Hauries d'intentar no fer seguides sessions molt llargues, sessions amb molta qualitat o sessions amb les dues cosesBueno, això és de calaix.
Perdoneu la meva ignoràcia peró, que son "sessions de qualitat"?
Bones tinc un petit dubte, avui despres de molt temps sense nadar he fet el meu 1 km
![]()
![]()
, pero l'he tingut que fer gairebe tot en braça perque amb crol notava que les cames se'm hundian, com poc solucionar aixo???
Echevarria si fas peus aconseguiràs fer flotar les cames, no és senzill al principi però així funciona
korfbaler: sessions de qualitat, igual que en la cursa a peu i en lo que sigui, són sessions a ritmes més intensos. A l'aigua podria ser per exemple: 400 metres d'escalfament, 10 sèries de 100 metres a tope descansant 30" entre sèrie i 400 metres suaus de tornada a la calma.
JO per practicar (Echevarria) quan vaig a la piscina, sempre em guardo els primer 300 metre per fer peus (només peus) amb el tipic suro de les piscines.
Gràcies per aquest enllaç! És una mina!! Gràcies gràcies gràcieeeessss!!! :yipi:Us deixo un enllaç on poder consultar l'estat de la mar a les platges de Barcelona:
http://w3.bcn.es/XMLServeis/XMLHomeLinkPl/0,4022,375670355_376776332_1,00.html
Ara mateix (actualitzat a les 18h) hi ha bandera groga, bany no recomenat, estat regular de la mar, sense meduses.
Bon estiu! :smile:
Albert em vols matar??? 300 metres tenint en compte que fas quan???
Albert em vols matar??? 300 metres tenint en compte que fas quan???
Antonio, Salvador.
Yo tanpoco puedo ir,nos vamos mañana y llevo todo el dia haciendo "enaje de bolillos" con la agenda para salvar este ratito...pero me gana la vida!!!!!
Salvador...me parece que te dejamos colgado....lo siento!!!!
M