3-02-2019/Mitja de Santa Coloma

3-02-2019/Mitja de Santa Coloma

03 febrer 2019 16:49 #81 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS que hem fet el Fernando Yika i jo aquest matí espero que us agradi.;)
photos.app.goo.gl/mU3agjngxeCguC2q6

photos.app.goo.gl/MYyPkUBVsMKUHXMPA

photos.app.goo.gl/aRuyHchDkumNU5RT9

photos.app.goo.gl/YYkmQAq8TGQR7Py78

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2019 17:39 #82 per rnou (Associat/da)
Gràcies Carles y Fernando! Un recull genial.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2019 18:01 #83 per MIGUEL SBD (Associat/da)
En primer lloc moltes felicitats als organitzadors i voluntaris i a les llebres per la seva feina i deixar-nos compartir el vestidor amb l'equip de 3 corredors de discapacitat visuals que erem
la nostre cursa anta molt bé millor que en Terrassa no ho dic per comparar sinó que el Jaume Bajo avui ha feuna millor cursa ja que fem les mitges com entreno per la marató al final em fet 1h48'
Moltes gràcies per les fotos i per els anims un plaer d'haver passat un bon matí en Santako

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2019 18:49 #84 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Dóna gust venir a Santa Coloma a fer aquesta cursa, es propera al corredor i això ho agraeixo molt ¡¡¡ Només el vent i el fred no eren del meu gust però estem al febrer així que poca cosa s'hi pot ser ¡¡¡

Cursa de 10K amb nou circuit prou "entretingut" que demana una bona gestió si no vols arribar mort a l'estadi. De sortida fins el km. 5-6 seguint i agraint la bona feina del Dela llebre sub45', per després passar uns metres endavant i entrar en 44'39"

Enhorabona als organitzadors i a les llebres CorreCat en les dues distàncies :thumbup:

Carles i Fernando moltes gràcies per aquest extens reportatge :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2019 19:03 #85 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom !!!!!!!

Doncs aquí estàn les meves fotos... Li he donat tanta canya al movil (la camera bona avui no estaba católica) que al final ha dit PROU PROU PROU...

photos.app.goo.gl/kJsK51gUbq65h9rx8

M'ha encantat veure a tants i tantes correcats i correcates que feia molt de temps que no veia... Son tants que no acabaría mai... Moltes gracies per vindre !!!!!!!!!!!

Espero que l'any que ve ja no me la perdi, encara que sigui la de 10 Km....

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2019 20:00 #86 per R61 (Associat/da)
I van dos!!!!!!!. Dos mitjes començades i dos retirades. M'haurè d'anar acostumbrant. Mai ho havia hagut de fer però començo el 2019 així. He arribat fins el km10 i de tornada amb el cotxe escombra. No m'he volgut arriscar amb el genoll( ben bé no sé el que és menisc?, Cintilla? Reuma? els anys?, : segur!!!!. I no m'he volgut arriscar perquè diumenge que vé, sí o sí ,estarè a la línia de sortida a BCN i sí o sí passarè per la meta.
I malgrat tot he acabant passant un bon matí. He entès perquè tothom parlava tant bé d'aquesta mitja. Gràcies a tots els organitzadors. L'any que ve apuntada a l'agenda.

Gràcies Fiber i Carles per les fotos.

Rafa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2019 20:26 #87 per rularo86 (Associat/da)
Bones,
Abans de res, agraïr la tasca de les llebres, que m'han ajudat a fer MMP (1:35'31"). Fins i tot a l'anada s'ha escoltat algún acudit (de confondre números i lletres i un altre d'habits personals) :laughing: .
El recorregut d'aquest any m'ha agradat força donat que tornavem a accedir al parc fluvial diversificant les vistes del centre de la ciutat i de la carretera.
No em puc oblidar de l'entrenament de dissabte on vam poder coneixer el rec Comtal i fer l'esport i cultura al mateix temps, per despres poder xerrar tranquilament en acabar l'entrenament. :sunglasses:

Salutacions i en cas de dubte :runner: ,
Rubén

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2019 21:16 #88 per jauteras (Associat/da)
Que dir de la mitja i cursa de 10, doncs que molt bé. Bona organització i bons serveis, tot molt bé. La meva cursa dins lo esperat.
Només comentar , que la llebre tenia una actitut boníssima, animant, avisant dels pals als carrers, però s'ha deixat portar per aquest impetu passant algo més de 30 segons més ràpid pel km 5 i arribant a la meta en solitari.Ho dic com a critica constructiva i entenent del esforç que suposa fer de llebre i agraint la seva bona actitut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2019 13:26 #89 per tonivet (Associat/da)
Jo també vaig ser-hi A Santa Coloma, fent us del TPV de corredors.cat. Per a mi l'organització la millor que he vist: aparcament al costat i super ampli, instalacions (dutxes, vestuaris) de 10, guardarroba molt ben organitzada i avituallaments correctes.
Vaig fer 7 km previs de tirada llarga per la llera del riu i després la mitja en progressió. La butifarra de després també estava molt bona. I ja ho sabeu, Santa Coloma tampoc és plana, potser una mica més que Terrassa però tot i aixi vaig veure bons registres.

I el preu lo millor de tot, no hi ha cap mitja a aquest preu a Catalunya i amb tanta quantitat de voluntaris.

Moltes gràcies per les fotos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2019 15:14 #90 per TtX (Associat/da)

tonivet va escriure: I el preu lo millor de tot, no hi ha cap mitja a aquest preu a Catalunya i amb tanta quantitat de voluntaris.


Vilafranca amb la Mitja de l'Espirall també Toni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2019 16:46 #91 per squash (Associat/da)
Hola

Barceruel, el cap de setmana del sopar anual correcat i competeixes amb una samarreta aliena. Esperpèntic.

fandes, no podies tenir previst una mica de sol a l'anada a Montcada? Massa ombrívol.

La zona extra-municipal de la Mitja em va recordar a la de Montornés.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2019 16:53 #92 per Dani (Associat/da)
Mitja TOP !

Només es poden dir coses bones de la cursa. Potser el punt que aquest any cal millorar, va ser els primers de la cursa de 10km que crec que es van perdre. Els que vam passar després tot perfecte. Per la resta, per mi, opinió personal, la millor.

Aquest any he tornat a repetir el 10km. Em pensava que baixaria de 41 però la realitat s'ha imposat. 41'43" Una de les meves pitjors marques personals. Tot i que sense fer gasosa. El circuit no és ideal per quedar-te sol remant pel vent i és duret. Excuses de mal entrenament, jajajaj.

Miracles a Lourdes.

A la mitja de Barcelona si vull anar amb en Jorfer la mitjana és de 4.13 (3" més lent que el 10.000) Tot i que el circuit de Barcelona és TOP (només el recorregut)

Llarga vida a la Mitja.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2019 22:11 #93 per No Surrender (Associat/da)
LLarga vida a la Mitja de Santa Coloma!!!!! :heart:

Abans de tot, mil gràcies als fotògrafs i a les fantàstiques llebres correcats i a la seva bona tasca!!!! La veritat que sigui per competir, per fer un entrenament o per gaudir d'una mitja, anar amb una llebre, encara que sigui una estona, ajuda molt!!!!

Per altre banda, agraïr a la UCA la genial organització i desitjar-vos l'energia i la motivació suficient per a poder seguir oferint aquesta gran matinal als corredors.
ENHORABONA!!!!!!

Jo vaig arribar prestet, per poder fer 6km previs, al costar del riu...bastant agradable, la veritat....no vaig ser l´única, me'n vaig trobar a uns quants! :whistle: .
Tenia intenció d'anar a ritme entre 1h55' i 2h, però seguint la llebre d'1h 55', al final me vaig sentir còmode i sense acabar de forçar, vaig fer un parell de minutets menys, però he de dir, que els dos darrers se me varen fer una miqueta pesadets.

No vaig poder gaudir de la botifarrada (som vegetariana) :pig: però per que tenia pressa, si no m'hagues quedat a gaudir del beure i de la companyia!

Un plaer trobar-me amb tantes i tants amics ahir, i els que no vaig poder acabar de saludar per la previa i per partir corrents!!!!

Sens dubte una de les millors mitges de Catalunya en aquest moment!!!!!

Fins a la propera!!!! :kissheart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2019 00:21 #94 per Hoommerr73 (Associat/da)
Una cursa que feia uns quants anys que volia correr i que per fi aquest any he pogut. Tot lo que havia sentit i llegit d'ella és veritat. Estic d'acord en que recorda a la mitja de Montornès el tram de la carretera de La Roca, pero no em va disgustar. M'agraden les curses que et fan gestionar l'esforç com aquesta.
Personalment molt content del rendiment. Tambe vaig fer 6 kms previs i fins i tot un parell de voltes a la pista abans de la sortida per no agafar fred.
La meva estratègia era idèntica a la de No Surrender (de fet vaig creuar-me a la previa i parlar amb ella després de la cursa) i també em va succeir com a ella i vaig acabar amb força. Em vaig trobar bé (bona grupeta amb antics companys RedRunners). Tocaba anar de menys a mes i així va sortir, patint una mica als 2 últims kms pero perque vaig apretar fins a ritmes sub5' :sunglasses:
Una injecció de moral per continuar el cami a la Marató de Barcelona.
Gracies a tots els voluntaris, organitzadors, fotografs i companys per un gran matí.

Marató 03:45:42 Valencia 2016
Mitja 01:42:12 València 2018
10 km 44'34" El Prat 2017
5 km 21'49" Pallejà 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2019 09:31 #95 per gorka (Associat/da)
CarlesCat, Fiber
Gran col·lecció de fotos. Gràcies nois!

Vaig acabar moly content de poder acabar la cursa de 10Km, encara que sigui amb la pitjor marca personal en la distància. Ara mateix la meva lluita no és per millorar marques, és per seguir corrent. Veurem quan puc tornar a competir.
Vaig trobar la cursa tan ben organitzada com em veu dir que estaria. encara que els líders dels 10Km explicaven que hi havia hagut algun moment de desorientació amb el recorregut. I molt valorat el vermutet de després! Sens dubte que m'han quedat ganes de repetir participació, si pot ser en millors condicions.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2019 14:13 - 05 febrer 2019 14:35 #96 per Antirco (Associat/da)
Nova participació a aquesta Colomenca que ja és una fitxa al meu calendari per preu prestacions proximitat etc... vamos que lo tiene todo.

El dia és ideal, solet i frasqueta.

Entretant puc saludar a molts companys grampy, no sorrender, obadia, Vicenç, Pinelli, TtX, R61, Jonibegut, jordimas, Judit, Victor, Josep58, hansi, jorfer, bueno perdoneu la resta sou molts.

A mes un luxa compartir vestuari amb les llebres, quina enveja, ja tinc mono.

Feia bastant temps que no feia una mitja, i encara que els entrenaments per la marató son bastants bons, volia saber a on estic.

A priori he sortit amb idea conservadora entre barquetes 1:50 i 1:55, a poc a poc sobre el km 5 he anat agafant a srdoor i el seu escuder fidel Apintu, hem compartit algun km però no se com m'he vist a davant i he anat tirant por libre.

Poc abans del gir km 11 he vist al meu colega de la ONCE Jaume Bajo i el davant meu mateix a kasumei arrossegant un cotxet amb seu fillet, només girar, m'he possat en persecució per aprapar al Jaume i me acomiadat de susana.

Els kms anava'n sumant i de Jaume si rastro, entretant Kasumei me alcanza en el 14, a partir d'aquí fem la goma, a les pujades jo li avançava i a les baixades ella en passava per davant, em estat molt divertits jugant en aquesta goma, i és que arrossegar el carro te tela, esta molt forta.

Sobra el 18 abans d'abandonar el riu aprapo per fi a la parella inseparable, Miguel-Jaume i quedant enrere meu.

El 19 en trobo en forces i continuo ritme constant de 5’ el km, entro a pista molt sencer, el temps no a estat 1:45 que seria l'ideal però en general no estic descontent 1:47:20.

Ens veiem a la propera que serà Barcelona que al final he conseguit dorsal suplint un company lesionat.

Ahhhh, i moltes gracies per les fotos :heart:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2019 14:27 #97 per Fiber (Associat/da)
Hola !

Si algú no es troba a les fotos molt em temo que serà de les del final sobretot i es que el meu movil va entrar en saturació fotogràfica i va deixar un munt de fotos "a l'aire"... M'ha pasat amb una companya de fisiologic que va fer marca i que quant va arrivar jo vinga clicar al botó i res, el movil n'estaba ja fart. :-/

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2019 14:57 #98 per sergicb (Associat/da)
Primera vegada que corria a Santa Coloma després de 2 temptatives anteriors (2016 i 2017) on malgrat inscriure'm no vaig poder participar per molèsties que arrossegava. Es podria dir que a la tercera va anar la vençuda... però a mitges....

Com a organització i facilitats per als corredors és del millor que ens podem trobar actualment (això de poder aparcar davant no té preu). Més enllà de tot lo positiu que s'ha destacat i amb ànim de ser constructiu i crec que per estar encara millor organitzada apuntaria el tema de les cues per anar a recollir el dorsal el diumenge com a punt de millora (tot i que no tampoc va ser cap drama). Quan em vaig posar a la cua només n'hi havia una. Després, un dels encarregats, va venir a fer 3 cues diferents en funció del número dorsal i si érem de Mitja o 10 km. Crec que amb una taula més i un parell de cartells informatius ben visibles hagués estat encara més fluït tot plegat.

Pel que fa a la cursa, el circuit em va agradar. Com a tirada llarga per entrenar és ideal, ja que fas i veus una mica de tot. En el meu cas, la idea era sortir seguint el Dabit a ritme de 1h45 i anar separant-me progressivament a mesura que m'apropés al punt de gir. Hagués estat una tirada més d'entrenament si no fos per un problema a la planta del peu dret (durícies i alguna ampolla) que ja em va aparèixer acabant la Mitja de Terrassa i que malgrat no em va molestar molt els dies anteriors se'm va reproduïr durant la cursa molt intensament gràcies a la brillant idea que vaig tenir, abans de sortir de casa, de posar-me un compeed a la zona afectada... fent que fos pitjor el remei que la malaltia. Total, que a partir del km.6-7 cada passa que feia amb el peu dret era dolorosa. Malgrat això vaig poder anar aguantant el ritme i, fins i tot, a la baixada anar augmentant-lo... però entrant a Can Zam el dolor ja era molt fort. Ja no vaig poder prémer més l'accelerador com m'hagués agradat i sortint de la zona del riu ja vaig començar a baixar el ritme. Cada revolt que prenia era una tortura. La volta a la pista se'm va fer molt llarga i vaig acabar entrant en 1h43... quan sense molèsties segurament hagués fet un parell menys de minuts.

En tot cas, avui no crec que tingui problema en sortir a entrenar tot i no tenir la zona afectada al 100x100.

L'any que ve repetirem !!

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2019 22:42 #99 per Jorfer (Associat/da)
Ja han passat uns dies i fins ara no he tingut una estoneta per escriure.

Magnifica organització plena de detalls pels participants que ens fa sentir molt a gust.
Cursa ben mesurada i amb avituallaments més que suficients durant i al final de la cursa.

Tornarem,

Gràcies a tothom que ho ha fet possible.
Merci fotògrafs!! :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2019 23:06 #100 per Barceruel (Associat/da)

squash va escriure: Hola

Barceruel, el cap de setmana del sopar anual correcat i competeixes amb una samarreta aliena. Esperpèntic.


Ja conèixes la meva gran promiscuitat en el tema de les samarretes, que contrasta amb la meva formalitat en altres temes més libidinosos. :innocent: :innocent:
I, efectivament, a la Mitja de Santako tocava lluir la groga de la Unió Colomenca per fer-me notar com a corredor local. ;)

Molt content de llegir tants bons comentaris sobre la cursa i més encara de compartir amb tants companys/es el matí de diumenge passat. :party: :party:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.