- Missatges: 411
Un plaer, igualment! Una passada. He trobat a faltar, però el nostre fantàstic profe Barcelona92... Però wenu... També es mereix les seves vacances...
Després hem fet 45 minutets corrent amb Danigoal, que ha estat també un plaer.
Pel camí ens hem trobat en Danistal que anava a fer les seves BBB esperant la Belenka... Ai, quina vida social més plena tenim els correcats!!
Ara la veritat és que esti rebentada... ja sabeu que si algú s'apunta a fer bici demà al matí, benvinguts/des!!
Una bona triatloneta!Un plaer, igualment! Una passada. He trobat a faltar, però el nostre fantàstic profe Barcelona92... Però wenu... També es mereix les seves vacances...
Després hem fet 45 minutets corrent amb Danigoal, que ha estat també un plaer.
Pel camí ens hem trobat en Danistal que anava a fer les seves BBB esperant la Belenka... Ai, quina vida social més plena tenim els correcats!!
Ara la veritat és que esti rebentada... ja sabeu que si algú s'apunta a fer bici demà al matí, benvinguts/des!!
Igualment Eva, ha estat un plaer.
Al final hem fet gairebé 8km apretant el ritme a la tornada considerablement: 22'57", l'anada i 21'24" la tornada.
M'ho he pasat genial, avui. Però ara estic fet pols (normal, només porto 1 setmana entrenant després de les vacances). Despres d'entrenar suau el dimecres i una mica més fort el dijous, avui ha estat completet:
5km de bicing + 1,4km de natació + 7,8km corrent + 5km de bicing de tornada a casa
I tot això sense hidratarme res... I clar, al arribar a casa el l'Aquarius de 1,5l gairebé ha desaparegut en un moment :he:
salut i km's :yes:
Enric59, ja li direm també a Barcelona92 que també ets un bon profe!!Noies, nois, ha estat un plaer nedar amb vosaltres.
La propera vegada a veure si us quedeu tots a fer la cervesa!
Anrol58, gràcies i torna la propera vegada. Farem entrenaments a mida :yes:
Sortideta natació Barceloneta 26 agost, 19h on sempre
david
Enric59
Eva D
Xavi Corredor
La resposta de l'59 no te la puc donar. Només et puc dir que l'altre dia vam fer la natació, i després vam fer uns 8 km corrent a ritme suau amb el Danigoal. Però potser és massa fluix per a tu... :wink2:a) On es "on sempre"? :glasses:
b) Després feu algo de cursa o només us remulleu?
c) 59, quin entrenament tens alternatiu a aquest? Es que tinc ganes de fer-me mal...