Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

09 Jul 2010 22:58 #181 per krlos (Associat/da)
Doncs jo espero poder-vos acompanyar divendres.  :great:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
09 Jul 2010 23:45 #182 per maria (Associat/da)
Ya me he comprado las gafas de natacion graduadas!!!
El viernes poder llegar a la playa si que me tengais que rescatar, camino de Blanes!!
El tema ha estat tancat.
10 Jul 2010 14:41 #183 per Eva D (Visitant)
Estarás super equipada! Entre el tri y las gafas...  :winktongue:
El tema ha estat tancat.
10 Jul 2010 16:18 #184 per SigmaOmik (Associat/da)

Ya me he comprado las gafas de natacion graduadas!!!
El viernes poder llegar a la playa si que me tengais que rescatar, camino de Blanes!!


;)

SAlvador
El tema ha estat tancat.
10 Jul 2010 16:31 #185 per maria (Associat/da)
El mono tri es un capricho..puedo ir perfectamente con un bañador...pero las gafas son una "necesidad"...asi podre ver lo guap@s que sois todos!!!!!
M
El tema ha estat tancat.
11 Jul 2010 22:22 #186 per merce.merce (Visitant)
Barcelona92 No només tinc punt negatiu sino també tarjeta vermella, el divendres no fallaré  8)

VAig estar molt contenta de saludar al tots els correcats i espero que ens veiem divendres un altre cop. es la oportunitat abans del triatló. !!!


na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
11 Jul 2010 22:34 #187 per bego (Visitant)

Ya me he comprado las gafas de natacion graduadas!!!
El viernes poder llegar a la playa si que me tengais que rescatar, camino de Blanes!!


Maria, dónde te has comprado las gafas de natación graduadas y si no es mucho preguntar, cuánto te han costado? No tengo muchísima graduación pero sí la suficiente para ir siempre "a tientas" cuando estoy en el mar ....  :whistle:


Gracias

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
11 Jul 2010 22:39 #188 per david (Associat/da)
Jo ús voldria animar a que ja que esteu amb companys/es aprofiteu a nedar. De veritat que anar-hi amb grup és molt millor que anar tot solet. I si el proper dia es pot fer una mica de simulacre de tri millor. Anar juntets és una sensació forta, no cal trepitjar ningú però només un petit contacte ja veure com es nota.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
11 Jul 2010 22:52 #189 per maria (Associat/da)
Bego... En optica cottet en Puerta del Angel.
Tienen las gafas pregraduadas y te buscan las que mas se acercan a tu graduacion.
Cuestan unos 70 eros!!!
Es un cambio radical, ver por donde nadas..
M
El tema ha estat tancat.
11 Jul 2010 23:21 #190 per Eva D (Visitant)
Hola! Avui he intentat nedar a Castelldefels, perquè últimament amb els assajos dels nens, ni piscina ni res... Però... he vist una medusa ENOOORME al costat de la boia, i he tornat a tota velocitat. Qui deia, Barcelona92, que a la platja no es nedava ràpid i que els entrenaments es feien a piscina? Segur que he fet la marca de la meva vida des de la boia fins a la platja!!! :666:
Maria, jo també he comprat el tri. Bastant bé, però ja et comentaré uns detallets... :whistle:
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 11:46 #191 per ferreret (Associat/da)
Veig que aquesta setmana heu quedat el divendres en lloc de dijous
A mi m'agradaria vindre.  Algu em podria dir hora de sortida. El lloc de trobada es a la porta del CN barceloneta ???

Gracies i fins divendres

Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 13:34 #192 per juavalga (Visitant)
Despres d'estar una setmana fora em tornar a reenganxar.... ens veiem aquet divendres  :great:

ferreret normalment es queda a les 19:30 a la porta del CN Barceloneta... suposse que aquet divendres serà a la mateixa hora.
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 14:28 #193 per Eva D (Visitant)
Algú em podria dir si obren al migdia Esportíssim?

Aquesta tarda vaig al CN Catalunya. Us explicaré.
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 15:46 #194 per ferreret (Associat/da)
Sportissim obri a las 17.00
al migdia tencat

Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 15:49 #195 per Eva D (Visitant)
Gràcies, Ferreret!
Hi aniré a les 17h, doncs!! 8)
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 18:16 #196 per merce.merce (Visitant)
bego  Esta mañana he estado en el almacén de gafas que hay en MOntigala y he visto que graduaban gafas de sol, pero no me he fijado el precio tengo que volver el viernes si quieres te lo miro.

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 18:24 #197 per bego (Visitant)
merce, ulleres de sol graduades en porto (tot i que he de comprar-me un model més esportiu que se m'agafi millor a la cara per anar en bici). El que preguntava era de piscina i em sembla que amb l'altra resposta ja m'ha quedat clar. Gràcies! 8)

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 18:26 #198 per merce.merce (Visitant)
bego  Quan parlo de la nartació i el tri em poso "algu" nerviosa... perqué jo també parlava de les de piscina jejejejej
Be,    si ja ho tens arreglat res.

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 18:31 #199 per bego (Visitant)
Je, je, tranqui, si fer triatlons és més fàcil que córrer deu mils .... hi ha molta menys pressió (vaja, com a mínim al nostre nivell) I l'ambient és molt maco  :yipi:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 18:35 #200 per merce.merce (Visitant)
bego  Estàs apuntada a la de la Vila ?? 

Jo m'hi vaig apuntar i estic com un flam. El meu unic objectiu es que arribi el dia començar i després de molta estona acabar.
Però tantes transicions, canvis de vestimenta,.......m'ho haure de prendre com un joc.  :yes:

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats