Mitja Marató de Puigcerdà 8/10/2023

Mitja Marató de Puigcerdà 8/10/2023

30 Set 2023 18:06 - 30 Set 2023 18:06 #1 per Jorfer (Associat/da)
Bona tarda.

Us informem que a la mitja de Puigcerdà d'enguany tindrem servei de llebres de corredors.cat.

Les llebres oficials seran:

1h30' fandes

1h40´ Rosado83

1h50´ Barceruel

Us pugeu a les barquetes?

Al següent enllaç tenim tota la informació de la Mitja.
www.puigcerda.cat/ca/serveis/esports/25a...o-de-puigcerda-2023/
Molta sort!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2023 10:07 #2 per Sergi42195 (Associat/da)
Bon dia,

Doncs feia temps que no entrava per aquí ... ja se sap, estiu, baixes entrenaments, i quan tornes, doncs ens hem de possar les piles. Tan és així, que estic inscrit aquesta mitja. Em feia curiositat, doncs no la feta mai, i vas a lo desconegut.

Ja us explicaré si quedo molt lluny de la barqueta del Barceruel.

Salut, fins aviat i si algú que recordi recorregut i si hi ha molt desnivell, ens ho pot comentar, gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2023 10:36 #3 per Seneca (Associat/da)
Bon dia, jo la vaig fer l'any passat i si busques una mica més avall pots trobar la crònica.
Sortida en pla. km 2 forta baixada que no pots aprofitar, massa desnivell. Del 3 al 7 bastant pla, encara que em sembla que no hi ha res realment pla. Km 7 al 9 tornem a baixar amb bon desnivell. Km 9 al 15 pujada suau però constant. Km 15,5 a 16 un mur, em va tocar caminar. Km 16 ets al llac i molt a prop de l'arribada, però falten 5km i tot i sent planer no pares de pujar i baixar. Al final, quan ja veus quasi l'arribada encara un bucle més.

Si voleu, us enllaço al wikilok, es.wikiloc.com/rutas-carrera/2022-10-09-...-puigcerda-115876085

Gaudiu-la! Salut!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2023 12:09 #4 per Sergi42195 (Associat/da)

Seneca va escriure: Bon dia, jo la vaig fer l'any passat i si busques una mica més avall pots trobar la crònica.
Sortida en pla. km 2 forta baixada que no pots aprofitar, massa desnivell. Del 3 al 7 bastant pla, encara que em sembla que no hi ha res realment pla. Km 7 al 9 tornem a baixar amb bon desnivell. Km 9 al 15 pujada suau però constant. Km 15,5 a 16 un mur, em va tocar caminar. Km 16 ets al llac i molt a prop de l'arribada, però falten 5km i tot i sent planer no pares de pujar i baixar. Al final, quan ja veus quasi l'arribada encara un bucle més.

Si voleu, us enllaço al wikilok, es.wikiloc.com/rutas-carrera/2022-10-09-...-puigcerda-115876085

Gaudiu-la! Salut!!!!


Gràcies Pep.

Bé, veig que serà un bon entrenament de cames, pq el perfil, s'ha de gestionar i molt.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Oct 2023 11:35 #5 per tonivet (Associat/da)
Hola! Jo també aniré a Puigcerdà, intentaré seguir la llebre de 1h40 esperant el mur del km 16.
Fandes tinc unes coses teves que et vas deixar a Terrassa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2023 15:57 #6 per fandes (Associat/da)
Hola! Quina alegria llegir aquest fil, just quan pugem a Puigcerdà en tren (farem nit allà). Me n'alegro de llegir la crònica del Seneca i veure que coincideix amb el que havia estudiat. Tan de bo puguem ajudar a més d'un/a corredor/a a fer 1h29mxx!

Ganes de veure-us Sergi i Toni! Igual que al Victor, Judith i Alberto. Nosaltres aportem 3 correcats més 🤭, encara que sols corre el menda.

Si pages els trastos Toni ja els baixaré, sino no pateixis ja els vindré a buscar. MOLTES GRÀCIES!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2023 16:59 #7 per Danigoal (Associat/da)
Que vagi molt bé a tothom i ja explicareu.
A veure si de cara l'any vinent puc anar a fer per primera vegada aquesta mitja

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2023 12:35 #8 per Sergi42195 (Associat/da)
Com a crònica de la Mitja de Puigcerdà, doncs mitja marató diferent seria el títol.

Mitja ben organitzada, també no es que sigui molt alta la participació, per tant, crec que mes controlable tot.

Vaig recollir dorsal dissabte, i tot molt correcte al pavelló de Puigcerdà.

Diumenge, deixo la bossa al guarda-roba, i també tot molt fàcil.

Sortida molt neta, conjunta amb cursa de 6 km, 10 km i mitja.

Volta per Puigcerdà, i de seguida baixada per anar a buscar la Carretera Nacional, que té molt mèrit de tallar per un total de 500 participants aproximadament. Després de passar per el Polígon industrial, part més lletja sens dubte, creuem un pont, i anem per la Carretera Vella que porta cap a la Seu fins a Bolvir aproximadament. Molt entrentinguda i bonica. No és pla, amb suaus pujades i baixades.

Posteriorment passada Ermita Remei, tornem a creuar N-260, i veig la cua de cotxes ... a continuació arriben uns kilòmetres fàcils per ja completar el 10 km cap a Sant Climent de Talltorta. Passat aquest punt, hi ha un gir a mà esquerra per retornar cap a Puigcerdà, i no dirigir-nos a Escadarcs, on aquí comença a variar l’assumpte. Es en molt lleugera pujadeta, però constant. Arribem Parc de Bombers de Puigcerdà, creuem la Nacional anant a buscar un altre vegada el Polígon per portar al gran moment, que és km 16 i 17, ho he mirat a Google com es deia aquells carrers, i amb això ja ho diu tot: “ Avinguda dels Pirineus (això encara amb suau pujadeta), carrer Pas de la Casa (pujada curta i forta), i finalment Rona dels Torreons (llarga e intensa)”, tot a peu :blink: . Aquí arribes a entrar al Llac de Puigcerdà, molt bonic fer la volta, i després ja resten uns 3 km per completar recorregut per la població, i Camí que porta a Rigolisa.

Bona animació del speaker, i un avituallament molt complert a l’arribada, amb servei de dutxes al pavelló. :)

Posició 144 de 197. 1:57:41 temps real :oops: . No fa falta dir res més. Fins km 10, decent. Fins km 15, resistint, i del 16 al 17 km caminant, per darrers 4 km arribar com sigui a meta.

Felicitar a les llebres de Correcat, doncs aquesta mitja no es dur un ritme doncs el perfil sempre és igual. S’ha de gestionar bé, i tenir present al grup de participants que portes. Ells van al límit, i un punt més d’esforç, significa deixar el grup. :clap: :clap:

Fins aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2023 14:28 #9 per Buff! (Associat/da)
Ben retornat Sergi42195. Després de tant temps no es pot demanar gaire més tenint en compte com és aquesta mitja. La primera passa cap al 10 de març....

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2023 21:09 #10 per Jorfer (Associat/da)
Sergi42195 molt bé creant base de cara a l'objectiu del març. Bona descripció.
Resalto la gran feina de les llebres que estan reben felicitacions per tot arreu. Bona gestió Fandes, Rosado i Barceruel.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2023 13:26 #11 per Sergi42195 (Associat/da)

Buff! va escriure: Ben retornat Sergi42195. Després de tant temps no es pot demanar gaire més tenint en compte com és aquesta mitja. La primera passa cap al 10 de març....

.

Osti, quan de temps ... jo tenia cabell i tot quan ens vam veure.

Bé, sí, no ens queixem, i fem el que ens agrada, malgrat més lents. És el que toca ara mateix.

Me'n alegro de saber de tu. Salut i en alguna, ja tornarem a coincidir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2023 13:28 #12 per Sergi42195 (Associat/da)

Jorfer va escriure: Sergi42195 molt bé creant base de cara a l'objectiu del març. Bona descripció.
Resalto la gran feina de les llebres que estan reben felicitacions per tot arreu. Bona gestió Fandes, Rosado i Barceruel.


Gràcies Jorfer,

A veure a on arribem i si estem en condicions per agafar amb garanties el repte.

Merci i ja veig que tu sí que segueixes en plena forma, i no passen ni anys ni res.

Fins aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.