- Missatges: 629
Bones... quin fred avui... :beurk: :beurk: Al final hem sigut un bon grapat. No se si esteu contents o decebuts per com a anat el tema. Mai he fet de profe...
![]()
Espero que algo de tot lo dit us hagi estat interesant i profitos.
La meva opinió és que el nivell en general es aceptable, peró la diversitat és enorme entre el més rapit i el més lent, i aixó fa dificil coordinar-se. Hem d'estudiar com fer-ho. I no oblideu que aixó és una "quedada" per sortir al mar. Els entrenos de veritat es fan a la piscina i amb crono.
Per resumir allò que hem parlat i que tots puguin estar al cas deixaré les principals nocions d'avui.
- Col.locació sortida: Jo sempre intento colocarme en un extrem, així quan comença el "lio" em puc obrir una mica i separar-me de tot el caos
- Orientació: Sere molt pessat, pero és un dels aspectes importants i pels quals es surt al mar. Sempre hem de saber on està la boia o allò que ens marqui la nostra direcció.
- Relacionat amb el punt anterior no podem nedar sense mirar endavant. Cada 2 ó 3 braçades hem de tornar a localitzar la boia aixecant el cap. No val anar pel mateix cami que el company del costat. Potser s'equivoca
- Nadant a favor de corrent hem d'allargar molt més les braçades, desgastar menys forces i aprofitar la corrent (Avui era a l'anada)
- Nadant contra corrent amb onades (avui eren petites, pero hi havia) no hem de lluitar amb les onades, hem de "punxar" les onades, quan arriva l'onada hem de ficar-nos dintre d'ella i sortir quan notem que ja ha passat (el proper dia mirem de fer-ho)
- Peus, jo personalment amb distancies llargues no em preocupo gaire de la patada, en 750 m ó 1500 m (els IM o Balaguerins encara menys) la patada ha de servir per donar estabilitat al cos i que es mantingui horizontal i també per ajudar a coordinar-nos, braçada - respiració - patada.
Crec que a grans trets això és el que hem parlat. Ja em rectificareu. Gracies a tots per vindre i a Marta (Floreau13) per venir a ajudar-me.
La setmana vinent si encara esteu animats a repetir proposo el dijous novament, ja que divendres jo no puc. Ja em direu.
A on es queda i a quina hora .