3-02-2019/Mitja de Santa Coloma

3-02-2019/Mitja de Santa Coloma

06 febrer 2019 11:28 #101 per jauteras (Associat/da)

No Surrender va escriure:
No vaig poder gaudir de la botifarrada (som vegetariana) :pig: però per que tenia pressa, si no m'hagues quedat a gaudir del beure i de la companyia!


No Surrender, hi havia entrepà de formatge. Així que per l'any vinent ja ho saps ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2019 21:31 #102 per fandes (Associat/da)
Guauuuuuuuuu!!!

En primer lloc, demanar disculpes perquè no m'he pogut passar per aquest post fins ara... Però veure que ha despertat tanta activitat és genial! I recomptar que fins a 63 corredors.cat (i algun d'incògnit :P) van apuntar-se a la mitja i 10k és un orgull alhora que una gran responsabilitat!

Com tota responsabilitat vam prendre decisions més o menys encertades, però vull agraïr a tots els que heu volcat aquí o ens heu fet arribar de manera personal crítiques constructives a la gent que som darrera la #MitjaColomenca. Han estat dies de treball per intentar fer-vos sentir el millor possible a Santa Coloma de Gramenet (i durant un tram a Montcada i Reixac), però compensa, oh i tant que ho fa! Gràcies per donar-nos energia per tornar a 2020 amb ganes de ser encara més encertats i assenyats.

Ja sabeu, aquí teniu un espai on el que volem és trobar-nos amb amics i coneguts xalant amb el que més ens agrada, córrer i la bona companyia!

PD: ara faig un altre text procurant respondre un per un els vostres comentaris, us aviso per si voleu evitar el totxaco! Dir-vos també que en breu us enllaçaré l'enquesta de satisfacció (o insatisfacció ;)) del corredor per conèixer encara més la realitat de les dos curses i millorar la valoració de les mateixes. Els que li donessiu l'okei al nostre newsletter la rebreu per correu també!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2019 22:06 #103 per fandes (Associat/da)
Mona els meravellosos sou vosaltres... Àngels apareguts un dissabte ben d'hora per donar-nos just l'energia i bon rotllo que necessitàvem pel cap de setmana. Gràcies!

Oriol_TBID aquesta gent és molt tossuda, i com veieu té les seves parts bones. Però ja sabeu que sense corredors.cat, la seva gent ni les seves llebres, la Colomenca no s'assemblaria a la festa actual. Així que tampoc canvieu vosaltres!

CarlesCat va ser un plaer poder veure'ns i xerrar un pèl quan la cursa ja estava en marxa. Si tu i el Fernando esteu per allà és bona senyal! Gràcies per regalar-nos tan bons records.

MIGUEL SBD magnífica feina la vostra, nosaltres només procurem facilitar-vos-la al màxim. Esperem que repetiu en 2020! M'alegra llegir que us vau sentir ben tractats.

Josep58 la veritat és que ja sabia jo que el 10k no deixaria indiferent... I no creguis que això ja ens agrada, Santa Coloma mon amour, sinó no mostraríem la ciutat en tota la seva totalitat! Que bé que ens sentim tan a prop. :)

Fiber ets una bèstia... Mira que "fundir-te" el mòbil... Segur que l'any que ve no te la perds, ja sigui el 10k o la mitja!

R61 em sap greu... Et tenia en ment el diumenge desitjant que no tinguessis entrebancs i poguessis finalitzar-la. Has fet bé de no arriscar, situacions com la teva ens fan replantejar-nos que potser sense sortides separades podries haver girat amb els del 10k i no patir tant, o no hauries fet així?

rularo86 crec que una de les experiències més xules per mi ha estat la que comentes tu de compartir entrenaments i poder-la fer petar amb companys durant i a l'acabar. Sens dubte repetirem l'any vinent. I sí, les llebres són les millors!

jauteras milers de gràcies! Nosaltres encara no ens considerem de 10, però si que us agraïm que ens animeu tant amb els vostres missatges. I sens dubte aquesta llebre que comentes aprendrà la lliçó i el pròxim cop anirà clavada fins i tot en els kms d'impetu. :D

tonivet anomenes una de les pensades que tenim de cara a futures edicions, tirada prèvia conjunta sortint de les pistes? Tenint el riu al costat i pensant molts en les maratons d'hivern sembla que tenim tots els ingredients. Vejam si tenim la possibilitat i les mans (més aviat cames en aquest cas) per tirar-ho endavant... :P

Ttx amb el que expliqueu de la Mitja de l'Espirall només puc fer que desitjar inscriure'm el dia que obrin inscripcions. Llarga vida a les curses que acullen el corredor! Al final són les que ens donen vida.

squash aquí m'agafes fred! xD Que bé llegir-te, les teves aportacions mai deixen indiferent en els fòrums, a mi em passa exactament igual en el tram de la carretera de la Roca. I he de dir que com a paisatge per córrer em xiiiifla!

Dani ho dius ben bé! Culpa nostra d'un parell d'ubicacions de voluntaris i falta de senyalització en la que ja estem treballant de cara a l'any vinent. Ja no només per perdre's, sinó sobretot perquè el primordial és sempre assegurar la seguretat dels participants, el pròxim any no donarem espai a cap dubte!

No Surrender res recarrega tant com les energies ben enviades! Així que carretades de gràcies. Sabem que potser no és el mateix, però el fet d'afegir enguany la fruita al final la vam fer entre d'altres punts per tenir un ressupó que vegetarians i no vegetarians poguessin prendre i no sols la butifarra.

Hoommerr73 és més, sent la mitja una distància en la que has de controlar el ritme per no passar-te, et diré que prefereixo els recorreguts així que els completament plans i urbans. Molt més agònics i invariables. Córrer per carretera al peu de la muntanya o entre camps em dóna vida!

Gorka segur que serà en millors condicions! Gràcies per donar el vot de confiança i venir a descobrir-nos! L'any que ve t'hi esperem, vejam si estic més tranquil i podem fer-la petar en persona!

Antirco molt bona crònica, felicitats!!! Sembla que va ser una mitja ben divertida :P. Nosaltres encantats en que la tinguis fixa en el calendari, sobretot pel bon criteri que tens!

sergicb això sí que és una alegria! Perquè a vegades quan un esdeveniment se't posa sempre "de cul" desisteixes i acabes no descobrint-lo... En aquest cas no ha estat així, espero que el dolor hagi desaparegut, i efectivament el punt que marques a la recollida dels dorsals és ben millorable!

Jorfer gràcies a vosaltres per tot el que feu i el que ens ajudeu a que això sigui un èxit. La gent no sap com d'agradable és tractar amb vosaltres des de la banda d'organitzador. Jo ara sí que ho viscut i m'encanta escampar als quatre vents que SOU UNS CRACKS!

Barceruel jo també soc dels promiscus, tèxtilment parlant, i m'encanta el que transmets amb aquesta forma de ser! Un altre dels compromesos i que no fallen... Mil gràcies pels ànims i consells que sempre dones quan se't demanen, afortunats de conviure amb una persona com tu!

Llarga vida al fòrum correcat! :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2019 22:08 - 06 febrer 2019 22:12 #104 per XaviCht (Associat/da)
Bé, queda poc per dir (però en el meu cas, una cosa per preguntar... com se sap a qui li va tocar el rellotge GPS del Decathlon? :? )

Jo vaig apuntar-m'hi per les bones referències (i una mica també perquè la meva família política és de Santa Coloma), i es van complir les expectatives. Felicitats per l'organització!

Per primer cop vaig aparèixer a temps per la foto, fardant de samarreta pastanaga per primer cop (corro amb la de la feina). Els companys de la feina em miren amb cara sospitosa, però em trec la samarreta pastanaga i ara em faig la foto amb ells amb la de la feina :)

Una mica, ben poc, d'escalfament, i cap a la sortida. Tenint una MMP de 1h 47 llargs, d'abans de les 3 maratons d'aquest any, tenia idea d'intentar 1h 45. Normalment entreno amb la companya que s'estrenarà en marató a Bordeus, i ara (perquè no fa tant no era així) tinc millors temps que ella. Aquest cap de setmana era fora, dijous havíem acabat l'entrenament de la setmana... i per tant era lliure d'apretar-me i arriscar. La idea, seguir la llebre, i intentar acabar sencer, semblava força possible. Agradable sorpresa en veure que la llebre era en dabit, els consells del qual porto moltes carreres seguint. Aprofito per agrair-ho, i també la feina de diumenge, encara que "el seguíem" des de davant, moltes estones el sentíem i ens servia de referència per veure que anàvem bé.

Vaig amb el Vicenç, el company de la marató de València i que té molta culpa que hagi arribat a fer maratons.
Sortim amb en dabit, però en Vicenç m'estira i li agafem una mica d'avantatge, poquet, a la pujada. Ens agafa en algun moment, el tornem a deixar enrere, anem gestionant el desnivell lleugerament diferent. No em sento especialment fort, però aguanto bé anar just sobre els 5, més aviat un pelet per sota, a la pujada. Si no punxo, l'1h 45 serà segura (i MMP més encara).
Al 17 i escaig el Vicenç, amb algun atac de tos, em diu que tiri que ell no va per temps i jo sí, baixarà una mica el ritme.
Acabo apretant una miqueta més, doncs ja queda poc. I entro amb 1h 43 min 5 seg, MMP per més de 4 minuts. Genial!
Espero en dabit, per fer-li la foto jo a ell, avui, i al Vicenç per fer-n'hi una entrenant amb la seva petitona en braços.

Comentaris amb els companys, i entrepà i cervesa. Tot molt bé.

Hi tornarem, segur! :) Bona feina!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2019 22:15 #105 per fandes (Associat/da)

XaviCht va escriure: Bé, queda poc per dir (però en el meu cas, una cosa per preguntar... com se sap a qui li va tocar el rellotge GPS del Decathlon? :? )


Hola XaviCht! Es va donar a conèixer a les xarxes socials de Unió Colomenca d'Atletisme! I no, ni a tu ni a mi ens va tocar, casumdenaaaa xD

Que bé que sumis una mmp en una població que et sents com a casa, i que t'animis a repetir en un any, estarem esperant-te amb els braços oberts!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2019 22:18 #106 per XaviCht (Associat/da)
Allà estarem!
Llàstima de rellotge, m'hagués anat genial per una amiga que està començant i encara no en té :) Gràcies per la informació.
I un plaer saludar-te dissabte (encara que em va costar una cara de "ja era hora que sortíssis" de la dona i un "quan he vist una samarreta pastanaga, sabia que el papa la faria petar una estona i l'hauríem d'estirar" dels nens :D )

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2019 06:57 #107 per Mona (Associat/da)
Veig que va ser una gran matinal per a tothom, i és que realment està molt ben organitzada, el recorregut és trencacames, però és el que té la geografia de SantaCo, i jo crec que això li aporta encant! Una felicitació a tots els voluntaris que a més de marcar el camí i vigilar que la gent no atravesses quan passaven corredors, animaven molt! Veig que han caigut unes quantes marques personals com el Rularo86 o l'espectacular de més de 4' d'en XaviCht, i molt bé per en MiguelSBD i en JaumeBajo fent millor registre que a Terrassa! :top:
El primer punt positiu a destacar és el fet de fer un entrenament previ per mostrar d'on surt la cursa i començar a fer caliu. El fet de poder recollir el dorsal el dia abans a la botiga d'esports aprofitant la previa o el mateix dia de la cursa ho trobo un encert per reduïr cues; començar i acabar a les pistes podent utilitzar les dutxes, amb un aparcament enorme i a prop de transport públic... i l'avituallament final espectacular! NoSurrender, jo no menjo carn i tenien uns quants entrepans de formatge, l'any que ve et quedes fins el final ;)
Jo aquest cop vaig fer de llebre a la cursa de 10km, sortint de lesió estic contentíssima d'haver-la pogut fer. No és una cursa fàcil per fer de llebre, doncs poder regular la velocitat amb els desnivells costa, Jauteras no és excusa, ja ho sé! En el meu cas vaig entrar sola perquè tot l'equip em va abandonar a la baixada després del km9, i uns quants que anaven amb mi van fer MMP! :tada:
R61 espero veure't arribant aquest diumenge a Barcelona!
I pel que veig, hauré d'anar a investigar a la Mitja de l'Espirall, que no l'he fet mai, però n'he sentit coses molt bones!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2019 17:53 #108 per fandes (Associat/da)

Mona va escriure: Jo aquest cop vaig fer de llebre a la cursa de 10km, sortint de lesió estic contentíssima d'haver-la pogut fer. No és una cursa fàcil per fer de llebre, doncs poder regular la velocitat amb els desnivells costa, Jauteras no és excusa, ja ho sé!


Mil gràcies Mona! T'he vist fer en altres curses de llebre i ets una supercrack! Que bé que disfrutessiu de l'entrenament previ, aquesta era la idea i poder aprofitar per tenir el dorsal alhora, la repetirem doncs :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2019 19:06 #109 per jauteras (Associat/da)
Mona, no parlava de tu, de fet no he posat noms ni temps, ja que no vull personalitzar. Simplement era una observació perquè hem va saber greu pels corredors que van seguir la llebre i van patir el ritme excessiu del principi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.