Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

15 Jul 2010 22:36 - 15 Jul 2010 22:40 #241 per Barcelona92 (Associat/da)
Mare meva... serem una bona colla.  8) 8) 8)

Dimecres vaig anar al Bike World i tenien TriMonos Orca de dona amb un 30 % de descompte.  ;)

LLoc Plaça del Mar (Devant C.N.Atlc. Barceloneta) Punt de trobada
18.30

Sota hi ha un pàrquing de pagament.
Al Barceloneta tenen vales de 3 hores pel parking a 3,10 E pels socis jo puc comprar-los si voleu.

- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret
- nhugt4
- nurita (Si no arribo a temps no m'espereu. Vinc desde Barberà i surto de la feina a les 18h així que em va justet)
- Eva D
- Pereramo
- David
- paku
- merce.merce

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 23:01 #242 per krlos (Associat/da)
No confirmo res de res. Si puc m'escapo cap allà. Sergio, si hi vaig, es pot comprar aquest "vale" al moment?

LLoc Plaça del Mar (Devant C.N.Atlc. Barceloneta) Punt de trobada
18.30

Sota hi ha un pàrquing de pagament.
Al Barceloneta tenen vales de 3 hores pel parking a 3,10 E pels socis jo puc comprar-los si voleu.

- Barcelona92
- Maria
- Twostones
- TRI-GAT
- Caloreta
- Yuki ?
- Xeix (espero ser-hi)
- david
- ferreret
- nhugt4
- nurita (Si no arribo a temps no m'espereu. Vinc desde Barberà i surto de la feina a les 18h així que em va justet)
- Eva D
- Pereramo
- David
- paku
- merce.merce
- Krlos


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 23:04 #243 per juavalga (Visitant)
Jo demà finalment no podré anar.... llàstima perque amb tanta gent la sortida te pinta que sera molt divertita!!

Sergio... si ens pots passar els entrenes del mes d'agost t'ho agrairia. La veritat es que m'ho pase molt be a la piscina amb aquets entrenos.
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 23:15 #244 per Barcelona92 (Associat/da)

No confirmo res de res. Si puc m'escapo cap allà. Sergio, si hi vaig, es pot comprar aquest "vale" al moment?


Si, es compra a recepció. Si vens ho podem fer avanç de començar a nedar ho despres quan tornem.  :great:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 07:52 - 16 Jul 2010 07:55 #245 per krlos (Associat/da)

No confirmo res de res. Si puc m'escapo cap allà. Sergio, si hi vaig, es pot comprar aquest "vale" al moment?


Si, es compra a recepció. Si vens ho podem fer avanç de començar a nedar ho despres quan tornem.  :great:


Doncs res, "donde dije digo....". No hi aniré aquesta tarda. Com que porto tant poc temps de natació i de bici darrerament, aquesta tarda aprofitaré per fer les dues coses nedant a la piscina una estoneta.
Apa, que us vagi molt be!


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 07:59 #246 per TRI-GAT (Visitant)
Espero poder venir, si ho faig hauré de marxar sense ST, ni xerrada posterior.

una pregunta, aneu només amb banyador no?  ni trimono, ni res semblant?
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 08:04 #247 per ferreret (Associat/da)
Jo pensava anar amb trimono, pero no ho se  :whistle: :whistle:  ...sera la primara vegada que haure pogut vindre

Fins a la tarda

Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 09:35 #248 per maria (Associat/da)
Yo ire con trimono...para probalo antes del domingo...
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 09:38 #249 per TRI-GAT (Visitant)
De eso nada, les noies heu d'anar amb mini bikini  :666: :666:
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 09:48 #250 per Nurita (Visitant)

De eso nada, les noies heu d'anar amb mini bikini  :666: :666:


I els nois amb tanga talla XS  :winktongue:

Trigat ahir algú et va veure entrenant a la muntanya, anava tant exhaust que et va dir....ZENON  :rofl:

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 09:51 #251 per TRI-GAT (Visitant)

De eso nada, les noies heu d'anar amb mini bikini  :666: :666:


I els nois amb tanga talla XS  :winktongue:

Trigat ahir algú et va veure entrenant a la muntanya, anava tant exhaust que et va dir....ZENON  :rofl:


Jo es com aniré amb el mini tanga.  :666:

el que feia ahir no es pot dir entreno, era una passejada i ja ho vaig veure... ara soc Zenon-TRI-GAT  :rofl: :rofl:
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 13:08 #252 per Barcelona92 (Associat/da)
Jo mini tanga o en boles. Com volgueu.
Cadasqu que vingui com vulgui, pero qui tingui alguna cosa per estrenar millor avui que diumenge.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 13:09 #253 per TRI-GAT (Visitant)
Finalment em borro de la sortida d'aquesta tarda, motius familiars m'impideixen assistir, ens veiem Diumege
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 15:07 #254 per dragan (Visitant)

Jo mini tanga o en boles. Com volgueu.
Cadasqu que vingui com vulgui, pero qui tingui alguna cosa per estrenar millor avui que diumenge.


Sergio ................  :rofl: :rofl:  quan dius "per estrenar" i "alguna cosa", a què et refereixes ?  :intello: :intello: :rofl:


Baixaré a la ST, ens veiem després !!

Ed.

You don't care about music, do you ?
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 15:17 #255 per maria (Associat/da)
Tri-Gat.... amb Tri-Kini¡¡¡¡¡


De eso nada, les noies heu d'anar amb mini bikini  :666: :666:

El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 16:24 #256 per Nurita (Visitant)
Definitivament a aquest hora no arribo ni de conya. Si algú te pensat anar més tard i volgués anar amb mi que m'ho digui i vaig, sino paso de patir un infart. Ja m'estan tocan els nassos a la feina...

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 16:40 #257 per Xeix (Associat/da)

Definitivament a aquest hora no arribo ni de conya. Si algú te pensat anar més tard i volgués anar amb mi que m'ho digui i vaig, sino paso de patir un infart. Ja m'estan tocan els nassos a la feina...


No desisteixis i vine  :yes: :yes: :yes:
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 19:54 #258 per Nurita (Visitant)

Definitivament a aquest hora no arribo ni de conya. Si algú te pensat anar més tard i volgués anar amb mi que m'ho digui i vaig, sino paso de patir un infart. Ja m'estan tocan els nassos a la feina...


No desisteixis i vine  :yes: :yes: :yes:


XEIX cada divendres la mateixa tocada de nassos. Estic qeu trec fum, he sortit un cop més amb els ulls vidriosos. Ara mateix presentaria la baixa voluntaria perque manda huevos, aquest matí he enviat un e-mail a primera hora perque gestionessin el dia de manera que pugués sortir A LA MEVA HORA, patétic pero cert. Doncs ni així. Ara que a les 18:05 amb tot emerdat he agafat el bolso i he marxat, que es busquin la vida, aixó si, tallada de rollo total perque ja no estava d'humor, només ganes de plorar, de engegar-ho tot a la merda i evidentment 5 minuts per a mi  avui eren vitals. En fi, a veure si aconsegeixo relaxar-me.

Espero que us ho estigueu pasant bé. Jo un divendres més sense poder fer plans, patétic.

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 20:11 #259 per Oscar (Visitant)

Definitivament a aquest hora no arribo ni de conya. Si algú te pensat anar més tard i volgués anar amb mi que m'ho digui i vaig, sino paso de patir un infart. Ja m'estan tocan els nassos a la feina...


No desisteixis i vine  :yes: :yes: :yes:


XEIX cada divendres la mateixa tocada de nassos. Estic qeu trec fum, he sortit un cop més amb els ulls vidriosos. Ara mateix presentaria la baixa voluntaria perque manda huevos, aquest matí he enviat un e-mail a primera hora perque gestionessin el dia de manera que pugués sortir A LA MEVA HORA, patétic pero cert. Doncs ni així. Ara que a les 18:05 amb tot emerdat he agafat el bolso i he marxat, que es busquin la vida, aixó si, tallada de rollo total perque ja no estava d'humor, només ganes de plorar, de engegar-ho tot a la merda i evidentment 5 minuts per a mi  avui eren vitals. En fi, a veure si aconsegeixo relaxar-me.

Espero que us ho estigueu pasant bé. Jo un divendres més sense poder fer plans, patétic.


Coi, de que treballes ? :eyes:
Jo no he pogut assistir tampoc, així que m'en vaig a la piscina a fer metres i a no cansar molt les cames, que demà ben aviat sortirem a correr.

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 22:24 - 16 Jul 2010 22:33 #260 per Eva D (Visitant)
Com sempre, un plaer!!

Aquí va el regal del meu marit, Manel, per a tots nosaltres. Estic orgullosa d'ell!! Ah, i de l'Alejandritotambé!!
:love: :love:
www.flickr.com/photos/evadonat/sets/72157624516597458/
Ala! Aquí teniu la prova!!

Nurita, oblida't de la feina tot el que puguis, que la mala llet passa amb coses com aquesta. Sé que és difícil, però...  Un petó.
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats