- Missatges: 4827
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jorfer va escriure: Així mateix Gesport ens ha facilitat 4 codis per a fer la inscripció gratuïta en aquesta mitja
Recordo que encara tenim quatre codis per a persones associades que vulguin córrer aquesta mitja, doncs algunes de les llebres ja estaven inscrites i alliberen el seu codi.
Per a les cinc primeres persones associades que ho demanin per a elles seran els codis gratuïts:
Codi 1: Antirco
Codi 2: Grampy
Codi 3:
Codi 4:
Codi 5:
En principi feia la merce, pero per fer km's poder millor aquesta , aixi dons miro d'aprofitar un codi
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
grampy va escriure:
Jorfer va escriure: Així mateix Gesport ens ha facilitat 4 codis per a fer la inscripció gratuïta en aquesta mitja
Recordo que encara tenim quatre codis per a persones associades que vulguin córrer aquesta mitja, doncs algunes de les llebres ja estaven inscrites i alliberen el seu codi.
Per a les cinc primeres persones associades que ho demanin per a elles seran els codis gratuïts:
Codi 1: Antirco
Codi 2: Grampy
Codi 3: Pirata agus
Codi 4:
Codi 5:
Apunto al Pirata Agus que està recorrent Islàndia i diu que pel mòbil no ho sap fer.....
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
En Francesc57 m'ha dit si podia apuntal pels codis que ell no pot ara..... Dons e voila!!Jorfer va escriure: Així mateix Gesport ens ha facilitat 4 codis per a fer la inscripció gratuïta en aquesta mitja
Recordo que encara tenim quatre codis per a persones associades que vulguin córrer aquesta mitja, doncs algunes de les llebres ja estaven inscrites i alliberen el seu codi.
Per a les cinc primeres persones associades que ho demanin per a elles seran els codis gratuïts:
Codi 1: Antirco
Codi 2: Grampy
Codi 3: Pirata Agus
Codi 4: Fede
Codi 5:Francesc57
Les persones associades de la llista ja us hem enviat el codi.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jorfer va escriure: Com quasi simultàniament hem tingut un missatge privat de Felip i la proposta de Grampy de l'amic Francesc57, creiem que el més just, és que, el primer de tots dos que ompli el CODI 5 serà per ell.
Així mateix Gesport ens ha facilitat 4 codis per a fer la inscripció gratuïta en aquesta mitja
Recordo que encara tenim quatre codis per a persones associades que vulguin córrer aquesta mitja, doncs algunes de les llebres ja estaven inscrites i alliberen el seu codi.
Per a les cinc primeres persones associades que ho demanin per a elles seran els codis gratuïts:
Codi 1: Antirco
Codi 2: Grampy
Codi 3: Pirata Agus
Codi 4: Fede
Codi 5:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
felip va escriure: Merci Josep58,
En el meu cas no tinc clar en quina barqueta em posaré bàsicament ja que fa més de 3 anys que no he fet cap Mitja, i la veritat no tinc clars els ritmes. Possiblement sortiré amb la Nat23, ja que tocarà acumular quilòmetres per la Marató.
Per cert un dubte, hi hauràn sortides esglaonades? no recordo que em demanèssin marca prevista en Mitja per fer calaixos. ho sabeu?
Gràcies.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.