UrB22 26-27/02/2022, vine a fer de voluntari!

UrB22 26-27/02/2022, vine a fer de voluntari!

15 febrer 2022 22:28 #1 per Mona (Associat/da)
El proper cap de setmana 26-27 de febrer tornarem a celebrar la UrB- Ultrarunning Barcelona, que organitzem des de Corredors.cat. Aquest any ja transformada en una competició de 24 hores en pista. Enguany la prova tindrà lloc a l’estadi Joan Serrahïma de Montjuïc.

La competició de 24 hores es dividirà en 2: la #Fast24h i la #Open24h per tal de facilitar els avançaments i no perjudicar als menys ràpids fent-los córrer més distància de la oficial. També hi haurà competició de 12 hores i 6 hores, amb parcial de 100km i 50km respectivament.
Les marques aconseguides a la #UrB22 serviran com a mínima per a la Spartathlon 2022.
Tot un espectacle que no us podeu perdre!

Si ho voleu seguir, la web és https://urbarcelona.com/ i a l'Instagram @24hores i Twitter @24h_bcn

Com a gran esdeveniment esportiu, necessitarem voluntaris, aquí us deixem el llistat de les tasques a cobrir, esperem que entre tots es vagin omplint els forats. Us necessitem!

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones dimecres 23 de febrer per la tarda (de 16 a 20:30 aprox). Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 28 al matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dimecres 23 tarda aprox 2 voluntaris:

Dilluns 28 matí aprox 2 voluntaris :

[b]Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki[/b]
Dissabte de 8:30 -11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (2 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (2 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (2 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (2 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (2 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (2 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (2 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (2 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (2 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (2 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (2 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (2 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 19h a 20h. 1 voluntari:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Esrafiki
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Esrafiki
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!!

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2022 09:14 #2 per merce008 (Associat/da)
El proper cap de setmana 26-27 de febrer tornarem a celebrar la UrB- Ultrarunning Barcelona, que organitzem des de Corredors.cat. Aquest any ja transformada en una competició de 24 hores en pista. Enguany la prova tindrà lloc a l’estadi Joan Serrahïma de Montjuïc.

La competició de 24 hores es dividirà en 2: la #Fast24h i la #Open24h per tal de facilitar els avançaments i no perjudicar als menys ràpids fent-los córrer més distància de la oficial. També hi haurà competició de 12 hores i 6 hores, amb parcial de 100km i 50km respectivament.
Les marques aconseguides a la #UrB22 serviran com a mínima per a la Spartathlon 2022.
Tot un espectacle que no us podeu perdre!

Si ho voleu seguir, la web és https://urbarcelona.com/ i a l'Instagram @24hores i Twitter @24h_bcn

Com a gran esdeveniment esportiu, necessitarem voluntaris, aquí us deixem el llistat de les tasques a cobrir, esperem que entre tots es vagin omplint els forats. Us necessitem!

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones dimecres 23 de febrer per la tarda (de 16 a 20:30 aprox). Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 28 al matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dimecres 23 tarda aprox 2 voluntaris:

Dilluns 28 matí aprox 2 voluntaris :

[b]Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki[/b]
Dissabte de 8:30 -11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (2 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (2 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (2 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (2 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (2 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (2 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (2 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (2 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (2 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (2 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (2 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (2 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 19h a 20h. 1 voluntari:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Esrafiki
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Esrafiki
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!!

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2022 14:17 #3 per korfbaler (Associat/da)
El proper cap de setmana 26-27 de febrer tornarem a celebrar la UrB- Ultrarunning Barcelona, que organitzem des de Corredors.cat. Aquest any ja transformada en una competició de 24 hores en pista. Enguany la prova tindrà lloc a l’estadi Joan Serrahïma de Montjuïc.

La competició de 24 hores es dividirà en 2: la #Fast24h i la #Open24h per tal de facilitar els avançaments i no perjudicar als menys ràpids fent-los córrer més distància de la oficial. També hi haurà competició de 12 hores i 6 hores, amb parcial de 100km i 50km respectivament.
Les marques aconseguides a la #UrB22 serviran com a mínima per a la Spartathlon 2022.
Tot un espectacle que no us podeu perdre!

Si ho voleu seguir, la web és https://urbarcelona.com/ i a l'Instagram @24hores i Twitter @24h_bcn

Com a gran esdeveniment esportiu, necessitarem voluntaris, aquí us deixem el llistat de les tasques a cobrir, esperem que entre tots es vagin omplint els forats. Us necessitem!

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones dimecres 23 de febrer per la tarda (de 16 a 20:30 aprox). Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 28 al matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dimecres 23 tarda aprox 2 voluntaris:

Dilluns 28 matí aprox 2 voluntaris :

[b]Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki[/b]
Dissabte de 8:30 -11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (2 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (2 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (2 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (2 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (2 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (2 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (2 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (2 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (2 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (2 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (2 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (2 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 19h a 20h. 1 voluntari:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Esrafiki
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Esrafiki
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!!

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2022 13:31 #4 per Mona (Associat/da)
Gràcies als que us heu apuntat. :kiss:
Serà un ambient diferent de les 24h, doncs no hi haurà els relleus, però una gran ocasió per poder veure els més ràpids que corren llarga distància en pista:dash: , així com també els amateurs! A més, el Serrahïma té un bar magnífic on poder recarregar les energies ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2022 10:57 #5 per Barceruel (Associat/da)
La Judith i jo ens apuntem a tasques compatibles amb la meva participació a les 6 hores. És posible que afegim alguna franja, però per ara avituallarem i desmuntarem el "xiringuito" ;)

El proper cap de setmana 26-27 de febrer tornarem a celebrar la UrB- Ultrarunning Barcelona, que organitzem des de Corredors.cat. Aquest any ja transformada en una competició de 24 hores en pista. Enguany la prova tindrà lloc a l’estadi Joan Serrahïma de Montjuïc.

La competició de 24 hores es dividirà en 2: la #Fast24h i la #Open24h per tal de facilitar els avançaments i no perjudicar als menys ràpids fent-los córrer més distància de la oficial. També hi haurà competició de 12 hores i 6 hores, amb parcial de 100km i 50km respectivament.
Les marques aconseguides a la #UrB22 serviran com a mínima per a la Spartathlon 2022.
Tot un espectacle que no us podeu perdre!

Si ho voleu seguir, la web és https://urbarcelona.com/ i a l'Instagram @24hores i Twitter @24h_bcn

Com a gran esdeveniment esportiu, necessitarem voluntaris, aquí us deixem el llistat de les tasques a cobrir, esperem que entre tots es vagin omplint els forats. Us necessitem!

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones dimecres 23 de febrer per la tarda (de 16 a 20:30 aprox). Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 28 al matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dimecres 23 tarda aprox 2 voluntaris:

Dilluns 28 matí aprox 2 voluntaris :

[b]Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki[/b]
Dissabte de 8:30 -11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 14 a 16 (2 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 18 a 20 (2 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (2 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (2 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (2 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (2 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (2 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (2 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (2 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (2 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 19h a 20h. 1 voluntari:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Esrafiki
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Esrafiki
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Judith, Barceruel,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!!

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2022 18:22 #6 per Josep58 (Associat/da)
M'apunto a tasques el diumenge, per agenda familiar dissabte no podré acompanyar-vos i donar un cop de mà :(

El proper cap de setmana 26-27 de febrer tornarem a celebrar la UrB- Ultrarunning Barcelona, que organitzem des de Corredors.cat. Aquest any ja transformada en una competició de 24 hores en pista. Enguany la prova tindrà lloc a l’estadi Joan Serrahïma de Montjuïc.

La competició de 24 hores es dividirà en 2: la #Fast24h i la #Open24h per tal de facilitar els avançaments i no perjudicar als menys ràpids fent-los córrer més distància de la oficial. També hi haurà competició de 12 hores i 6 hores, amb parcial de 100km i 50km respectivament.
Les marques aconseguides a la #UrB22 serviran com a mínima per a la Spartathlon 2022.
Tot un espectacle que no us podeu perdre!

Si ho voleu seguir, la web és https://urbarcelona.com/ i a l'Instagram @24hores i Twitter @24h_bcn

Com a gran esdeveniment esportiu, necessitarem voluntaris, aquí us deixem el llistat de les tasques a cobrir, esperem que entre tots es vagin omplint els forats. Us necessitem!

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones dimecres 23 de febrer per la tarda (de 16 a 20:30 aprox). Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 28 al matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dimecres 23 tarda aprox 2 voluntaris:

Dilluns 28 matí aprox 2 voluntaris :

[b]Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki[/b]
Dissabte de 8:30 -11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 14 a 16 (2 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 18 a 20 (2 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (2 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (2 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (2 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (2 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (2 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (2 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (2 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (2 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 19h a 20h. 1 voluntari:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari): Josep58

Servei finalització 12 hores. Responsable: Esrafiki
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Esrafiki
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Judith, Barceruel, Josep58
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!!

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2022 18:44 #7 per Jorfer (Associat/da)
Estaré a més de 1000 kms de Bcn i no podré donar un cop de mà.
Molta sort!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2022 19:12 #8 per cristina (Associat/da)
No lo he visto hasta ahora. Como ya sabeis como soy pues ahi va ?

El proper cap de setmana 26-27 de febrer tornarem a celebrar la UrB- Ultrarunning Barcelona, que organitzem des de Corredors.cat. Aquest any ja transformada en una competició de 24 hores en pista. Enguany la prova tindrà lloc a l’estadi Joan Serrahïma de Montjuïc.

La competició de 24 hores es dividirà en 2: la #Fast24h i la #Open24h per tal de facilitar els avançaments i no perjudicar als menys ràpids fent-los córrer més distància de la oficial. També hi haurà competició de 12 hores i 6 hores, amb parcial de 100km i 50km respectivament.
Les marques aconseguides a la #UrB22 serviran com a mínima per a la Spartathlon 2022.
Tot un espectacle que no us podeu perdre!

Si ho voleu seguir, la web és https://urbarcelona.com/ i a l'Instagram @24hores i Twitter @24h_bcn

Com a gran esdeveniment esportiu, necessitarem voluntaris, aquí us deixem el llistat de les tasques a cobrir, esperem que entre tots es vagin omplint els forats. Us necessitem!

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones dimecres 23 de febrer per la tarda (de 16 a 20:30 aprox). Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 28 al matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dimecres 23 tarda aprox 2 voluntaris:

Dilluns 28 matí aprox 2 voluntaris :

[b]Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki[/b]
Dissabte de 8:30 -11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 14 a 16 (2 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 18 a 20 (2 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (2 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (2 voluntaris): cristina ( llegare sobre las 22:30h-22:45)
Diumenge de 24 a 02 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 02 a 04 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 04 a 06 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 06 a 08 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 08 a 10 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 10 a 12 (2 voluntaris):cristina

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 19h a 20h. 1 voluntari:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari): Josep58

Servei finalització 12 hores. Responsable: Esrafiki
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 5 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Esrafiki
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Judith, Barceruel, Josep58
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!!

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2022 20:13 #9 per jaume86 (Associat/da)
Moltes gràcies Cristina :hearteyes: i Judith i Victor!!

I a la resta, per suposat! Ens veiem en menys d'una setmana ja :)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2022 13:34 #10 per fandes (Associat/da)
Doncs nosaltres intentem organitzar-nos la propera setmana! Faria molta il·lusió poder sumar. En qualsevol cas, molta força en la vostra preparació!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2022 14:19 #11 per Mona (Associat/da)
Vinga! Que ja s'apropa la data i necessitem mans per tal que tot surti bé, sereu molt benvinguts en qualsevol de les tasques.
Si algú té la tarda de demà dimecres lliure, em pot donar un cop de mà amb el transport ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2022 12:44 #12 per Richy (Associat/da)
Jo estaré tot el diumenge mati sencer i dissabte a la tarda segur. Dissabte al matí fins divendres migdia no ho sabré. Ja concretarem on voleu que em posi. :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2022 12:53 #13 per Dani (Associat/da)
M'apunto a cosetes. Puc fer de 9h30-00h

El proper cap de setmana 26-27 de febrer tornarem a celebrar la UrB- Ultrarunning Barcelona, que organitzem des de Corredors.cat. Aquest any ja transformada en una competició de 24 hores en pista. Enguany la prova tindrà lloc a l’estadi Joan Serrahïma de Montjuïc.

La competició de 24 hores es dividirà en 2: la #Fast24h i la #Open24h per tal de facilitar els avançaments i no perjudicar als menys ràpids fent-los córrer més distància de la oficial. També hi haurà competició de 12 hores i 6 hores, amb parcial de 100km i 50km respectivament.
Les marques aconseguides a la #UrB22 serviran com a mínima per a la Spartathlon 2022.
Tot un espectacle que no us podeu perdre!

Si ho voleu seguir, la web és urbarcelona.com/ i a l'Instagram @24hores i Twitter @24h_bcn

Com a gran esdeveniment esportiu, necessitarem voluntaris, aquí us deixem el llistat de les tasques a cobrir, esperem que entre tots es vagin omplint els forats. Us necessitem!

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones dimecres 23 de febrer per la tarda (de 16 a 20:30 aprox). Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 28 al matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dimecres 23 tarda aprox 2 voluntaris:

Dilluns 28 matí aprox 2 voluntaris :

Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 8:30 -11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 14 a 16 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 16 a 18 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 18 a 20 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 20 a 22 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 22 a 24 (2 voluntaris): cristina ( llegare sobre las 22:30h-22:45)
Diumenge de 24 a 02 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 02 a 04 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 04 a 06 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 06 a 08 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 08 a 10 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 10 a 12 (2 voluntaris):cristina

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 19h a 20h. 1 voluntari:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Dani
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari): Dani
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari): Josep58

Servei finalització 12 hores. Responsable: Esrafiki
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 5 voluntaris
1. Dani
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Esrafiki
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Judith, Barceruel, Josep58
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!!

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2022 17:14 #14 per cristina (Associat/da)
Al final llego a las 22:00h

El proper cap de setmana 26-27 de febrer tornarem a celebrar la UrB- Ultrarunning Barcelona, que organitzem des de Corredors.cat. Aquest any ja transformada en una competició de 24 hores en pista. Enguany la prova tindrà lloc a l’estadi Joan Serrahïma de Montjuïc.

La competició de 24 hores es dividirà en 2: la #Fast24h i la #Open24h per tal de facilitar els avançaments i no perjudicar als menys ràpids fent-los córrer més distància de la oficial. També hi haurà competició de 12 hores i 6 hores, amb parcial de 100km i 50km respectivament.
Les marques aconseguides a la #UrB22 serviran com a mínima per a la Spartathlon 2022.
Tot un espectacle que no us podeu perdre!

Si ho voleu seguir, la web és urbarcelona.com/ i a l'Instagram @24hores i Twitter @24h_bcn

Com a gran esdeveniment esportiu, necessitarem voluntaris, aquí us deixem el llistat de les tasques a cobrir, esperem que entre tots es vagin omplint els forats. Us necessitem!

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones dimecres 23 de febrer per la tarda (de 16 a 20:30 aprox). Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 28 al matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dimecres 23 tarda aprox 2 voluntaris:

Dilluns 28 matí aprox 2 voluntaris :

Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 8:30 -11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 14 a 16 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 16 a 18 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 18 a 20 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 20 a 22 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 22 a 24 (2 voluntaris): cristina
Diumenge de 24 a 02 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 02 a 04 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 04 a 06 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 06 a 08 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 08 a 10 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 10 a 12 (2 voluntaris):cristina

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 19h a 20h. 1 voluntari:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Dani
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari): Dani
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari): Josep58

Servei finalització 12 hores. Responsable: Esrafiki
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 5 voluntaris
1. Dani
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Esrafiki
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Judith, Barceruel, Josep58
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!!

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2022 22:07 #15 per Chute (Associat/da)
Al final llego a las 22:00h

El proper cap de setmana 26-27 de febrer tornarem a celebrar la UrB- Ultrarunning Barcelona, que organitzem des de Corredors.cat. Aquest any ja transformada en una competició de 24 hores en pista. Enguany la prova tindrà lloc a l’estadi Joan Serrahïma de Montjuïc.

La competició de 24 hores es dividirà en 2: la #Fast24h i la #Open24h per tal de facilitar els avançaments i no perjudicar als menys ràpids fent-los córrer més distància de la oficial. També hi haurà competició de 12 hores i 6 hores, amb parcial de 100km i 50km respectivament.
Les marques aconseguides a la #UrB22 serviran com a mínima per a la Spartathlon 2022.
Tot un espectacle que no us podeu perdre!

Si ho voleu seguir, la web és urbarcelona.com/ i a l'Instagram @24hores i Twitter @24h_bcn

Com a gran esdeveniment esportiu, necessitarem voluntaris, aquí us deixem el llistat de les tasques a cobrir, esperem que entre tots es vagin omplint els forats. Us necessitem!

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones dimecres 23 de febrer per la tarda (de 16 a 20:30 aprox). Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 28 al matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dimecres 23 tarda aprox 2 voluntaris:

Dilluns 28 matí aprox 2 voluntaris :

Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 8:30 -11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Chute
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 14 a 16 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 16 a 18 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 18 a 20 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 20 a 22 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 22 a 24 (2 voluntaris): cristina
Diumenge de 24 a 02 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 02 a 04 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 04 a 06 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 06 a 08 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 08 a 10 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 10 a 12 (2 voluntaris):cristina

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 19h a 20h. 1 voluntari:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Dani
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari): Dani
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari): Josep58

Servei finalització 12 hores. Responsable: Esrafiki
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 5 voluntaris
1. Dani
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Esrafiki
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Judith, Barceruel, Josep58
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!!

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2022 16:56 #16 per cristina (Associat/da)
Me han vuelto a cambiar el turno en el trabajo y llegare sobre las 22:30h

El proper cap de setmana 26-27 de febrer tornarem a celebrar la UrB- Ultrarunning Barcelona, que organitzem des de Corredors.cat. Aquest any ja transformada en una competició de 24 hores en pista. Enguany la prova tindrà lloc a l’estadi Joan Serrahïma de Montjuïc.

La competició de 24 hores es dividirà en 2: la #Fast24h i la #Open24h per tal de facilitar els avançaments i no perjudicar als menys ràpids fent-los córrer més distància de la oficial. També hi haurà competició de 12 hores i 6 hores, amb parcial de 100km i 50km respectivament.
Les marques aconseguides a la #UrB22 serviran com a mínima per a la Spartathlon 2022.
Tot un espectacle que no us podeu perdre!

Si ho voleu seguir, la web és urbarcelona.com/ i a l'Instagram @24hores i Twitter @24h_bcn

Com a gran esdeveniment esportiu, necessitarem voluntaris, aquí us deixem el llistat de les tasques a cobrir, esperem que entre tots es vagin omplint els forats. Us necessitem!

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones dimecres 23 de febrer per la tarda (de 16 a 20:30 aprox). Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 28 al matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dimecres 23 tarda aprox 2 voluntaris:

Dilluns 28 matí aprox 2 voluntaris :

Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 8:30 -11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Chute
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 14 a 16 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 16 a 18 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 18 a 20 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 20 a 22 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 22 a 24 (2 voluntaris): cristina ( sobre 22:30 llego )
Diumenge de 24 a 02 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 02 a 04 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 04 a 06 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 06 a 08 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 08 a 10 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 10 a 12 (2 voluntaris):cristina

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 19h a 20h. 1 voluntari:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Dani
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari): Dani
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari): Josep58

Servei finalització 12 hores. Responsable: Esrafiki
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 5 voluntaris
1. Dani
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Esrafiki
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Judith, Barceruel, Josep58
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!!

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2022 17:48 #17 per Mona (Associat/da)
Visca, la cosa es va animant! Vinga. que ens ho passarem molt bé!
El magatzem del Serrahima ja està a punt per dissabte! :party:

El proper cap de setmana 26-27 de febrer tornarem a celebrar la UrB- Ultrarunning Barcelona, que organitzem des de Corredors.cat. Aquest any ja transformada en una competició de 24 hores en pista. Enguany la prova tindrà lloc a l’estadi Joan Serrahïma de Montjuïc.

La competició de 24 hores es dividirà en 2: la #Fast24h i la #Open24h per tal de facilitar els avançaments i no perjudicar als menys ràpids fent-los córrer més distància de la oficial. També hi haurà competició de 12 hores i 6 hores, amb parcial de 100km i 50km respectivament.
Les marques aconseguides a la #UrB22 serviran com a mínima per a la Spartathlon 2022.
Tot un espectacle que no us podeu perdre!

Si ho voleu seguir, la web és urbarcelona.com/ i a l'Instagram @24hores i Twitter @24h_bcn

Com a gran esdeveniment esportiu, necessitarem voluntaris, aquí us deixem el llistat de les tasques a cobrir, esperem que entre tots es vagin omplint els forats. Us necessitem!

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones dimecres 23 de febrer per la tarda (de 16 a 20:30 aprox). Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 28 al matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dimecres 23 tarda aprox 2 voluntaris: merce008, pepnaus

Dilluns 28 matí aprox 2 voluntaris :

Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 8:30 -11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Chute
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 14 a 16 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 16 a 18 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 18 a 20 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 20 a 22 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 22 a 24 (2 voluntaris): cristina ( sobre 22:30 llego )
Diumenge de 24 a 02 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 02 a 04 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 04 a 06 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 06 a 08 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 08 a 10 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 10 a 12 (2 voluntaris):cristina

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 19h a 20h. 1 voluntari:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Dani
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari): Dani
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari): Josep58

Servei finalització 12 hores. Responsable: Esrafiki
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 5 voluntaris
1. Dani
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Esrafiki
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Judith, Barceruel, Josep58
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!!

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2022 09:56 #18 per Barceruel (Associat/da)
A les 8:30 de demà no podrem arribar, però mirarem de ser-hi lo abans posible. Que en Fiki i en Chute no ho poden muntar tot! :wonder:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2022 17:28 #19 per Richy (Associat/da)
Al final m'han canviat mati i tarda del dissabte. Podré anar al muntatge i després el diumenge algo més.

El proper cap de setmana 26-27 de febrer tornarem a celebrar la UrB- Ultrarunning Barcelona, que organitzem des de Corredors.cat. Aquest any ja transformada en una competició de 24 hores en pista. Enguany la prova tindrà lloc a l’estadi Joan Serrahïma de Montjuïc.

La competició de 24 hores es dividirà en 2: la #Fast24h i la #Open24h per tal de facilitar els avançaments i no perjudicar als menys ràpids fent-los córrer més distància de la oficial. També hi haurà competició de 12 hores i 6 hores, amb parcial de 100km i 50km respectivament.
Les marques aconseguides a la #UrB22 serviran com a mínima per a la Spartathlon 2022.
Tot un espectacle que no us podeu perdre!

Si ho voleu seguir, la web és urbarcelona.com/ i a l'Instagram @24hores i Twitter @24h_bcn

Com a gran esdeveniment esportiu, necessitarem voluntaris, aquí us deixem el llistat de les tasques a cobrir, esperem que entre tots es vagin omplint els forats. Us necessitem!

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones dimecres 23 de febrer per la tarda (de 16 a 20:30 aprox). Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dilluns 28 al matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dimecres 23 tarda aprox 2 voluntaris: merce008, pepnaus

Dilluns 28 matí aprox 2 voluntaris :

Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 8:30 -11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Chute, Richy
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 14 a 16 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 16 a 18 (2 voluntaris): Judith, Barceruel
Dissabte de 18 a 20 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 20 a 22 (2 voluntaris): Dani
Dissabte de 22 a 24 (2 voluntaris): cristina ( sobre 22:30 llego )
Diumenge de 24 a 02 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 02 a 04 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 04 a 06 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 06 a 08 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 08 a 10 (2 voluntaris):cristina
Diumenge de 10 a 12 (2 voluntaris):cristina, Concha ( Els ultims 15 minuts ho combinarem amb la finalitzacio de curses)

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 19h a 20h. 1 voluntari:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Dani , Richy ( després del muntatge si no trigem gaire)
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari): Dani
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari): korfbaler
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari): Josep58

Servei finalització 12 hores. Responsable: Esrafiki
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 5 voluntaris
1. Dani
2.
3.
4.
5.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Esrafiki
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.Richy, Concha,
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Judith, Barceruel, Josep58, Richy, Concha,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!!

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2022 17:30 #20 per Richy (Associat/da)
Per cert, com tenim el tema aparcament ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats