Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

04 Jul 2010 18:00 #141 per (Visitant)

Bones... quin fred avui...  :beurk: :beurk: Al final hem sigut un bon grapat. No se si esteu contents o decebuts per com a anat el tema. Mai he fet de profe...  :P :P Espero que algo de tot lo dit us hagi estat interesant i profitos.

La meva opinió és que el nivell en general es aceptable, peró la diversitat és enorme entre el més rapit i el més lent, i aixó fa dificil coordinar-se. Hem d'estudiar com fer-ho. I no oblideu que aixó és una "quedada" per sortir al mar. Els entrenos de veritat es fan a la piscina i amb crono.

Per resumir allò que hem parlat i que tots puguin estar al cas deixaré les principals nocions d'avui.

  • Col.locació sortida: Jo sempre intento colocarme en un extrem, així quan comença el "lio" em puc obrir una mica i separar-me de tot el caos
  • Orientació: Sere molt pessat, pero és un dels aspectes importants i pels quals es surt al mar. Sempre hem de saber on està la boia o allò que ens marqui la nostra direcció.
  • Relacionat amb el punt anterior no podem nedar sense mirar endavant. Cada 2 ó 3 braçades hem de tornar a localitzar la boia aixecant el cap. No val anar pel mateix cami que el company del costat. Potser s'equivoca
  • Nadant a favor de corrent hem d'allargar molt més les braçades, desgastar menys forces i aprofitar la corrent (Avui era a l'anada)
  • Nadant contra corrent amb onades (avui eren petites, pero hi havia) no hem de lluitar amb les onades, hem de "punxar" les onades, quan arriva l'onada hem de ficar-nos dintre d'ella i sortir quan notem que ja ha passat (el proper dia mirem de fer-ho)
  • Peus, jo personalment amb distancies llargues no em preocupo gaire de la patada, en 750 m ó 1500 m (els IM o Balaguerins encara menys) la patada ha de servir per donar estabilitat al cos i que es mantingui horizontal i també per ajudar a coordinar-nos, braçada - respiració - patada.

Crec que a grans trets això és el que hem parlat. Ja em rectificareu. Gracies a tots per vindre i a Marta (Floreau13) per venir a ajudar-me.

La setmana vinent si encara esteu animats a repetir proposo el dijous novament, ja que divendres jo no puc. Ja em direu.



Hasta hoy no he podido escribir algo. Quiero dar las gracias a Sergio y Marta. La verdad es que si hubiera hecho mi debut en el mar sólo, seguramente a estas horas hubiera tirado la toalla de cara al Tri Sprint de la Vila. Pero la salida que organizasteis fue genial, y aunque me costó bastante la adaptación al mar, con vuestros consejos, buen rollo, atención a los presentes y con todo el quórum de gente que estábamos conseguisteis, que aunque me costara, no tire la susodicha toalla. Me impregnasteis de ilusión y seguiré luchando para cogerle el tranquillo al mar. El jueves no podré venir, pero el martes y/o miércoles que tengo fiesta en el curro me escapo seguro a la playa para seguir con mi proceso de adaptación. Ir y volver a la boya con algo más de comodidad será el objetivo.

Gracias de nuevo a los dos y a todos los que vinieron! Y a seguir entrenando.


El tema ha estat tancat.
04 Jul 2010 19:10 #142 per maria (Associat/da)
Yo no pude acompañaros por un compromiso familiar...pero el jueves..intentare no faltar!!
M
El tema ha estat tancat.
04 Jul 2010 21:51 #143 per Eva D (Visitant)
Suscribo a Tete Xavi en casi todo, hasta en que no podía el jueves. Pero me apuntaré al jueves, con mi familia tomando el sol en la playa y yo nadando...  :whip: :whip: Igual se apunta mi hijo Eloi, que me gana, pero bien!, nadando... y corriendo!
:love: :love: Hasta el jueves, pues! :love: :love:
El tema ha estat tancat.
05 Jul 2010 12:54 #144 per pereramo (Visitant)
A on es queda i a quina hora .
El tema ha estat tancat.
05 Jul 2010 17:32 #145 per (Visitant)

A on es queda i a quina hora .



pereramo això ja ho dirà l'organitzador, en Barcelona92, però perquè et facis una idea vàrem quedar així l'altre dijous:

HORA: 19 -19.30, Dijous
LLOC: PLACA DEL MAR (PISCINA BARCELONETA BANYS SANT SEBASTIA)

w20.bcn.cat/Guiamap/Default.aspx#x=32260...5&c=E020&w=715&h=459


El tema ha estat tancat.
05 Jul 2010 17:46 #146 per Barcelona92 (Associat/da)
Ahir a La Maquinista el Xavi (TRiGat) em va preguntar sobre la travessia de Sitges... Xerrant Xerrant li vaig dir que us informaria de quines travesses tenim aquest mes de juliol i principis d'agost, per si voleu anar-hi. En Krlos també hi ha anat a varies, és molt més tranquil que una triatló no patiu.

Tenim les seguents.

24 Julio - Baixada Renaixement (15.700 m) Jo aniré, peró aquesta no és per vosaltres ENCARA, tot arribarà.
25 Juliol - Estartit - Illes Medes (1.500 m) Aquesta podría estar bé. Posiblement també pugi a fer-la.
1 Agost - Sitges - (2.200 m) Ès durilla i molta gent.
1 Agost - Calella - (1.000 m) Normaleta, tranquil.la. Crec que estaría bé.
1 Agost - La Pineda (2.000 m) També està bé, peró una mica més lluny que l'anterior.

Aneu opinant i així podem fer un bon grupet.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
05 Jul 2010 22:21 #147 per Barcelona92 (Associat/da)
Aqui teniu l'enllaç per descarregar el calendarí de travesses.

http://www.natacio.cat/cat/arxiu/download/3767

Jo ja estic inscrit a La Baixada del Ebre i Calella.

Per L'Estartit encara no han obert inscripcions. Us informo.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
06 Jul 2010 08:11 #148 per JoseLuis (Visitant)
Hola bon dia companys.
Primer de tot voldria donar les gràcies en Barna92 per la seva excel.lent feina, ets un megacrack  :great:

Un dubte que tinc. Jo estic acostumar a entrenar per pulsacions, la bici i la carrera. Algún em podría fer la "traducció" de les
pulsacions a la piscina  :neutral:

Kanya al cierzooo!!!
El tema ha estat tancat.
06 Jul 2010 17:53 #149 per TRI-GAT (Visitant)
Obro llistas

25 JULIOL, TRAVESSIA ILLES MEDES ESTARTIT 1500M

TRI-GAT

1 AGOST, TRAVESSIA PLATJA DE CALELLA 1000M

TRI-GAT

15 AGOST, TRAVESSIA TRAVESSIA NEDANT POT DEL FANGAR l’AMPOLLA 3300M

TRI-GAT
El tema ha estat tancat.
06 Jul 2010 20:42 #150 per Oriol_TBID (Associat/da)
la del 15 d'agost sempre la vull fer, però clar, sempre coincideix amb festes al poble  :666: :grrrrrr:
El tema ha estat tancat.
06 Jul 2010 21:39 #151 per Barcelona92 (Associat/da)
Anem a la platja !!!

25 JULIOL, TRAVESSIA ILLES MEDES ESTARTIT 1500M
TRI-GAT
Barcelona92

1 AGOST, TRAVESSIA PLATJA DE CALELLA 1000M
TRI-GAT
Barcelona92

15 AGOST, TRAVESSIA TRAVESSIA NEDANT POT DEL FANGAR l’AMPOLLA 3300M
TRI-GAT

Informació sobre la llicencia de la FCN. Preu 34 € (A partir de la 3ª val la pena).

Dijous Natació al mateix lloc i mateixa hora 19 - 19.30
Despres he de marxar a Sabadell a arbitrar no arriveu tard !!!  :whip: :whip:
Per tal de que ningu s'avorreixi i agafi fred, haurem de fer un parell de grups.
Intenteu portar el minim de motxiles. Eva  :love: si venen els teus fills podran vigilar la roba  :wink2:  :whistle: :wink2:  :whistle: :wink2: :whistle:

Setmana vinent divendres !!!!  ;)

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
06 Jul 2010 22:00 #152 per Mei (Associat/da)

la del 15 d'agost sempre la vull fer, però clar, sempre coincideix amb festes al poble  :666: :grrrrrr:


Que vinguin a fer la nostra travessia del Port de les festes... :P :whistle:
El tema ha estat tancat.
06 Jul 2010 22:53 #153 per dELURIAN (Visitant)
hola un dubte, per apuntarme per exemple a la del 1 d agost a calella, em cal alguna llicencia, alguna banyador especial o cosa semblant? o i puc anar nomes pagant la cursa toballola i banyador?. gracies :whistle:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?
El tema ha estat tancat.
06 Jul 2010 23:03 #154 per Barcelona92 (Associat/da)
DELURIAN:

Has d'estar federat o pagar la llicencia de dia.

L'inscripció és gratis a Calella. Banyadors, segons normativa FINA. Res de trimonos i similars. Banyador fins els genolls com a molt i amb el melic descobert.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
06 Jul 2010 23:11 #155 per dELURIAN (Visitant)
gracies, llavors amb el banyador de tota la vida puc nedar? collonut.
i akesta llicencia de un dia on la he de treure? m estic pensant d apuntarmi a calella.
graciesssssssss :party: :party: :party:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?
El tema ha estat tancat.
06 Jul 2010 23:17 #156 per Barcelona92 (Associat/da)

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
07 Jul 2010 01:28 #157 per dELURIAN (Visitant)
gracies, aviam si m animo que no ting els 15 euros encara jajajajajaja. ja m e baixat el reglament i tot, ara nomes falta valor i al toroooooooooooo, crec k necesitare unes ulleres tot i que no es necesari del tot, i em molestara el maleit casket de bany, amb lo be que van els de roba tornar a la goma.........ffffffffffffffff.  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

graciessssssssss

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?
El tema ha estat tancat.
07 Jul 2010 19:43 #158 per SigmaOmik (Associat/da)
Però s'ha quedat per entrenar demà o no?

SAlvador
El tema ha estat tancat.
07 Jul 2010 20:50 #159 per maria (Associat/da)
Eso, eso... Mañana que???
Bss
M
El tema ha estat tancat.
07 Jul 2010 23:27 #160 per Barcelona92 (Associat/da)
Copio del meu post anterior !!!!

Dijous Natació al mateix lloc i mateixa hora 19 - 19.30
Despres he de marxar a Sabadell a arbitrar no arriveu tard !!!  whip whip
Per tal de que ningu s'avorreixi i agafi fred, haurem de fer un parell de grups.
Intenteu portar el minim de motxiles.

Setmana vinent divendres !!!!

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats