- Missatges: 231
María, per molts anys
i gràcies per la convidada
Un entrenament més, i anem sumant. Això s'està posant seriós. I havia anat al club amb la intenció de no nedar; estava apàtic, però...
A veure què tal ens surt la travessia del Port.