Mitja Marató del Vendrell, 26 octubre 2025

Mitja Marató del Vendrell, 26 octubre 2025

21 Set 2025 18:39 #1 per Mona (Associat/da)
El proper 26 d'octubre es farà la Mitja Marató del Vendrell, la vaig fer el 2021 i en tinc molt bon record, aquest any hi torno!
A més, enguany hi haurà llebres CoRReCaTs!

Si algú s'hi anima, aquí hi ha la informació:
https://mitjavendrell.runnerselvendrell.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2025 21:35 #2 per fandes (Associat/da)
Caldrà ser-hi doncs!

20 Oct 2025 20:19 #3 per Jorfer (Associat/da)
Bona tarda!!

Us informo de les sis llebres oficials de CoRReDoRS.CaT que tindrem en aquesta cursa per si us voleu apuntar a les seves barquetes:

Llebres oficials:

1h25': Fandes
1h30': Hugo
1h35': Barceruel
1h40': Rafa Pérez
1h45': Rularo86
1h50': Mona

24 Oct 2025 13:28 #4 per Mona (Associat/da)
Vingaaaa! Que ja tenim aquí la Mitja del Vendrell! Hi ha una pila de curses aquest cap de setmana, però els que anem al Vendrell ens veiem a les 8h sota l'arc de sortida per fer la FoTo CoRReCaT ;)
I qui vulgui, en acabar la Mitja fem una ST en una terrasseta d'allà al costat per a comentar la jugada :party:
Fins diumenge!

24 Oct 2025 19:19 #5 per fandes (Associat/da)
Procuro sumar a la ST Mona! I complir abans en les barquetes :laughing: . Ganes d'entrenar-me en una mitja en la que conec bé l'entorn, ara toca quadrar el ritme de 4m01s!

28 Oct 2025 10:10 #6 per Pol26 (Associat/da)
Bon dia a tots,

Aquí un que va córrer la mitja el diumenge passat. Era la primera vegada que la feia i em va agradar força, ja que habitualment estiuejo per la zona i conec bé el recorregut, més pla impossible.

Molt agraït al Rafa Perez que vaig córrer amb ell fins el km 17 i no em vaig haver de preocupar de res, vaig acabar amb molt bones sensacions a bon ritme per fer un temps de 1h38'20''.

Va ser la meva primera mitja marató després de més de cinc anys sense fer aquesta distància així que em quedo amb les bones sensacions, ara la idea es seguir fent base per poder fer la meva primera marató al març a Barcelona, que ja va sent hora.

Un plaer veure a tota la gent de la família pastanaga.

Continuem,

5k - 18'10"- Jean Bouin 2015
10k - 38'12''- Sant Antoni 2016
21k - 1h24'24'' - Mitja Granollers 2016
42k - 3h23'58'' - Marató Bcn 2026

Born to run

28 Oct 2025 18:24 #7 per Jorfer (Associat/da)
Pol26 enhorabona per aquesta nova mitja i et desitjo bona preparació de cara a la marató. Segur que ho faràs genial.

28 Oct 2025 19:21 - 31 Oct 2025 13:07 #8 per rularo86 (Associat/da)

Bona tarda,

En aquest cas he pogut fer d'anfitrió donat que conec força bé els barris marítims del Vendrell. De fet, ahir ja vaig donat un tomb per investigar on es situarien els cartells indicatius de dels punts quilomètrics B).
Aquest matí ens han fet partíceps de la primera mitja navegable del Vendrell :umbrella:. El dubte era si tant mariners com patrons d'embarcació podriem portar les nostres barquetes a bon port o ens enfonsariem amb tanta pluja. :?

Ens preparem el material i sortim a reconeixer el tram km 20 - arribada. Es un plaer poder encapçalar la comitiva de llebres en aquest reconeixement donat el coneixement de la zona :party:

Prenem la sortida i veig que la barqueta agafa velocitat de creuer sense presentar cap escorament gràcies a que els mariners treballen sincronitzadament. Aquesta primera volta ens serveix per veure que hi ha indrets en els que els bassals semblen piscines. Tancant la volta algunes unitats incrementen el ritme donat que fan 10k i, per tant, la segona volta la comencem amb menys integrants però ho compensem sabent l'estat del traçat.

Aquesta segona volta coincideix en gran part amb la primera i, donat el perfil pla del circuit, continuem navegant a la mateixa velocitat per anar acomiadant-nos dels hotels, de Les Madrigueres i de Pau Casals entre d'altres. Ja finalizant la segona volta, alguns integrants agraeixen els serveis rebuts i decideixen navegar pel seu compte cercant una millor marca. Animo a la resta peró un em comenta que ja li costa mantenir el ritme. Ja amb una "barca xica" i, a pocs minuts de finalitzar la nostra participació, a un membre de la tripulació se li puja el bessó. :( Decideix continuar i em pregunta si podrà baixar de 1:45', li indico que anem be de temps i es queda al meu costat fins que ja a la recta final incrementa el ritme per entrar uns segons abans que jo.

Just abans de creuar la linia d'arribada, l'speaker reconeix la precissió amb la que executem els nostres serveis i, en creuar-la em trobo a part de la tripulació ben xopa peró contenta i agraïda. Tot i la pluja i vent, finalitzo en 1:44:50. :muscle:

Espero que arribi la darrera :rabbit: i ens dirigim a cobert per retornar l'equipació de llebre. Posteriorment procedim a comentar la jugada prenent un refresc al costat de la linia d'arribada.

Gràcies a tothom i enhorabona per al Pol26.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

28 Oct 2025 19:32 #9 per Dennis Teuling (Associat/da)
Eh pol26,

Me n'alegro que hagis tornat a les curses. Pensava que t'haviem perdut amb els estudis!

Ja veuràs que en 4 dies estàs novament en temps de sub 1h30

Enhorabona!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

29 Oct 2025 11:13 - 29 Oct 2025 11:13 #10 per Pol26 (Associat/da)
Moltes gràcies Jorfer i Dennis per les vostres paraules i ànims, espero veure-us aviat a tots dos.

També gràcies al Rularo86 per les felicitacions!

Una abraçada!

5k - 18'10"- Jean Bouin 2015
10k - 38'12''- Sant Antoni 2016
21k - 1h24'24'' - Mitja Granollers 2016
42k - 3h23'58'' - Marató Bcn 2026

Born to run

31 Oct 2025 11:41 #11 per fandes (Associat/da)
Felicitats Pol26! La veritat és que navegar amb el RafaPerez és sinònim d'èxit. La veritat és que ahir l'equip de llebres va funcionar de meravella, quins cracks Mona, Rularo86, Barceruel i Hugo! Deixeu res a la improvització, i això és vital quan feu de marcadors del ritme.

La veritat que, tot i que la climatologia va posar certes traves (malgrat que considero molt més beneficiós que plogui, que no que faci fort vent), el traçat del circuit i sobretot el perfil fan que La Mitja del Vendrell sigui un goig per llebrejar. En el meu cas, com llebre de 1h25, els kms a 4m00s queien com xurros (llàstima que em vaig excedir aquest segon per km, que m'hagués deixat encara més satisfet), però com veieu a la foto, la barqueta era enorme... I supersolvent, ja que em van acompanyar fins el darrer terç de cursa i allà progressivament em van anar deixant enrera (el que significa que van posar-se a 3mXXs/km, quins animals!).

Un gran descobriment aquest 21k a la capital del Baix Penedès, i que en el meu cas voldré repetir. En qualsevol de les distàncies ofertades: 5k, 10k o mitja marató, bravo Runners El Vendrell. Fins 2026!
Adjunts:

31 Oct 2025 16:28 #12 per Jorfer (Associat/da)
Espectacular foto i sembla que estan donant unes recomanacions pedagògiques al grup.
Bona feina Fandes.

01 Nov 2025 22:38 #13 per fandes (Associat/da)

Jorfer va escriure: Espectacular foto i sembla que estan donant unes recomanacions pedagògiques al grup.
Bona feina Fandes.

Sempre duc la radio encesa Jorfer :laughing: :laughing: :laughing:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats