Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

23 Set 2010 19:06 #641 per Jaume Carol (Associat/da)


8th Annual Alcatraz Classic: "Swim with the Centurions"

www.waterworldswim.com/events/A100/index.html


¡¡ Cómo mola !!!!!!!


Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
23 Set 2010 22:14 #642 per bego (Visitant)
Bé, al final, Luis i jo anirem a veure els gegants mentres nedeu. Espero que la mar estigui fantàstica demà!

Jo avui ja he tingut prou de piscina per tota la setmana. Mare meva amb els entrenaments del Sergio! Ei, que cal esforçar-se!  :beurk: I per acabar-ho d'adobar després l'Enric ens ha portat a córrer cap a Montjuic. Cap dels dos entrenos ha estat de passeig. Estic morta  :beurk:

Però contenta  :intello:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
23 Set 2010 23:03 #643 per Enric59 (Visitant)
Certament avui hem fet un entrenament intens. D'aquests que sols no faríem mai perquè el nivell d'esforç és alt i l'acabes fent perquè estàs acompanyat i controlat.

Ja sé, ja sé que el darrer 200 no l'hauria d'haver fet amb pullboy, Bego:oops: Només l'he fet servir un cop en tota la setmana. Me estoy quitando  :beurk: Però he acabat molt content amb els 3'11"  :party:

El posterior entrenament per Montjuïc corrent també ha estat "interessant". Hem tastat què implica fer les pujades canviant de ritme  :666:

Sergio, més canya!  :he:

Demà de passeig amb el neoprè, i esperem que no hi hagi meduses!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
23 Set 2010 23:07 #644 per Eva D (Visitant)

Però he acabat molt content amb els 3'11"  :party:


Felicitats, Enric59! Això és un MARCÓN!!!  :party: :party: :party:
El tema ha estat tancat.
23 Set 2010 23:28 #645 per Barcelona92 (Associat/da)
Genial nadar amb companyia, gracies per vindre. Molt aplicats i "currantes" No ha estat necessari treure  :whip: :whip:

Bons temps Bego, ara toca patir a l'aigua, veuras com millores en res.

El teu 3'11" Enric (pull boy apart  :diablo: :diablo:) molt bona marca. (1'35"/100) I segur que els primers 25 m a tope t'han passat factura despres.  :P :P

Jo content amb el meu 2'30" (1'16"-1'14") estem bé per diumenge.

Demà porteu rellotge aquatic que farem una mica de feina !!! No tot serà riure i passejada de models (neoprens)  :rofl: :rofl:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
23 Set 2010 23:47 #646 per Enric59 (Visitant)
Pensa, Sergio, que jo abans, quan entrenava sol, sempre ho feia amb pullboy. Quan vaig començar a entrenar amb la Bego vaig començar a utilitzar-lo menys. Gràcies a ella i als seus consells i ara gràcies a la teva mirada professional no em queda més remei que deixar-lo per sempre, encara que només sigui per vergonya.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
24 Set 2010 14:12 #647 per Barcelona92 (Associat/da)
Bona sortideta uns 1200 m amb companyia d´ aigua vives... Les onades no eren enormes.... Pero jo m´ he marejat... Que malament.
Gracies Maria per convidar-nos... Moltes felicitats.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
24 Set 2010 14:31 #648 per Enric59 (Visitant)
María, per molts anys  :party: i gràcies per la convidada  8)

Un entrenament més, i anem sumant. Això s'està posant seriós. I havia anat al club amb la intenció de no nedar; estava apàtic, però...

A veure què tal ens surt la travessia del Port.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
24 Set 2010 14:34 #649 per Eva D (Visitant)

María, per molts anys  :party: i gràcies per la convidada  8)

Un entrenament més, i anem sumant. Això s'està posant seriós. I havia anat al club amb la intenció de no nedar; estava apàtic, però...

A veure què tal ens surt la travessia del Port.


Sort amb la travessia del Port!  :yes: :yes:

Ha estat un plaer. Difícil el mar avui, però :whip: el millor ha estat la companyia! :love: Nois, noies, em feu ser feliç!!!   :love::yipi: :party: :party:
Maria, que compleixis com a mínim 3 vegades el que facis avui! Mercè008, també, per molts anys!!
El tema ha estat tancat.
24 Set 2010 18:17 #650 per Enric59 (Visitant)
Mercè? Ostres, Mercè, és veritat!!! Per molts anys!  :party:

Hi acabo de caure ara mentre em preguntava què m'havia perdut!  :oops:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
24 Set 2010 18:19 #651 per Enric59 (Visitant)
Ah, i a la ST hem tingut una visita inesperada... Ha vingut el Xeix a fer-nos companyia. Com que no n'ha tingut prou amb les mandonguilles amb sèpia de l'esmorzar, s'ha acostat fins la Barceloneta amb la seva BTT  :whistle:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
24 Set 2010 20:16 #652 per SigmaOmik (Associat/da)
Una matinal magnífica.

La temperatura de l'aigua perfecte i la del xiringuitu, també. Per sort, ningú ha estat víctima de les meduses, malgat que alguns no duiem neopré.

Felicitats altre cop a la Maria i també a la Mercè, que també me n'he oblidat aquest matí,

SAlvador
El tema ha estat tancat.
24 Set 2010 20:32 #653 per Upe (Visitant)
Jo també ho he passat molt bé, encara que les onades em marejaven una mica; he hagut de nedar a braça més d'un cop. Sembla que l'estrena dels neoprens ha estat perfecta. Tothom estava content. Encantada de fer nous amics i de retrobar-me amb d'altres. La ST magnífica. Llàstima que la Mercè008 i l'Olga no s'hi hagin quedat. La propera vegada, noies, a nedar endintre.
Propera convocatòria per als que puguin: dilluns 27 a les 3 de la tarda. Espero ser-hi.

Per molts anys per a les que celebren avui.
El tema ha estat tancat.
24 Set 2010 21:19 #654 per Xeix (Associat/da)
Aquí l'ocupa de la ST  :666:

Demà torno a fer btt, seguirem el recorregut de la Cabrilenca d'enguany uns 50km més
El tema ha estat tancat.
25 Set 2010 01:39 #655 per Enric59 (Visitant)
Xeix, si em deixes les teves cames et deixo el meu pes  :beurk:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
25 Set 2010 11:06 #656 per merce008 (Associat/da)
Moltes gràcies a tothom per les felicitacions :love:
Com a primer dia d'aigua al mar de tot l'estiu, i davant la situació (medusses, :beurk:), ha anat força bé.
La propera vegada, espero anar millor preparada.  Teniu MOOOLT nivell!!! :yes:
Tot un plaer
El tema ha estat tancat.
25 Set 2010 15:31 #657 per maria (Associat/da)
Merce....hay de todo!!!!!! Como siempre estamos los primeros y los ultimos de las tavesias!!!!
Las medusas son un agobio!!!
M
El tema ha estat tancat.
25 Set 2010 20:47 #658 per danibdn (Visitant)
hola!
a veure quan puc tornar a entrenar amb vosaltres!! ultimament el calendari no m'afavoreix!! quina enveja em doneu!!

us volia preguntar a veure quin neopré per nadar em recomaneu?

botiga per compar-ho, marca, característiques.... i preu assequible!!

gràcies!! confiu en vosaltres que sou experts!!
El tema ha estat tancat.
26 Set 2010 14:24 #659 per maria (Associat/da)
Hola Dani...yo no tengo ni idea pero seguro que Enric te podra dar algun buen consejo...
M
El tema ha estat tancat.
26 Set 2010 16:45 #660 per Eva D (Visitant)
Com ha anat la Travessia als qui l'hàgiu feta?

El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats