Mundial fet
He fet el q pensava i m'ha eixit be, 37:50 (18:52+18:58) MMP després d 4 anys i amb 40
pero ufff, son molt dures les curses d 10 kms.
En el calaix veig a
Petarditi q ja avisa de que "en aquest calaix hi ha massa gent" . Efectivament, la eixida no es gens neta, moltes apretures, enganxades i espentons. Hui en el diari es veu un elit per terra en la foto de la eixida. El primer km costa molt correr i encara en el 2 podies quedar-te atrapat una estona i no poder avanzar. Aquestos 2 kms no els veig marcats per tanta gent pero em guíe pels piiits dels rellotges de la gent. Calcule q vaig a ritme. El 3 ja el veig, son cartells grans, 11:17 perfecte. El recorregut no te historia, llargues rectes, avingudes amplies i planissim. Ja tinc el ritme interioritzat i passe el 5 en 18:52, 1r objectiu cumplit. Per mí, aixo es correr molt rápid, a veure si puc aguantar, no les tinc totes amb mí. Seguim fort i vas descontant, kms, minuts, qualsevol cosa per motivar-se, costa mantindre el ritme. Vaig molt mes apurat que la gent del voltant clar jeje, son gent q fará 1:19 en la Mitja, deuen de pensar "on va aquest tio? Petará" Km 7 26:30, calcul rápid, a 3:50 ho aconseguisc, ho veig factible. El objectiu secret flipat de 37:30 impossible. Anem a assegurar el sub38 q ja farem prou i estará mes q be. Km 8 en temps i agafe última recta pujant el riu, m'havia estudiat el circuit i sabía q l'aire de ponent pegaria en contra, fins ara havia sigut per tots els costats doncs haviem fet un bucle. Vaig fent ja justet, veig clar que no tinc canvi. Segurament vaig perdent algún segon per km, dessitjant veure algún arc pero no hi ha, just un altre cartell i la catifa en terra, sprint de 40m? jeje una mica en diagonal per apartar-me al parar. Sub38, contentissim i fos, fa uns anys no m'ho haguera cregut.
Vaig caminant fins l'avituallament, bec i respire, poc a poc vaig trotant i animant, sempre apartat a un costat per no molestar. Al principi em costa molt (6'/km +-) pero passen els kms i es fa molt amé, vaig recuperant un ritme de rodatge normal, agafe aigua per la gent, em passen mogollons jeje, tape forats, els anime, anime al públic a animar! el pas pel centre molt bonic, m'ho estic passant bomba. El final es espectacular, com el de la marató, passadis d gent, baixada al llit del Turia. Acabe els 2 últims kms amb la gent que va a 4:20 mes o menys en 1:31 animant-los a tope. Algu potser pensa que estava boig pero m'ho he passat genial ?.