- Missatges: 1592
He vist que la bandera a la platja es vermella ¿ Quedem igualment????
Dani, ja he vist que està tranquil.la però em sembla que amb bandera vermella no et deixen banyar.
Jo no m'hi he pogut banyar. Feia temps que no la veia tan bruta :ouch:
Dani, ja he vist que està tranquil.la però em sembla que amb bandera vermella no et deixen banyar.
Jo no m'hi he pogut banyar. Feia temps que no la veia tan bruta :ouch:
Sí, sí. Es que no havia posat el missatge sencer...
Volia dir que si a les 18h no millora, jo no sortiré de casa. I pel que diu l'Enric... va a ser que :no:
Per curiositat, com és que sempre després d'una forta pluja, el mar està brutíssim? Es remouen totes les sortides de m... o què? :grrrrrr:
Bé, doncs que vagin bé les vacances i ja ens veurem a la tornada. A preparar el Tri Olímpic, potser? No sé
Qué bien que os lo hayáis pasado tan bien!! Muchos besos.Que bien lo hemos pasado en la travesia de calella!!
Enric... Primero de su categoria.. Cerrada ovacion y vuelta al ruedo.
Sergio 5 de la suya... Ovacion y mencion especial de la prensa..
Salvador, Jaime y Maria... Nos dejan volver el año que viene!!!!!
Bss, buenas vacaciones a todos,
M