Entrenaments dilluns a les 19h

Entrenaments dilluns a les 19h

22 Jul 2025 13:10 #1 per Mona (Associat/da)
En l'última assemblea ordinària va sortir la proposta de poder fer entrenaments setmanals gratuïts, com que hi ha un petit excedent econòmic, es va proposar de poder tenir un entrenador que lideri aquests entrenaments.

Dilluns 8 de setembre començarem!

No seran entrenaments personalitzats, sinó que serà un moment de trobada i en Mario, entrenador titulat d'atletisme, guiarà les sessions i ens donarà consells per tal de millorar l'eficiència i prevenir lesions. Podrem fer i adquirir hàbits per fer un bon escalfament abans d'entrenar, així com tornar a la calma i estirar després de córrer, alguns exercicis de treball de força i tècnica que ens ajudaran a millorar el nostre rendiment atlètic.

La proposta és trobar-nos a la plaça d'Espanya de Barcelon, és fàcil arribar-hi tant en transport públic, com privat, i tenim molt a prop Montjuïc on hi ha espais diferents que donen molt de joc per poder anar variant. La trobada serà a les 19h cada dilluns, començarem el mes de setembre per poder anar seguint tota la temporada.

Quan es vagi apropant el moment donarem alguns detalls més sobre les trobades, però de moment, ja podem reservar els dilluns al vespre!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2025 18:39 #2 per fandes (Associat/da)
Fantàstica iniciativa! Atent a les propostes que anireu compartint. Vejam si em puc escapar algun dilluns!

26 Jul 2025 09:56 #3 per TtX (Associat/da)
El primer entreno coincideix amb el cumple del nostre Mario…;)

27 Jul 2025 16:58 #4 per Mona (Associat/da)

TtX va escriure: El primer entreno coincideix amb el cumple del nostre Mario…;)

Ideaaaaal!!! Així caldrà celebrar-ho com cal!

29 Jul 2025 13:43 #5 per Ramon_B (Associat/da)
Apuntat a l'agenda. Intentarem participar ;)

744 Curses , 305 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

01 Ago 2025 11:27 #6 per Jorfer (Associat/da)
Bona iniciativa.
Animeu-vos que córrer sol o en companyia amb o sense entrenador no té ni punt de comparació.

04 Ago 2025 11:16 #7 per gorka (Associat/da)
Iniciativa amb molt bona pinta.
Els dilluns és el meu dia d'entrenament de força (gimnàs), a veure si sóc capaç de reajustar el meu calendari.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (94): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (36): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

02 Set 2025 18:16 #8 per XaviCht (Associat/da)
Genial, la iniciativa. Si aconsegueixo ajustar el meu calendari, m'hi apunto.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

03 Set 2025 11:00 #9 per TtX (Associat/da)
Miraré d’aparcar pel Serrahima

03 Set 2025 18:57 #10 per Mona (Associat/da)
Aquest dilluns 8 de setembre comencen els entre dels dilluns!!! :woohoo: :woohoo:
Ens trobarem a la Plaça Espanya a les 19h al costat de la torre veneciana de la dreta mirant a Montjuïc, en Mario Gil Hernández, entrenador nacional de triatló i atletisme ens farà una sessió d'1h - 1h15' aproximadament.

Les trobades s'aniran repetint cada dilluns, així que ja podem apuntar a les agendes rutinàries aquesta trobada setmanal per a aquest proper curs!

Ens hi veiem!

04 Set 2025 15:50 #11 per fandes (Associat/da)
Tan de bo ens puguem organitzar per venir molts dilluns. Endavant amb aquesta magnífica iniciativa!

05 Set 2025 13:02 - 05 Set 2025 13:03 #12 per Mona (Associat/da)

fandes va escriure: Tan de bo ens puguem organitzar per venir molts dilluns. Endavant amb aquesta magnífica iniciativa!

Això esperem! Dilluns és un bon moment, cau en "dia postcursa", així també podrem anar comentant la jugada de les curses d'enguany!

Obviament, si teniu algun amic que vulgui venir a provar o que vulgui començar a córrer, inviteu-lo! ;)

20 Set 2025 19:07 #13 per Mona (Associat/da)
Aquest dilluns tornem a trobar-nos a les 19h al costat de la torre veneciana de Plaça d'Espanya, mirant a Montjuïc, la de la dreta.
Animeu-vos a venir i incorporar els dilluns a la rutina setmanal, podeu invitar a amics a unir-se, com més serem, més riurem! així podem comentar la cursa del cap de setmana. L'entrenament dura entre 1h - 1h15' aproximadament.

21 Set 2025 06:55 #14 per XaviCht (Associat/da)
Des del primer dia que voldria venir, però mentre em toquin tirades llargues els diumenges, no em veig corrent els dilluns... després de Donostia, per poc que pugui, vindré a provar.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

21 Set 2025 17:40 #15 per Mona (Associat/da)

XaviCht va escriure: Des del primer dia que voldria venir, però mentre em toquin tirades llargues els diumenges, no em veig corrent els dilluns... després de Donostia, per poc que pugui, vindré a provar.

Després de Donostia seguirem ;) t'esperem!

23 Set 2025 09:08 #16 per Sarcel (Associat/da)
Bon entrenament ahir en "petit comitè" pels voltants de la Font Màgica de Montjuïc, que ja funciona: espectacular!

I l'avinguda de Maria Cristina tota nostra per fer les sèries al final, per transformar la feina feta prèviament.

L'entrenador, en Mario, molt atent i agradable, dona molta confiança.

Tot un luxe aquesta opció d'entrenament, gràcies per organitzar-ho.

23 Set 2025 10:16 #17 per Jorfer (Associat/da)
Genial que vagi sortint cap endavant noves iniciatives com aquesta.
A veure si s'anima més gent i a poc a poc es consolida el grup.

26 Set 2025 10:37 #18 per fandes (Associat/da)
Ganes d'afegir-me a la propera setmana! Aviam si ho confirmo. Bravo per l'associació!

26 Oct 2025 18:40 #19 per Sarcel (Associat/da)
Si tot va bé, podré anar-hi demà, tinc ganes de repetir :)

08 Nov 2025 12:36 #20 per Mona (Associat/da)
Aquest dilluns, com cada dilluns, tornarem a quedar a les 19h a la plaça Espanya, ens trobem puntualment al costat de la torre veneciana, mirant al MNAC, la de la dreta. Els entrenaments solen ser suaus, tenint en compte que normalment diumenge hem competit. A més, han vingut ja un parell de vegades 2 persones que estan començant a córrer, així que el què fem és una mica d'escalfament, tècnica de cursa, i unes minisèries o rodatge adaptat al nivell de cadascú.
Dilluns més! ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats