Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

16 Set 2010 22:58 #581 per Eva D (Visitant)

Gràcies, Enric: em podries passar la web on hi hagi la informació de la del 26 de setembre? Gràcies :smile:


Upe, aquesta és la pàgina per inscriure's, però és només per la distància de 3 km

Demà preguntaré on es fan les inscripcions de la prova d'1 km.


No sé trobar l'adreça... Enric59


Ostres, me l'he deixat  :oops:

www.cnab.org


3 km en 60 minuts màxim? Millor no m'hi inscric, perquè em desqualifiquin...
El tema ha estat tancat.
16 Set 2010 23:01 #582 per Enric59 (Visitant)

http://www.cnab.org/index.php?id=656

T'he guanyat Profe !!!


Profe? Espero que hi hagi continuïtat i em donis l'oportunitat de ser-ho.

I pel que fa a tu, quid pro quo  :he:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
16 Set 2010 23:08 #583 per Eva D (Visitant)
DIVENDRES 17 DE SETEMBRE A LES 19h
Davant de l'entrada del C.Atc. Barceloneta.
(millor portar neoprè per si hi ha meduses)

-Barcelona92
-Maria (probabilitat al 90%)
-Jaume (probabilitat al 90%)
-twostones
-Eva D (probabilitat també al 90%)
El tema ha estat tancat.
16 Set 2010 23:09 #584 per Barcelona92 (Associat/da)
quid pro quo ????  No !!!! Es un placer nadar con vosotros... aunque no lo creais es muy gratificante !!!

Eva, eso es para la de 3.000 y debes acreditar marca, para el 1.000 no piden nada.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
16 Set 2010 23:11 #585 per Eva D (Visitant)

quid pro quo ????  No !!!! Es un placer nadar con vosotros... aunque no lo creais es muy gratificante !!!

Eva, eso es para la de 3.000 y debes acreditar marca, para el 1.000 no piden nada.

GRACIAS!!
Te inscribes en el mismo sitio y ya te "dirigen" automáticamente a masters? (aunque no lo parezca yo ya lo soy igualmente...  :whistle: :whistle:)
El tema ha estat tancat.
16 Set 2010 23:22 #586 per Enric59 (Visitant)

quid pro quo ????  No !!!! Es un placer nadar con vosotros... aunque no lo creais es muy gratificante !!!

Eva, eso es para la de 3.000 y debes acreditar marca, para el 1.000 no piden nada.

GRACIAS!!
Te inscribes en el mismo sitio y ya te "dirigen" automáticamente a masters? (aunque no lo parezca yo ya lo soy igualmente...  :whistle: :whistle:)


Ui, Eva, si no m'equivoco a la natació els màsters comencen als 25 anys, que deu ser l'edat que tens, més o menys, no?  :he:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 09:36 #587 per Eva D (Visitant)

Ui, Eva, si no m'equivoco a la natació els màsters comencen als 25 anys, que deu ser l'edat que tens, més o menys, no?  :he:

EXACTAMENT!! COM HO HAS ENDEVINAT??  :intello:
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 10:37 - 17 Set 2010 13:23 #588 per Eva D (Visitant)

DIVENDRES 17 DE SETEMBRE A LES 19h
Davant de l'entrada del C.Atc. Barceloneta.
(millor portar neoprè per si hi ha meduses)

-Barcelona92
-Maria (probabilitat al 90%)
-Jaume (probabilitat al 90%)
-twostones
-Eva D (probabilitat també al 90%)


Si plou, hi anem igual o planifiquem la tarda d'entrenament d'una altra manera?

Per cert, a les condicions de la cursa http://www.cnab.org/index.php?id=661 , com bé m'ha comenta la Upe, hi diu que: "Per la categoria Màster és imprescindible estar federat en un Club."
Cada vegada ho veig més difícil tot... sort que semblo veterana de primera generació, Enric59!!  :whistle:
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 12:35 #589 per bego (Visitant)
Doncs jo no estic federada .... i m'he inscrit. Com ho deuen arreglar això?

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 13:24 #590 per Enric59 (Visitant)
Bego, t'has pogut inscriure perquè ets sòcia del club, encara que no estiguis federada. El problema serà que si fas podi a la teva categoria (40-44), no tindràs premi. Coneixes la història oi?  :he:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 15:21 #591 per Eva D (Visitant)
Jo al final no vindré aquesta tarda. Per si plou, millor vaig a entrenar ara, a més l'Eloi vindrà a les 8 i m'estimo més estar a casa quan vingui.
Passeu-ho molt bé!!
Una abraçada.
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 15:25 #592 per Enric59 (Visitant)
Estarà maco el mar avui!  :beurk:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 16:40 #593 per maria (Associat/da)
Jaime y yo tampoco vendremos esta tarde... Demasiada agua!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 17:37 #594 per Enric59 (Visitant)
Sergio, jo aniré al club cap a les 13 h. Tens intenció d'anar-hi?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 17:59 #595 per Barcelona92 (Associat/da)
Doncs avui l'aigua suspen l'entrenament al aigua...  :P :P :P

Jo aniré al club sobre les 19.30 Enric... a les 13.00 no puc... els mortals treballem o fem veure que ho fem...  :whistle: :whistle:

Pensant en el día d'avui, sería bo fer una llista de telefons per cas de pluja, aiguavives, etc... poder contactar amb tots els que haguessin confirmat. Ok?  ;)

Salut i Bona Cursa de la Mercé per alguns i Bon Triatló i Travessa de Banyoles per altres.  :great: :great:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 18:02 #596 per Enric59 (Visitant)
Hosti, treballes en dissabte? Res, no he dit res  :beurk: Faré l'entrenament que toca  :yes:

Doncs, com diu el Sergio, molta sort a Tossa, La Mercè i Banyoles.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 18:05 #597 per Enric59 (Visitant)
Per cert, voleu que faci obrir un fòrum de natació per posar-nos a l'alçada de l'atletisme i el triatló?

Em sembla que treballem prou com per començar a donar entitat a la nostra feina  :P

De pas, hi podríem posar tots els fils de les travessies.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 20:05 #598 per Xeix (Associat/da)

Per cert, voleu que faci obrir un fòrum de natació per posar-nos a l'alçada de l'atletisme i el triatló?

Em sembla que treballem prou com per començar a donar entitat a la nostra feina  :P

De pas, hi podríem posar tots els fils de les travessies.


Al llegir-ho anava a obrir-lo però no tinc clar si fer-ho a Competicions directament o dintre de Duatló-Triatló obrir sub-fòrums de nedar i bici.

Bego, Yuki (Comissió Continguts)  Enric59, Oriol_TBID (Comissió Esportiva) com ho veieu?  :666:
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 20:45 #599 per Barcelona92 (Associat/da)
Ostres Enric, era avui que no podia... Els dissabtes no traballo. Be en res començare a arbitrar... Dema estic a Tossa.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 21:09 #600 per Oriol_TBID (Associat/da)

Per cert, voleu que faci obrir un fòrum de natació per posar-nos a l'alçada de l'atletisme i el triatló?

Em sembla que treballem prou com per començar a donar entitat a la nostra feina  :P

De pas, hi podríem posar tots els fils de les travessies.


Al llegir-ho anava a obrir-lo però no tinc clar si fer-ho a Competicions directament o dintre de Duatló-Triatló obrir sub-fòrums de nedar i bici.

Bego, Yuki (Comissió Continguts)  Enric59, Oriol_TBID (Comissió Esportiva) com ho veieu?  :666:


Potser subfòrums de bici i natació dins de Duatló i Triatló ja seria suficient. Com ho veieu els altres?  ;)
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats