Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

10 Set 2010 14:15 #521 per Eva D (Visitant)

hola a tothom!

Que vagi molt bé avui!
Per la meva banda, dir que deixo temporalment de nedar, ja fins la propera temporada.
Ara mateix em falta una mica de motivació i ganes per fer una preparació pel tri com cal. Prefereixo deixar-ho fins despres de la marató de BCN (ja comença a pasarme pel cap la idea de repetir) i llavors ja vindran els nous reptes triatletics.

Això sí, sempre que pugui, aniré a animar, com per exemple a tots els que debuteu al tri olimpic de BCN  :great:


Dani, no deixis de tot la piscina, encara que sigui per refrescar-te després de fer una d'aquelles tirades llaaaargues de marató.
Gràcies per ser-hi.
El tema ha estat tancat.
10 Set 2010 17:28 #522 per Jaume Carol (Associat/da)
David:

La Maria i jo anirem.

J.

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
10 Set 2010 18:03 #523 per david (Associat/da)
ok llavors ens veiem on sempre.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
10 Set 2010 20:49 #524 per Danigoal (Associat/da)

Dani, no deixis de tot la piscina, encara que sigui per refrescar-te després de fer una d'aquelles tirades llaaaargues de marató.
Gràcies per ser-hi.


Gràcies a vosaltres, Eva  :great:
La qüestió és precisament aquesta, que piscina no en faig (qüestió presupuestaria  :P). A veure si cap al març o així puc apuntar-me.

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16
El tema ha estat tancat.
10 Set 2010 21:37 #525 per david (Associat/da)
Merda de meduses, bé hem fet una ST més llarga  :yes:

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
10 Set 2010 21:50 #526 per Eva D (Visitant)

Merda de meduses, bé hem fet una ST més llarga  :yes:


Vaja, veig que dilluns amb l'Eulàlia haurem de portar el neoprè...
:arf:
El tema ha estat tancat.
10 Set 2010 21:53 #527 per maria (Associat/da)
5 mins de nadar...y a la ST... cervecita en buena compañia...no hay nada mejor!!!!
Zuzto de medusas, pero nos hemos reido!
M
El tema ha estat tancat.
10 Set 2010 23:13 #528 per Eva D (Visitant)

5 mins de nadar...y a la ST... cervecita en buena compañia...no hay nada mejor!!!!
Zuzto de medusas, pero nos hemos reido!
M


Em sembla que hi ha gent que deixa anar les meduses per fer la ST!!!  :666:
El tema ha estat tancat.
10 Set 2010 23:39 #529 per Eulàlia (Associat/da)
Vaja, medusetes, ens voleu impedir nadar. Les dones de negre podran amb aquestes extraterrestres  :intello:

Sorry, avui no m'he acostat a la platja perquè havia de fer cua a l'Abacus, em sap greu  :'( Per la ST, és clar  :party:

Miraré de cumplir a la propera ;)

Bé, me'n torno a la feina de programar, programar i programar. Fins diumenge, gran cita a la Espanya industrial ;)

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.
11 Set 2010 20:22 - 11 Set 2010 20:24 #530 per Enric59 (Visitant)
Avui l'aigua estava espectacular! Neta i transparent com poques vegades.

Només m'he trobat 3 meduses, que he pogut esquivar tranquil·lament.

Al club m'he trobat amb el boss Sergio i la seva companya Ana. Què bé que neda l'Ana!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
11 Set 2010 20:25 #531 per Enric59 (Visitant)
Eva, molta sort demà al triatló  :party:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
11 Set 2010 20:34 #532 per Eva D (Visitant)

Eva, molta sort demà al triatló  :party:

Gràcies, Enric! S'agraeix que vinguis demà també!!
El tema ha estat tancat.
11 Set 2010 20:41 #533 per Enric59 (Visitant)

Eva, molta sort demà al triatló  :party:

Gràcies, Enric! S'agraeix que vinguis demà també!!


I tant que vindré. És ple de dones que conec. Unes més que d'altres, és clar  :whistle:

I faré de cangur  :yes:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
11 Set 2010 20:50 #534 per Eva D (Visitant)

Eva, molta sort demà al triatló  :party:

Gràcies, Enric! S'agraeix que vinguis demà també!!


I tant que vindré. És ple de dones que conec. Unes més que d'altres, és clar  :whistle:

I faré de cangur  :yes:

Fantàstic! Així, igual te n'endosso 3 més!!
:great:
El tema ha estat tancat.
11 Set 2010 20:55 #535 per Enric59 (Visitant)

Eva, molta sort demà al triatló  :party:

Gràcies, Enric! S'agraeix que vinguis demà també!!


I tant que vindré. És ple de dones que conec. Unes més que d'altres, és clar  :whistle:

I faré de cangur  :yes:

Fantàstic! Així, igual te n'endosso 3 més!!
:great:


No ve d'aquí. Però arribaré cap a les 8:45. Lliga'ls en un aparcament de bicis mentre arribo  :rofl:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
11 Set 2010 22:07 - 11 Set 2010 22:10 #536 per Eva D (Visitant)

Eva, molta sort demà al triatló  :party:

Gràcies, Enric! S'agraeix que vinguis demà també!!


I tant que vindré. És ple de dones que conec. Unes més que d'altres, és clar  :whistle:

I faré de cangur  :yes:

Fantàstic! Així, igual te n'endosso 3 més!!
:great:


No ve d'aquí. Però arribaré cap a les 8:45. Lliga'ls en un aparcament de bicis mentre arribo  :rofl:


Jajaja! GRÀCIES!!  8) Encara no sé què en faré, gràcies! Segurament es quedaran a casa dormint... Jo he d'arribar a les 7...
El tema ha estat tancat.
12 Set 2010 19:28 #537 per Barcelona92 (Associat/da)
Hola... Un plaer saludar a moltes noies a la tri d'avui... Quines nedadores i triatletes !!!  :love: :love: :love: :great: :great: :great:

Ja teniu una setmana més d'entrenaments... els entrenaments encara estan doblats...  :jap:

Us deixo informació de la Travessa del Estany de Banyoles... un classic entre els classics.  ;)

http://www.cnbanyoles.cat/skin/Travessia%20Estany.aspx

Si algú s'anima jo hi sere i fare menjar rotllo picnic a la gespa al costat del club... Ja sabeu !!!!  :party: :party:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
12 Set 2010 21:00 #538 per maria (Associat/da)
Jaime y yo...que no sabemos decir que no, ya nos hemos apuntado¡¡¡¡

Al final gracias a Sergio y co....aprenderemos a nadar¡¡¡¡ :love: :love: :love:

bss

M
El tema ha estat tancat.
12 Set 2010 23:35 #539 per Eva D (Visitant)

Hola... Un plaer saludar a moltes noies a la tri d'avui... Quines nedadores i triatletes !!!  :love: :love: :love: :great: :great: :great:

Ja teniu una setmana més d'entrenaments... els entrenaments encara estan doblats...  :jap:

Us deixo informació de la Travessa del Estany de Banyoles... un classic entre els classics.  ;)

http://www.cnbanyoles.cat/skin/Travessia%20Estany.aspx

Si algú s'anima jo hi sere i fare menjar rotllo picnic a la gespa al costat del club... Ja sabeu !!!!  :party: :party:

Gràcies, Sergio!! Te hago la ola!!
Gràcies pels entrenaments i per la info! Entre córrer la Mercè i fer la travessa... m'ho poses difícil!!
El tema ha estat tancat.
13 Set 2010 06:35 #540 per maria (Associat/da)
Eva, la merce la corres cada año..y hay carreras de 10 K cada finde...
La travesa es una nueva experincia y no hay travesias cada finde...
!!!....!!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats