Doncs sí... ahir vaig gaudir moltíssim de la gran festa dels 1000 socials !!!
Moltíssimes gràcies als organitzadors, el gran
jaume86 de speaker (
Tolón tolón tolón) animant-nos en totes les proves, com també la
Mariona, el
Barceruel i la Judith, el fotògraf
fiber i el van venir a animar-nos com el
Rularo, Jordi Mas, i més.
Segurament estava tan pletòric per haver pogut córrer plegats amb el meus nens.. cosa que només pot passar aquí a aquesta festa de Corredors.cat
La festa atlètica va començar fort amb la primera sèrie de 1000 amb un
fandes simplement impressionant... fent 2:40, ell sol davant del grup des del primer moment. Una fita difícil de superar... sembla que la taula de 16 ha quedat ben impremta al seu cap, que va perdre com a molt 1 segon, per fer els últims 100m en 15 segons... un crac autèntic.
Tampoc estava gens malament l'Erik a 6 segons, i Simagol i
Jaime Crespo en 2:57 i 2:58.
Poc després els promeses del futur, l'Edu i el
Max Reiser, que amb només 16 anys han fet uns autèntics tiempassos de 3:13 i 3:15.
La segona sèrie, amb 3 Teulings presents (jo, el Kylian de 16 i el David de 12 anys), el encara presi
Barceruel, i el jove
marc Serra, Joan, Ivan i Jorge.
Víctor ens va prometre sortir a 3:30... però d'un corredor no es pot fiar mai...
Així vam sortir els primers 200m en 36-37 segons... el Kylian davant de tot, massa ràpid.
Víctor ens va avisar... ehh!! anem a 3:00!! i vam relaxar-nos una mica. El Marc i el Joan anaven endavant, i als 400m vaig passar al meu fill amb un pas de 1:15.
Una volta més, lluny dels 2 primers, i amb el Kylian i el Presi molt aprop darrera
i així vaig acabar la serie en 3:10 amb el Victor darrera i el Kylian en 3:19 i el David en 3:30 darrera del Ivan i tot just davant del Jorge Luján.
Una tercera sèrie amb el
Ruben grobyc a bon ritme, davant de la Eva,
Miguel Reiser, Xavi i Mariona. Sembla que la Mona ahir no tenia masses ganes de patir i la vaig veure molt més tranquil·la que quan fa les sèries de 1000 a les pistes de Cornellà
Una 4a sèrie amb el gran
Simon Chute, el XaviCht, David i Javier (Vay) encara coix i
last but not least
Una 5a sèrie amb el gran
Natxo, Héctor, Cándido, i la Luz i Judith.
I sense temps per recuperar-se els de les últimes sèries, directament cap a la
Cursa d'Eliminació.
13 que sortir per fer 200 metres tranquils i 200 de SPRINT per no ser part dels 2 eliminats. Sembla fàcil passar rondes, però és un esforç brutal.. i el suposat "descans a trot de 7' " era més proper a 5'/km (oi Víctor?).
13 - 11 - 9 ... i al tercer sprint ja em foten fora... Kylian aguant una ronda més i després només queden 5, els cracs de la primera sèrie. Una volta més on surt el cinqué, i la sisena i última volta amb un Sprint brutal del
fandes que deixa a tots sense cap opció.... està molt, molt fi de debò.
Ja només queda la volta de Retrorunning... buff. No volia participar al principi, però al final èrem també uns 14 que per donar una sola volta corrents cap enrere!
Sembla fàcil, però quan penses que ja portes 500 metres corrents.. només has fet 100 metres. Comencen a fer mal els quadríceps com si estiguessis pujant el Pedraforca.. i es fa interminable la volta. Una altra cursa al sac. Buff, mai més
I ja per terminar, 3 sèries de 4 x 400m, de relleus. Amb una distribució molt desigual dels grups, al final va a haver una bona lluita amb el
fandes terminant en 55" per gairebé recuperar els 50 metres que havíem perdut el
XaviCht, Kylian i Dennis. Però l'equip dels Girasols va mantenir la primera posició!!
Ja eren les 22:15 i vam sortir corrents. Alguns cap a casa (que la dona i els nens estaven ja molt cansats), i la resta cap al restaurant per les Birres i les Braves... i no sé si ha tocat el Bany.
Tots més que contents!! Molt bona jornada, sí senyor!!
Gràcies a tots