la bèstia Rutxi (segur que els meus savis consells li varen servir per acabar al podi dels 10km :rofl:)

Diumenge doncs...més correcats "desvirtualitzats", la Mona i en Champi durant la cursa i estanis13 i Krlos quan estaven preparant les llebres. I segur que me'n deixo algun...

En resum, diumenge genial.

P.D. I amb MMP, 1h 32  :party:

05 Des 2016 18:17 #95 per anna (Associat/da)
Coincideixo amb tots vosaltres, bona cursa i molt bona organització. Fins i tot van ser capaços de controlar la tramuntana i la pluja.
Lo del km més ràpid ho trobo una mica suicida, en tot cas jo proposaria enlloc de marcar el 1er km que sigui del 20 a l'arribada el que marqui el km més ràpid :party:
Contenta de tornar a coincidir amb tants pastanagues, malgrat la majoria no em coneixeu, jo sí que us vaig seguint,
En resum, l'any que ve repeteixo.

06 Des 2016 20:32 #96 per Jorfer (Associat/da)
Tothom parla tant bé d'aquesta cursa que crec que l'any proper la faré.  :yes: :yes: :great: :great: :great:

06 Des 2016 21:29 #97 per rutxi (Associat/da)
Coincideixo plenament amb tots vosaltres i això que vaig disfrutar de la meitat de kms que quasi tots :whistle:
Una mitja molt wapa, amb tots els ingredients per ser una festa; la sortida, el km llançat, les llebres de nivell totes, el traçat tan empordanès, els voluntaris que omplien els avituallaments, l'arribada pels carrers més cèntrics i plena de gent, batukada i xivarri, l'avituallament inesgotable del final... Organització CAE, chapeau!
I una canya trobar tants i tants correcats :yes:
Ah! I gràcies pels piropus, jo tbé us estimo, mac@s! :love:

07 Des 2016 00:22 #98 per XAVI-NAD (Associat/da)
Gran Mitja Marató i en porto.... :whistle:.
Com diu el Rutxi els nostres companys CAE´s (Correcats Alt Empordà) s´ho han currat molt els darrers mesos per fer una cursa destinada a ser una data a reservar en el calendari  :wink2:. Organitzadors que són corredors i a sobre pastanagues! havia de sortir bé el plat amb aquests ingredients  :great:
Vaig tenir la sort de participar a la Mitja amb l´equip Kriter Trailwalker convidats per l´organització i de pendre part a la taula rodona del dissabte a la Fira del Corredor.
Ja espalpava  un bon ambient de corredors i el diumenge es va refrendà.
El circuït planer i ràpid, la sortida al costat de La Torre Galatea del Museu Dalí, passar per poblets com Perelada, Vilavertran, Cabanes,...
Jo normalment pel territori CAE només hi corro per muntanya,o pel Camí Natural del riu Muga, però per córrer la Mitja de Figueres he tornat a posar-me les sabatilles d´asfalt  8)
Molt recomanable companys!
Salut i Kilòmetres!

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

07 Des 2016 08:30 #99 per RugbyMan (Associat/da)

Tothom parla tant bé d'aquesta cursa que crec que l'any proper la faré.  :yes: :yes: :great: :great: :great:

+1...ja farem barqueta de "cotxe"  :love:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

07 Des 2016 20:05 #100 per krlos (Associat/da)
Doncs si, crec que hauré d'anar a córrer-la algun any  :intello:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats