Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

05 Ago 2010 10:01 #361 per AnRol58 (Associat/da)


Hauries d'intentar no fer seguides sessions molt llargues, sessions amb molta qualitat o sessions amb les dues coses  :666: Bueno, això és de calaix.


Perdoneu la meva ignoràcia peró, que son "sessions de qualitat"?  :oops:


Yo no soy nadador pero mis hijos si, por eso llevo muchos años oyendo esas terminologías y la teoría me la conozco un poco:

Por lo tanto y si no me equivoco mucho:

Sesión de Calidad: Ritmos altos= entreno de corta duración= menos metros= bloques de series más cortas= trabajamos el láctico= Trabajamos la fuerza
Sesión de volumen: Ritmo más lento= más larga duración= mas metros seguidos= se trabaja el aeróbico= trabaja la resistencia

Claro que mi explicación es muy simplificada, todo esto se tiene que hacer combinando sesiones de un tipo con otro de manera escalonada y progresiva en tiempo e intensidad según los macro ciclos y según cuando queremos tener el mejor pico de forma. Además hay que trabajar la técnica y meter ejercicios de gim. trabajos de elasticidad y de recuperación muscular.

Salud
Antonio

Disfruta el momento
El tema ha estat tancat.
05 Ago 2010 10:20 #362 per Echevarria (Visitant)

Bones tinc un petit dubte, avui despres de molt temps sense nadar he fet el meu 1 km :party: :party: :party:, pero l'he tingut que fer gairebe tot en braça perque amb crol notava que les cames se'm hundian, com poc solucionar aixo???


Echevarria si fas peus aconseguiràs fer flotar les cames, no és senzill al principi però així funciona


Com?? :whistle: :whistle:
El tema ha estat tancat.
05 Ago 2010 13:01 #363 per Oriol_TBID (Associat/da)
korfbaler: sessions de qualitat, igual que en la cursa a peu i en lo que sigui, són sessions a ritmes més intensos. A l'aigua podria ser per exemple: 400 metres d'escalfament, 10 sèries de 100 metres a tope descansant 30" entre sèrie i 400 metres suaus de tornada a la calma.

Echevarria
: doncs la tècnica de peus és difícil d'explicar per aquí (de fet jo la tinc memoritzada, però tampoc sabria explicar ben bé com funciona). Bàsicament has de batre les cames alternativament (això suposo que ja ho saps), podries provar de fer exercicis amb suro a les mans i fent només peus (s'avança poc i és agobiant però així sabràs com vas amb els peus)
El tema ha estat tancat.
05 Ago 2010 13:18 #364 per korfbaler (Associat/da)

korfbaler: sessions de qualitat, igual que en la cursa a peu i en lo que sigui, són sessions a ritmes més intensos. A l'aigua podria ser per exemple: 400 metres d'escalfament, 10 sèries de 100 metres a tope descansant 30" entre sèrie i 400 metres suaus de tornada a la calma.


Sèries?  :grrrrrr:  Si no les faig ni correns  :no:
Tampoc tinc espai a la piscina per nedar ràpid, ja que normalment hi ha "tràfic". A veure al mes d'agost si hi ha menys gent i ho provo algun dia. Sempre nedo " a ritme", una mica més ràpid o més tranquil, sempre per sota de 2'/100m.

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies
El tema ha estat tancat.
05 Ago 2010 13:29 #365 per Oriol_TBID (Associat/da)
ep! no dic que les facis dic el que són jajaja i que evitessis fer dies seguits de molta qualitat amb molta tirada llarga o totes dues coses  ;)
El tema ha estat tancat.
05 Ago 2010 14:05 #366 per ALBERT75 (Associat/da)
JO per practicar (Echevarria) quan vaig a la piscina, sempre em guardo els primer 300 metre per fer peus (només peus) amb el tipic suro de les piscines.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
05 Ago 2010 14:07 #367 per nyef (Associat/da)

JO per practicar (Echevarria) quan vaig a la piscina, sempre em guardo els primer 300 metre per fer peus (només peus) amb el tipic suro de les piscines.


300 m. de peus???

Buffff, a mi m'agafa algo tanta estona fent peus!! :he: :he:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
05 Ago 2010 16:59 - 05 Ago 2010 17:02 #368 per AnRol58 (Associat/da)
Maria, me acabo de asomar al balcón de mi casa en Premiá de Mar y he visto que el mar está muy revuelto con olas muy altas.  :whistle: :whistle: :whistle:

Supongo que en la Barceloneta estará más o menos igual.

No creo que sea el mejor día para mi bautizo de entrenos en el mar.  :arf:

Lo siento pero me rajo. Otro día será  :oops:

Salud
Antonio

Disfruta el momento
El tema ha estat tancat.
05 Ago 2010 17:39 #369 per maria (Associat/da)
Antonio, Salvador.
Yo tanpoco puedo ir,nos vamos mañana y llevo todo el dia haciendo "enaje de bolillos" con la agenda para salvar este ratito...pero me gana la vida!!!!!
Salvador...me parece que te dejamos colgado....lo siento!!!!
M
El tema ha estat tancat.
05 Ago 2010 18:26 #370 per totvabe (Associat/da)
Us deixo un enllaç on poder consultar l'estat de la mar a les platges de Barcelona:

http://w3.bcn.es/XMLServeis/XMLHomeLinkPl/0,4022,375670355_376776332_1,00.html

Ara mateix (actualitzat a les 18h) hi ha bandera groga, bany no recomenat, estat regular de la mar, sense meduses.

Bon estiu!  :smile:

Little by little, a little becomes a lot
[move]La seule façon d'être suivi, c'est de courir plus vite que les autres. (Francis Picabia)[/move]
El tema ha estat tancat.
05 Ago 2010 19:21 #371 per Echevarria (Visitant)
Albert em vols matar??? 300 metres tenint en compte que fas quan???
El tema ha estat tancat.
05 Ago 2010 23:43 #372 per Eva D (Visitant)

Us deixo un enllaç on poder consultar l'estat de la mar a les platges de Barcelona:

http://w3.bcn.es/XMLServeis/XMLHomeLinkPl/0,4022,375670355_376776332_1,00.html

Ara mateix (actualitzat a les 18h) hi ha bandera groga, bany no recomenat, estat regular de la mar, sense meduses.

Bon estiu!  :smile:

Gràcies per aquest enllaç! És una mina!! Gràcies gràcies gràcieeeessss!!! :yipi:
El tema ha estat tancat.
06 Ago 2010 09:03 - 06 Ago 2010 09:06 #373 per Oriol_TBID (Associat/da)

Albert em vols matar??? 300 metres tenint en compte que fas quan???


Echevarria no facis tant jeje

Una manera de fer també peus i a la vegada centrar-te també en la tècnica de braços és fer punt mort. Què vol dir això? Doncs vol dir que comences amb els dos braços estirats davant i quan fas una braçada no comences la següent fins que el braç torna a la posició inicial. D'aquesta manera, et fixes molt en tot el recorregut de la braçada. A banda, com que no aprofites l'efecte d'encadenar braçades i vas més quiet, t'obligues a fer més peus.

VIDEO
El tema ha estat tancat.
06 Ago 2010 09:40 #374 per Echevarria (Visitant)
Merci Oriol!!!!!!
El tema ha estat tancat.
06 Ago 2010 11:28 #375 per ALBERT75 (Associat/da)

Albert em vols matar??? 300 metres tenint en compte que fas quan???


et dic el que jo faig per milloar la técnica de peus.. pero evidentment pots començar fent-ne 50 m en series o aixi..... jajaj.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
11 Ago 2010 11:14 #376 per SigmaOmik (Associat/da)

Antonio, Salvador.
Yo tanpoco puedo ir,nos vamos mañana y llevo todo el dia haciendo "enaje de bolillos" con la agenda para salvar este ratito...pero me gana la vida!!!!!
Salvador...me parece que te dejamos colgado....lo siento!!!!
M


Doncs si, em vau deixar penjat, sol enmig de tanta gent  :-*. A més, la mar no estava per nadar sol, aixi que em vaig remullar una mica i cap a casa.

Me'n deveu una!

SAlvador
El tema ha estat tancat.
11 Ago 2010 16:59 #377 per maria (Associat/da)
Hola Salvador... La proxima cervecita corre de nuestra cuenta, por dejarte colgado...
Bss
M
El tema ha estat tancat.
12 Ago 2010 16:43 #378 per AnRol58 (Associat/da)
Cuando??

Salud
Antonio

Disfruta el momento
El tema ha estat tancat.
18 Ago 2010 19:17 #379 per david (Associat/da)
He tornat de vacances i volia saber si algú s'apunta a fer una mica de natació.

On sempre divendres a les 19:00 hores (plaça al costat del CNB), hi ha BBB a les 22:00 però jo no hem poc quedar i a més a aquestes hores ja no es pot nadar sense frontal  :rofl:.

Llistat

david

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
18 Ago 2010 19:22 #380 per Enric59 (Visitant)
No ho sé segur, però de moment m'apunto.

On sempre divendres a les 19:00 hores (plaça al costat del CNB), hi ha BBB a les 22:00 però jo no hem poc quedar i a més a aquestes hores ja no es pot nadar sense frontal  :rofl:.

Llistat

david
Enric59

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats