VI MITJA I 10K COLOMENCA (28-01-2018 9:30 h)

VI MITJA I 10K COLOMENCA (28-01-2018 9:30 h)

26 Gen 2018 13:16 #41 per Josep80 (Associat/da)
És trenca-cames, tipus Sant-Cugat?
Ho pregunto perque el perfil espanta una mica.

maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6 (NY-Berlín-Tokyo-London-Boston-Chicago)
països maratons: 22
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 13 estats de 50 (+DC)
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13
països europeus Mitges: 10 països

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2018 10:12 #42 per Dabit (Associat/da)
No és tan trencacames, almenys no tant com l'última Sant Cugat. Hi ha gent que fins i tot fa marca aquí. Potser et diria que s'assembla més a Montornès (i fins i tot crec que aquesta de Santaco és un xic més ràpida).

Els principals desnivells estan al principi (pujar al centre de la vila) i un parell de pujades d'anada i tornada sortint del Singuerlín per la carretera de Sant Fost. Però la resta és, més o menys, de ritme.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

27 Gen 2018 11:51 #43 per ftorner (Visitant)
Intentaré anar amb el grup de sub 1:30 igual morim al intent peró ho intentaré.

Mitja Marató (tots/es son Pata Negra no os queixareu):

1h25' : Jvega Trainer

1h30': guissona
jaume86, ManoloM, Ftorner.
1h35': Dani

1h40': stone_apo

1h45': aurelian

1h50': Juan

1h55': Irynka
XarlieOne1
2H : pescallunes

10 KMs (Nivellàs aquí també)

40': Quico Peinado
Barceruel

45': Juanjokyokushin

50': DaniRSabater

55': Germà Tub

60': Rosa55

27 Gen 2018 19:20 #44 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Aquest any era el segon cop que estaba inscrit a la cursa de 10 kms. però per grip soc baixa.

Molta sort a tots ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

27 Gen 2018 22:31 #45 per Jorfer (Associat/da)
Ànims Josep cuida’t.

28 Gen 2018 15:57 #46 per guissona (Associat/da)
Bones i moltes.

Va, començo jo.

Tornava a Santa Coloma per tercer any consecutiu i, a diferència de les anteriors edicions, enguany feia de llebre de l'1h30'.

Ha sigut una cursa tranquil·la que més o menys els parcials anaven sortint força bé i, com passa sempre, a mesura que avança la mitja, la barqueta va perdent efectius; uns perquè progressen cap endavant i altres perquè el ritme o les sensacions no són les millors i es queden darrera.

Total, que a l'arribada la barqueta ha quedat amb 4 efectius: un corredor, el ManoloM, l'adalpu i servidor. Al final ha sortit de xip 1:30:01 però em té una mica "mosquejat" la catifa final perquè creiem que ha comptat la del back up i ens ha "timat" un parell de segons. Les llebres correcats ja sabeu que volem la perfecció i m'ha fet ràbia veure que el meu rellotge marcava 1:29:59 i a championchip hi sortien 2 segons més. Què hi farem!

En quant a l'organització, una altra vegada li posaria un 11 sobre 10. No li falta cap servei i tot està encarat perquè el corredor se senti a gust i còmode i només s'hagi de preocupar de córrer. Agrair, per la part que em toca, el tracte exquisit que hem rebut les llebres, així dóna gust.

I a la pregunta del santako sobre el tema samarreta que heu inclòs aquest any. Personalment, al fer ja un temps que corro, prefereixo un altre tipus de regal o fins i tot cap obsequi i una rebaixa en el preu. Ara hi ha algun lloc que ja ofereix inscripcions a dos preus: una més cara amb obsequi i una més barata sense obsequi. Però entenc que hi hagi molta gent que vulgui la samarreta. Recordo quan vaig començar la il·lusió que em feien les samarretes que em donaven a cada cursa.
Amunt i crits i llarga vida a la Colomenca.
[/b][/b]

28 Gen 2018 16:27 #47 per aurelian (Associat/da)
Bon dia.

La segona vegada a la mitja de santako: l'any passat vagi fer de lliebre de 1h 40 i m'ha sortit bé (1:39:53-4). O sigui, el recorregut el tinc controlat.
Aquest any també de lliebre de 1h 45 i molt mal, de fet el seguent... mallisím.. la vaig cagar i demano disculpes, 1:45:32.

Hem fet una bona grupeta, el pas de control del km 11,150 m'ha sortit bé, he anat marcant un ritme constant, la gent al final molt agraita, puc buscar pero realment no tinc escusas, la propera millor.

Res més, agrair a la comissio deportiva per la confiança i a l'organització. L'any que ve tornaré.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

28 Gen 2018 17:14 #48 per Juan (Associat/da)
Es una Mitja que como es la de casa le tengo un cariño especial y me encanta cuando todos hablan bien de ella, este año me ha tocado ser liebre de 1:50 y me lo he pasado genial, al final controlando bien me a salido 1:49:54.
Un placer poder saludar a tantos amigos.

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

28 Gen 2018 18:55 #49 per Jorfer (Associat/da)
Un més que ha estat per tercer any consecutiu a la mitja de Santa Coloma.

Un plaer córrer entre aquesta gent que es desviu per nosaltres.
Res a proposar com millora doncs tot han sigut facilitats, sense cues, molts detalls, una butifarra espectacular, vestidors, gens massificada, llebres fiables, recorregut marcat perfectament, ambient ideal, dues curses,... potser posar un voluntari al pàrquing doncs sembla que han trencat algun vidre a algun cotxe. ;)

En quan a la meva cursa he intentat fer un progressiu sortint des de davant de la llebre de 1h45 i intentar passar a la de 1h40, fet que ho vaig fer al començar la baixada.
Temps final de 1:37:14 així que test superat.

Ara a continuar.

Penjo un parell de fotos.

I recordeu-vos de passar pel qualicat.
Adjunts:

28 Gen 2018 20:41 #50 per Carlos (Associat/da)
Felicitar a la organització. Ja es una Mitja fíxe al meu calendari :great:

Avui volia intentar estar en 1:25. I allá estaba. He tingut la llebre a tir fins al 16 on un inesperat mal de panxa mha fet parar 1 minuto per anar al lavabo.:woohoo: :woohoo:

Ja no lhe pogut recuperar. Al final 1:26:48

Content ja que estíc agafant seguretat per atacar les 3h a Barcelona

28 Gen 2018 21:10 #51 per santako700 (Visitant)
Aprovecho vuestros comentarios para felicitar a todas las liebres por su labor y sobre todo por la honestidad de pensar que entrar 30 segundos tarde no es cumplir con su misión ,esto es uno de los motivos por lo que ya van 5 años que contamos con vosotros.
y seguiremos intentando que sigáis siendo protagonista de esta mitja, que vosotros y gracias a esta profesionalidad la hacéis más grande.
No sé si me he explicado bien, pero en resumen un diez para todos las liebres.
Gracias a ManoloM a Rugbyman y todos los demás que no consigo recordar los nombres pero que nos han hecho un poquito más felices
Gracias, gracias de corazón.
Y como dirían Celtas Cortos,
"NOS VEMOS EN LOS BARES"

P.D. UN RECUERDO A FANDES HEMOS INTENTADO UN PEQUEÑO HOMENAJE PERO NO SE OIDO

28 Gen 2018 21:17 #52 per Josep80 (Associat/da)
primera vegada que corro aquesta Mitja, i repetiré. Crec que amb aquest comentari ho dic tot: bona organització, un recorregut que m'ha agradat, un preu raonable, i molt bona companyia.
No entenc, peró, que hi hagi mitges en les que es doni alcohol com a opció una vegada acabada la cursa. M'encanta la cervesa - amb alcohol - peró cada cosa en el seu moment.

maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6 (NY-Berlín-Tokyo-London-Boston-Chicago)
països maratons: 22
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 13 estats de 50 (+DC)
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13
països europeus Mitges: 10 països

28 Gen 2018 21:25 #53 per santako700 (Visitant)
Hola Josep , respeto mucho tu opinión , pero como tú bien dices, el tomar una cerveza es una opción , tenemos Aquarius Fanta y coca cola , aguas y caldo caliente.
Cada cosa en el seu moment i sempre a demanda del consumidor,

28 Gen 2018 21:44 #54 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS de la Mitja Colomenca espero que us agradi.;)
photos.app.goo.gl/yUgg3xMlFzak9Tr23
photos.app.goo.gl/TX3aktrijRODlMK23
photos.app.goo.gl/SIThBOb41XJXZpkc2

28 Gen 2018 23:05 #55 per Camiseta? (Associat/da)
Carles, gracias como siempre por tu labor, sensacional las fotos-

No hay una media que tengamos los servicios y la calidad como esta ( aparcamiento, vestuario, avituallamiento,recorrido, bolsa del corredor con bocata y bebida) , el trato al corredor es magnifico...busca una media donde el agua sea Solans de Cabras, que grandes sois.

sobre la cerveza en meta, no obligan a beberla...
y quizas sea tan saludable o mas que las bebidas azucaradas despues de hacer ejercicio....y eso que no bebo alcohol.
felicidades a los organizadores por el trabajo realizado.

28 Gen 2018 23:16 #56 per guissona (Associat/da)
Moltes gràcies CarlesCat per aquestes fantàstiques fotos.

I esperant a tots els corredors. Ets genial!

28 Gen 2018 23:32 #57 per Jorfer (Associat/da)

santako700 va escriure: Aprovecho vuestros comentarios para felicitar a todas las liebres por su labor y sobre todo por la honestidad de pensar que entrar 30 segundos tarde no es cumplir con su misión ,esto es uno de los motivos por lo que ya van 5 años que contamos con vosotros.
y seguiremos intentando que sigáis siendo protagonista de esta mitja, que vosotros y gracias a esta profesionalidad la hacéis más grande.
No sé si me he explicado bien, pero en resumen un diez para todos las liebres.
Gracias a ManoloM a Rugbyman y todos los demás que no consigo recordar los nombres pero que nos han hecho un poquito más felices
Gracias, gracias de corazón.
Y como dirían Celtas Cortos,
"NOS VEMOS EN LOS BARES"

P.D. UN RECUERDO A FANDES HEMOS INTENTADO UN PEQUEÑO HOMENAJE PERO NO SE OIDO

Un placer ayudaros a hacer un poquito mejor vuestra media hecha con tanta ilusión que se nota por todas partes. Sois muy grandes.

29 Gen 2018 10:30 #58 per RugbyMan (Associat/da)
Doncs un altre que ahior va anar a Santa Coloma per segon any consecutiu..."i los que te rondaré morena" :-)

Res a dir que no s'hagi dit ja. Tracte espectacular per part de l'Antonio (Santako700) com a cap visible de l'organització i a totta le gent que hi ha darrera. Per part de les llebres tot facilitats i bones cares. De la cursas com ja han comentat, i una vegada solventat el problema del punt Kilometric 17 crec que l'any passat era mogut i aquest any l'han possat on pertoca...per mi com deis en guissona 11 sobre 10.

De la meva cursa, cap queixa. Vaig intentar arriscar sortint al costat d'en Dani per buscar el 1:35 ja que per tots es conegut la seva fiabilitat i ho varem aconseguir. Gestionant l'anada cap a Montcada amb 20" de perdua al gir tal i com havia comentat al començament de la pujada al grup i en el meu cas fent un progressiu del km 12 fins a meta deixan't la llebre i amb una bona grupeta amb el Carlos (Camiseta?), Ignasi65, Anrol58,TociBDN que vam mantenir fins a prop de pistes on cadascun va jugar les seves cartes i vam entrar enfilats. Temps a meta 1:34:05 i per descomptat molt content.

Ara a buscar millorrar una mica mes a BCN com a test d'on podem estar de cara al dia 11 de Març.

No fa falta dir que el proper any tornarem a Santa Coloma..i Antonio (Santako700) para el año que viene hiciste una promesa y esperamos que la cumplas ;-)

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

29 Gen 2018 13:14 #59 per pinelli (Associat/da)
Heyyy , un altre que ahir es va passar per la ciutat que el va veure néixer .. collons .. quina mitja mes ben parida .. tracte al corredor excel·lent .. son tres vegades ja i si puc repetiré ..
anava a fer un test seriós de com estic i potser seguir la llebre de 1:45 aurelian .. a la sortida penso en sortir amb juan 1:50 , però després a la sortida amb el manu1.1 me flipo una mica i enganxo al aurelian , que en detecta i m’anima a continuar amb ell .. la veritat es que em trobo súper còmode , va marcant els kms amb precisió i a la grupeta de mes de 20 corredors es fa un caliu molt guapu fent conya amb els pantalons de la llebre .. blue còsmic ..:whistle: .. anem fent i em sorprèn la poca energia que he gastat cap al km 8 .. normalment es un ritme alt per mi i les pulsacions van de conya .. passem el intermig amb uns 10” de marge i la grupeta està intacta .. a mes safexeixen mes gent .. penso en tirar però espero el meu moment .. però , cap al 15 ja no vaig tant còmode i tinc que pensar en un atac mes a prop de meta .. ja no ho veig tant clar per fer marca .. cap al 18 , en una pujadeta em dono compte que deixo al grup i vaig uns metres avançat .. així que caixa o faixa .. consegueixo contactar amb dos corredors però al 19 es queden .. ara ja estic sol i l’única motivació es anar avançant corredors fins l’últim i agònic km .. mare meva els putus ponts i la llarga recta .. volia fer al menys una entrada al tartan una mica mes ràpid però no .. estaba sense gasolina total ..
1:44 :44 la meva segona marca i mes content que unes Castanyoles ..
gràcies a tots pels ànims durant la cursa i en especial a la meva llebre aurelian que ha fet que el grup entri quasi sencer a meta davant seu .. vinga .. pròxima parada mitja BCN , que anirem a refrendar aquest resultat ..

29 Gen 2018 13:29 #60 per XarlieOne1 (Associat/da)
Va la meva.
Mitja que no tenia previst fer fa quinze dies i de la qual no havia sentit parlar. Els bons arguments d´en Jorfer i companyia em van convéncer..i cap allà que vam anar, amb el capi i el Rugbyman.
Arribem d´hora i comecem a trobar corredors.cat...quin goig!.

La tenia plantejada com a tirada llarga, amb 3 km inicials abans de la cursa, que van acabar sent gairebé 3,5 a pistes. Un cop iniciada la mitja, l´objectiu era seguir el ritme de l´Irina (1h55) i fer-la sencer, acabant fort.
Cap al km5 deixo el ritme de l´Irina i començo a córrer sol, ja que anant a un ritme de 5:20 em trobo cómode, tot i que m´acabo agrupant amb més gent que anava aquest ritme. A la volta del 11,5k i ja baixant, accelero una mica més, ja que vaig bé de pulsacions i mantinc el ritme sense problemes.
Regulo del 15 al 19, quan arriba en Jaume86 i es possa a tirar de mi per sota dels 5min/km (després també arriben en Jorfer, Rugbyman i l´Anrol). Realment, un privilegi que tirin de tu aquests cracks. Tot i que ja costa una mica, aconsegueixo mantenir un bon ritme i entro en uns acceptables 1:50:55 i un matí de gairebé 25km.
Un passet més cap a la marató....

Per a mi, mitja totalment recomenable i ben organitzada. La tindré molt en compte a partir d´ara.