Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

26 Jul 2010 20:49 - 26 Jul 2010 21:13 #301 per Barcelona92 (Associat/da)
Bones !!!

Aquesta setmana ultima sortida al mar fins la setmana del 28 d'agost.

Día: Dijous o divendres. Hora 18:30, podem fer un brenar despres. Que us sembla ?

Jo aniré a Calella. Qui més vindrà?


Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
26 Jul 2010 22:22 #302 per juavalga (Visitant)
Per mi millor divendres!  8)
El tema ha estat tancat.
27 Jul 2010 08:21 #303 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

Per la Maria i jo també millor divendres. I farem la inscripció a Calella, a veure si estem a temps.

Una abraçada,

Jaume
twostones

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
27 Jul 2010 16:23 #304 per Barcelona92 (Associat/da)
Llavors divendres a les 18:30.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
27 Jul 2010 17:20 #305 per merce.merce (Visitant)
Buenas,

Si es divendres i a les 18'30 apuntem 2 més  :yipi: :yipi:  el Paku i jo.

Farem la despedida de vacances  :party:

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
27 Jul 2010 17:55 #306 per Xeix (Associat/da)
Divendres a les 18:30 seré camí de Vimbodí i dissabte cursa de l'Espluga (tocarà patir per la calor i manca d'entrenament), si la setmana que ve queda algú podem quedar, abans de divendres que COMENÇARÉ VACANCES  :party: :party: :party:
El tema ha estat tancat.
27 Jul 2010 21:51 #307 per Barcelona92 (Associat/da)
Ja som un bon grapat  8) 8) 8) 8) 8) 8)

Barceruel  :whip: :whip: Animaté y vente  :winktongue:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
28 Jul 2010 10:46 #308 per Jaume Carol (Associat/da)
Ens han confirmat la inscripció a la Travessa de Calella de la Maria i meva. Si algú vol quedar per pujar dons perfecte...

Una abraçada,

J.

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
28 Jul 2010 13:57 #309 per Enric59 (Visitant)
Jo m'acabo d'inscriure a la Travessia de Calella (encara no tinc confirmació, però no crec que hi hagi problema).

Aprofito l'oferiment per pujar a Calella (jo no tinc cotxe), despeses a compartir, sisplau.

Jaume Carol, sortiu de BCN? On? A quina hora?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
28 Jul 2010 16:05 #310 per maria (Associat/da)
Hola Enric, salimos de Bcn. No hemos fijado la hora todavia, pero si me pasas un mensaje privado ( yo desde la BB puedo contestar pero no mandar!!) te paso mi movil y nos organizamos
Sera un placer llevar a todo un campeon como tu, a ver si se nos pega algo!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
28 Jul 2010 17:26 #311 per Enric59 (Visitant)

Hola Enric, salimos de Bcn. No hemos fijado la hora todavia, pero si me pasas un mensaje privado ( yo desde la BB puedo contestar pero no mandar!!) te paso mi movil y nos organizamos
Sera un placer llevar a todo un campeon como tu, a ver si se nos pega algo!!!
Bss
M


María, gracias.

Tienes un MP con mi móvil.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
28 Jul 2010 19:45 #312 per Barcelona92 (Associat/da)
Doncs podem pujar tots plegats. Ho parlem divendres. Ok?

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
28 Jul 2010 21:45 #313 per Jaume Carol (Associat/da)
Perfecte.

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
28 Jul 2010 22:56 #314 per danibdn (Visitant)
OK, divendres m'apunto a nedar!!! 18:30 on sempre.
El tema ha estat tancat.
29 Jul 2010 00:46 #315 per Enric59 (Visitant)
Ok. Ja em direu què decidiu. Jo estic en contacte amb la Maria.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 00:51 #316 per ferreret (Associat/da)
Jo el divendres tambe vindre a nedar

Devant el parking a les 18:30 :great: :great: :great:

Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 00:53 #317 per Danigoal (Associat/da)
Jo, en principi, també hi aniré.
Però si no hi sòc a l'hora no m'espereu  8)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 13:44 #318 per david (Associat/da)
Jo també m'apunto.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 15:59 #319 per danibdn (Visitant)
hola, sabeis si aun estoy a tiempo de apuntarme a la travesía de Calella. ¿Podría quedar con vosotros para ir? hoy no puedo ir a nadar, tengo que cerrar temas antes de las vacaciones.
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 16:13 #320 per merce.merce (Visitant)
He vist que la bandera a la platja es vermella  ¿ Quedem igualment????

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats