38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

14 Mar 2016 13:50 #1001 per grimi (Associat/da)
moltes gracies Aurelian
Haig de confessar que en veure la familia a l'arc del triomf  tb vaig plorar
i en entrar a la meta vaig plorar com una magdalena
amb senglots i tot
pero no hi ha res mes bonic que plorar de felicitat oi runners!!!???

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 14:05 #1002 per stone_apo (Visitant)

AQUÍ VA LA MEVA CRÒNICA

Arribo a les 7:30 a plaça Espanya. He quedat amb 4 companys a les 7:45, mentre faig temps veig en Wallaby, comentem una mica la jugada, em presenta a en Chute. Li dic que necessito conèixer algú de la barqueta de 3h10. Just en aquell moment passava per allà en Dennis Teuling i parlem amb ell. Són ben bé les 7:50 i em diu que ha d'anar al guardarroba encara, no té cap pressa, li pregunto sinó pensa calentar, em diu: en una marató? l'escalfament d'una marató són els 10 primers km! Frase que em fa reflexionar bastant.

Me'n vaig a escalfar amb els meus companys, aprofito per fer un riu i deixar la bufeta ben buida. Entro al segon calaix a les 8:20, ja està a petar, intento trobar en Dennis Teuling pero és impossible, veig les llebres de 3:15 molt endavant i m'és impossible avançar, penso que ja els atraparé.

Comença la cursa.

Els primers km vaig força bé, entre 4:20-4:25. Algun km en baixada m'embalo una mica massa i el faig en 4:15. Les sensacions són bones de moment. Al km 5 avanço les llebres de 3:15.

Al final del km8, l'últim tram de la Diagonal, avanço en Tonivet i els eu company, els pregunto on para la barqueta 3h10. Em diuen que una mica més endavant, que ells van 2seg/km més lents de 3h10, i que ho recuperaran a la segona part.

Arribo a la barqueta 3h10 que m'havia comentat en Tonivet, un grup de 4 Fisiològic, en Guri, en Per, i 4 o 5 corredors més. No veig en Dennis, curat i stone_apo per enlloc, però en aquest grup m'hi sento molt agust i decideixo anar amb ells.

Anem fent via bastant còmodes, Tarragona, Gran Via, Passeig de Gràcia, València. A la pujada per Meridiana començo a fer una mica la goma amb el grup, no vaig tan còmode, vaig mirant a la dreta, ens saludem amb en Wallaby, que ell ja és a punt de creuar la mitja marató, va amb el grup de 2h45. Uns segons després veig en Zenon, tot i que no el conec personalment, li foto un crit, Zenon!! però no em parò, prou feina tinc a que no se m'escapi el grup de 3:10.

Abans de fer el gir els atrapo, la baixada per Meridiana és còmode. El meu crono marca 1:34:05 al pas per la mitja, 55 segons per sota de l'objectiu.

Seguim per València, Bac de Roda i Gran Via altre cop. Fins al km 25 tot anava sobre el previst, crec que no he fet cap km per sobre de 4'30''. A la baixada per Rambla Prim m'agafa un mal de panxa cada cop més creixent. Al principi penso que potser puc aguantar fins a meta, però al començar el tram per la pujada de la Diagonal veig que hauré de parar. Necessito trobar un bar urgentment. Entro en un bar pakistaní d'aquells on fan durums. El lavabo sembla de fa 50 anys, no funciona la llum, apenes entra una mica de claror per una finestra, està molt brut. Però té just el que necessito, paper de WC. En aquests moments ja sé que se m'escapa el temps que volia fer.

Surto del bar, i al reprendre la marxa se'm fa molt dur, les cames no responen, els quàdriceps estan com pedres, i la fascitis crònica que pateixo al peu dret fa acte de presència.

Vaig fent a dures penes, incapaç d'anar per sota de 5'/km. Em paro a estirar una mica, i reprenc la marxa. Al km 29 veig la meva parella i la meva mare, sé que el temps ja és el de menys, he d'intentar acabar sense patir, em paro a parlar amb elles, i obviament se sorprenen de que em pari. Els pregunto si ha passat la llebre de 3h30 i em diuen que encara no. El papa anava molt bé al km17! em diu la meva mare. Em despedeixo d'elles i els dic que no sé si podré acabar.

Els últims km no tenen massa història, desde Marina fins a Arc de Triomf temptadíssim d'abandonar, ja que estava a prop de casa, pel Litoral he hagut d'entrar a un altre bar, la panxa segueix fent la guitza. I cada cert temps m'he de parar a estirar, caminar, etc

Al km35, al carrer Pujades, em paro a fer un riu en un parking, i aprofito per estirar més. Reprenc la marxa caminant, rumiant si marxar cap a casa, quan sento uns crits: Dani! Dani!

3 companys del bàsquet que no esperava trobar. M'obliguen a no abandonar i a anar amb ells. Faig un esforç sobrenatural per intentar seguir el seu ritme de 5'/km, que en aquestes condicions, era una tortura per mi.

Sé que és dur, però ara arriba la part més maca de tota la marató, Arc de Triomf a petar de gent, la baixada per Portal de l'Àngel que psicològicament ajuda molt, l'avituallament correcat espectacular de la catedral, i la baixada per Via Laietana.

El paral·lel, el passo com puc, em paro un cop al km 41,5 a estirar, no puc més, però segueixo.

Al final creuo la meta amb un temps de 3:39:35.

No és el que volia, tampoc és pel que havia entrenat, ni tan sols he pogut rebaixar els meus 3:26:11 de l'any passat, però quasi que li dono més valor a això que a la Marató de l'any passat.

Intentarem treuren's l'espineta l'any vinent!


Bona pregunta....on era la barqueta sub3h10' ?? jajajajajajaj  :neutral:

jo vaig entrar al calaix i vaig trobar al per i al guiri...vam sortir plegats però de seguida ells van tirar endavant així que vaig continuar amb un amic tot sol....a la mitja marató el ManoloM em va dir que tenia al curat devant però suposo que anàvem tots dos a ritme perquè no el vaig veure ... o el vaig avançar i no sé on.... ni idea ...

la qüestió és que vam patir el que s'havia de patir i després de pujar el paral.lel a muerte i fotre l'sprint de ma vida des del km 42 vaig assolir el sub3h10' amb 4'' segons de marge... :yipi:

moltes gràcies a fotògrafs i animadors...molts vau donar ànims i potser no vaig dir res...al final ja anava bastant cruixit... :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 14:09 #1003 per curat (Associat/da)
Enhorabona stone_apo    :great:

Segur que em vas passar durant l'aturada tècnica que vaig fer a l'WC del km.30  :beurk:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 14:48 - 14 Mar 2016 15:02 #1004 per Hansi (Associat/da)
A la marató de Barcelona d’ahir, vaig complir una màxima ben lògica: “cames carregades durant tota la preparació, cames carregades el dia de la marató”.

M’agradaria molt ser d’aquests privilegiats que volteu per aquí, capaços de fer dues maratons a tope amb poc temps de separació entre elles. No he sigut mai d’aquest tipus de corredor, i menys actualment, que la meva edat i altres temes col·laterals ja comencen a marcar-me límits de fins on puc arribar...Però després de fer la marató de Castelló al desembre, amb molt bon resultat, però quedant més cascat de cames que en cap altra de la meva vida, sense recuperar prou la musculatura,  ja vaig tenir ganes de preparar la de Barcelona. La il·lusió sortia de la ment, i del cor, però el cos no els va fer costat. Van ser més de dos mesos d’entrenar amb sensacions gens bones, pesantor de cames, dolorets, contínues molèsties, sempre en la frontera de la lesió per sobrecàrrega, i sempre per sota del nivell que sé que ara puc donar. Les darreres dues o tres setmanes vaig tenir uns quants dies bons, semblava que a base de tractaments de fisioteràpia havia pogut fer neteja, però no, no va ser prou.

Ahir, malgrat saber que tenia poques probabilitats de fer marca personal, vaig decidir sortir a ritme de fer la primera mitja per sota de 1h31’, i així mantenir la quimera que si estava molt bé, aprofitaria la segona mitja, més favorable de perfil, per anar a ritme un pèl superior i fer marca (sabent que en ma vida he fet en una marató la segona mitja més ràpida que la primera :mdr:). Quan em vaig parar a fer-li el petó al nostre estimat Zenon :love:, al km 19, i vaig sentir com si els seus ànims m’omplissin d’energies infinites, encara pensava que seria possible, però cap al km 25 ja vaig notar que no podria, i mica en mica les cames van anar afluixant perquè els havia gastat la benzina abans de temps. Del km 28 a la meta vaig fer una gasosa antològica, cada km una mica més lent que l’anterior, amb considerable dolor (de fatiga, no de cap lesió) a diversos músculs. Les ganes d’abandonar em van durar una estona (inhabitual en mi), però després vaig pensar que les regles del joc a la marató són aquestes: si te la jugues en el ritme de sortida i t’equivoques, has d’acceptar que t’estamparàs contra el mur, i has de saber que el que has de fer llavors és fotre-li pit i collons per arribar a meta, o plegar. Com que tenia al meu costat el meu amic Dani, em sabia encara més greu arrossegar-me i fer-lo anar lent, però ell m'aprecia tant que no el vaig poder convèncer que em deixés sol. Abans, també l’Elena H. havia estat un grapat de km donant-me suport. Afortunat de mi, que tinc amics així! :love: Però que malament em sento de fer-los patir al meu costat :arf:.

Des de la perspectiva de grup dels correcats, vaig trobar-me amb bastants companys que havien fet molt bones marques, molts d’ells MMP, cosa que em va alegrar molt :happy:, i també uns quants que, com jo, havien lluitat sense tanta sort però amb força i valentia. Una jornada maratoniana clàssica! Per cert: per la foto, vam estar uns quants a les escales del costat de la font, com s’havia dit en aquest fil durant bastants dies previs. Estranyats, vam veure clar que érem massa pocs. Al cap d’uns minuts, vam suposar que els altres devíeu fer-la a baix, al costat de les torres venecianes, com els anys anteriors, però ja no ens donava temps de travessar les multituds i arribar-hi...Jo he vist ara que dissabte a la tarda vau canviar el lloc, i els que no vam entrar al fòrum després, no ho sabíem :'( :'(.

Ja de pas, comentaré que, després de fer la mitja de Barcelona i la marató de Barcelona uns quants anys seguits, em sobra que hagin incorporat a la mitja alguns trams (avorrits) de la marató, com ara el de Diagonal cap a Glòries i tornar, perquè a la marató penso: “si ja ho vaig fer l’altre dia, un altre cop a fer això?”.  Repetir-ho un any i un altre m’ha cansat bastant, i ara poso en dubte si l’any vinent tindré ganes de tornar a córrer la marató de Barcelona, cosa que fa un any no creia que em succeïria. En fi, tonteries meves, que dec necessitar un parèntesi.

Moltes gràcies a tothom que heu penjat fotos i per suposat, als qui vau estar animant a un o diversos punts de la ciutat :party: :love:. Sento no haver pogut correspondre amb més energies en molts casos, quan no podia ni amb les meves cames. Fotògrafa, tu ets un d’aquests casos! I al Felip, ni el vaig veure...espero que el proper cop que ens trobem, us pugui saludar tan bé com us mereixeu :smile:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 14:50 #1005 per grimi (Associat/da)
bravo stone apo!!!!
ferho tot sol te mes merit
jo encara no he baixat del meu globo de MMp  :whistle:
visca!

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 15:29 - 14 Mar 2016 15:59 #1006 per Jordi (Associat/da)
Crònica de marató resumida:
La meva il·lusió del 3h30 haurà desparar, però estic molt content per haver-ho intentat i la revenja de la marató de BCN de 2013 ha estat aconseguida amb una MMP  :666:

Crònica de marató sencera:
Vam patir refredat dos setmanes abans i no les teníem totes, però millor que no l’última que si m’hagués preocupat i ficat totes les pors al cos; no ho vam comentar per no donar-hi més importància de la que tenia, però a la cursa de Caldes de 10Km vaig estar en un “tris” de no anar-hi per mocs i febre  :beurk:

Partíem d’un estat de forma molt bo, el dia D estàvem bé per tant s’havia d’intentar el Pla A: sub3h30 amb els altres plans al cap per poder afrontar la motivació necessària que la Senyora Marató ens va oferint al llarg de tot el seu recorregut  :mdr:

Els consells d’en MIGUEL SBD semblaven molt fàcils “no et passis ni un pel ritme de 5, fàcil. La primera mitja es més dura que la segona i en el 37-38 si vas bé ho dones tot; no abans. Tu al teu rollo (5) deixat de llebres.”  :great:

Arribem al calaix de sortida i saludem en Berninger i en jhonnymentero que han pensat en la mateixa estratègia que jo, estar al final de tot del calaix dos per tal de sortir ven a prop de les llebres de 3h30 del calaix tres  ;)

Arriba el moment de la sortida i veig gent pixant i m’entra el dubte e intento pixar, però no puc i es que no ho necessito. Això fa que ja no surti just enredera de les llebres de 3h30 i que vegi com surten com motos els primers instants, jo sense tornar-me boig en atrapar-les 4:51 i veig que estan fent un tap important ja que van 4-5 llebres ocupant tota l’amplada del traçat i amb tota la “marabunta” que les segueix, no m’agrada i ser que no aniré còmode en aquest grup però vaig fent la meva sense pensar-hi més e intentant contactar amb en Berninger y jhonnymentero que no els veig  :neutral:

Vam passar els kilòmetres complint amb el preestablert, en el Km 10 vam passar les llebres que van fer alguna cosa estranya ja que jo anava bé i en el Km 13 em van tornar a passar. En Berninger i en jhonnymentero els vaig passar en un moment de cháchara, però també em van tornar a avançar i els vaig perdre de vista.

Vam arribar la mitja en el temps clavat, en Zenon no el vam veure de pujada, però si de baixada i tot i no conèixer personalment amb va donar molta alegria i força veure un espectador de luxe  :love:; tinc pendent una salutació i presentació formal ;)

Baixant també vaig tenir la sort de saludar en MIGUEL SBD i en Jaume Bajo i vaig anar endollat devorant kilòmetres al ritme previst, també saludaria al que més tard seria el meu àngel de la guarda en DIEGOLH  :love: :love: que tot just començava a fer de llebre del meu “tocayo”  :^^:

En el tram de Diagonal ja van començar els pensaments negatius i la davallada  :no:: vas molt just i no has arribat a Litoral que serà duríssim i per acabar tens Paral·lel on perdràs una minutada,... tot el que no s’ha de fer, vaig aguantar fins el Km 30 ja que el pensament positiu de la Maratest no hem permetia fer baixar el ritme abans i ho havia d’intentar fins que les cames i cap diguessin prou  :mad:

Passant el Km 30 ja vam veure cronos de 5:10 i vam pensar en lo pitjor “aturar-me a caminar d’aquí a res”  :grrrrrr:. Vaig aguantar tot avançant en Antirco que després m’avançaria sense que el veies. També passaríem en finorunner caminant per la “cuneta” i indicant-me que s’havia trencat :( (llegida la crònica espero que sigui ràpida la recuperació, em d’aconseguir aquest 3h30 tard o d’hora ;))

Els cap i pensaments van ser un desastre ara comença la marató i estàs KO volen caminar, vaja merda de revenja que tindràs et tornarà a guanyar la marató, però si jugues a casa i no t’ho pots permetre, estàs malament, però n’has viscut de pitjors les cames aguanten, però no tiren... tot es mental collons!!!  :whip: :whip: Quin pla segeuixes? Ja ni ho saps, es acabar i punt  :grrrrrr: :grrrrrr:

Així vam anar fent pujant els temps a 5:30 i amb la sensació de que l’aturada a caminar s’hauria de produir tard o d’hora, però...
Km 35 i en DIEGOLH crida des de darrera “afluixa i quedat aquí amb nosaltres“  :love: :love:. És la meva salvació estava a punt d’aturar-me i he de poder enganxar-me no puc desaprofitar l’oportunitat així ho faig i anem amb el “tocayo” que també va fos  :beurk:. Em pregunta en DIEGOLH i l’hi comento que no vull anar-me més enllà de 5:30 que estic lluitant, però que vaig molt just  :arf:
En DIEGOLH s’ha deixat les cordes per tirar de nosaltres  :rofl: :rofl:, però es veu que ho està fent tan bé com sap  :great:, moltes gràcies no volia deixar escapar aquell ritme infernal de 5:30 i gracies a tu ho vaig aconseguir inclús marxant al Km 38 quan ja la barqueta començava a ser un cementiri amb en Antirco  :rofl: :rofl: i tots els que volia acollir en DIEGOLH que tenia el paper molt aprés i feia esbotzar somriures a tort i dret  :yipi: :yipi: :party: :party:

Realment estava fos i m’hagués quedat còmodament aquell ritme amb el meu salvador, però volia lluitar més i veure que podia aconseguir i en quin pla dels llistats al cap m’havia d’aturar  :yes:, encara no veia res clar  :aww:, només era capaç de saber que sota 4h estaria i que faria MMP  :^^:

Passem l’avituallament de la catedral amb un crit d’en Danigoal  :yes: que hem reconeix i em reconforta camí del temut Paral·lel  :yipi: Hem mantingut a 5:40, però al Paral·lel les coses es posaran molt lletges :(

Espremem les cames al màxim perquè el Paral·lel passi ràpid, sense mirar el crono perquè se que serà pitjor ja que m’avança un munt de gent  :'( Efectivament estem ven a prop de 6:00, però la meta es molt a prop, si fos recta la veuria  :'( :'(

Durant el camí de pujada un “tocayo” em reconforta donant-te’m la mà i dient vinga “tocayo” (portava el nom de JORDI escrit al darrera de la samarreta)  :^^: Acabant el paral·lel torno a mirar el crono i faig els pocs càlculs que el meu cervell es capaç; se m’ha escapat el 3h35, però el 3h40 encara es possible  :party: :party:

Girant plaça Espanya veig que el 3h40 serà una realitat, però no hem vull refiar i intento esprintar amb tot lo que tinc  :happy:, no hi ha ni gota de benzina però passo algun corredor que es vol tornar i finalment el “pique” fa l’efecte i puc tornar a esprintar per acabar passant el corredor i aturant el crono en 3h39min25s i amb la satisfacció de la MMP de la lluita de la Marató, la revenja aconseguida i fent certa la frase de “La marató comença al kilòmetre 30Km i si erres el ritme es torna una batalla èpica”  :yipi: :yipi: :party: :party:

Al acabar saludo en Jorfre que espera a tota la gent per fer de capi i comento breument la jugada ja que no puc amb la meva ànima  :eyes:

Em penjan la medalla i arraso amb els plàtans i els fruits secs  :he:. Durant la cursa hem fet aigua, powerade i els 4 gels previstos (tot i que una mica més d’hora del que tocava  :arf:) tot seguint la rutina preestablerta i sense patir de rampes, mals de panxa, pixeres,... només unes cames i un cap que no donaven per més  :whip: :whip:

Sortint a mà dreta m’assec a un banc per menjar-me tot l’avituallament final i ho sorpresa veig aparèixer el “tocayo” company d’en DIEGOLH amb les seves nenes i buscant la dona, ens saludem breument i marxem  :^^:

Visita al lavabo per pixar (satisfacció de feina ben feta  :yes:) i a buscar on puc gravar la medalla i fer-me un massatge  :glasses:

Amb el massatge i la medalla gravada torno a buscar un banc per seure i trucar la família que ha patit des de casa amb l’aplicació fent el seguiment recolzament 100% i enfilem el camí de tornada a casa amb el metro on m’espera un bon dinar i lo més important una banyera d’aigua calenta per recuperar-me (el meu SPA particular  :winktongue:) i una migdiada de les que tenen millor regust tot pensant ja en la propera o no  :whistle:
Temps: 3:39:25 primera meitat: 1:44:54 i segona meitat: 1:54:31
www.strava.com/activities/516199284


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 15:39 #1007 per stone_apo (Visitant)

Enhorabona stone_apo    :great:

Segur que em vas passar durant l'aturada tècnica que vaig fer a l'WC del km.30  :beurk:

no ho sé....la veritat....jo vaig parar a pixar a gran via abans d'arribar al passeig de gràcia...

i pujant pel paral.lel ja millor no et dic que vaig haver de fer-me a sobre.... :666: (2 cops..leiva style)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 15:42 #1008 per David C (Associat/da)

hola, soc finisher !!  :yipi: :yipi: :yipi:  .. mes endavant fare cuatre lletres , pero estic amb febre i molt cansat ..
avui a sigut de les millors experiencies de la meva vida .. tot i anar a pel sub 3:55 i fer 4:15h .. des-de km 26 o aixi , no m'enrecordo, a meta en mode zombi  :rofl: .. no se que ha passat , pero a partir del 19 he notat calambres i un cansament excessiu de les cames .. tot i anar a un ritme totalment asumible a aquesta franja de la cursa , tota la setmana constipat i a base de ibuprofe i frenadol i una mala ingestio d'aliments pot ser la causa .. o pot ser un objectiu massa per mi  :whistle:  l'analitzarem ..  nomes vull donar les gracies tots els fotografs i suporterrs durant la cursa .. que alguns d'ell@s els he vist a varis llocs  :great:
moltes gracies a l'avituallament correcat ..  :love: ..m'ha fet molta il.lusio veure molt bons amics  :love:  m'heu donat el que no tenia , fins i tot el mario m'ha fet un crokis de com es el paral.lel  :rofl:  molt grans!!
a la meva barqueta , en rugbyman , mireia648 , g3mma , darkfenris i l'amic de mireia .. uns cracks ..  :great:
i vull agrair a la ciutat sencera de barcelona que hagi sortit al carrer .. que la marato es seva tambe .. el paral.lel amb la gent fent tub  .. ufff gallina de piel ..
i , molt orgullos de acabar-la .. aixo no me lo treu ningu  :yes:


Et calia una voll dam, aixo es tot  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Tu tranquil, jo he fet 4h28 ¡¡¡. La marató et posa a lloc rapit, son molts km,  i si venies de un refredat .... dons es facil que hagis petat, no et preocupis, que estas fort ¡

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 15:44 #1009 per David C (Associat/da)

A l'espera de les vostres cròniques aquí us deixo unes fotos.
goo.gl/photos/zihtY3BiaJGHTHGF8

Felicitats a tots! He gaudit molt animant-vos i m'he emocionat veient-vos a molts de vosaltres arribant a Paral·lel.


Felicitats campions :yipi: :yipi:



Gracies ¡¡¡, ets una crack ¡¡¡¡¡  :love:

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 15:51 #1010 per stone_apo (Visitant)

bravo stone apo!!!!
ferho tot sol te mes merit
jo encara no he baixat del meu globo de MMp  :whistle:
visca!

gràcies grimi i felicitats per la teva MMP.
bueno, sol sol tampoc.... vaig anar durant 33kms amb el meu amic dela que m'ha ajudat amb la preparació i va voler venir a ajudar-me a aconseguir la fita...
a més vaig trobar al calaix de sortida un altre amic no correcat que va venir amb mi fins al 30 (li vaig fer de llebre no oficial)...

però vaja, de la barqueta proposada ningú... :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 15:53 #1011 per David C (Associat/da)
us posso el que he possat al fil del repte (en castella, per en pablo)

Buenaaaasssss

Maratón a la Saca ¡ , no con los tiempos previstos, ni mucho menos, pero muy satisfecho por 3 motivos:

1. El Breikindance : No he tenido ni caminar ni un metro durante toda la maraton (2 paradas por razones fisiologicas, nada mas)
2. El Crusaito : A partir del 35 (que yo tambien he empezado a sufrir de verdad), he empezado a adelantar a un montón de Walking Deaths
3. El Maiquel Yason: Me lo he pasado tetaaaaaaaa durante toda la maratón. Este año había un ambientazo ¡¡¡¡, y como mas o menos he sufrido con ciertas limitaciones, pues podido disfrutarlo ¡¡¡

Y como no, hoy toca :
4. El Robocop ¡  rofl rofl rofl rofl rofl rofl

Os cuento un poco mi Maraton:

Me he hidratado quizás en exceso antes de la salida, cosa que me ha obligado a pararme a descargar 2 veces durante los 5 primeros quilometros. No pasa nada, puesto que ya sabía que mi tiempo iba a ser discreto, por lo que no me ha importado perder un par de minutos.

Mi objetivo era hacer entre 4:10 i 4:15, por lo que queria ir rodando entre 5:50 i 6:10 durante toda la maratón i mas o menos, la primera media lo he conseguido, los primeros 21 km en 2h7mins, teniendo en cuenta que el perfil de la primera media es peor que el de la segunda.

Se me ha hecho especialmente duro del 23 al 26 mas o menos, puesto que ahi, la animación de la calle ha bajado un poco, pero una vez entrado en la diagonal, la cosa a vuelto a funcionar, y bueno, hemos seguido corriendo. Eso si, cada vez un poco mas lento. En el 38 me he parado a tomarme la clasica voll dam del km 38, i me la he llevado conmigo por via laietana, la gente no veas como me mirava ¡¡, corriendo con una cerveza en la mano en el km 39  whistle

Luego ya, he llegado al paralelo, que creo que cada año, le suben el desnivel ¿no?, i me ha costado horrores el ultimo km, pero finalmente he entrado en meta en 4h28, lento, pero seguro  rofl

Muy contento de haber acabado, media hora menos que el año pasado ¡, y con una sonrisa de oreja a oreja.

Gracias Pablo ¡¡¡

Y Felicidades a todos Companys ¡

P.d.: Os dejo el track por si quereis chafardear

connect.garmin.com/modern/activity/1084594468

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 16:38 #1012 per Terbet (Visitant)
Hola a tod@s,

Lo primero ¡¡¡enhorabuena a todos los finishers!!!!!  :party: :party: :party: 
Y felicitaciones a todos los que habéis conseguido MMP. :great: :great: :great:

Por mi parte, muy contento con mi maratón.

Cada vez me gusta más que la porción de disfrute sea superior a la de sufrimiento.

Estos parciales dan muestra de ello:

Primera mitad: 1h46’39’’
Segunda mitad: 1h44’25’’

Al final 3h31’04’’ y con buenas sensaciones.

Saludos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 16:47 #1013 per gorka (Associat/da)
Moltes gràcies amics pels vostres ànims al llarg de la cursa.  :love: :love: :love:
Moltíssimes més gràcies per les vostres galeries fotogràfiques que ens ajuden a reviure instants de la cursa de les curses.

De les cròniques no en dic res, no les he pogut llegir i ho aniré fent a poc a poc, com també aniré preparant la meva per a penjar-la tan aviat com la tingui a punt. Només dir-vos que estic content d'haver completat la meva 27a Marató, però no ho estic amb la marca de 3h41'. He arriscat i no m'ha sortit bé, però sabem que la Marató és així. Per això ens té enganxats.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 16:51 #1014 per Jordi (Associat/da)

Primera mitad: 1h46’39’’
Segunda mitad: 1h44’25’’

Al final 3h31’04’’ y con buenas sensaciones.

Con razón no te vi, nos has enseñado como hay que correr y ya van dos  ;)

Felicidades  :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 16:55 #1015 per fotografa (Visitant)

A la marató de Barcelona d’ahir, vaig complir una màxima ben lògica: “cames carregades durant tota la preparació, cames carregades el dia de la marató”.

M’agradaria molt ser d’aquests privilegiats que volteu per aquí, capaços de fer dues maratons a tope amb poc temps de separació entre elles. No he sigut mai d’aquest tipus de corredor, i menys actualment, que la meva edat i altres temes col·laterals ja comencen a marcar-me límits de fins on puc arribar...Però després de fer la marató de Castelló al desembre, amb molt bon resultat, però quedant més cascat de cames que en cap altra de la meva vida, sense recuperar prou la musculatura,  ja vaig tenir ganes de preparar la de Barcelona. La il·lusió sortia de la ment, i del cor, però el cos no els va fer costat. Van ser més de dos mesos d’entrenar amb sensacions gens bones, pesantor de cames, dolorets, contínues molèsties, sempre en la frontera de la lesió per sobrecàrrega, i sempre per sota del nivell que sé que ara puc donar. Les darreres dues o tres setmanes vaig tenir uns quants dies bons, semblava que a base de tractaments de fisioteràpia havia pogut fer neteja, però no, no va ser prou.

Ahir, malgrat saber que tenia poques probabilitats de fer marca personal, vaig decidir sortir a ritme de fer la primera mitja per sota de 1h31’, i així mantenir la quimera que si estava molt bé, aprofitaria la segona mitja, més favorable de perfil, per anar a ritme un pèl superior i fer marca (sabent que en ma vida he fet en una marató la segona mitja més ràpida que la primera :mdr:). Quan em vaig parar a fer-li el petó al nostre estimat Zenon :love:, al km 19, i vaig sentir com si els seus ànims m’omplissin d’energies infinites, encara pensava que seria possible, però cap al km 25 ja vaig notar que no podria, i mica en mica les cames van anar afluixant perquè els havia gastat la benzina abans de temps. Del km 28 a la meta vaig fer una gasosa antològica, cada km una mica més lent que l’anterior, amb considerable dolor (de fatiga, no de cap lesió) a diversos músculs. Les ganes d’abandonar em van durar una estona (inhabitual en mi), però després vaig pensar que les regles del joc a la marató són aquestes: si te la jugues en el ritme de sortida i t’equivoques, has d’acceptar que t’estamparàs contra el mur, i has de saber que el que has de fer llavors és fotre-li pit i collons per arribar a meta, o plegar. Com que tenia al meu costat el meu amic Dani, em sabia encara més greu arrossegar-me i fer-lo anar lent, però ell m'aprecia tant que no el vaig poder convèncer que em deixés sol. Abans, també l’Elena H. havia estat un grapat de km donant-me suport. Afortunat de mi, que tinc amics així! :love: Però que malament em sento de fer-los patir al meu costat :arf:.

Des de la perspectiva de grup dels correcats, vaig trobar-me amb bastants companys que havien fet molt bones marques, molts d’ells MMP, cosa que em va alegrar molt :happy:, i també uns quants que, com jo, havien lluitat sense tanta sort però amb força i valentia. Una jornada maratoniana clàssica! Per cert: per la foto, vam estar uns quants a les escales del costat de la font, com s’havia dit en aquest fil durant bastants dies previs. Estranyats, vam veure clar que érem massa pocs. Al cap d’uns minuts, vam suposar que els altres devíeu fer-la a baix, al costat de les torres venecianes, com els anys anteriors, però ja no ens donava temps de travessar les multituds i arribar-hi...Jo he vist ara que dissabte a la tarda vau canviar el lloc, i els que no vam entrar al fòrum després, no ho sabíem :'( :'(.

Ja de pas, comentaré que, després de fer la mitja de Barcelona i la marató de Barcelona uns quants anys seguits, em sobra que hagin incorporat a la mitja alguns trams (avorrits) de la marató, com ara el de Diagonal cap a Glòries i tornar, perquè a la marató penso: “si ja ho vaig fer l’altre dia, un altre cop a fer això?”.  Repetir-ho un any i un altre m’ha cansat bastant, i ara poso en dubte si l’any vinent tindré ganes de tornar a córrer la marató de Barcelona, cosa que fa un any no creia que em succeïria. En fi, tonteries meves, que dec necessitar un parèntesi.

Moltes gràcies a tothom que heu penjat fotos i per suposat, als qui vau estar animant a un o diversos punts de la ciutat :party: :love:. Sento no haver pogut correspondre amb més energies en molts casos, quan no podia ni amb les meves cames. Fotògrafa, tu ets un d’aquests casos! I al Felip, ni el vaig veure...espero que el proper cop que ens trobem, us pugui saludar tan bé com us mereixeu :smile:.


No pateixis Hansi, em vaig donar per satisfeta al haver-me reconegut! Enhorabona per acabar tot i no trobar-te cómode! Això ja es un triomf!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 16:57 #1016 per Antirco (Associat/da)
Felicitats JRDi69 vas lluitar fins al final i la MMP ja es teva  :great:
Ara per la següent preparar-la be i a por ello que serà si o si  :yes:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 17:41 #1017 per ERIC (Associat/da)
Felicitats a tothom independentment del resultat assolit, el sol fet d´estar a la línea de sortida ja es una gran fita, els que hagueu assolit el resultat esperat doncs a disfrutar-lo, a la resta doncs a recuperar, i pensar en futurs reptes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 17:42 #1018 per Terbet (Visitant)

Primera mitad: 1h46’39’’
Segunda mitad: 1h44’25’’

Al final 3h31’04’’ y con buenas sensaciones.

Con razón no te vi, nos has enseñado como hay que correr y ya van dos  ;)

Felicidades  :party: :party:


Salut!
Jordi


Hola JRDi69,

Gracias por tus palabras, simplemente son planteamientos de carrera, que a veces son más o menos acertados, pero desde luego para ir a por MMP hay que arriesgar más de lo que yo lo hice.

Felicidades por tu MMP y nos vemos en próximas carreras.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 18:23 - 14 Mar 2016 18:27 #1019 per Manel59 (Visitant)


Propostes de millora:

1- Portar alguns corredors d'èlit que deixin una MMP al voltant de 2:05/06
2- Més difusió a nivell local (crec que fins els darrers dies poca difusió s'ha fet)
3- Demanar temps acreditat pels primers calaixos doncs algunes persones es col·loquen on no toca.
4- Opció de canvi de dorsal per lesió
5- Pack: mitja+marató més econòmic que les inscripcions per separat
6- ...


Totalment d'acord amb les propostes de millora del Jorfer  :yes: :great:

Jo afegiria un parell:

6.- Estudiar la possibilitat d'obrir la Fira del Corredor un dia abans (dijous), ja que em sembla que l'interès general per les activitats, expositors ......és elevat i a la gent li agradaria.

7.- El dia de la Marató que obrin un pavelló de la Fira on poder canviar-se abans i desprès de la Marató. Nomès canviar-se, no parlo de dutxes.

A la nit faré la meva crònica.

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 18:38 #1020 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda, company,

Una altre Marató al sac, aquesta guadint molt de l'ambient, els companys i el meu estat regulero de forma que ha calvat la meva previsió: fins al 30 a ritme de sub3h i després ja fent gasosa. Poder saludar a amics, aficionats, curiosos i veïns durant la cursa no té preu.

Us deixo les fotos que vaig fer.

goo.gl/photos/PLRvRiWKTcYMyKhv8

goo.gl/photos/zw33ZLMQybRSV9BK9

goo.gl/photos/gc2eVYiezf8joRFu5

goo.gl/photos/usX7sZjXGEtdvvMW8

goo.gl/photos/tNA1S49iL7UzxwDt6

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.