Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

01 Ago 2010 18:20 #341 per Enric59 (Visitant)
Sí senyor, fantàstica matinal al mar i a les dutxes  :666:

Què fàcil és passar-s'ho bé quan s'està en bona companyia.

I això que la cosa pintava malament. Es veien moltes meduses des de dalt del barco i hem tingut el corrent en contra, però hem sabut esquivar tots els inconvenients i hem triomfat  :party:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2010 18:28 #342 per Enric59 (Visitant)

Fotos:

http://www.facebook.com/album.php?aid=2042184&id=1062063733&l=ef14ef1f33

Les ultimes, les altres son meves  :P :P


Gràcies per les fotos.

Sergio, les altres qui les té?

Mirant fotos he vist que coneixes el Rafa...

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2010 21:54 #343 per Eva D (Visitant)

Eva
Bienvenida!!!
Te paso un mensajito con los dias que estamos por aqui a ver si podemos quedar para nadar, bici o corretear un poco
Bss
M

Gracias!!!
El tema ha estat tancat.
02 Ago 2010 06:15 #344 per Barcelona92 (Associat/da)

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
03 Ago 2010 21:34 #345 per AnRol58 (Associat/da)
Me gustaría añadirme al grupo, cuando quedais para el proximo entreno en el mar?

Salud
Antonio

Disfruta el momento
El tema ha estat tancat.
03 Ago 2010 21:42 #346 per maria (Associat/da)
Alguno se apunta para una nadada el Jueves a las 6:30?
No estara el boss...nada es perfecto!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
04 Ago 2010 08:25 #347 per korfbaler (Associat/da)
Encara que no he pogut "apuntar-me" a les quedades, tin cun "dubte sobre natació" pel Sergio  :mdr: Espero que no hagi marxat encara de vacances  :oops:

El 16 d'octubre tinc previst fer la Travesia de la Bocaina (15km). El dia 5 de setembre faré la Marnatón Cap de Creus (6'5km), i el 2 d'octubre la Castelldefels-Sitges, encara per decidit si serà de 8'5km o de 10km.
No porto cap planificació d'entrenaments, perqué com sempre, faig segons el temps disponible que tinc. La setmana vinent començo vacances, pel que (suposo) tindré una mica més de temps, i la meva pregunta es: Es millor anar "estirant" metres en una sola sessió diària, o fer dues sessions cada dia on la suma de metres sigui superior a la de una sessió?. Fent dues sessions (una al matí i una altre a la tarda) podria fer uns 6.000 - 6500 metres diaris, i en una de sola uns 4.500m.

A la Castelldefells - Sitges acaben d'obrir inscripcions, algú més s'anima?  :666:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies
El tema ha estat tancat.
04 Ago 2010 08:28 #348 per stone_apo (Visitant)
Toni, el Sergio si que està de vacances...bueno, semi-vacances...fent el camino de Santiago en bici...deu n'hi do....
El tema ha estat tancat.
04 Ago 2010 08:28 #349 per Oriol_TBID (Associat/da)
Doncs em sembla que el Sergio està bicicletejant per la Via de la Plata que diria que és el Cami de Santiago des d'Andalucía.
El tema ha estat tancat.
04 Ago 2010 08:32 #350 per korfbaler (Associat/da)
Ostres  :oops: . Algú altre que em pugui ajudar? Oriol... :whistle: , tu que ja estas més a prop de "l'élit"  ;)

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies
El tema ha estat tancat.
04 Ago 2010 08:37 #351 per Oriol_TBID (Associat/da)
Doncs no sé que dir-te Toni  :neutral:

Però jo potser faria una mica de tot (descansar també  :whip:): pots provar de fer alguns dies doblant amb sessions més curtes però que sumin més, i altres dies fer una bona tirada llarga.

Hauries d'intentar no fer seguides sessions molt llargues, sessions amb molta qualitat o sessions amb les dues coses  :666: Bueno, això és de calaix.

Potser que li comentis al Cabrix a veure que te'n diu  ;)
El tema ha estat tancat.
04 Ago 2010 11:49 #352 per AnRol58 (Associat/da)

Alguno se apunta para una nadada el Jueves a las 6:30?
No estara el boss...nada es perfecto!!!
Bss
M


Yo me apunto, pero donde es la qdd?, supongo que será a las 6:30 de la tarde...verdad?

Salud
Antonio

Disfruta el momento
El tema ha estat tancat.
04 Ago 2010 12:16 #353 per Aire (Visitant)
Toni,

crec que, com diu l'Oriol, hauries de provar i fer en funció de com et recuperis de cada opció però, segons la meva modesta opinió, em sembla més adequada la via de doblar que la d'una sola tirada molt llarga.

T'interessa acumular i alhora conservar capacitat de recuperació i em sembla que ho pots aconseguir millor dosificant les distàncies sense deixar alhora que el cos es desactivi del tot.

Quan contestin els entesos sortirem de dubtes ! :great:.

Salut i una abraçada.

Màrius.

Mai no pensis que no pots
El tema ha estat tancat.
04 Ago 2010 17:53 #354 per maria (Associat/da)
6:30 de la tarde , en la plaza del mar delante de la playa de la barceloneta.
Abro lista.
- Anrol
- Maria
- Jaime?
El tema ha estat tancat.
04 Ago 2010 19:56 #355 per SigmaOmik (Associat/da)
Servidor també s'apunta,

6:30 de la tarde , en la plaza del mar delante de la playa de la barceloneta.
Abro lista.
- Anrol
- Maria
- Jaime?
- SigmaOmik

SAlvador
El tema ha estat tancat.
04 Ago 2010 22:01 #356 per AnRol58 (Associat/da)

Servidor també s'apunta,

6:30 de la tarde , en la plaza del mar delante de la playa de la barceloneta.
Abro lista.
- Anrol
- Maria
- Jaime?
- SigmaOmik

SAlvador


Muchas gracias Maria, por cierto donde aparcais?

Salud
Antonio


Disfruta el momento
El tema ha estat tancat.
04 Ago 2010 22:43 #357 per Echevarria (Visitant)
Bones tinc un petit dubte, avui despres de molt temps sense nadar he fet el meu 1 km :party: :party: :party:, pero l'he tingut que fer gairebe tot en braça perque amb crol notava que les cames se'm hundian, com poc solucionar aixo???
El tema ha estat tancat.
05 Ago 2010 01:14 #358 per Eva D (Visitant)

Servidor també s'apunta,

6:30 de la tarde , en la plaza del mar delante de la playa de la barceloneta.
Abro lista.
- Anrol
- Maria
- Jaime?
- SigmaOmik

SAlvador


Muchas gracias Maria, por cierto donde aparcais?

Salud
Antonio

Anrol, la gent aparca com pot, però just a sota hi ha un pàrking. Just a sota!!
Maria, m'encantaria venir, però no ho tinc clar... No sé si el Manel es tornarà a apuntar a quedar-se sol amb els 5 nens, vigilar-los al mateig temps que fer de guardarroba... Si puc m'escapo, però no ho puc confirmar. Un petó!

El tema ha estat tancat.
05 Ago 2010 04:03 #359 per Oriol_TBID (Associat/da)

Bones tinc un petit dubte, avui despres de molt temps sense nadar he fet el meu 1 km :party: :party: :party:, pero l'he tingut que fer gairebe tot en braça perque amb crol notava que les cames se'm hundian, com poc solucionar aixo???


Echevarria si fas peus aconseguiràs fer flotar les cames, no és senzill al principi però així funciona
El tema ha estat tancat.
05 Ago 2010 07:53 #360 per korfbaler (Associat/da)


Hauries d'intentar no fer seguides sessions molt llargues, sessions amb molta qualitat o sessions amb les dues coses  :666: Bueno, això és de calaix.


Perdoneu la meva ignoràcia peró, que son "sessions de qualitat"?  :oops:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats