41a Cursa de La Mercè 10km 29/09/19

41a Cursa de La Mercè 10km 29/09/19

27 Set 2019 16:03 #101 per jaume86 (Associat/da)

joseluisblanco va escriure: literalmente "directe de l'aixeta" , va canalitzada directe des d'un punt d'aigua directe al got....


Precisament ahir hi havia un article a Mundo Deportivo crec que era, explicant-ho sobre la Jean Bouin!

Genial doncs!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2019 16:20 #102 per RafaB (Associat/da)
Hola,

m'apunto a la SUPE-BARQUETA a passar-ho bé:


Sub 36':
fandes, rnou, RafaPerez

Sub 40':
dani, Entramuntanat, Xavi-Nad

Sub42':
Rugbyman, Pescallunes, Riki Poblador, Jorfer, tonivet, ruben6 & bro, DaniRSabater, rularo86, ToniBeltran, jaume86, RafaB

Sub 45'/46' (vigila no et facis mal :hocho: :hocho: :hocho: :hocho: :666: ):
pinelli , quicu111, grobyc

Sub 48' (uns altres que van de passeig):
Fede, cosí Nachosboys, Nachosboys

Sub 55':
Antirco[/quote]

400m: 59,08" (Mar Bella 2016)
1000m: 2'55,5" (Mar Bella 2016)
10 km: 36'36" (Sant Antoni 2016)
Mitja: 1h21'55'' (Santa Coloma 2016)
Marató: 2h57'39" (Barcelona 2016)
24 hores equips: 1r classificat 401.092 km (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2019 17:54 #103 per TOCIBDN (Associat/da)
M'apunto a la megabarqueta, encara que no estic per sub 42', anirem plegats els primers kms. :party: :party: :party:

Sub 36':
fandes, rnou, RafaPerez

Sub 40':
dani, Entramuntanat, Xavi-Nad

Sub42':
Rugbyman, Pescallunes, Riki Poblador, Jorfer, tonivet, ruben6 & bro, DaniRSabater, rularo86, ToniBeltran, jaume86, RafaB, Tocibdn

Sub 45'/46' (vigila no et facis mal :hocho: :hocho: :hocho: :hocho: :666: ):
pinelli , quicu111, grobyc

Sub 48' (uns altres que van de passeig):
Fede, cosí Nachosboys, Nachosboys

Sub 55':
Antirco[/quote][/quote]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2019 18:06 #104 per Tiny (Associat/da)
Un altre que reapareix en aquesta cursa. :party: :party: :party:
El meu estat de forma es "inexistent"

Miraré d'apropar-me a la barqueta sub 48' ...però res de passeig :laughing:



Sub 36':
fandes, rnou, RafaPerez

Sub 40':
dani, Entramuntanat, Xavi-Nad

Sub42':
Rugbyman, Pescallunes, Riki Poblador, Jorfer, tonivet, ruben6 & bro, DaniRSabater, rularo86, ToniBeltran, jaume86, RafaB, Tocibdn

Sub 45'/46' (vigila no et facis mal :hocho: :hocho: :hocho: :hocho: :666: ):
pinelli , quicu111, grobyc

Sub 48' (uns altres que van de passeig):
Fede, cosí Nachosboys, Nachosboys, Tiny

Sub 55':
Antirco[/quote][/quote]

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2019 20:25 #105 per mickymache (Associat/da)
Hola!
Intentaré repetir el sub-42 de la Cursa del Poblenou.
Aquí serà una mica més difícil amb la segona part de la cursa més lenta i possibles embussos en moments puntuals. Per això tindrà més valor. ;) :whistle:


Sub 36':
fandes, rnou, RafaPerez

Sub 40':
dani, Entramuntanat, Xavi-Nad

Sub42':
Rugbyman, Pescallunes, Riki Poblador, Jorfer, tonivet, ruben6 & bro, DaniRSabater, rularo86, ToniBeltran, jaume86, RafaB, Tocibdn, mickymache

Sub 45'/46' (vigila no et facis mal :hocho: :hocho: :hocho: :hocho: :666: ):
pinelli , quicu111, grobyc

Sub 48' (uns altres que van de passeig):
Fede, cosí Nachosboys, Nachosboys, Tiny

Sub 55':
Antirco

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2019 12:52 #106 per Jorfer (Associat/da)
Apunto un parell més al trasatlàntic:

Sub 36':
fandes, rnou, RafaPerez

Sub 40':
dani, Entramuntanat, Xavi-Nad

Sub42':
Rugbyman, Pescallunes, Riki Poblador, Jorfer, tonivet, ruben6 & bro, DaniRSabater, rularo86, ToniBeltran, jaume86, RafaB, Tocibdn, mickymache, WillydePu, Adri.

Sub 45'/46' (vigila no et facis mal :hocho: :hocho: :hocho: :hocho: :666: ):
pinelli , quicu111, grobyc

Sub 48' (uns altres que van de passeig):
Fede, cosí Nachosboys, Nachosboys, Tiny

Sub 55':
Antirco

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2019 21:10 #107 per NACHOSBOYS (Associat/da)
A la barqueta de sub42' us hauran de fer un calaix per vosaltres :laughing: :laughing:

Ens veiem demà a la foto!!

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2019 21:38 #108 per RafaB (Associat/da)
Hola amics,

fa gairebé un any que volia escriure aquest mail i finalment he trobat el moment. No sóc d'explicar molt la meva vida, però fa temps que volto per aquí i tenia la necessitat d'explicar-vos la segünet historieta.

L'any passat a la cursa de la Mercé vaig fer de llebre de 40' (gràcies Manolo). No estava en el millor moment de forma però era un temps que el podia fer. Al Km7 vaig aturar-me no anava gens còmode, em faltava aire.

En sentia una mica costipat, i com no sóc molt de metges vaig estar això uns dies més. A la farmàcia em van donar els típics medicament pels costipats, però res. Després de 10 dies vaig anar al metge, directament a urgències.

A parti d'aquell moment en van fer moltes proves, i per no allargar-me, el TAC toràcic va reflexa la siatuació pulmanar qiue tenia. Per un costat es veu que tinc uns microforats als pulmons que fan que la mucositat es depositi en ells i no pugui respirar amb normalitat. El fet que de petit em treiessin les amigdales fa que sigui més facil aquesta infecció pulmonar. Amb això, el que he de fer quan em costipo és anar directament a urgències.

Per un altre costat, per sorpresa, amb un informe mèdic de diverses línies em van trobar un secuestro pulmonar. Resumint molt, tinc un pulmó dividit en 2, i per tant són necessaris més connexions amb la resta d'òrgans com el cor (arteries i venes). Això fa que la meva capacitat pulmonar sigui menor, tinc en pulmó esquerra més petit. I segons el metge no ho he notat mai ja que sempre he fet esport. A més em va recomanar no deixar de fer esport, i em va comentar que sense aquesta malformació hagués estat millor esportista.

Tot i que no és res greu, a partir d'aquell moment el meu cos i el meu cap va decidir prendre's l'esport d'una altra manera. Ja no tinc ganes d'anar ràpid, tinc ganes de surtir a entrenar, fer alguna cursa per passar-ho bé, cada vegada més de muntanya i acompanyar a companys, com per exemple a la Marató de Barcelona del l'any passat, on vaig disfrutar molt acompayant uns metres a tots aquell pastenaga que passava. A més també m'encanta seguir al meu fill als partits de Basquet.

Demà ens ho passarem molt bé a la MegaBarqueta de 42'. Que en definitiva es tracta d'això, de gaudir d'aquest esport i de la bona companyia.

Una abraçada
Rafa

400m: 59,08" (Mar Bella 2016)
1000m: 2'55,5" (Mar Bella 2016)
10 km: 36'36" (Sant Antoni 2016)
Mitja: 1h21'55'' (Santa Coloma 2016)
Marató: 2h57'39" (Barcelona 2016)
24 hores equips: 1r classificat 401.092 km (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2019 22:26 #109 per Jorfer (Associat/da)
RafaB deu ni do. Després del pal inicial has sabut trobar noves motivacions. Encara recordem moltes vegades la pujada al Paral.lel que vas fer a la marató amb Stelvio, Rugbyman i jo mateix. Va ser espectacular com passavem gent gràcies al ritme que marcaves i eñ camí que ens obries.
Serà un honor pel trasatlantic portar-te com timoner del grup. Fins demà i, gràcies!!.

Ens veiem a la foto.??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2019 22:58 #110 per xevifisio (Associat/da)
RafaB, felicitats per reinventar-te d'aquesta manera, i felicitats per les marques que tens a la teva firma tot i els problemes físics que pateixes!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 12:57 #111 per cachirulo (Associat/da)
Una pena que con el cambio de fecha haya venido un pequeño veranito. Creo que hace 2 domingos hacia más fresco que hoy. Y sobretodo la humedad.
Foto correcat muy emotiva con la presencia de Biel, nudo en la garganta.
Primera vez que salgo del cajón 2,la edad y el corazón no perdonan. Aún así salida bastante limpia.;)
El primer km he intentado no cebarme con la bajada y aún así me ha salido a 3'47. Por tanto tocaba aflojar para no quemarme. No tengo sensación de aflojar tanto pero veo el 2 en 7'49(4'02) y afrontamos toda la Gran Vía. Se ve muchísima gente delante,como corre la peña. Llego al 3 en 11'49(4'00) y al 4 en 15'36(3'47). Toca aprovechar la bajadita hasta el km5 que se que luego es cuando empieza de verdad la carrera. El 5 en 19'25(3'49).
Y empieza la parte más pestosa,yo solo veo subida hasta arco de triunfo y Rda Sant Pere. El crono me lo confirma al pasar el 6 en 23'32(4'07) y el siguiente aún se me hace más duro al salir en 27'42(4'10). Y por esta zona me pasa Chute que corre en progresión y no puedo seguirle. Aún así parece que se suaviza el recorrido y consigo bajar de 4' en el siguiente. Llego al 8 en 31'39(3'57) y haciendo cuenta del último km tengo margen para sub40.
Aprovecho lo que puedo el recorrido más benigno antes de pillar Paralelo. Y ya empiezo a subirlo. Me sorprende ver a unos metros a Quico Peinado. Me pierdo el paso del 9 y cuando miro el reloj lo debo haber pasado hace muchos segundos así que subo todo lo rápido que puedo,pillo antes de aplaza España a Quico pero no puedo hacerle ni un gesto de animo. Y ya por fin giramos y casi no tengo fuerza para esprintar.
Llego en 39'42 así que los últimos 2km en 8'03. Mejor de lo que me esperaba cuando hacia cuentas tras el parcial de 5-7. Pulso medio de 150/157max.

Pensaba que podría estar en 39 bajos pero eso lo intentare en 4 semanas en Bombers.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 13:42 #112 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Per la meva part: petada monumental, fracàs incontestable. :P

M'he situat molt bé, a l'alçada de la llebre de 42 minuts. He vist la barqueta correcat uns 4 metres més endarrere però no us he dit res per la meva malaltissa timidesa (que gairebé flirteja amb la mala educació :pensive: ).
Sortida a bon ritme amb les aglomeracions típiques amb tants corredors/es però molt millor del que m'esperava.
Passat el Paral·lel, pel carrer en suau pujada que ens porta a la Gran Via la llebre se m'ha escapat una mica però anava prou bé i amb confiança. Un cop a Gran Via he incrementat el ritme una mica i m'he enganxat al grup de la llebre.

Aquí m'ha començat una mica de flato i també veia que anava molt just. Els kilòmetres marcats no coincidien amb el GPS i tot i anar amb la llebre anàvem amb uns segons de retard respecte el que hauria de ser.
Al pas pel km 5 m'ha passat en Jorfer, que anava amb una solidesa impressionant i cincs segons després m'ha passat en Rafa. M'he dit que aquest era el cavall guanyador i els he intentat seguir però de seguida ha vingut la pujada (molt lleugera) cap a l'Arc de Triomf i m'ha estat impossible: tots dos han anat marxant de mica en mica.

Així doncs, m'he quedat amb la llebre dels 42 minuts tot i que ja veia que no podria complir l'objectiu (el kmk 5 l'hem passat en 21'13'' quan l'hauria d'haver passat amb uns segons per sota de 21') era el ritme màxim que podia mantenir.
El flato no marxava i al km 6 he desistit i he baixat el ritme; si no podia baixar de 42 minuts m'era igual fer 43'10'' que 43'50''. No sé, del km 6 al km 7,5 és una zona que sempre se'm fa pesada i dura.

La llebre de 42 ja havia marxat endavant però cap al 7,5 l'he vist aturada i que començava a córrer un altre cop; deu haver tingut algun problema. Ja estava fora de l'objectiu però si més no ha continuat endavant intentant ajudar.
Pujant el Paral·lel he vist al Jordi Mas i al Camiseta? que m'avançaven just quan el Dabit ens feia la foto, però ja no tenia forces per seguir-los. ;)

Al final 43'50", dos minuts més de l'objectiu previst, dos minuts més que a la Cursa del Poblenou.
Bueno, tampoco estamos tan mal... :whistle:

Aquest any només hi havia una llebre per temps.
Altres anys, quan les llebres eren correcats n'hi havia dues llebres per temps repartides en els calaixos, oi? O és només a la Cursa dels Nassos? O potser a totes dues?
Bé, he pensat que en aquest sentit la cursa feia un pas enrere...

La resta tot m'ha semblat molt bé, com sempre últimament. Molt ben organitzada. :great:

Ah, l'aigua a l'arribada m'ha semblat que tenia un gust desagradable. Pot ser pel tema dels gots? O que jo estava decebut amb la meva actuació i ja tot em semblava malament? :laughing:

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 13:58 - 29 Set 2019 19:29 #113 per XaviCht (Associat/da)
He començat el matí malament, sortint just de temps, i a sobre oblidant (i tornant a buscar) el xip. Això ha fet que no arribés per 5 minuts a la foto (i el pobre Eric tampoc, perquè anava amb mi en cotxe, sorry again, Eric)
A sobre, quan baixàvem des d'INEF cap a les columnes, he vist que m'havia deixat el xip al cotxe... en fi... primer mirem si la foto és poc puntual i hi arribem, i tocarà tornar al cotxe.
Efectivament, hem fet tard i no sortirem a la foto... anem una mica més avall, on hem quedat amb els de la feina, i en posar-me el cinturó del mòbil/hidratació resulta que el velcro del portaxip s'havia enganxat al cinturó... és més llest el portaxip que jo i ha vingut pel seu compte :D

En fi... no tenia molt clar com anava de forces, porto uns dies en què em costa molt tot. I anava amb una companya més ràpida que la Sandra, la meva companya de córrer habitual... no tenia clar com aniria la cosa.

Sortíem del calaix groc, o sigui que, amb un altre company, en David, que preveia sortir amb nosaltres però no seguir-nos, hem baixat al calaix

Foto pre-sortida, i som-hi

La idea era anar deixant escapar la llebre de 45, i així hem començat. La companya acaba de tornar de 3 setmanes de vacances sense poder entrenar, i ja sabíem que aniríem enrere.

Cap al 8 hem enxampat una amiga seva, que anava prou bé, i entre els dos, hem anat estirant tot el què la meva companya es deixava. Gràcies a que ella no podia anar a tope, jo he acabat més sencer del previst.
Resultat: 48:14
Ho donem per bo.
Cap a cap d'any o màxim per Sant Antoni, anem a pel seu primer sub45.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 14:48 #114 per Juan (Associat/da)
Hola, después de mucho sin participar en una cursa, hoy una matinal muy especial, al estar un poco desconectado no sabía lo de nuestro compañero Biel, muy contento del comportamiento de la asociación con lo de la pancarta y le envío muy apoyo y fuerza a Biel y familia.
En el tema de la cursa un gran placer poder saludar a compañeros que estábamos en la foto de hace 12 años y como es normal añorando a compañeros que hoy por varias situaciones no han podido estar .
Aunque no participe mucho, estoy muy orgulloso de pertenecer a esta gran familia.

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 15:04 #115 per rnou (Associat/da)
Per la meva part he començat malament arribant tard a la foto, el metro de Urquinaona m'ha trigat més del que esperava i he arribat massa just.

Com és habitual en mi no sabia a quin ritme aniria, fins el primer km. Si que teníem idea amb en fandes de fer un 35:35 o similar, però la humitat ens recordava massa a l'any passat. La marca la deixarem per correbarri.

Després d'escalfar (m'ha obligat a escalfar 1 km!!!!), anem a la sortida i no estem gaire ben col.locats, la idea és fer el primer 5k en 17:35, així que sortida lenta (a 3:22?) i amb molta cura, la sortida és mortal i estic menjant literalment el lateral dret. Vaig girant-me per veure si veig a en fandes però és impossible amb tanta gent, vaig buscant referències de gent que conec que té uns ritmes propers, Valentín, Alejandro...

Sobre el 4 agafo a la Míriam y després al Rafa Pérez, el que significa que vaig bastant bé per complir el primer parcial. Trec el primer parcial a 17.30, 162 ppm, perfecte (habitual en mi fer la primera meitat més ràpid i el temps no era estratosfèric, la millora bé al poder aguantar el següent parcial al mateix ritme), del 4 al 5 (baixada) el faig a 3:12 i amb una baixada de pulsacions molt bona.

Tot el que baixa, puja... Així que següent km treient el peu de l'accelerador i tornant al regne del sub'36, amb molt de marge però amb dos fantasmes: humitat i paral·lel.

El 5-6 i el 6-7 surten a 3:42 aproximadament, hi ha l'aigua, girs... El 6-7 busco altres referències, veig al Javi Gracia així que em poso en paral·lel i anem ballant. Tornem a marcar els 3:33 al gps fins el 9 i encarant el paral·lel, l'últim km vaig a 3:40.

Temps final 35:59. Tot i que el temps ha estat clavat, la fiabilitat com a llebre 0 ?. Finalment, 2 minuts menys que l'any passat :party: :party:

Content de veure a en Tiny que feia temps que no el veia, poder petar la xerrada amb en Guzmán i el post amb en grobyc, fandes, ther i l'andreugg.

La propera correbarri :)

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 16:18 #116 per tonivet (Associat/da)
Vaja rafaB ahir no ho vaig llegir, per aixo m'ha extranyat veure't a la barqueta sub 42. Jo vaig patir una situació similar (resposta hipertensiva a l'esforc) i per aixo vaig comencar a correr. Pero al final la vena competitiva va tornar a sortir, amb una mica de control es pot fer salut i competicio.
Per part meva, porto 4 setmanes fent qualitat i entrenant 5 dies, aixi que el sub 42 no m'el creia ni jo.
Els dos primers he sortit amb el fre de ma posat, no he fet ni una ziga-zaga sobre 4'30 cada km.
El ritme de la gran Vía marcaría les meves previsions i a ritme alegre no baixava de 4'15 aixi que les previsions no eren gaire bones.
Al pas pel km 5 21'50 aixi que les millors previsions eren repetir temps de l'any passat (43,40), pero sería difícil perque la segona meitat es mes lenta.
Finalment 44'05 que dono per bo donat el calor i humitats elevades

Toca agafar mes velocitat per a encarar millor l'inici de la preparació de la marato

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 17:51 - 29 Set 2019 17:53 #117 per rularo86 (Associat/da)
En el meu cas he començat al transatlàntic i a meitat cursa es veu que he topat amb un iceberg :sob: . Els parcials del GPS dels primers 5km: 4:10, 4:14, 4:07, 4:14, 4:13 (pas per catifa km 5 21:25, segons GPS 20:58). A la segona meitat ja sense poder seguir als timoners (cap al km 4 ja se m'havien escapat) i amb terreny mes exigent he patit força amb un parcial de 22:49 segons Chamionchip. Segons el GPS aquests darrers kms he fet 4:41, 4:36, 4:28, 4:33, 4:34 i 0:23 (22:52). Els darrers 23 segons son deguts als 10.12km que em marca el GPS. Temps final: 44'14".

Independentment de si son 10 o 10.12km (sempre em dona de mes aquí), haig de mirar de millorar donat que en aquest recorregut tinc un 42'57" fa 2 anys i aquest any vaig fer un 42'46" a la Cursa el Dimoni. Haig de :whip:
Ara, fer la foto amb tants companys, rodar els primers kms darrera el grupet nostre de sub 42, veure tants pastanagues pel camí i fins i tot rebre ànims d'alguns d'ells no te preu :) .

Avui crec que molta gent hem patit els efectes de la calor, de la que no podem responsabilitzar a ningú, la festa major cau en la data que cau, pero si que crec que els avituallaments es podrien millorar, en el meu cas el got només em servia per mullar-me una mica el clatell quan amb l'ampolla podia veure un glop també i, al darrer no li veig gaire sentit tant a les rodalies del km 9. Potser es podrien fer servir gots una mica mes grans i avançar els 2 avituallaments.

Salutacions i a :runner:

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 19:15 #118 per CarlesCat (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 19:35 #119 per fandes (Associat/da)
La clàssica fa 41 anys!

Aquesta setmana ha estat una mica anòmala per mi, però alhora superenriquidora... Ara bé, el cos avui no volia aixecar-se :laughing: . Així que no hi ha hagut manera d'arribar a temps a la foto, però ja m'han dit que heu estat una bona colla!

Em trobo a alguns companys que encara seguien per allà, i sí, enganyo al rnou a que escalfi no 1km i escaig, quasi 2! Molt orgullós, ha estat el triomf més important d'avui. Després ja només li he vist l'esquena :joy: .

Ens col·loquem a la sortida (força enrera del calaix, però així esperem que no ens "empenyin" a córrer massa el primer km), i per tant sense notícies d'altres pastanagues que sabíem que sortien en el vermell. I mare meva quines curses us heu marcat Joan3 i kilometer! Molt grans.

Tret de sortida i ens posicionem... Vaja que el Ramon s'escapa! :whistle: Em quedo amb un company d'entrenaments, el Víctor, amb el que farem via conjunta fins al km 5 (17'38'', a 3'' del millor previst). Poc abans havíem passat al Rafa Pérez amb el que ja hi ha ganes de compartir CORREBARRI, és un crack sempre, però fent de llebre encara més.

No tenia el seu millor dia, i jo també he notat la falta d'entrenament, al km 4 se m'han encés les llums d'emergència... Encara que ha estat del 6 al 8 on (a ritme de 3'47'' i veníem a 3'32'') s'ha fet evident que vaig just de kilometratge a aquests ritmes. Però hem vingut aquí a xalar, i com per sort estic fent les primeres sèries en muntanya, puc dir que del km 8,8 a meta (Paral·lel+Maria Cristina) és el tram de cursa on m'he trobat millor (3'40'' disfrutant l'entrada a meta sense esprintar).

Momentassos avui n'ha tingut uns quants! Quan m'he creuat a Arc de Triomf amb la megabarqueta de 42', després de llegir ahir el crack del RafaB ha estat genial veure'l allà sumant i els molts companys i companyes que ens animaven des de l'altra banda. I per descomptat el post amb tota la bona gent que comentava el rnou.

I Biel54 estem tots amb tu!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2019 19:54 #120 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Primer de tot, gràcies als fotògrafs. :clap: :clap:

Tornava a fer aquesta cursa, després de molts anys. En principi anava a fer de llebre, però després dels canvis, vaig decidir ajudar al meu cosí a fer la seva MMP. Tenia 48'05" i volia baixar de 48'.

Amb això, amb el meu company Fede (que buscava aquest temps d'anar a fer la Vallecana), quedem tots tres.

Ha sigut un plaer trobar-nos amb tants pastanagues. Alguns ja molt coneguts i d'altres encara desconeguts. És el que té ser una gran familia. Bonic gest pel Biel, i aquí estem company per animar-te i fer-te costat.

Després de la foto, quina patxoca, toca posar-se a escalfar les cames. Perquè l'ambient ja està caluros i xafogós.

Sortim al calaix lila, que és el pitjor dels tres. Però aconseguim arribar a la part davantera, al costat de la llebre de 50'. Seguint el consell del Pinelli31, sortim ràpids per deixar darrere la llebre i no trobar-nos el "mogollón" després.

Tot i això, al girar al Paral·lel és difícil portar el ritme. Molta gent, la gent creuant-se i fins i tot dos "corredors" escridant-se (millor dir dient paraules grosses).

Per aquí puc saludar al Mario.cat i el Grampy, i continuar per arribar per fi a la Gran Via. Aquí el camí és més ample i es pot córrer bé.

Sort que hi ha bastant ombra, perquè si no ho hauríem passat pitjor.

Hem passat el quilòmetre 5 amb 23'41", per tant portem ja una bona guardiola per la part de la pujada.

Baixant cap a l'Arc de triomf el camí es fa estret de nou i tornem a baixar el ritme, però aconseguim no perdre molt.

Els passos pels quilòmetres van sortint clavats i mantenim aquest 19" / 20".

Abans de pujar al Paral·lel li comento als dos que tenim marge i que no cal apretar, però van bé i mantenim el mateix ritme (inclòs una última apretada), i aconseguim parar el crono en 47'10".

Molt content d'haver ajudat als companys. Personalment crec que podria haver fet 45' o una mica menys sense patir massa. Em trobo bé i espero que continuï així.

Xerradeta per comentar la jugada amb els companys i cap a casa.

L'únic però és que un s'acostuma a les curses de poble, amb menys gent i avui hi ha hagut moments que era difícil córrer, però és el que hi ha.

Biel, aquests quilòmetres i els propers van per tu. :kissheart:

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.