- Missatges: 411
Eva, la merce la corres cada año..y hay carreras de 10 K cada finde...
La travesa es una nueva experincia y no hay travesias cada finde...
!!!....!!!!
Bss
M
Hola... Un plaer saludar a moltes noies a la tri d'avui... Quines nedadores i triatletes !!! :love: :love: :love:
![]()
![]()
Ja teniu una setmana més d'entrenaments... els entrenaments encara estan doblats... :jap:
Us deixo informació de la Travessa del Estany de Banyoles... un classic entre els classics.
http://www.cnbanyoles.cat/skin/Travessia%20Estany.aspx
Si algú s'anima jo hi sere i fare menjar rotllo picnic a la gespa al costat del club... Ja sabeu !!!!![]()
Son 2200 m pero sense onades, amb aigua dolça i gairabe imposible desviar-se.
Jaume, la sortida es fa en un extrem del llac i s´ arriva a l´ altre. Normalment es deixa tot al cotxe i nomes porte unes sabatilles que alguna anima caritativa et portara a la arrivada, per tornar a peu fins el club on mes tard dinarem a la gespa, rotllo picnic, tambe jugarem a ”petanca” Mes dubtes???
Son 2200 m pero sense onades, amb aigua dolça i gairabe imposible desviar-se.
Jaume, la sortida es fa en un extrem del llac i s´ arriva a l´ altre. Normalment es deixa tot al cotxe i nomes porte unes sabatilles que alguna anima caritativa et portara a la arrivada, per tornar a peu fins el club on mes tard dinarem a la gespa, rotllo picnic, tambe jugarem a ”petanca” Mes dubtes???
No te estreses por las boyas, cada uno a su ritmo !!!Hola Sergio,
mañana empiezo los entrenos (para poder seguiros de bolla a bolla) y tengo alguna duda:
que significa 500 LOCOMOTOR
que significa pm (puntu muerto)
como se traduce esto: 200 C (100R - 100RF)
más o menos que ritmos son?
muchas gracias!!
ah otra pregunta, que neopreno (grosor, etc) me recomendais para triatlón?
gracias, ya veis que soy ignorante jeje
Desde que tu hiciste la última travesía, han cambiado mucho las cosas, la salida ya no es la salida, ahora se sale del lado contrario... menos barro y casí no hay juncos...La travessa de Banyoles és fantàstica. Aigua dolça, gespa verda, sol .... si deixem de banda el fang i les plantes del començament, la resta és molt recomanable. Jo no la faig des de .... uf, 13 anys!
Si no feu la Mercè (jo estic temptada....) no us la perdeu, val la pena.
Però Sergio, s'ha d'anar amb un club, no? Vull dir, no es pot anar per lliure, o sí?
Por temperatura no es necesario. Creo es una medida preventiva anti-medusas.Muchas gracias Sergio!!
este viernes no creo que pueda ya que aun no tengo el neopreno comprado y por lo que veo ya es necesario nadar con neopreno. no?
Avui entreno en piscina amb la Bego
![]()
![]()
Te fusta de nadadora... bons ritmes... peró crec que em prenia el pel :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: i podia anar més depresa.
Ens veiem divendres ???![]()
![]()
Avui entreno en piscina amb la Bego
![]()
![]()
Te fusta de nadadora... bons ritmes... peró crec que em prenia el pel :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: i podia anar més depresa.
Ens veiem divendres ???![]()
![]()
Je, je, je... ja no em cauen només a mi els mastegots, Bego
Avui entreno en piscina amb la Bego
![]()
![]()
Te fusta de nadadora... bons ritmes... peró crec que em prenia el pel :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: i podia anar més depresa.
Je, je, je... ja no em cauen només a mi els mastegots, Bego
Mira'm la cara, Josep59 :beurk: :beurk: És la que tinc quan corro (rapidet) i quan nedo (empaitada pel Barcelona92)
No teniu pietat d'una dona fràgil com jo. A més, si tot és façana!Com tinc el cabell curt us imagineu que puc fer-ho tot més ràpid. I no és cert