Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

25 Ago 2010 14:01 #421 per david (Associat/da)
Recordeu que aquest cop es dijous i si es possible porteu un casquet de bany claret :yes:

Sortideta natació Barceloneta 26 agost, 19h on sempre (CNB)
david
Enric59
Eva D
Xavi Corredor
Maria
Jaime
Cabrix ?

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
25 Ago 2010 14:05 #422 per Cabrix (Visitant)
Ahí salgo... Merci, David!! 

Intentaré llegar, pero hemos re-cambiado el planning de mañana tarde (por n-sima vez...), y no se a que hora llegaré. Estooooo... Alguien sale de Sant Feliu de Llobregat o Sant Joan Despí??  :oops:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca
El tema ha estat tancat.
25 Ago 2010 15:57 #423 per Enric59 (Visitant)
Estaré a les 19 h, però després no correré amb vosaltres perquè tinc entrenament + sopar a partir de les 21 h, i 3 entrenaments seria una mica massa  :intello:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
25 Ago 2010 16:50 #424 per juavalga (Visitant)
Fins demà a última hora no se si podré anar així que em fique com interrogant

Sortideta natació Barceloneta 26 agost, 19h on sempre (CNB)
david
Enric59
Eva D
Xavi Corredor
Maria
Jaime
Cabrix ?
juavalga ?
El tema ha estat tancat.
25 Ago 2010 17:06 - 25 Ago 2010 17:15 #425 per Danigoal (Associat/da)
Jo crec que hi aniré  :yes:
I esperem que vingui també l'AnRol  :great:

Sortideta natació Barceloneta 26 agost, 19h on sempre (CNB)
david
Enric59
Eva D
Xavi Corredor
Maria
Jaime
Cabrix ?
juavalga ?
Danigoal


Ah! aquesta setmana no em quedaré a còrrer, prefereixo descansar i entrenar Divendres, que haig d'estar bé el diumenge el diumenge. ho sento Eva D  :arf:
Així que em quedaré al avituallament de després de nedar  :mdr:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16
El tema ha estat tancat.
25 Ago 2010 17:19 #426 per Luigi_Bcn (Visitant)
Perdoneu,
quina distància feu nedant?
perque jo potser baixaré...

VOLER ÉS PODER
- - - - - - - - - - - - - -
Cursa Bombers 2009 00:50:34´
Cursa Clot 2009 48´51´´
Jean Bouin 2009: 48´43´´
1/2 Marató Madrid 2009 02:19´14´´
El tema ha estat tancat.
25 Ago 2010 17:27 #427 per Enric59 (Visitant)
Entre 1200-1400 m.

Anima't, Luigi!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
25 Ago 2010 17:29 #428 per Cabrix (Visitant)
Estoooo... On feu l'avituallament "post"? A quina hora?  ;)

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca
El tema ha estat tancat.
25 Ago 2010 17:33 #429 per Enric59 (Visitant)
La setmana passada a les 8 estàvem llestos.

Però no sé pas com anirà aquest cop. Em sembla que la majoria de la gent farà natació + córrer

Bars no falten a la Barceloneta  :intello: Però jo no em podré avituallar decentment perquè a les 21 h tinc entrenament d'atletisme.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
25 Ago 2010 17:50 #430 per Eva D (Visitant)

Perdoneu,
quina distància feu nedant?
perque jo potser baixaré...

Luigi, en general fem uns 1.400 nedant... Segurament farem el mateix. Però si vols fer-ne més...  :whistle:
El tema ha estat tancat.
25 Ago 2010 19:21 #431 per Luigi_Bcn (Visitant)

Perdoneu,
quina distància feu nedant?
perque jo potser baixaré...

Luigi, en general fem uns 1.400 nedant... Segurament farem el mateix. Però si vols fer-ne més...  :whistle:


Ni de conya!
jo com a molt 1.000m però com a molt i  molt...
:neutral:

VOLER ÉS PODER
- - - - - - - - - - - - - -
Cursa Bombers 2009 00:50:34´
Cursa Clot 2009 48´51´´
Jean Bouin 2009: 48´43´´
1/2 Marató Madrid 2009 02:19´14´´
El tema ha estat tancat.
25 Ago 2010 22:40 #432 per Eva D (Visitant)

Perdoneu,
quina distància feu nedant?
perque jo potser baixaré...

Luigi, en general fem uns 1.400 nedant... Segurament farem el mateix. Però si vols fer-ne més...  :whistle:


Ni de conya!
jo com a molt 1.000m però com a molt i  molt...

:neutral:

No hi ha problema! Pots esperar a una boia, o tornar abans... però segur que ho podràs fer. I de fet, dubto que ni tan sols tingui 1.400...!!
El tema ha estat tancat.
25 Ago 2010 22:45 #433 per Xavi corredor (Associat/da)
Companys, aquesta vegada no hi podré anar. Avui he tingut un dia bastant regular (mal de panxa) i no he pogut fer l'entrenament de séries clau d'aquesta setmana. Si demà puc fer esport, em tocarà córrer.

Passeu-vos-ho bé i ens veurem espero la setmana que ve!

Xavi

MMP 10Km: 39'00'' Clot-Camp de l'Arpa 2008 // Mitja: 1h'28'00'' L'Espirall 2013 // Marató: 3h09'46'' Lisboa 2011
El tema ha estat tancat.
26 Ago 2010 00:26 #434 per Enric59 (Visitant)
Luigi, tu vina. Fent una boia menys ja et surten el 1000 m.

Eva, cert, no crec pas que tingui 1400 m el que vam fer l'altre dia.

Xavi, que no sigui res. A fer bondat.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
26 Ago 2010 21:30 #435 per david (Associat/da)
Molt bona sortida avui tot i que feia una mica de fred dins l'aigua la veritat.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
26 Ago 2010 21:32 #436 per david (Associat/da)
Per cert, proposem la pròxima sortideta i si es possible porteu un casquet de bany claret yes

Sortideta natació Barceloneta divendres 3 de septembre, 19h on sempre:
david

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
26 Ago 2010 23:17 #437 per Eva D (Visitant)

Molt bona sortida avui tot i que feia una mica de fred dins l'aigua la veritat.


Tens tota la raó, David. Però al ritme que m'heu fet anar no notava ni fred ni res!! Gràcies, Albert75, com sempre, em sento com una princesa!!
Una passada.  8)
Quan torni Barcelona92 no ens reconeixerà! :P
A veure si la propera vegada algú més s'hi apunta a l'entrenillo de córrer després, perquè no sabeu el que us heu perdut! Danigoal, la setmana que ve comptem amb tu!  :biggrin:
Hem anat amb l'Eulàlia i la Iolanda a fer uns 50 minutets, i després... banyet a la llum de la lluna plena... :glasses: Una passada!! :whistle: :whistle:
El tema ha estat tancat.
26 Ago 2010 23:20 #438 per Nurita (Visitant)
Podríeu dir la direcció exacta per posar-la al GPS si us plau? avui he anat pero no us he trobat. Tinc la sensació que no he anat on tocava  :oops:

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/
El tema ha estat tancat.
26 Ago 2010 23:23 #439 per Eva D (Visitant)

Podríeu dir la direcció exacta per posar-la al GPS si us plau? avui he anat pero no us he trobat. Tinc la sensació que no he anat on tocava  :oops:


Quin greu!!!  :arf: :arf:
Quedem sempre a 40 metres més o menys del l'entrada del CN Atlètic Barceloneta, al costat del bar del CN Atlètic Barceloneta, almenys des que vénen l'Enric59 i l'Eulàlia. Abans quedàvem a 10 metres d'allà...  :whistle:
El tema ha estat tancat.
27 Ago 2010 00:24 #440 per Danigoal (Associat/da)
Molt bona sortida avui.  :party: De veritat que en companyia s'aconsegueixen fer cosas que un sol no faria ni de lluny...
Crec que aquesta vegada sí haurem fet els 1400m  :winktongue: Almenys de ben segur que hi hem estat aprop.

Gràcies, Albert75, com sempre, em sento com una princesa!!


Quin crack! Per moments, ¡¡¡anava d'esquena al mateix ritme que nosaltres!!!.  :oh:
Clar, hi ha qui ja ha entrenat molt i això d'avui era poqueta cosa per ell.. :whistle:  :great:

A veure si la propera vegada algú més s'hi apunta a l'entrenillo de córrer després, perquè no sabeu el que us heu perdut! Danigoal, la setmana que ve comptem amb tu!  :biggrin:
Hem anat amb l'Eulàlia i la Iolanda a fer uns 50 minutets, i després... banyet a la llum de la lluna plena... :glasses: Una passada!! :whistle: :whistle:


Ummmm... temptador... molt temptador...  :winktongue:


Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats