- Missatges: 411
hola a tothom!
Que vagi molt bé avui!
Per la meva banda, dir que deixo temporalment de nedar, ja fins la propera temporada.
Ara mateix em falta una mica de motivació i ganes per fer una preparació pel tri com cal. Prefereixo deixar-ho fins despres de la marató de BCN (ja comença a pasarme pel cap la idea de repetir) i llavors ja vindran els nous reptes triatletics.
Això sí, sempre que pugui, aniré a animar, com per exemple a tots els que debuteu al tri olimpic de BCN
Dani, no deixis de tot la piscina, encara que sigui per refrescar-te després de fer una d'aquelles tirades llaaaargues de marató.
Gràcies per ser-hi.
Gràcies, Enric! S'agraeix que vinguis demà també!!Eva, molta sort demà al triatló
Fantàstic! Així, igual te n'endosso 3 més!!Gràcies, Enric! S'agraeix que vinguis demà també!!Eva, molta sort demà al triatló
I tant que vindré. És ple de dones que conec. Unes més que d'altres, és clar
I faré de cangur :yes:
Fantàstic! Així, igual te n'endosso 3 més!!Gràcies, Enric! S'agraeix que vinguis demà també!!Eva, molta sort demà al triatló
I tant que vindré. És ple de dones que conec. Unes més que d'altres, és clar
I faré de cangur :yes:
No ve d'aquí. Però arribaré cap a les 8:45. Lliga'ls en un aparcament de bicis mentre arribo :rofl:
Gràcies, Sergio!! Te hago la ola!!Hola... Un plaer saludar a moltes noies a la tri d'avui... Quines nedadores i triatletes !!! :love: :love: :love:
![]()
![]()
Ja teniu una setmana més d'entrenaments... els entrenaments encara estan doblats... :jap:
Us deixo informació de la Travessa del Estany de Banyoles... un classic entre els classics.
http://www.cnbanyoles.cat/skin/Travessia%20Estany.aspx
Si algú s'anima jo hi sere i fare menjar rotllo picnic a la gespa al costat del club... Ja sabeu !!!!![]()