Bona tarda,
En aquest cas he pogut fer d'anfitrió donat que conec força bé els barris marítims del Vendrell. De fet, ahir ja vaig donat un tomb per investigar on es situarien els cartells indicatius de dels punts quilomètrics

.
Aquest matí ens han fet partíceps de la primera mitja navegable del Vendrell

. El dubte era si tant mariners com patrons d'embarcació podriem portar les nostres barquetes a bon port o ens enfonsariem amb tanta pluja.
Ens preparem el material i sortim a reconeixer el tram km 20 - arribada. Es un plaer poder encapçalar la comitiva de llebres en aquest reconeixement donat el coneixement de la zona
Prenem la sortida i veig que la barqueta agafa velocitat de creuer sense presentar cap escorament gràcies a que els mariners treballen sincronitzadament. Aquesta primera volta ens serveix per veure que hi ha indrets en els que els bassals semblen piscines. Tancant la volta algunes unitats incrementen el ritme donat que fan 10k i, per tant, la segona volta la comencem amb menys integrants però ho compensem sabent l'estat del traçat.
Aquesta segona volta coincideix en gran part amb la primera i, donat el perfil pla del circuit, continuem navegant a la mateixa velocitat per anar acomiadant-nos dels hotels, de Les Madrigueres i de Pau Casals entre d'altres. Ja finalizant la segona volta, alguns integrants agraeixen els serveis rebuts i decideixen navegar pel seu compte cercant una millor marca. Animo a la resta peró un em comenta que ja li costa mantenir el ritme. Ja amb una "barca xica" i, a pocs minuts de finalitzar la nostra participació, a un membre de la tripulació se li puja el bessó.

Decideix continuar i em pregunta si podrà baixar de 1:45', li indico que anem be de temps i es queda al meu costat fins que ja a la recta final incrementa el ritme per entrar uns segons abans que jo.
Just abans de creuar la linia d'arribada, l'speaker reconeix la precissió amb la que executem els nostres serveis i, en creuar-la em trobo a part de la tripulació ben xopa peró contenta i agraïda. Tot i la pluja i vent, finalitzo en 1:44:50.
Espero que arribi la darrera

i ens dirigim a cobert per retornar l'equipació de llebre. Posteriorment procedim a comentar la jugada prenent un refresc al costat de la linia d'arribada.
Gràcies a tothom i enhorabona per al
Pol26.