Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

20 Jul 2010 00:45 #281 per danibdn (Visitant)
yo este jueves ok, el viernes no podré.
por cierto, sabeis si hay fotos de la triatlon en la web? no he visto nada... un asaludo!!
El tema ha estat tancat.
20 Jul 2010 09:42 #282 per merce.merce (Visitant)

yo este jueves ok, el viernes no podré.
por cierto, sabeis si hay fotos de la triatlon en la web? no he visto nada... un asaludo!!


Las fotos no las he encontrado pero en al web de strands hay los videos de la llegada

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
20 Jul 2010 20:16 #283 per Barcelona92 (Associat/da)
Ei !! Com anem ???

Dijous a les 22 és la BBB. Si voleu podem queder avanç per fer la sortideta al mar. Per mi cap problema.

Si ningú diu el contrari

Dijous 22 a les 19.00 en el mateix lloc de sempre. Ja anireu confirmant.

:whip:ENTRENAMENTS:whip:

Sobre els entrenaments. Em falta penjar només una setmana d'agost.

Avui m'han preguntat en un correu els ritmes de les series. Si mireu el full dels temps cadasqu teniu un color. Aixo equival al vostre ritme en els entrenaments.

2 x 200 Tiempo? c/3'10" c/3'50"  c/4' c/4'10"

Aixó significa que heu de sortir cada el temps marcat. Per exemple un del grup taronja: surt i al arribar el crono marca 3'41" tindra 9" de descans fins sortir de nou, a fer la seguent serie. OK?

En altres series a més d'aixó surt RN < x'x" aixó vol dir que a més de sortir en els temps marcats, heu d'arribar en el temps marcat. OK?

En el cas que no possi res, es que es tracte de series sense temps, normalment possare el descans si no hi fos, feu 15" - 20" de descans.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
20 Jul 2010 20:22 #284 per merce.merce (Visitant)
Una pregunta ¿On son aquest entrenaments?? que ens hem d'apuntar a algun lloc?

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
20 Jul 2010 20:46 #285 per Barcelona92 (Associat/da)

Una pregunta ¿On son aquest entrenaments?? que ens hem d'apuntar a algun lloc?

Hola Merce i Cia. Els entrenaments son 3 sessions semanals (sobre 2000 m cada sessió), si m'envies un correu personal amb la teva adreça de correu, més temps en 100 m, 1500 m, estils que nedas i ja possats el temps de la natació en la Tri de la Vila, et passo els enllaços. Tranquil.la que és gratis !!!

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
21 Jul 2010 01:21 #286 per ferreret (Associat/da)
Compteu amb mi el dijous a les 19.00 al mateix lloc que la setmana pasada

Fins dijous  :great: :great:

Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis
El tema ha estat tancat.
21 Jul 2010 08:03 #287 per maria (Associat/da)
Jaume y yo intentaremos ir.
Yo tengo una reunion a las 5:30, no se a que hora llegare, no me espereis para meteros en el agua...cuando llegue me incorporo...
Bss
M
El tema ha estat tancat.
21 Jul 2010 13:00 #288 per Serju16 (Visitant)
Bones nois ,

us passo un link amb una travessa no competitiva ( gratuita )  que es fa el dia 31 a Llança , es el dia abans de Sitges i son 3300 aproximadament.

nedaelmon.blogspot.com/2010/07/cau-del-llop-perabeua.html

Sergi

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...
El tema ha estat tancat.
21 Jul 2010 13:41 #289 per pereramo (Visitant)
Aquest dijous no podre vindre.
Salutacions a tots i bones vacances
El tema ha estat tancat.
21 Jul 2010 17:45 #290 per Danigoal (Associat/da)
Me gustaria ir este jueves  :yes:
Yo iré hacia allí en bicing así que... alguien se ofrecerá amablemente a guardarme la bolsa?  :oops:

Barcelona92
, te envio un MP. Yo de triatleta tengo poco, sólo he hecho el TriSprint de la Vila 2009, pero a lo mejor me animo a intentar hacer el olímpico este año, así que unos consejillos no me vendrán mal  :great:

Gracias. Nos vemos mañana

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16
El tema ha estat tancat.
21 Jul 2010 19:48 #291 per maria (Associat/da)

Me acaban de retrasar la reunión a las 6:30....  No llego al entreno : :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

....NO LLORO PORQUE SOY MAYOR....¡¡¡¡¡

Pasarlo muy bien¡¡¡¡¡

Jaume y yo intentaremos ir.
Yo tengo una reunion a las 5:30, no se a que hora llegare, no me espereis para meteros en el agua...cuando llegue me incorporo...
Bss
M

El tema ha estat tancat.
22 Jul 2010 09:53 #292 per merce.merce (Visitant)
Nosaltres avui tampoc podrem venir  :grrrrrr:
Que vagi molt be l'entreno i ens veiem a la propera  :yes:

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
22 Jul 2010 10:39 #293 per Barcelona92 (Associat/da)
jo hi sere a les 19 sembla que serem poquets... haurem de convidar a les meduses per tal de no nedar sols.
JUAVALGA un sub 3h no puede tener miedo a la lluvia.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
22 Jul 2010 13:34 #294 per ferreret (Associat/da)
Problemes infaltils de darrera hora no me deixaran vindre  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Que ho paseu molt be i ens veiem despres de l'estiu

Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis
El tema ha estat tancat.
22 Jul 2010 14:54 #295 per juavalga (Visitant)

jo hi sere a les 19 sembla que serem poquets... haurem de convidar a les meduses per tal de no nedar sols.
JUAVALGA un sub 3h no puede tener miedo a la lluvia.

A l'aigua no li tinc por... però a lo que flota en ella si  :winktongue:

Fem sortida al final???
El tema ha estat tancat.
22 Jul 2010 19:34 #296 per danibdn (Visitant)
salgo ahora, y va a ser que no llego a tiempo al entreno!! bueno, espero que la semana que viene hagamos la despedida...hasta septiembre ¿no?
El tema ha estat tancat.
25 Jul 2010 18:42 #297 per maria (Associat/da)
Nosotros nos apuntamos a la nadada de despedida!!!!
Jueves? Viernes?... Jueves Y viernes??? (Je,je,je?
M
El tema ha estat tancat.
25 Jul 2010 19:33 #298 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola noi@s:

Gràcies de nou a Barcelona92 per aquest entrenament, vàrem estar casi en família (érem 5 i el gat nedant), amb la mar un pel moguda, només hem pogut nedar uns 800 metres, però confio que serveixen per agar experiència de mar.

Amb la Maria vàrem tornar el divendres, també feia una mica de mar, vàrem avisar al socorrista: ep, que anem fins a la boia. El noi, molt amable, ens va vigilar. Pocs metres, però moguts.

Ja explicareu les aventures de la baixada del Ebre i Les Medes ¡¡¡¡

Una abraçada,

Jaume
twostones

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
25 Jul 2010 23:48 #299 per (Visitant)

Hola,

No acostumo a escriure gaire al foro però jo estava o estic apuntat a la travessia de les Medes que finalment s'ha ajornat.

Ens van enviar un missatge al mòbil ahir dient que es no es faria per mal temps. Com vam pujar a passar el cap de setmana a prop de l'estartit ens hem acostat al club aquest matí.

Ens ha explicat una persona de l'organització que per temes de seguretat no es podia fer la cursa al estar la mar moguda i amb corrents, i que fins i tot els vaixells que ens porten igual no podien parar per deixar-nos. Ha comentat que dilluns-dimarts han de consultar-ho a la federació si es pot fer el proper diumenge. També ha explicat que després de 44 anys era la segona vegada que s'havia de suspendre (ja es mala sort).

Del tema diners ha dit que potser es pot tornar la llicència (11 euros) qui no la faci però els 5 si es fa i no pots anar-hi ja els has perdut. Bé tot això cladrà que ens ho confirmin via correu o actualitzant la web i no de paraula.

Ferran

El tema ha estat tancat.
26 Jul 2010 08:59 #300 per Jaume Carol (Associat/da)
Ja es mala sort, però es el que té el mar, que no se sap mai el que et trobaràs !!!

Per cert: Algú farà la Travessa de Calella http://www.cncalella.com/competicions/travessia_2010/ ?

Una abraçada,

Jaume
twostones

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats