Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

21 Jun 2010 17:02 #1 per stone_apo (Visitant)
Bona tarda a tothom,
després de l'experiència de dissabte passat a la triatló Half de Balaguer i d'altres experiències i veient el tiempazo que va fer el nostre company Sergio Galindo "Barcelona92" m'he agosarat a demanar-li que em fes uns entrenos de natació "per patates".

Ell s'ha ofert a ajudar a tothom qui vulgui progressar/millorar en la natació i per aquest motiu obro aquest fil, per tal que tothom que tingui dubtes sobre qualsevol cosa relacionada amb la natació (o el segment de natació a la triatló) li traspassi els seus dubtes a través d'aquest fil.

També podem aprofitar aquest fil per realitzar alguna quedada per ensenyar tècnica, respiració, entrenaments conjunts, etc....

Així doncs, deixo aquest fil obert a tothom que tingui la més mínima inquietud.

Sergio, gràcies d'avançada.
El tema ha estat tancat.
21 Jun 2010 17:09 #2 per gàltix (Associat/da)
molt bona idea stone  :yes:

jo evidentment no tinc ni els coneixements ni el nivell d'en Sergio, però si puc ajudar algú amb algun consell, alguna indicació dels entrenaments que faig... o el que sigui ho faré de molt bon grat  :yes:


2015 Tornen les maratons d'asfalt ?
El tema ha estat tancat.
21 Jun 2010 17:14 #3 per TRI-GAT (Visitant)
Evidentment jo m'apunto a les quedades i a aprendre del GRAN Sergio.

quan fem la primera?

Stone, gran iniciativa  8) 8) 8)
El tema ha estat tancat.
21 Jun 2010 17:17 #4 per stone_apo (Visitant)
Jo li he demanat a en Sergio que em faci un entreno de 3 dies/setmana, a 1h per dia aproximadament. En quant me'l passi el postejaré aquí. Evidentment, qualsevol de vosaltres necessita un xic de canya més que jo per començar.

Així doncs, demaneu que el Sergio m'ha dit que a la que pugui us contesta a tots.

Aquest tio és un makinon, que va sortir el 9è de l'aigua.... :surprised:
El tema ha estat tancat.
21 Jun 2010 17:35 #5 per TRI-GAT (Visitant)

.

Aquest tio és un makinon, que va sortir el 9è de l'aigua.... :surprised:


el sergio es un crack com a persona i com a nedador  8)
El tema ha estat tancat.
21 Jun 2010 17:51 #6 per kasumei (Associat/da)
Ei! que bé!! :yipi: :yipi:
Jo m'apunto a fer-lo segur!!!
Molt bona idea Stonet i gràcies Sergio!!!
El tema ha estat tancat.
21 Jun 2010 17:52 #7 per ecopac (Associat/da)
Si l'stone demana ajut a en barcelona92 imagineu que hauria de fer jo que vaig sortir de l'aigua darrera d'ell  :whistle:  :whistle: !!!!


Evidentment que m'hauré de fer consumidor habitual d'aquest fil.

Sergio, a mi no és que em puguis ajudar; és que m'hauries de canviar de dalt a baix!!

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16
El tema ha estat tancat.
21 Jun 2010 20:04 #8 per JoseLuis (Visitant)
Els que estem desterrats a Saragossa tambè podrem fer alguna "preguntika"  :he:
També vaig perdut en aquest tema.

Salutacions desde cierzocity  :grrrrrr:

Kanya al cierzooo!!!
El tema ha estat tancat.
21 Jun 2010 20:08 #9 per stone_apo (Visitant)

Els que estem desterrats a Saragossa tambè podrem fer alguna "preguntika"  :he:
També vaig perdut en aquest tema.

Salutacions desde cierzocity  :grrrrrr:

Clar que si, de fet ja la podries haver fet en el teu post... :666: :666:
Quan vulguis company....sembla que t'hagi de contestar jo però no, jo sóc un patata...el profe és en Barcelona92 !!!
El tema ha estat tancat.
21 Jun 2010 20:15 #10 per Zenon (Visitant)
Todos estos que tenéis dudas sobre la natación ¿ya tenéis el gorro de baño?  :mdr:

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...
El tema ha estat tancat.
21 Jun 2010 21:32 #11 per krlos (Associat/da)
Un altre que espera millorar una miqueta amb l'ajuda de qui sigui. Si més no, com a mínim que arribi a sortir de l'aigua  :'(


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
21 Jun 2010 23:10 #12 per totvabe (Associat/da)
Fantàstic, jo tinc tant per aprendre...  :party:

Little by little, a little becomes a lot
[move]La seule façon d'être suivi, c'est de courir plus vite que les autres. (Francis Picabia)[/move]
El tema ha estat tancat.
21 Jun 2010 23:20 #13 per fast (Visitant)
Si senyor Stonet   :great: :great: :great:

Davant l´adversitat s´ha de creixer  :love: :love: :love:

M´apunto a les sessions practiques  :great: :great: :great:

Sergio, alguns necesitem canya de cara l´Octubre  :yes:
El tema ha estat tancat.
22 Jun 2010 00:21 #14 per Barcelona92 (Associat/da)
Hola, veig que l'iniciativa del stone  ;) ha tingut una bona acollida. Encantat.  :great: No soc cap Makinon ni res semblant, peró m'encantaria intentar col.laborar amb tots vosaltres. Agraïr-vos a tots la vostra confiança i a veure si puc ajudar-vos a tots !!!  :P :P :P

Amb stone avanç de Balaguer vaig parlar i varem quedar en fer-li entrenos setmanals. Estaven orientats a fer els 1900 m (Balaguer) d'una forma còmoda i eficaç, peró el "noi" sempre trobava una bona alternativa a anar-hi a la piscina.

Aquest és el primer consell.
La natació requereix molta regularitat és increible com es perd el nivell assolit en tan sols una setmana de "vacances". Per aixó si veritablement voleu agafar un nivell i conservar-lo heu de continuant nedant... ja se que és molt aburrit...

A veure com organitzem el tema... Si us sembla bé, tothom que vulgui tindre una planificació em pot escriure un missatge personal amb: Sesions setmanals, Temps disponible a les sesions, Temps en 1500 m, Temps en 100 m, Estils que sap nedar, Distancia objectiu... i tot alló que creieu oportu. Em doneu també el vostre correu personal per poder compartir amb vosaltres el planning d'entrenaments.

I ara que l'aigua ja està calenta (quasi) una vegada a la setmana podem fer una sessio al mar, per orientar-se, nadar en grup, canvis de ritmes, avançar nadadors... Aquesta setmana es rareta per aixó de Sant Joan. Peró potser dijous o divendres sorti al mar. Si us animeu podem fer uns metres salats.

Per últim aquest diumenge comença la temporada de travessies al mar. Una travessia pot suplir perfectament un entrenament. I els nadadors son bastant més "nets" que els triatletes nadan.

Diumenge 27
Lloc Vilanova. 3 Travessies.
1.Cunit - Vilanova 7.500 m
2.Vilanova - Vilanova 2.000 m
3.Vilanova Popular 400 m

Si algú s'anima que m'ho digui i l'informo de com apuntar-se. Jo hi seré a la primera segur i intentaré fer la segona també.

TRIGAT. Moltes Gracies. Un més d'aquesta familia de GRANS persones.  :love:

PS. I perqué quan quedem per nedar sigui més bonic... Tots amb el casquet Correcat  8) (I no tinc comissió)  :wink2:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
22 Jun 2010 08:20 #15 per JoseLuis (Visitant)
Abans de res, merci per la vostre acullida.Bueno doncs em llenço a la piscina. :intello:
Pullboy o pullboy, es que tinc l'esquena una mica fotoda. :mad:
Pales o no pales, jo es el que veig a la meva piscina. :neutral:

Kanya al cierzooo!!!
El tema ha estat tancat.
22 Jun 2010 20:51 #16 per Enric59 (Visitant)
Compteu amb mi  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
22 Jun 2010 21:52 - 22 Jun 2010 21:57 #17 per Barcelona92 (Associat/da)

Pullboy o no pullboy, es que tinc l'esquena una mica fotoda. :mad:
Pales o no pales, jo es el que veig a la meva piscina. :neutral:


El pullboy el pots utilitzar per dos motius:
1. Fer braços i aixi no moure res els peus i mantindra't en posició horitzontal. Hi ha gent que fins i tot es possa una goma als tormells.
2. Per millorar el teu estil, encara que moguis els peus possar el pullboy per tindre una posició més horizontal.

Pales:
Basicament son per guanyar força als braços i despres agafar més aigua a cada braçada.
Es poden utilitzar una vegada portis alguns entrenos. Mai a l'inici de la temporada.
Mai durant tota la sessio i tampoc a l'inici de l'entreno. Millor al bloc central.
Abusar de les pales pot portar a tendinitis.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
23 Jun 2010 08:49 #18 per AlbertBP (Visitant)
De conya Stone, aquesta és l'actitud!  :great:

Sergio, moltes moltes gràcies per l'oferta que ens has fet!! M'apunto a seguir el teu entrenament, perquè amb la decepció que em vaig endur a la natació a Balaguer més val que canviem quelcom, a veure si millora la cosa! Et passo un MP amb el que demanaves.

Albert
El tema ha estat tancat.
23 Jun 2010 09:10 #19 per nyef (Associat/da)
Mooola!!

Stonet & Barna92  :great: :great:

Sergio et paso el MP que dius i m'apunto també.  :yipi:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
23 Jun 2010 09:35 - 23 Jun 2010 09:38 #20 per JoseLuis (Visitant)
Hola bon dia.
Aquest es l'entrenament que he fet aquest matí. Barna92 no havia llegit el teu post ahir, sorry  :sarcastic:
20 llargs sense pales+20 llargs fent (25m a poc a poc i la tornada més ràpida)+40 llargs amb les pales.
I tot l'entreno amb el pullboy.
Tot això en 50 minuts, i el problema que tinc es que no se si faig bé o malament fent això.
Gràcies i paseu molt bona revetlla  :party:

Kanya al cierzooo!!!
El tema ha estat tancat.