- Missatges: 411
Gràcies, Enric: em podries passar la web on hi hagi la informació de la del 26 de setembre? Gràcies :smile:
Upe, aquesta és la pàgina per inscriure's, però és només per la distància de 3 km
Demà preguntaré on es fan les inscripcions de la prova d'1 km.
No sé trobar l'adreça... Enric59
Ostres, me l'he deixat
www.cnab.org
http://www.cnab.org/index.php?id=656
T'he guanyat Profe !!!
GRACIAS!!quid pro quo ???? No !!!! Es un placer nadar con vosotros... aunque no lo creais es muy gratificante !!!
Eva, eso es para la de 3.000 y debes acreditar marca, para el 1.000 no piden nada.
GRACIAS!!quid pro quo ???? No !!!! Es un placer nadar con vosotros... aunque no lo creais es muy gratificante !!!
Eva, eso es para la de 3.000 y debes acreditar marca, para el 1.000 no piden nada.
Te inscribes en el mismo sitio y ya te "dirigen" automáticamente a masters? (aunque no lo parezca yo ya lo soy igualmente...![]()
)
DIVENDRES 17 DE SETEMBRE A LES 19h
Davant de l'entrada del C.Atc. Barceloneta.
(millor portar neoprè per si hi ha meduses)
-Barcelona92
-Maria (probabilitat al 90%)
-Jaume (probabilitat al 90%)
-twostones
-Eva D (probabilitat també al 90%)
Per cert, voleu que faci obrir un fòrum de natació per posar-nos a l'alçada de l'atletisme i el triatló?
Em sembla que treballem prou com per començar a donar entitat a la nostra feina
De pas, hi podríem posar tots els fils de les travessies.
Per cert, voleu que faci obrir un fòrum de natació per posar-nos a l'alçada de l'atletisme i el triatló?
Em sembla que treballem prou com per començar a donar entitat a la nostra feina
De pas, hi podríem posar tots els fils de les travessies.
Al llegir-ho anava a obrir-lo però no tinc clar si fer-ho a Competicions directament o dintre de Duatló-Triatló obrir sub-fòrums de nedar i bici.
Bego, Yuki (Comissió Continguts) Enric59, Oriol_TBID (Comissió Esportiva) com ho veieu?