Hola! Avui he intentat nedar a Castelldefels, perquè últimament amb els assajos dels nens, ni piscina ni res... Però... he vist una medusa ENOOORME al costat de la boia, i he tornat a tota velocitat. Qui deia,
Barcelona92, que a la platja no es nedava ràpid i que els entrenaments es feien a piscina? Segur que he fet la marca de la meva vida des de la boia fins a la platja!!!

Maria, jo també he comprat el tri. Bastant bé, però ja et comentaré uns detallets...