Inici de la LLiGaCoRReCaT 2023!!!

Inici de la LLiGaCoRReCaT 2023!!!

08 Des 2022 11:48 - 12 Des 2022 20:34 #1 per piri (Associat/da)
Hola a tothom!

Arriba el 2023 i estem de tornada :party: :party: :party:

A partir d'ara mateix us donem la benvinguda a la desena edició de la LLiGaCoRReCaT!!!

Què es necessita per participar?

1. Constar com associat a CoRReDoRS.CaT.

2. Donar-se d'alta a www.lliga.corredors.cat/index.php just en l'apartat superior "Connecta't" amb usuari i contrassenya de CoRReDoRS.CaT.

3. Tenir un perfil a www.strava.com/?hl=es . Acte seguit, unir-se al "Club" LLiGaCoRReCaT. A partir d'aquí el que teniu que fer és gravar i carregar a Strava les vostres curses.

4. Passar-s'ho bé i conèixer i compartir curses i ST amb els companys/es de l'associació.


Quines novetats hi han per la LLiGa 2023?

A. Com us haureu adonat, utilitzarem Strava per saber i conèixer els vostres resultats.

B. Tant el calendari Clàssic d'asfalt com el de Muntanya és validat pel gran Dabit, autor de blogmaldito.com

C. L'actual comissió està formada per Jorfer, Jordi Mas, Roubby, Marc31, Albert83BCN i jo mateix.


Qualsevol dubte ens podeu escriure en aquest mateix fil. No obstant, a través de MP o l'adreça del correu de la lliga (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) també ens podreu contactar. Sense oblidar que estem a Instagram i Twitter.

Us esperem!!!

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2022 18:32 #2 per Jorfer (Associat/da)
Vinga animeu-vos!!
Serà un entreteniment per a tothom i estem pensant la possibilitat d'algun detall i/o premi pels guanyadors de les lligues.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2022 21:13 #3 per Mamen (Associat/da)
Añadida! Espero haberlo hecho bien 😄

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2022 22:34 #4 per grampy (Associat/da)
intento inscriure'm pero no hi ha manera,no en deixa enviar les dades.....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2022 11:22 #5 per mario.cat (Associat/da)
Eeeeeeepppppp, a mi, com al Grampy, em diu que hi ha algún error al registrar-me i que protesti. Doncs protesto :joy: :joy: :joy:

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2022 11:35 - 09 Des 2022 11:36 #6 per RugbyMan (Associat/da)

mario.cat va escriure: Eeeeeeepppppp, a mi, com al Grampy, em diu que hi ha algún error al registrar-me i que protesti. Doncs protesto :joy: :joy: :joy:


Es un filtre que han possat els informàtics per elimiar els mes perillosos i ràpids.

A mi m'ha deixat apuntar-me'n a la primera ;-)

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2022 12:04 #7 per Jorfer (Associat/da)
Mario, grampy és una errada informàtica que estem mirant.
De totes formes crec que sortiu als inscrits igualment.

Recordo que també caldria apuntar-se al Strava a la Lliga Correcat per a controlar millor les classificacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2022 13:08 #8 per mario.cat (Associat/da)

RugbyMan va escriure:

mario.cat va escriure: Eeeeeeepppppp, a mi, com al Grampy, em diu que hi ha algún error al registrar-me i que protesti. Doncs protesto :joy: :joy: :joy:


Es un filtre que han possat els informàtics per elimiar els mes perillosos i ràpids.

A mi m'ha deixat apuntar-me'n a la primera ;-)


Walaaaaaaa, ja deixan apuntar-se a qualsevol. !!!!! :scream: :scream: :scream:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2022 13:09 #9 per mario.cat (Associat/da)

Jorfer va escriure: Mario, grampy és una errada informàtica que estem mirant.
De totes formes crec que sortiu als inscrits igualment.

Recordo que també caldria apuntar-se al Strava a la Lliga Correcat per a controlar millor les classificacions.


Gràcies Jordi. Vaig a veure si estic apuntat al Strava. :clap: :clap: :clap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2022 10:19 #10 per Barceruel (Associat/da)
Inscrit! (tot i que també em sortia l'errada que deia en Mario)

Del tema Strava... entenc que és únicament seguir al perfil de Lliga Correcat ( https://www.strava.com/athletes/108941307?oq=lliga )? o hi ha un grup específic?

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2022 13:29 #11 per Jorfer (Associat/da)
Victor correcte.
La idea que tenim és anar creant les curses a mesura que s'apropin i saber la gent que les fa.
Gràcies per a apuntar-te!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2022 16:05 #12 per grampy (Associat/da)

Jorfer va escriure: Victor correcte.
La idea que tenim és anar creant les curses a mesura que s'apropin i saber la gent que les fa.
Gràcies per a apuntar-te!!

que vols dir que no hi haura un calendari a seguir?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2022 17:14 #13 per piri (Associat/da)
Tota la informació és al web de la LLiGaCoRReCaT inclús el calendari.

Si us plau, consulteu la informació davant de dubtes. I si encara no ho teniu clar, escriviu- nos perquè potser és un aspecte pendent de millorar en aquest 2023.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2022 19:19 #14 per mario.cat (Associat/da)

piri va escriure: Tota la informació és al web de la LLiGaCoRReCaT inclús el calendari.

Si us plau, consulteu la informació davant de dubtes. I si encara no ho teniu clar, escriviu- nos perquè potser és un aspecte pendent de millorar en aquest 2023.


Piri, les curses que apareixen al calendari son les definitives ?? Es pot fer alguna sugerencia ??
I en cas de que es puguin fer aquestes sugerencies, a través de quin canal s'han de fer ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2022 19:41 #15 per piri (Associat/da)
Mario, gràcies per treure el tema!

Si bé recordeu, a les darreres edicions sempre contemplàvem les vostres propostes de curses durant el mes de desembre.

Per tant, envia'ns per MP les dades de la cursa. I qui més vulgui també, és clar.

Com us podreu imaginar, la primera setmana de gener donarem el calendari per definitiu.

Recordar que no volem oferir un calendari ampli per la feinada que ens suposa i perquè volem prioritzar les curses on CoRReDoRS.CaT organitza o col.labora.

Finalment dir-vos que comencem el 22 amb la primera jornada :party:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2022 22:53 #16 per mario.cat (Associat/da)

piri va escriure: Mario, gràcies per treure el tema!

Si bé recordeu, a les darreres edicions sempre contemplàvem les vostres propostes de curses durant el mes de desembre.

Per tant, envia'ns per MP les dades de la cursa. I qui més vulgui també, és clar.

Com us podreu imaginar, la primera setmana de gener donarem el calendari per definitiu.

Recordar que no volem oferir un calendari ampli per la feinada que ens suposa i perquè volem prioritzar les curses on CoRReDoRS.CaT organitza o col.labora.

Finalment dir-vos que comencem el 22 amb la primera jornada :party:


Piri, t'he enviat un mail però m'ha donat problemes. Comfirma'm si t'ha arribat i si no, t'ho torno a enviar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2022 11:41 #17 per andreugg (Associat/da)
Bones, informar que provat el loggin de la web i m'ha funcionat bé, els usuaris/es que no disposes de Strava quin es el següent pas a fer?

A la llista de participants no sortia però quan he donat per inscriurem ha donat un error conforme ja estava i llavors he aparegut a la llista.

Salut i seguim fomentant l'activitat física. Salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2022 19:41 #18 per Juanjokyokushin (Associat/da)
A mi m'ha funcionat el login perfectament, us felicito per aquesta nova lliga i també per donar-li més vida a l'associació a Strava, i sortirà molt i molt bé, ja que tenim a la millor persona per fer un calendari de curses ben potent com al dabit, el major expert en curses de tots Catalunya! 🤗

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2022 20:29 #19 per piri (Associat/da)
Hola a tothom!

Moltes gràcies a tots i totes pel vostre interès i les vostres paraules. La veritat és que reconforta llegir-vos i d'alguna manera recompensa la feina de tots els membres i col·laboradors que hi ha al darrera. Tot i així, que sapigueu que sempre afirmem que la LLiGa la creem i la fem entre tots i totes les correcats, pel que no dubteu ens dir-nos tots els molts aspectes que encara ens queden per millorar :silly:

Vaig contestant:

- Mario, no he rebut el MP. Com diuen a les cases d'apostes: "Torna a provar".

- Andreu, tot i tenir els vostres codis de xip groc, recomanem crear-se un perfil a Strava i acte seguit unir-se al Club LLiGaCoRReCaT. D'aquesta forma, si tu carregues al teu espai les curses que fas, nosaltres te les podem afegir perfectament com a resultats de la LLiGaCoRReCaT.

Andreu, una darrera cosa, envia'ns també per MP el teu darrer cognom, ja que és una eina que facilita el buidatge de les classificacions perquè podem trobar a uns quants corredors amb el teu mateix nom i primer cognom.

- Juanjo, treballem en aquesta idea, almenys la de millorar edició rere edició. Serà un plaer seguir-te en el teu seguit de curses anuals.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2022 23:11 #20 per mario.cat (Associat/da)
Hola Piri

M'ha estat impossible enviar-te els meus comentaris a través del "Contacte" de la Lliga Correcat.

T'he enviat un missatge a través de la web de Corredors. Si vas a missatges, en teoria, allà estan els meus comentaris de possibles curses a tenir en compte pel calendari. Espero haver pogut ajudar en un calendari mes representatiu dels gustos dels associats de Corredors.

Salut per tothom.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.