Mitja marató de Granollers 18/01/2026

Mitja marató de Granollers 18/01/2026

08 Oct 2025 09:40 #1 per Chute (Associat/da)
L’Associació Esportiva La Mitja organitza la 40a. edició de la Mitja Marató Internacional de Granollers, Les Franqueses i la Garriga.

Web de la cursa: www.lamitja.cat/

Sortida
La sortida serà al carrer d’Emili Botey Alsina, cantonada carrer Francesc Macià.
Els horaris de sortida de les curses son els següents:
· A les 9.30 h. Sortida Cursa 10K.
· A les 9.30 h. Sortida El Quart.
· A les 10.30 h. Sortida els atletes Elit. (Calaix Elit – Taronja).
· A les 10.30 h. Sortida tots els atletes fins a 1.20 h. (Calaix 1 – Vermell).
· A les 10.31 h. Sortida tots els atletes de 1.20 h a 1.25 h. (Calaix 2 – Verd).
· A les 10.31 h. Sortida tots els atletes de 1.25 h a 1.30 h. (Calaix 3 – Groc).
· A les 10.33 h. Sortida tots els atletes de 1.30 h a 1.45 h. (Calaix 4 – Blau).
· A les 10.35 h. Sortida tots els atletes de 1.45 h a 2 h. (Calaix 5 – Negra).
· A les 10.35 h. Sortida tots els atletes de 2 h endavant. (Calaix 6 – Lila).
A part del temps de la mitja, els resultats de pas dels: 5, 15 i 20 quilòmetres.

Arribada
L’arribada serà al Carrer de Francesc Macià de Granollers (davant del Pavelló d’Esports de Granollers).

Preu inscripcions mitja marató
Inscripció 21k: xipgroc.cat/ca/curses/Granollers2026/21k/inscripcio/10-30
• Preu inscripció primers 1000 dorsals: (Esgotats els 1000 primers dorsals)
– 24 € per a corredors inscrits amb xip groc
– 27 € inscripció amb xip de lloguer.
• Preu inscripció dorsals 1001 a 4000 dorsals: (Esgotats els 4000 primers dorsals)
– 29 € per a corredors inscrits amb xip groc
– 32 € inscripció amb xip de lloguer.
• Preu inscripció dorsals 4001 a 6000:
– 30 € per a corredors inscrits amb xip groc
– 33 € inscripció amb xip de lloguer.
• Preu inscripció a partir del dorsal 6001:
– 32 € per a corredors inscrits amb xip groc
– 35 € inscripció amb xip de lloguer.
• Les inscripcions tancaran: l’11 de gener de 2026 o als 8.000 inscrits.
• La Mitja al calendari de la RFEA. Increment de la inscripció de 3€ de llicència de dia.
Atletes inscrits amb llicència de Federació Catalana d’Atletisme i de la RFEA, obtindran la devolució dels 3€ de llicència de dia enviant comprovant de la inscripció, indicant el nom i cognoms, DNI, nom del Club i còpia de la llicència de la temporada 2025-2026 al mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Les devolucions es faran efectives una vegada es tanquin les incripcions.

Preu inscripcions 10k
Inscripció 10k: xipgroc.cat/ca/curses/Granollers2026/10k/inscripcio/9-30
• Preu inscripció primers 500 dorsals: (Esgotats)
• Preu inscripció fins al 31 d’agost de 2025: (Esgotats)
– 27 € per a corredors inscrits amb xip groc
– 30 € inscripció amb xip de lloguer.
• Preu inscripció de l’1 de setembre de 2025 fins al 31 de novembre:
– 29 € per a corredors inscrits amb xip groc
– 32 € inscripció amb xip de lloguer.
• Preu inscripció de l’1 de desembre de 2025 fins l’11 de gener de 2026:
– 30 € per a corredors inscrits amb xip groc
– 33 € inscripció amb xip de lloguer.
• Les inscripcions tancaran: l’11 de gener de 2026 o als 3.000 inscrits.

Preu inscripcions 5k
Inscripció 5k: xipgroc.cat/ca/curses/Granollers2026/5k/inscripcio/quart
• Preu inscripció primers 200 dorsals: (Esgotats)
– 20 € per a corredors inscrits amb xip groc
– 23 € inscripció amb xip de lloguer.
• Preu inscripció fins al 31 d’agost de 2025: (Esgotats)
• Preu inscripció de l’1 de setembre de 2025 fins al 31 de novembre:
– 25 € per a corredors inscrits amb xip groc
– 28 € inscripció amb xip de lloguer.
• Preu inscripció de l’1 de desembre de 2025 fins l’11 de gener de 2026:
– 27 € per a corredors inscrits amb xip groc
– 30 € inscripció amb xip de lloguer.
• Les inscripcions tancaran: l’11 de gener de 2026 o als 2.000 inscrits.

Per qualsevol incidència amb les inscripcions envieu un mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Trofeus
-Als 5 primers masculins
-Als 5 primers femenins
-Al primer i la primera atletes de Granollers
-Al primer i la primera atletes de les Franqueses
-Al primer i la primera atletes de la Garriga
-Al primer i primera atletes Canovelles.
-Al primer i primera atletes de Cardedeu.
-Al primer i primera atletes de Vallromanes
-Al primer i primera atletes del Vallès Oriental i Maresma. Premi Josep Pruna

Els trofeus que s’entregaran al pòdium seran els 5 primers de la general masculina i els 5 primers de la general femenina.
L’entrega de trofeus al pòdium començarà un cop transcorreguts 60 minuts de l’arribada del primer atleta.
La resta de trofeus s’entregaran amb posterioritat.

Tancament de la cursa
Es tancarà a les 2:45 hores de la sortida oficial.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2025 09:00 #2 per Chute (Associat/da)
Aquest any la mitja de Granollers ha canviat la seva data habitual, i es que en la seva quarantena edició els organitzadors han decidit que coincideixi amb la mateixa data de la seva primera edició. Per tant, de forma excepcional, es disputarà a mitjans de gener i no al març com es venia disputant darrerament. Això en principi pot fer que aquesta edició el fred sigui un factor a tenir en compte, tot i que amb el canvi climàtic no hi res segur. En quant al circuit no serà el de la primera edició, sino el mateix de l'any passat. En principi, l’edició del 2027 es tornarà a disputar al mes de març.

16 Oct 2025 15:52 #3 per gorka (Associat/da)
Inscrit. M'agrada la data del gener.
Jo també celebraré 25 anys de Mitges Maratons, doncs la de Granollers al 2001 va ser la meva primera Mitja Marató.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (95): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (36): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

22 Oct 2025 10:49 #4 per Seneca (Associat/da)
Un altre que també hi serà.

09 Nov 2025 22:14 #5 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes.

Avui a la cursa de Bombers han repartit un fulletó de propaganda de les curses de Granollers. Explica l'oferta que al llarg del dia d'avui hi ha un descompte a qui faci la inscripció abans de les 12 de la nit. Si algú vol fer-la pot aprofitar aquest descompte.

Jo m'he inscrit a la de 10 i m'han descomptat 5 €.

:great: :great: :great:

Adjunts:

17 Nov 2025 20:41 #6 per MARCOS (Visitant)
Bona tarda,.
Como una hija mía empezó a trabajar este mes en Barcelona, tocará ir desde Galicia a visitarla y de paso correr la Mitja, (la de Barcelona ya la corrí en el 2010) siendo ésta de las más famosas de Catalunya, por lo que me apetece correrla y además, tengo familia en La Garriga, pro lo que aprovecharé y les hago una visita.
Tengo 2 dudas para los veteranos de ésta carrera, en éstos momentos ya pasa de los 6000 inscritos, ¿se suelen agotar los 8000 dorsales?, lo digo para inscribirme o esperar, ya que leyendo el rgto. el dorsal es intrasferible. (ya me pasó en varias ocasiones de perder inscripciones por este motivo, en el 2023 rotura de fibras 5 días antes de la mitja del pla de l'estany .)
Y la recogida de dorsales, pone que es el viernes y sábado en Granollers . ¿No hay posibilidad de recogerlo el domingo o la opción de algún punto de recogida en Barcelona?

Moltes gracies.

17 Nov 2025 23:20 #7 per aurelian (Associat/da)

MARCOS va escriure: Tengo 2 dudas para los veteranos de ésta carrera, en éstos momentos ya pasa de los 6000 inscritos, ¿se suelen agotar los 8000 dorsales?

Yo diria que si.

MARCOS va escriure: ¿No hay posibilidad de recogerlo el domingo o la opción de algún punto de recogida en Barcelona?

Yo diria que no, no he mirado el reglamento si hacen excepciones pero si tienes familiares en La Garriga, te pueden recoger ellos el dorsal.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

19 Nov 2025 22:27 - 19 Nov 2025 22:28 #8 per MARCOS (Visitant)
Muchas gracias por contestar.

Para evitar sorpresas de última hora, ya me inscribí, no vaya a ser que me quede sin dorsal.

Mis familiares, son mis padrinos y ya son gente de edad avanzada, pasan ambos de los 80 años, por lo que no los voy a liar, ya que además no viven en Granollers, residen en La Garriga.
Lo que me llama la atención que no den la posibilidad de recogerlo en Barcelona, hay varias carreras en Galicia que dan esa opción y yo en el 2023 corrí la Mitja de Cambrils y como me alojé en Tarragona ya lo recogí en el Decathlon en Tarragona.
Un saludo.

18 Gen 2026 22:23 - 18 Gen 2026 22:44 #9 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Un que ha anat a Granollers, però que al final ha decidit no començar veient com estava el dia.

La meva intenció era participar i inclús he fet els 10 minuts d'escalfament, però el paravent que portava no ha fet la feina d'impermeable que jo pensava. He acabat xop i la samarreta tèrmica que portava enganxada al cos. Total com soc molt fredolic de mena he començat a patir bastant fred i no m'he vist en cor de tirar-me una hora sota la pluja. Ja vindran més ocasions per fer-la.

Enhorabona a totes i tots els que heu estat més valents :muscle: :muscle: :muscle: i l'heu corregut. També vull agrair l'esforç dels voluntaris :clap: :clap: :clap: i a totes les persones :clap: :clap: :clap: que han fet possible la cursa.

I també als fotògrafs :clap: :clap: :clap: . Us passo els enllaços amb les fotos del company Carlescat que m'ha demanat que us els comparteixi:

photos.app.goo.gl/AADY5uiS6nJmt6P17

photos.app.goo.gl/zJpBUkokBnikm2PP8

Propera cursa al meu poble d'adopció: 10k campo a través Castillazuelo :heart: -Monasterio de El Pueyo (Huesca)

Disculpeu-me, aprofito per fer propaganda :joy: per si algú està per Osca el proper diumenge.

Salut :great: :great: :great:
Adjunts:

20 Gen 2026 18:19 - 20 Gen 2026 18:23 #10 per Hansi (Associat/da)
Diumenge passat a Granollers vaig fer prop de 4 km previs més la mitja com a entrenament llarg de la setmana.

Va ser un d'aquells dies que, anys després, encara es recorden: 40a edició i pluja sense parar, tot i que almenys la temperatura no va ser tan freda com podria haver estat en aquestes dates.

Al ser una cursa massificada, es va notar molt com tothom buscava refugi al pavelló en les estones prèvies i després d'acabar. Les dutxes i passadissos colindants als vestidors no donaven abast per encabir participants remullats i amb el cos fred després de córrer, però semblava que tothom ens anàvem organitzant per dutxar-nos i/o canviar-nos de roba enmig del petit caos.

He de dir que m'ho vaig passar molt bé, malgrat tot. Vaig fer l'entrenament que volia pel que fa a km i ritme, vaig gaudir gairebé tota la cursa de córrer amb els cracks germans camiseta? :heart: , fins que a la baixada dels darrers 3-4 km vam apretar cadascun com li va semblar, i vaig poder saludar i xerrar amb uns quants correcats que van córrer o van fer de speaker :hearteyes:

A seguir si el cos ho permet...

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats