Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

15 Jul 2010 11:32 #221 per Barcelona92 (Associat/da)
CALORETA:no hi ha llista pero si vols fes-la jo desde el movil no puc.Gracies i apuntam.
TRIGAT:just avanç del CN Barcelona hi ha una plaça i el Barceloneta.

A l'agost no hi soc, pero si voleu puc deixar entrenos possats, ja em direu quines proves fareu i les dates.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 11:38 #222 per dragan (Visitant)
Molt bones !!

Jo divendres, com sempre, no puc .....  :erf:  treballo massa  :wink2: :arf:

Sergio, felicitats pels entrenaments !!  m'agraden molt !!  :great: :great:  si poguessis passat els d'agost de p.m.  :intello: 8)

Ed.

You don't care about music, do you ?
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 12:22 #223 per Xeix (Associat/da)
Punt de trobada   a 2/4 de 7, sota hi ha un pàrquing de pagament.

Llista
- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 12:55 #224 per david (Associat/da)
Punt de trobada   a 2/4 de 7, sota hi ha un pàrquing de pagament.

Llista
- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 12:59 #225 per ferreret (Associat/da)
Jo tambe m'apunto

Punt de trobada   a 2/4 de 7, sota hi ha un pàrquing de pagament.

Llista
- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret

Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 13:04 #226 per nhugt4 (Visitant)
Gracias Xeix por lo del parking.

Llista

- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret
- nhugt4
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 13:31 #227 per Nurita (Visitant)
Si no arribo a temps no m'espereu. Vinc desde Barberà i surto de la feina a les 18h així que hem va molt justet.

Llista

- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret
- nhugt4
- nurita

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 13:42 #228 per Xeix (Associat/da)
Ep que us deixeu d'arrossegar el lloc i l'hora:

Punt de trobada   a 2/4 de 7, sota hi ha un pàrquing de pagament.

Llista

- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret
- nhugt4
- nurita
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 15:02 #229 per Eva D (Visitant)


Punt de trobada  a 2/4 de 7, sota hi ha un pàrquing de pagament.

[glow=red,2,300]Llista[/glow]

- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret
- nhugt4
- nurita
- Eva D


(No sé com ho feu per arrossegar amb format...)
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 15:19 #230 per ferreret (Associat/da)
Cap problema

Punt de trobada   a 2/4 de 7, sota hi ha un pàrquing de pagament.

Llista

- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret
- nhugt4
- nurita
- Eva D


Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 15:20 #231 per Xeix (Associat/da)
Eva D,

Del missatge que vulguis copiar prems el botó i et sortirà la pantalla d'escriure una resposta amb tot el missatge desitjat dintre com referència, pot eliminar o afegir el que vulguis, ho Previsualitzes per veure si està com vols i ho publiques.

Fes proves   :great:

Punt de trobada   a 2/4 de 7, sota hi ha un pàrquing de pagament.

Llista

- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret
- nhugt4
- nurita
- Eva D
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 15:30 #232 per Eva D (Visitant)

Eva D,

Del missatge que vulguis copiar prems el botó

i et sortirà la pantalla d'escriure una resposta amb tot el missatge desitjat dintre com referència, pot eliminar o afegir el que vulguis, ho Previsualitzes per veure si està com vols i ho publiques.

Fes proves   :great:


Gràcies! 8)
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 15:31 #233 per Barcelona92 (Associat/da)
Al Barceloneta tenen vales de 3 hores pel parking a 3,10 E pels socis jo puc comprar-los si voleu.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 15:33 #234 per Eva D (Visitant)

Al Barceloneta tenen vales de 3 hores pel parking a 3,10 E pels socis jo puc comprar-los si voleu.


No, si jo ja dic que ets un CRAC!!! 8)
Jo intentaré anar amb la moto, així podrem deixar coses a la maleta.
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 19:20 #235 per pereramo (Visitant)

Eva D,

Del missatge que vulguis copiar prems el botó

i et sortirà la pantalla d'escriure una resposta amb tot el missatge desitjat dintre com referència, pot eliminar o afegir el que vulguis, ho Previsualitzes per veure si està com vols i ho publiques.

Fes proves   :great:

Punt de trobada   a 2/4 de 7, sota hi ha un pàrquing de pagament.

Llista

- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret
- nhugt4
- nurita
- Eva D
-Pereramo
He demanat sortir a les 6 de la feina i m´han donat permis
per fi podre vindre
fins demà.

El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 21:14 #236 per danibdn (Visitant)
- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret
- nhugt4
- nurita
- Eva D
-Pereramo

- Dani
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 21:30 #237 per Xeix (Associat/da)
Punt de trobada   a 2/4 de 7, sota hi ha un pàrquing de pagament.

Llista

- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret
- nhugt4
- nurita
- Eva D
- Pereramo
- David
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 22:00 #238 per merce.merce (Visitant)
Insertar Cita
Punt de trobada  a 2/4 de 7, sota hi ha un pàrquing de pagament.

Llista

- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret
- nhugt4
- nurita
- Eva D
- Pereramo
- David
-paku
-merce.merce

Dos més.

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 22:29 #239 per Nurita (Visitant)


Punt de trobada  a 2/4 de 7, sota hi ha un pàrquing de pagament.

Llista


- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret
- nhugt4
- nurita (Si no arribo a temps no m'espereu. Vinc desde Barberà i surto de la feina a les 18h així que em va molt justet.
)
- Eva D
- Pereramo
- David
-paku
-merce.merce

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 22:34 #240 per Oriol_TBID (Associat/da)

Punt de trobada   a 2/4 de 7, sota hi ha un pàrquing de pagament.

Llista

- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret
- nhugt4
- nurita
- Eva D
- Pereramo
- Dani
- paku
- merce.merce

El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats