Segona trobada pastenaga a la Barceloneta.
Avui correcats repetidors

i de nous

Punt negatiu per merce.merce :grrrrrr: La propera no hi ha escuses per no ficar-se a nedar amb nosaltres.
No se quants metres hem fet. A veure si algú porta un Fore i ho messurem. Hem fet. Anar a la boia, 5 boies amb aturades i "pilla pilla" 5 boies més "del tirón", una boia més de "pilla pilla" i per ultim 1 boia amb gir inclos i sortida.
En un principi voliem fer dos grups, pero "els més lents" avui han anat força més rapids i no ha estat necesari.
Torno a insistir en l'orientació. SIGMAOMIKRON avui has nedat més que ningú sense cap dubte... Ja sabem que vas sobrat... però no cal nedar de més

:diablo:
Avui en de boia a boia força bé, algun despist, peró molt bé. La sortida a la platja.... Uns a Blanes, altres a Castelldefels...

Ha quedat clar que el Tibidabo no serveix de referencia eh Maria ? :rofl: :rofl: :rofl: al sortir teniem el sol devant, i la veritat és molt dificil orientar-se amb el sol que t'enlluerna. Consells:
- Triar bé les ulleres a portar. Dia assolellat fosques. Dia nuvol clares.
- Buscar una referencia a la costa per saber on hem d'anar. Que no sigui el camió de l'escombreries avui ha quedat demostrat que es mou.
- Si cal ens aturem, ens treiem les ulleres i ens orientem de nou
David, bona proposta la de nadar juntets, amb algun copet involuntari, la setmana vinent ho possarem a prova.
Doncs res, a nedar en la piscina

que es on s'ha de treballar, les quedades son més per practicar i treure la por. Els PRO potser ho troveu light.
La setmana vinent a per la tercera trobada. Ho traslladarem a divendres perque tots aquells que no poden vindre dijous puguin apuntar-se, ja concretarem l'horari. Un plaer novament la trobada, i perdó si no m'explico gaire bé... mai havia fet de profe de natació