Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

30 Jul 2010 16:32 #321 per Danigoal (Associat/da)

He vist que la bandera a la platja es vermella  ¿ Quedem igualment????


Gracies per avisar Mercè  :great: 
http://w3.bcn.es/XMLServeis/XMLHomeLinkPl/0,4022,375670355_376776332_1,00.html
Sembla que l'aigua està bruta (amb residus, pero sense meduses)
I això que l'aigua està més tranquileta que el dijous passat,  :rofl:


Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 16:53 #322 per merce.merce (Visitant)
Dani,  ja he vist que està tranquil.la però em sembla que amb bandera vermella no et deixen banyar.

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 16:55 #323 per Enric59 (Visitant)
Jo no m'hi he pogut banyar. Feia temps que no la veia tan bruta  :ouch:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 17:02 #324 per merce.merce (Visitant)
Deu ser per la pluja que està aixíí, encara que no sabia que per aigua bruta pengessin la bandera vermella

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 17:03 - 30 Jul 2010 17:05 #325 per Danigoal (Associat/da)

Dani,   ja he vist que està tranquil.la però em sembla que amb bandera vermella no et deixen banyar.

Jo no m'hi he pogut banyar. Feia temps que no la veia tan bruta  :ouch:


Sí, sí. Es que no havia posat el missatge sencer...  :oops:
Volia dir que si a les 18h no millora, jo no sortiré de casa. I pel que diu l'Enric... va a ser que  :no:
Per curiositat, com és que sempre després d'una forta pluja, el mar està brutíssim? Es remouen totes les sortides de m... o què?  :grrrrrr:

Bé, doncs que vagin bé les vacances i ja ens veurem a la tornada. A preparar el Tri Olímpic, potser?  No sé  :neutral:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 17:10 #326 per Enric59 (Visitant)

Dani,   ja he vist que està tranquil.la però em sembla que amb bandera vermella no et deixen banyar.

Jo no m'hi he pogut banyar. Feia temps que no la veia tan bruta  :ouch:


Sí, sí. Es que no havia posat el missatge sencer...  :oops:
Volia dir que si a les 18h no millora, jo no sortiré de casa. I pel que diu l'Enric... va a ser que  :no:
Per curiositat, com és que sempre després d'una forta pluja, el mar està brutíssim? Es remouen totes les sortides de m... o què?  :grrrrrr:

Bé, doncs que vagin bé les vacances i ja ens veurem a la tornada. A preparar el Tri Olímpic, potser?  No sé  :neutral:


L'aigua s'emmerda perquè si la pluja és molt intensa, en poc temps, com ahir, els col·lectors no donen l'abast i el contingut de les clavegueres va al mar tal qual. Si hi afegeixes tot el baixa per les rieres del Maresme, ja tens la sopa primigènia  :he:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 17:11 #327 per merce.merce (Visitant)
Aqui a les platges del masnou també estàn totes les banderes vermelles.  

Nosaltres la setmana propera encara estem per aqui........... però em sembla que tothom ja marxa, així doncs bones vacances.

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 17:17 #328 per juavalga (Visitant)
Llàstima que no pugen nadar el dia abans que tothom marxa de vacances  :grrrrrr: :grrrrrr:

Que vagi molt be les vacances  :party:

Vinga Danigoal anima't i per el Tri Olimpic... quin tens pensat fer??
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 17:30 #329 per ferreret (Associat/da)
Jo ara sortia cap a la Barceloneta i he llegit els vostres messages.
Ni sospitava siquiera la posibilitat de no nedar pero  :whip: :whip:
Llastima :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

De totes formes jo baixare igual i si no es pot nedar anire a la piscina

Bones vacances

Marc

Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 17:31 #330 per Enric59 (Visitant)
Bones vacances!  :party:

Ens veiem a Calella.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 19:38 #331 per maria (Associat/da)
Hola a todos... Efectivamente, no se podia nadar.
Nos hemos encontrado unos cuantos a las 6:30, " compuestos y sin novia"
Es lo que tiene no mirar los post antes!!!
Dani, ya vamos 5 en el coche, me sabe fatal...hemos llenado rapido..

En fin, si estos dias alguien se anima a nadar, podiamos quedar!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
30 Jul 2010 19:54 #332 per david (Associat/da)
Hola maria, que vagui molt bé diumenge, potser la propera trobada el dia 20 no? és la BBB.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
31 Jul 2010 13:01 #333 per Eva D (Visitant)
hola! Acabo de tornar de França... me'n vaig anar tot just sense assumir que JA ERA TRIATLETAAAA!!

Un petó. Intentaré seguir els entrenaments, Sergi. I que vagi molt bé el repte de l'estiu.
A tot@s, que passeu un estiu fabulós, i renoveu energies!!
:yes:
El tema ha estat tancat.
31 Jul 2010 13:24 #334 per Enric59 (Visitant)
Si algú sap com està l'estat del mar per Calella, que passi informació. Continua havent-hi bandera vermella a les platges del Baix Llobregat, Barcelonès i Maresme. Les condicions microbiològiques de l'aigua no són bones.

A veure si encara ens anul·laran la travessia!  :grrrrrr:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2010 16:05 #335 per maria (Associat/da)
Que bien lo hemos pasado en la travesia de calella!!
Enric... Primero de su categoria.. Cerrada ovacion y vuelta al ruedo.
Sergio 5 de la suya... Ovacion y mencion especial de la prensa..
Salvador, Jaime y Maria... Nos dejan volver el año que viene!!!!!
Bss, buenas vacaciones a todos,
M
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2010 16:10 #336 per Barcelona92 (Associat/da)
Correcats a Calella !!!!

Magnific Mati de natació i companyerisme... Com hem rigut... sobretot a les dutxes amb el sabò  :love: :love: Inolvidable.

Ara fins setembre  ;) ;)  a Sau !!!!


Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2010 16:20 #337 per Barcelona92 (Associat/da)

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2010 16:32 #338 per Eva D (Visitant)

Que bien lo hemos pasado en la travesia de calella!!
Enric... Primero de su categoria.. Cerrada ovacion y vuelta al ruedo.
Sergio 5 de la suya... Ovacion y mencion especial de la prensa..
Salvador, Jaime y Maria... Nos dejan volver el año que viene!!!!!
Bss, buenas vacaciones a todos,
M

Qué bien que os lo hayáis pasado tan bien!! Muchos besos.

Alguien se queda por aquí? :whistle:
Yo ya he vuelto de vacaciones, el resto de las vacaciones estaré por aquí, y luego un mes sin niños... :whistle:
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2010 17:11 #339 per maria (Associat/da)
Eva
Bienvenida!!!
Te paso un mensajito con los dias que estamos por aqui a ver si podemos quedar para nadar, bici o corretear un poco
Bss
M
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2010 17:19 #340 per SigmaOmik (Associat/da)
Super bé el meu debut en curses de natació: no he quedat l'últim. Em sembla que tinc marge de millora, sobretot en el tema d'orientació, així que a preparar la de l'any que ve. Com sempre, el millor es poder saludar els correcats coneguts i coneixer-ne de nous.

Jo estic per aqui les tres primeres setmanes d'agost, aixi que m'apunto al que faci falta.

SAlvador
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats