Fotos:
http://www.facebook.com/album.php?aid=2042184&id=1062063733&l=ef14ef1f33
Les ultimes, les altres son meves![]()
Servidor també s'apunta,
6:30 de la tarde , en la plaza del mar delante de la playa de la barceloneta.
Abro lista.
- Anrol
- Maria
- Jaime?
- SigmaOmik
SAlvador
Muchas gracias Maria, por cierto donde aparcais?
Salud
Antonio
Anrol, la gent aparca com pot, però just a sota hi ha un pàrking. Just a sota!!Servidor també s'apunta,
6:30 de la tarde , en la plaza del mar delante de la playa de la barceloneta.
Abro lista.
- Anrol
- Maria
- Jaime?
- SigmaOmik
SAlvador
Muchas gracias Maria, por cierto donde aparcais?
Salud
Antonio
Bones tinc un petit dubte, avui despres de molt temps sense nadar he fet el meu 1 km
![]()
![]()
, pero l'he tingut que fer gairebe tot en braça perque amb crol notava que les cames se'm hundian, com poc solucionar aixo???
Hauries d'intentar no fer seguides sessions molt llargues, sessions amb molta qualitat o sessions amb les dues cosesBueno, això és de calaix.