No confirmo res de res. Si puc m'escapo cap allà. Sergio, si hi vaig, es pot comprar aquest "vale" al moment?
No confirmo res de res. Si puc m'escapo cap allà. Sergio, si hi vaig, es pot comprar aquest "vale" al moment?
Si, es compra a recepció. Si vens ho podem fer avanç de començar a nedar ho despres quan tornem.
De eso nada, les noies heu d'anar amb mini bikini
![]()
De eso nada, les noies heu d'anar amb mini bikini
![]()
I els nois amb tanga talla XS :winktongue:
Trigat ahir algú et va veure entrenant a la muntanya, anava tant exhaust que et va dir....ZENON :rofl:
Jo mini tanga o en boles. Com volgueu.
Cadasqu que vingui com vulgui, pero qui tingui alguna cosa per estrenar millor avui que diumenge.
Definitivament a aquest hora no arribo ni de conya. Si algú te pensat anar més tard i volgués anar amb mi que m'ho digui i vaig, sino paso de patir un infart. Ja m'estan tocan els nassos a la feina...
Definitivament a aquest hora no arribo ni de conya. Si algú te pensat anar més tard i volgués anar amb mi que m'ho digui i vaig, sino paso de patir un infart. Ja m'estan tocan els nassos a la feina...
No desisteixis i vine :yes: :yes: :yes:
Definitivament a aquest hora no arribo ni de conya. Si algú te pensat anar més tard i volgués anar amb mi que m'ho digui i vaig, sino paso de patir un infart. Ja m'estan tocan els nassos a la feina...
No desisteixis i vine :yes: :yes: :yes:
XEIX cada divendres la mateixa tocada de nassos. Estic qeu trec fum, he sortit un cop més amb els ulls vidriosos. Ara mateix presentaria la baixa voluntaria perque manda huevos, aquest matí he enviat un e-mail a primera hora perque gestionessin el dia de manera que pugués sortir A LA MEVA HORA, patétic pero cert. Doncs ni així. Ara que a les 18:05 amb tot emerdat he agafat el bolso i he marxat, que es busquin la vida, aixó si, tallada de rollo total perque ja no estava d'humor, només ganes de plorar, de engegar-ho tot a la merda i evidentment 5 minuts per a mi avui eren vitals. En fi, a veure si aconsegeixo relaxar-me.
Espero que us ho estigueu pasant bé. Jo un divendres més sense poder fer plans, patétic.