Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

20 Ago 2010 23:03 #401 per Eva D (Visitant)
Un plaer, igualment! Una passada. He trobat a faltar, però el nostre fantàstic profe Barcelona92... Però wenu... També es mereix les seves vacances...
Després hem fet 45 minutets corrent amb Danigoal, que ha estat també un plaer.
Pel camí ens hem trobat en Danistal que anava a fer les seves BBB esperant la Belenka... Ai, quina vida social més plena tenim els correcats!!
Ara la veritat és que esti rebentada... ja sabeu que si algú s'apunta a fer bici demà al matí, benvinguts/des!!
El tema ha estat tancat.
20 Ago 2010 23:11 #402 per david (Associat/da)
Molt bona sortida avui de natació i les cervesses collonudes, gracies Anrol58.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
21 Ago 2010 00:05 #403 per Danigoal (Associat/da)

Un plaer, igualment! Una passada. He trobat a faltar, però el nostre fantàstic profe Barcelona92... Però wenu... També es mereix les seves vacances...
Després hem fet 45 minutets corrent amb Danigoal, que ha estat també un plaer.
Pel camí ens hem trobat en Danistal que anava a fer les seves BBB esperant la Belenka... Ai, quina vida social més plena tenim els correcats!!
Ara la veritat és que esti rebentada... ja sabeu que si algú s'apunta a fer bici demà al matí, benvinguts/des!!


Igualment Eva, ha estat un plaer.  :great:
Al final hem fet gairebé 8km apretant el ritme a la tornada considerablement: 22'57", l'anada i  21'24" la tornada.

M'ho he pasat genial, avui. Però ara estic fet pols (normal, només porto 1 setmana entrenant després de les vacances). Despres d'entrenar suau el dimecres i una mica més fort el dijous, avui ha estat completet:
5km de bicing + 1,4km de natació + 7,8km corrent + 5km de bicing de tornada a casa  :whip:
I tot això sense hidratarme res... I clar, al arribar a casa el l'Aquarius de 1,5l gairebé ha desaparegut en un moment  :he:

salut i km's  :yes:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16
El tema ha estat tancat.
21 Ago 2010 10:58 #404 per Eva D (Visitant)

Un plaer, igualment! Una passada. He trobat a faltar, però el nostre fantàstic profe Barcelona92... Però wenu... També es mereix les seves vacances...
Després hem fet 45 minutets corrent amb Danigoal, que ha estat també un plaer.
Pel camí ens hem trobat en Danistal que anava a fer les seves BBB esperant la Belenka... Ai, quina vida social més plena tenim els correcats!!
Ara la veritat és que esti rebentada... ja sabeu que si algú s'apunta a fer bici demà al matí, benvinguts/des!!


Igualment Eva, ha estat un plaer.  :great:
Al final hem fet gairebé 8km apretant el ritme a la tornada considerablement: 22'57", l'anada i  21'24" la tornada.

M'ho he pasat genial, avui. Però ara estic fet pols (normal, només porto 1 setmana entrenant després de les vacances). Despres d'entrenar suau el dimecres i una mica més fort el dijous, avui ha estat completet:
5km de bicing + 1,4km de natació + 7,8km corrent + 5km de bicing de tornada a casa  :whip:
I tot això sense hidratarme res... I clar, al arribar a casa el l'Aquarius de 1,5l gairebé ha desaparegut en un moment  :he:

salut i km's  :yes:

Una bona triatloneta!
8)
El tema ha estat tancat.
21 Ago 2010 11:05 #405 per Eva D (Visitant)

Noies, nois, ha estat un plaer nedar amb vosaltres.

La propera vegada a veure si us quedeu tots a fer la cervesa!

Anrol58, gràcies i torna la propera vegada. Farem entrenaments a mida  :yes:

Enric59, ja li direm també a Barcelona92 que també ets un bon profe!!
Calia que veiéssiu tots com es preocupava i anava amunt i avall perquè tothom estigués bé...
(val a dir que li sobrava molta més energia que no pas a mi :^^:)
Anrol58, no desisteixis. És qüestió d'insistir!
Maria, un placer como siempre, quedamos la semana que viene!! Y en bici? Y correr?
David, què significa sonicdormouse?
Al final m'he quedat sense bici aquest matí a les 7.30, però tampoc m'hauria pogut aixecar!! Igual hi vaig d'aquí a una estona... si algú s'anima ho pot posar a les sortides tri-bu! www.corredors.cat/index.php?option=com_j...70.new;topicseen#new
El tema ha estat tancat.
22 Ago 2010 18:42 #406 per david (Associat/da)
Sortideta natació Barceloneta 26 agost, 19h on sempre
david

Nota: Ho he marcat el dijous ja que el divendres jo no poc. Si tothom o algú prefereix divendres 27 d'agost que faci una llista al costat i que la gent es vagui apuntant.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
22 Ago 2010 18:49 #407 per Enric59 (Visitant)
De moment, m'apunto, tot i que estic pendent d'un altre entrenament el mateix, però que potser serà compatible amb aquest.


Sortideta natació Barceloneta 26 agost, 19h on sempre
david
Enric59

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
22 Ago 2010 20:27 #408 per Eva D (Visitant)
Sortideta natació Barceloneta 26 agost, 19h on sempre
david
Enric59
Eva D
El tema ha estat tancat.
22 Ago 2010 20:32 #409 per Xavi corredor (Associat/da)
Hola,

encantat de compartir un altre entreno amb vosaltres, aquesta vegada intentaré no quedar-me tan enrere del grup capdavanter... Fins dijous!

Sortideta natació Barceloneta 26 agost, 19h on sempre
david
Enric59
Eva D
Xavi Corredor


MMP 10Km: 39'00'' Clot-Camp de l'Arpa 2008 // Mitja: 1h'28'00'' L'Espirall 2013 // Marató: 3h09'46'' Lisboa 2011
El tema ha estat tancat.
22 Ago 2010 23:15 #410 per Jaume Carol (Associat/da)
La Maria i jo no fallarem, i ens quedarem a la birra...  :wink2:

Sortideta natació Barceloneta 26 agost, 19h on sempre
david
Enric59
Eva D
Xavi Corredor
Maria
Jaime


Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
23 Ago 2010 10:22 #411 per SigmaOmik (Associat/da)
Me'n vaig quinze dies fora, entreneu per mi, si us plau

SAlvador
El tema ha estat tancat.
23 Ago 2010 10:24 #412 per Cabrix (Visitant)
a) On es "on sempre"?  :glasses:
b) Després feu algo de cursa o només us remulleu?
c) 59, quin entrenament tens alternatiu a aquest? Es que tinc ganes de fer-me mal...  :666:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca
El tema ha estat tancat.
23 Ago 2010 10:48 #413 per Eva D (Visitant)

a) On es "on sempre"?  :glasses:
b) Després feu algo de cursa o només us remulleu?
c) 59, quin entrenament tens alternatiu a aquest? Es que tinc ganes de fer-me mal...  :666:

La resposta de l'59 no te la puc donar. Només et puc dir que l'altre dia vam fer la natació, i després vam fer uns 8 km corrent a ritme suau amb el Danigoal. Però potser és massa fluix per a tu...  :wink2:
"On sempre" és a la plaça que hi ha al costat del Club Natació Atlètic Barceloneta. Ens vam trobar just a 40 metres anant de la porta del club cap al mar...
El tema ha estat tancat.
23 Ago 2010 11:14 #414 per Cabrix (Visitant)
OK, EVA!!

Si em puc arreglar el desplaçament, potser em passo per allà, no sé si a nedar o a nedar+correr, depenent de l'hora que hi arribi.
8km es perfecte per a mi.  :glasses:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca
El tema ha estat tancat.
23 Ago 2010 14:51 #415 per Enric59 (Visitant)
Cabrix, l'entrenament alternatiu seria a les 21 h, però està per confirmar. Seria unes sèries no sé si de 500, 1000 o 2000 (no és un entrenament meu; jo faria de llebre), a ritmes assequibles al voltant de 4'/km.

Així que, si tot va bé, podria fer la natació, on em faries mal tu, més córrer, on et faria mal jo  :he:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
23 Ago 2010 14:53 #416 per Cabrix (Visitant)
Adsequibles?? Què has begut d'aperitiu? Vodka?  :surprised:  :666:  :rofl:


Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca
El tema ha estat tancat.
23 Ago 2010 14:55 #417 per Enric59 (Visitant)
Home, a aquestes alçades de la temporada estan bé. Ja arribarà la primavera  :intello:

4'/km és la referència. Si algú vol córrer més, endavant; i si vol córrer menys, paga la cervesa  :whistle:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
23 Ago 2010 14:56 #418 per Cabrix (Visitant)
Al poble tinc una caixa de quintus d'Ambar. Vosaltres mateixos...  :666:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca
El tema ha estat tancat.
23 Ago 2010 15:07 #419 per Enric59 (Visitant)
Ja saps que hi ha una trobada pendent al teu poble, així que no treguis els quintos de la nevera, que m'agraden ben freds.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
23 Ago 2010 15:09 #420 per Enric59 (Visitant)
De tota manera, si falla l'entrenament alternatiu, fem igualment nedar + córrer al ritme que vulgueu.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats