Inici de la LLiGaCoRReCaT 2023!!!

Inici de la LLiGaCoRReCaT 2023!!!

12 Des 2022 23:56 - 12 Des 2022 23:56 #21 per piri (Associat/da)
Hola, què tal?

Ja t'he enviat una resposta Mario.

No m'havia adonat que estaves referint-te a l'apartat de contacte del web de la LLiGa. Disculpa'm.

Aprofito per agrair a tots i totes aquelles persones que ens aporten millores a la Comissió, ja que se'n beneficia la LLiGaCoRReCaT i, en definitiva, l'associació.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. 12 edicions de LLiGaCoRReCaT.
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Web: lliga.corredors.cat/index.php Twitter: @LLiGaCoRReCaT.
Instagram: @lligacorrecat i també, des del 2024, tenim grup de Whatsapp.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2022 20:34 #22 per grampy (Associat/da)
Bones he enviat correu amb algunes propostes que crec interessants per fer créixer una mica més la lliga

13 Des 2022 21:02 #23 per Chute (Associat/da)
Un altre inscrit a la lliga. Continua sortint l'error aquest que comenteu, tot i que surto al llistat d'inscrit.

15 Des 2022 10:06 #24 per tonivet (Visitant)
Doncs jo sóc incapaç d'apuntar me. Un cop entrat a la web i connectat., l'apartat seccions no s'obre. Si no em conecto puc obrir l'apartat seccions, però si clico a participar-hi no em fa cas .
Potser és que ho tinc que fer des de l'ordinador i no del mòbil?

15 Des 2022 15:38 #25 per jordi mas (Associat/da)
És cert que dóna problemes l'aplicació des del mòbil.
Segurament des de l'ordinador ho podràs fer. Continua apareixent el missatge d'error , però la inscripció queda completada i es pot comprovar al llistat d'inscrits

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

15 Des 2022 17:14 #26 per tonivet (Visitant)
Ja està, des de l'ordinador cap problema.

Ja estic a la divisió d'honor :confounded:

15 Des 2022 21:46 - 15 Des 2022 21:48 #27 per Dennis Teuling (Associat/da)
Moltes gràcies piri i tots els organitzadors i al dabit pel seu extensíssim calendari de curses (amb tota la informació)!

Inscrit també.
Tot i que enguany només he fet un parell d'Ultres i una sola cursa de 5K... espero que aquesta Lliga em treu part de la mandra post-Covid que m'està perseguint.

Només he vist Veterans (9 vet. A + 8 vet. B ) i 7 persones a la Divisió d'Honor...
Com canta Jim Steinman "Who needs the Young" :dry: :whistle:

No proposaré cap cursa, però estaré pendent de totes les possibilitats que oferiu entre tots.

Ens veiem!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

17 Des 2022 11:46 #28 per Danigoal (Associat/da)
Moltes gràcies comissió pel treball que feu. :hearteyes: :kissheart:
Un altre apuntat a la lliga, encara que més a fer "bulto" que a disputar res. :stucktongue

A veure si us proposo alguna cursa que s'ha de fer pels meus terrenys i que amb el presi vem parlar de mirar de fer una "expedició" correcat ;)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

18 Des 2022 16:47 #29 per Carlos (Associat/da)
Inscrit

19 Des 2022 18:55 #30 per fandes (Associat/da)
Gràcies per la feina que feu! Un més apuntat. Vejam si em puc escapar a unes quantes del calendari!

20 Des 2022 11:49 #31 per Sarcel (Associat/da)
No sé encara si participaré en alguna proba del calendari de trail però voldria saber si els que no tenim Strava ens quedem fora o si seria possible apuntar-se a la lliga i comunicar-vos els resultats per aquí com abans.
(No tinc rellotge apte per Strava ni vull tenir-lo).

20 Des 2022 13:45 #32 per piri (Associat/da)
Molt bé Carlos, fandes i Danigoal. Segur que fareu més curses de les que us imagineu.

Sarcel, vinga anima't que la muntanya et necessita. Evidentment que pots, ja que el que volem és que participin tots els correcats/es que ho desitgin.

L'Strava ho hem posat com a requeriment per poder identificar els vostres resultats amb facilitat. Ara, el que faria és que si tens xip groc, unit a que quan facis una cursa ens envies el teu resultat, doncs ho agrairem i la tasca de buidatge serà viable.

Si no envieu aquest MP d'avís, el que haureu de fer és reclamar aquest resultat la setmana posterior a la cel·lebració.

Dennis, estàs ja fregant la divisió d'honor del tonivet :lol: :lol: :lol:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. 12 edicions de LLiGaCoRReCaT.
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Web: lliga.corredors.cat/index.php Twitter: @LLiGaCoRReCaT.

20 Des 2022 16:46 #33 per Sarcel (Associat/da)

22 Des 2022 16:20 - 31 Des 2022 02:41 #34 per piri (Associat/da)
Perfecte Sarcel!

Us informem que hem ampliat el ventall de curses d'asfalt ja que gairebé "tot" el públic es dedica a aquest terreny.

ASFALT:
- 10k: Volta a l'Estany d'Ibars i Festa Major de Ripollet.

- Mitges: Sitges, Espirall, Montornès, Garrotxa, Empúries, Figueres i la Mitja Camins Rurals del Baix Camp.

- Maratons: Empúries.

MUNTANYA:
- Matagalls-Montserrat.
- Vies Verdes Girona

Us recordem que la primera setmana de gener tancarem el calendari ja que ara l'inici de la LLiGa s'avança. El tret de sortida serà pel 15 de gener, a Sitges!

22 Des 2022 16:39 #35 per supercesc (Associat/da)
Hola,
Doncs jo m'intento inscriure, i no puc.

42:07 - Les Franqueses 2014 / 1:30:27 Mitja Bcn 2017
3:36:41- Marató Roma 2022 / 12:06:38 IM Vitòria 2017
Adjunts:

22 Des 2022 17:02 - 22 Des 2022 17:03 #36 per piri (Associat/da)
supercesc no sé si hauràs seguit aquests pasos, però aprofitem per recordar les pautes claus per evitar problemes en la inscripció.

1. Estar registrat oficialment com associat.

2. Omplir i tenir actualitzades les dades del vostre perfil al QR2.

3. Identificar-se al web lliga.corredors.cat amb usuari i contrassenya correcat. Per aquest pas recomanem utilitzar un ordinador i el google Chrome com a navegador.

Si us surt un missatge contradictori, reviseu el llistat d'inscrits. A la part final estan les inscripcions més recents ;)

25 Des 2022 19:00 #37 per Camilo Plaza (Associat/da)
Inscrit!!!

5  km - 19:44 Nocturna Cornellà Running 1900 29/06/2024 // 10 km - 41:08 Cursa Nassos (BCN) 31/12/2024
Mitja - 1:34:17 Mitja Sitges 14/01/2024 // Marató - 3:13:44 Marató Málaga 15/12/2024
IM - 11:20:32 Frankfurt 2016

25 Des 2022 19:26 #38 per luzyan54 (Associat/da)
Inscrita, sin problema desde ordenador.

En cuanto a Strava "LligaCorrecat" ya le seguia pero mirando hay botón para solicitud de unirse... lo hice. Es correcto? porque veo que a Víctor le han contestado que es suficiente con seguir el perfil... Entonces???

26 Des 2022 13:51 #39 per piri (Associat/da)
Luz, sempre és millor "unir-se" a la LLiGa en Strava perquè dintre del "club" LLiGaCoRReCaT estaran les vostres activitats.

No obstant, si ens seguiu, les activitats no estaran dintre del club LLiGaCoRReCaT però les podrem veure.

Aprofitem per donar-vos les gràcies pel vostre suport i informar-vos que hem afegit un altra cursa al Calendari: La Mitja Colomenca i els seus 10k!

Animeu-vos a participar!!!

26 Des 2022 19:34 #40 per mario.cat (Associat/da)

piri va escriure: Perfecte Sarcel!

Us informem que hem ampliat el ventall de curses d'asfalt ja que gairebé "tot" el públic es dedica a aquest terreny.

ASFALT:
- 10k: Volta a l'Estany d'Ibars i Festa Major de Ripollet.

- Mitges: Sitges, Espirall, Montornès, Garrotxa, Empúries, i Figueres.

- Maratons: Empúries.

MUNTANYA:
- Matagalls-Montserrat.
- Vies Verdes Girona
- La Mitja Camins Rurals del Baix Camp.

Us recordem que la primera setmana de gener tancarem el calendari ja que ara l'inici de la LLiGa s'avança. El tret de sortida serà pel 15 de gener, a Sitges!

Gràcies per tenir en compte sugerencies que us vaig fer dies enrrere. 👍👍😘

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats