Luigi, en general fem uns 1.400 nedant... Segurament farem el mateix. Però si vols fer-ne més...Perdoneu,
quina distància feu nedant?
perque jo potser baixaré...
No hi ha problema! Pots esperar a una boia, o tornar abans... però segur que ho podràs fer. I de fet, dubto que ni tan sols tingui 1.400...!!Luigi, en general fem uns 1.400 nedant... Segurament farem el mateix. Però si vols fer-ne més...Perdoneu,
quina distància feu nedant?
perque jo potser baixaré...
Ni de conya!
jo com a molt 1.000m però com a molt i molt...
Molt bona sortida avui tot i que feia una mica de fred dins l'aigua la veritat.
Podríeu dir la direcció exacta per posar-la al GPS si us plau? avui he anat pero no us he trobat. Tinc la sensació que no he anat on tocava
Gràcies, Albert75, com sempre, em sento com una princesa!!
A veure si la propera vegada algú més s'hi apunta a l'entrenillo de córrer després, perquè no sabeu el que us heu perdut! Danigoal, la setmana que ve comptem amb tu! :biggrin:
Hem anat amb l'Eulàlia i la Iolanda a fer uns 50 minutets, i després... banyet a la llum de la lluna plena... :glasses: Una passada!!![]()