Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

13 Set 2010 12:37 #541 per Eva D (Visitant)

Eva, la merce la corres cada año..y hay carreras de 10 K cada finde...
La travesa es una nueva experincia y no hay travesias cada finde...
!!!....!!!!
Bss
M


Maria, tienes razón...

Eulàlia, avui a les 3 a on sempre amb el neoprè posat... Les dones de negre al poder!! :yes:
El tema ha estat tancat.
13 Set 2010 12:49 #542 per Eva D (Visitant)

Hola... Un plaer saludar a moltes noies a la tri d'avui... Quines nedadores i triatletes !!!  :love: :love: :love: :great: :great: :great:

Ja teniu una setmana més d'entrenaments... els entrenaments encara estan doblats...  :jap:

Us deixo informació de la Travessa del Estany de Banyoles... un classic entre els classics.  ;)

http://www.cnbanyoles.cat/skin/Travessia%20Estany.aspx

Si algú s'anima jo hi sere i fare menjar rotllo picnic a la gespa al costat del club... Ja sabeu !!!!  :party: :party:


Barcelona92, cómo es de largo este recorrido?

El tema ha estat tancat.
13 Set 2010 13:21 #543 per Barcelona92 (Associat/da)
Son 2200 m pero sense onades, amb aigua dolça i gairabe imposible desviar-se.

Jaume, la sortida es fa en un extrem del llac i s´ arriva a l´ altre. Normalment es deixa tot al cotxe i nomes porte unes sabatilles que alguna anima caritativa et portara a la arrivada, per tornar a peu fins el club on mes tard dinarem a la gespa, rotllo picnic, tambe jugarem a ”petanca” Mes dubtes???

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
13 Set 2010 13:30 #544 per Eva D (Visitant)

Son 2200 m pero sense onades, amb aigua dolça i gairabe imposible desviar-se.

Jaume, la sortida es fa en un extrem del llac i s´ arriva a l´ altre. Normalment es deixa tot al cotxe i nomes porte unes sabatilles que alguna anima caritativa et portara a la arrivada, per tornar a peu fins el club on mes tard dinarem a la gespa, rotllo picnic, tambe jugarem a ”petanca” Mes dubtes???


Gràcies!!  :party:
El tema ha estat tancat.
13 Set 2010 21:38 #545 per danibdn (Visitant)
Hola Sergio,
mañana empiezo los entrenos (para poder seguiros de bolla a bolla) y tengo alguna duda:

que significa 500 LOCOMOTOR
que significa pm (puntu muerto)

como se traduce esto: 200 C (100R - 100RF)

más o menos que ritmos son?

muchas gracias!!

ah otra pregunta, que neopreno (grosor, etc) me recomendais para triatlón?

gracias, ya veis que soy ignorante  jeje
El tema ha estat tancat.
14 Set 2010 10:03 #546 per bego (Visitant)

Son 2200 m pero sense onades, amb aigua dolça i gairabe imposible desviar-se.

Jaume, la sortida es fa en un extrem del llac i s´ arriva a l´ altre. Normalment es deixa tot al cotxe i nomes porte unes sabatilles que alguna anima caritativa et portara a la arrivada, per tornar a peu fins el club on mes tard dinarem a la gespa, rotllo picnic, tambe jugarem a ”petanca” Mes dubtes???


La travessa de Banyoles és fantàstica. Aigua dolça, gespa verda, sol .... si deixem de banda el fang i les plantes del començament, la resta és molt recomanable. Jo no la faig des de .... uf, 13 anys!  :whistle: Si no feu la Mercè (jo estic temptada....) no us la perdeu, val la pena.

Però Sergio, s'ha d'anar amb un club, no? Vull dir, no es pot anar per lliure, o sí?

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
14 Set 2010 14:07 #547 per Enric59 (Visitant)
Ara ja sí que es pot fer individualment. Pagant... Llicència d'un dia assumint responsabilitats, i a nedar!  :glasses:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
14 Set 2010 15:06 #548 per Jaume Carol (Associat/da)
9€ pels independents sense llicència. La Maria i jo estem inscrits...

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
14 Set 2010 21:11 #549 per Barcelona92 (Associat/da)

Hola Sergio,
mañana empiezo los entrenos (para poder seguiros de bolla a bolla) y tengo alguna duda:
que significa 500 LOCOMOTOR
que significa pm (puntu muerto)
como se traduce esto: 200 C (100R - 100RF)
más o menos que ritmos son?
muchas gracias!!
ah otra pregunta, que neopreno (grosor, etc) me recomendais para triatlón?
gracias, ya veis que soy ignorante   jeje

No te estreses por las boyas, cada uno a su ritmo !!!
LOCOMOTOR significa 25R 25F 50R 50F 75R 75F 100R 100F
pm (Punto Muerto) Crol normal, con la particularidad que el brazo permanece extendido hasta que llega el otro.
http://www.youtube.com/watch?v=-4DYCZAhYVE
200 C (100R - 100F) Ritmo sería trote corriendo, podrías hablar si corrieras - F sería un casí sprint un 90 %
Sobre el neopreno, es algo muy personal, yo uso el más fino que encontré y sin neopreno en las axilas, me agobia mucho nadar con neopreno. Supongo que para tí te iría bien más grueso, ya que ganarías flotabilidad.

La travessa de Banyoles és fantàstica. Aigua dolça, gespa verda, sol .... si deixem de banda el fang i les plantes del començament, la resta és molt recomanable. Jo no la faig des de .... uf, 13 anys!  :whistle: Si no feu la Mercè (jo estic temptada....) no us la perdeu, val la pena.
Però Sergio, s'ha d'anar amb un club, no? Vull dir, no es pot anar per lliure, o sí?

Desde que tu hiciste la última travesía, han cambiado mucho las cosas, la salida ya no es la salida, ahora se sale del lado contrario... menos barro y casí no hay juncos...
Enric y Jaume, ya han contestado al resto de preguntas... animaros !!!
Al final me echarán del foro, tanto promocionar la natación...

DIVENDRES ON SEMPRE A LES 19h
Devant del C.Atc. Barceloneta.

- Barcelona92

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
14 Set 2010 22:52 #550 per danibdn (Visitant)
Muchas gracias Sergio!!

este viernes no creo que pueda ya que aun no tengo el neopreno comprado y por lo que veo ya es necesario nadar con neopreno. no?
El tema ha estat tancat.
14 Set 2010 23:28 #551 per Barcelona92 (Associat/da)

Muchas gracias Sergio!!

este viernes no creo que pueda ya que aun no tengo el neopreno comprado y por lo que veo ya es necesario nadar con neopreno. no?

Por temperatura no es necesario. Creo es una medida preventiva anti-medusas.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
15 Set 2010 21:19 #552 per Barcelona92 (Associat/da)
Avui entreno en piscina amb la Bego  :whip: :whip: :whip:

Te fusta de nadadora... bons ritmes... peró crec que em prenia el pel  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: i podia anar més depresa.

Ens veiem divendres ???  ;) ;) ;)

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
15 Set 2010 23:19 #553 per Serju16 (Visitant)
Un altre inscrit a la travessia de Banyoles.. ara que despres del triatlo de  tossa no se com sortira  :whistle: :whistle:

Sergi  :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...
El tema ha estat tancat.
15 Set 2010 23:23 #554 per Enric59 (Visitant)

Avui entreno en piscina amb la Bego   :whip: :whip: :whip:

Te fusta de nadadora... bons ritmes... peró crec que em prenia el pel  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: i podia anar més depresa.

Ens veiem divendres ???  ;) ;) ;)


Castigador, que ets un castigador!  :he: Treu-li tot el suc, que n'hi ha, i molt  :yes:

Jo m'he perdut aquest entrenament per culpa d'una intervenció cutània ambulatòria (res seriós, esperem), però m'han prohibit tocar l'aigua de la piscina durant uns dies  :'(

Res; la setmana que ve, a sac, Sergio. Jo vull el mateix tracta  :666:

Divendres no podré perquè tinc un sopar. I no sé com m'ho faré, però cauran 3 sessions de piscina com sigui!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
15 Set 2010 23:23 #555 per Josep 59 (Associat/da)

Avui entreno en piscina amb la Bego   :whip: :whip: :whip:

Te fusta de nadadora... bons ritmes... peró crec que em prenia el pel  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: i podia anar més depresa.

Ens veiem divendres ???  ;) ;) ;)


Quan corre fa el mateix, té el límit molt per sota del que ella mateixa creu.

Si Bego, si, no posis aquesta cara.

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.
El tema ha estat tancat.
15 Set 2010 23:24 #556 per Enric59 (Visitant)
Je, je, je... ja no em cauen només a mi els mastegots, Bego  :whistle:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
16 Set 2010 09:33 #557 per bego (Visitant)

Je, je, je... ja no em cauen només a mi els mastegots, Bego  :whistle:


Mira'm la cara, Josep59  :beurk: :beurk:  És la que tinc quan corro (rapidet) i quan nedo (empaitada pel Barcelona92)
No teniu pietat d'una dona fràgil com jo. A més, si tot és façana!  :whistle: Com tinc el cabell curt us imagineu que puc fer-ho tot més ràpid. I no és cert  :whistle:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
16 Set 2010 09:35 #558 per bego (Visitant)

Avui entreno en piscina amb la Bego   :whip: :whip: :whip:

Te fusta de nadadora... bons ritmes... peró crec que em prenia el pel  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: i podia anar més depresa.


Nen, m'estàs buscant la ruina ... ho saps?  :whip: :whistle:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
16 Set 2010 09:38 #559 per Josep 59 (Associat/da)

Je, je, je... ja no em cauen només a mi els mastegots, Bego  :whistle:


Mira'm la cara, Josep59  :beurk: :beurk:  És la que tinc quan corro (rapidet) i quan nedo (empaitada pel Barcelona92)
No teniu pietat d'una dona fràgil com jo. A més, si tot és façana!  :whistle: Com tinc el cabell curt us imagineu que puc fer-ho tot més ràpid. I no és cert  :whistle:



Ja et miro, ja,  però només et veig el clatell.  :sarcastic:

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.
El tema ha estat tancat.
16 Set 2010 13:56 #560 per Enric59 (Visitant)
Bueno, Josep59, i tu quan comences a nedar?  :whistle:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats