Voluntaris 24h d'Ultrafons de Barcelona - 2024

Voluntaris 24h d'Ultrafons de Barcelona - 2024

22 Nov 2024 10:44 #1 per Mona (Associat/da)
Bon dia,
En breu penjarem la taula per poder-vos inscriure com a voluntaris per a les 24h d'Ultrafons. Ho farem com l'any passat, torns de 2h, quan arribeu a pistes us haureu de dirigir a la carpa de secretaria (la carpa taronja CoRReCaT) i allà us diran on fa falta un cop de mà.
És molt important que si us apunteu pogueu estar les 2h, és a dir, que si per exemple, heu de córrer un relleu a les 12h, no us apunteu al torn de 10h a 12h, perquè llavors vol dir que no podreu estar fins les 12h i per tant, el lloc quedarà coix. En tot cas, si no us heu apuntat, però podeu donar un cop de mà una estona, podeu igualment dirigir-vos a la carpa de secretaria i veure si hi ha alguna tasca a cobrir.
Estigueu atents perquè en breu penjarem la taula ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2024 20:12 #2 per fandes (Associat/da)
Atent estic! Em toca córrer de 2h a 4h de la matinada, així que les forces aguanten em quedaré a les franges de matinada. Segur que alguna cosa hi haurà a fer ;)

Gràcies comissió per fer les coses tan fàcils a més de la feinassa prèvia que ja feu!

02 Des 2024 16:33 #3 per Mona (Associat/da)
Ja tenim la graella perquè us apunteu a les diferents franges com a voluntaris.
Quan arribeu, 10 o 15 minutets abans de començar el torn, passeu per la carpa de secretaria, allà us diran on fa falta gent per cobrir, i en acabar torneu a passar-hi, així podreu tenir una beguda calenteta al bar de les pistes ;)

02 Des 2024 16:33 #4 per Mona (Associat/da)

fandes va escriure: Atent estic! Em toca córrer de 2h a 4h de la matinada, així que les forces aguanten em quedaré a les franges de matinada. Segur que alguna cosa hi haurà a fer ;)

Gràcies comissió per fer les coses tan fàcils a més de la feinassa prèvia que ja feu!

Segur que sí, sobretot a aquelles hores ;)

02 Des 2024 21:58 #5 per Dennis Teuling (Associat/da)
Sap greu no poder ser-hi enguany, que estaré a 1000 kms.

Sempre una festa poder veure els super homes o dones de la llaaaaarga distància

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

03 Des 2024 20:04 - 03 Des 2024 20:05 #6 per Hansi (Associat/da)
M'he apuntat al que suposo que serà el muntatge, dissabte a les 8,30h, que caldran bastantes mans.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats