Eva D,
i et sortirà la pantalla d'escriure una resposta amb tot el missatge desitjat dintre com referència, pot eliminar o afegir el que vulguis, ho Previsualitzes per veure si està com vols i ho publiques.
Del missatge que vulguis copiar prems el botó
Fes proves
Punt de trobada a 2/4 de 7, sota hi ha un pàrquing de pagament.
Llista
- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret
- nhugt4
- nurita
- Eva D
-Pereramo
He demanat sortir a les 6 de la feina i m´han donat permis
per fi podre vindre
fins demà.