Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

08 Jul 2010 00:17 #161 per danibdn (Visitant)
ok, fins demà!
El tema ha estat tancat.
08 Jul 2010 09:58 #162 per merce.merce (Visitant)
Si puc arribar mirare de venir aquesta tarda.  :yes: :yes:

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
08 Jul 2010 10:02 #163 per pereramo (Visitant)
alla estaré a les 7 en punt
El tema ha estat tancat.
08 Jul 2010 10:24 #164 per TRI-GAT (Visitant)
Actualitzo  :party:

25 JULIOL, TRAVESSIA ILLES MEDES ESTARTIT 1500M
TRI-GAT
Barcelona92
Serju 16

1 AGOST, TRAVESSIA PLATJA DE CALELLA 1000M
TRI-GAT
Barcelona92

15 AGOST, TRAVESSIA TRAVESSIA NEDANT POT DEL FANGAR l’AMPOLLA 3300M
TRI-GAT

El tema ha estat tancat.
08 Jul 2010 18:43 #165 per pereramo (Visitant)
ho sento no podre vindre,encara estic a la feina,ja no arrivaria
El tema ha estat tancat.
08 Jul 2010 21:57 #166 per david (Associat/da)
Bon entranement correcat, hem fet bolles amb grupet hem penso que uns 700-800 metres :wink2:.

Gràcies al profe Barcelona92.

Jo he afegit baixada i pujada de cursa a peu, hem sembla que uns 14 km. però a un ritme trànquil.

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA
El tema ha estat tancat.
08 Jul 2010 23:17 #167 per Eva D (Visitant)
Una passada. M'ho he passat no sé si encara millor que dijous passat i tot! Gràcies Barcelona92 (London 2012).
8) 8) 8) 8)
El tema ha estat tancat.
08 Jul 2010 23:19 #168 per danibdn (Visitant)
Molt bon entrenament en grup!! Ha estat novament genial!!
David, jo diria que hem fet molt més de 700-800 metres...
El tema ha estat tancat.
08 Jul 2010 23:24 #169 per Serju16 (Visitant)
Anem a la platja !!!

25 JULIOL, TRAVESSIA ILLES MEDES ESTARTIT 1500M
TRI-GAT
Barcelona92
Serju16

1 AGOST, TRAVESSIA PLATJA DE CALELLA 1000M
TRI-GAT
Barcelona92

15 AGOST, TRAVESSIA TRAVESSIA NEDANT POT DEL FANGAR l’AMPOLLA 3300M
TRI-GAT


10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...
El tema ha estat tancat.
08 Jul 2010 23:31 - 08 Jul 2010 23:37 #170 per Barcelona92 (Associat/da)
Segona trobada pastenaga a la Barceloneta.

Avui correcats repetidors  8) i de nous  :party: Punt negatiu per merce.merce  :grrrrrr: La propera no hi ha escuses per no ficar-se a nedar amb nosaltres.

No se quants metres hem fet. A veure si algú porta un Fore i ho messurem. Hem fet. Anar a la boia, 5 boies amb aturades i "pilla pilla" 5 boies més "del tirón", una boia més de "pilla pilla" i per ultim 1 boia amb gir inclos i sortida.  :great: :great:

En un principi voliem fer dos grups, pero "els més lents" avui han anat força més rapids i no ha estat necesari.  :party: :party:

Torno a insistir en l'orientació. SIGMAOMIKRON avui has nedat més que ningú sense cap dubte... Ja sabem que vas sobrat... però no cal nedar de més  ;) ;)  :diablo:

Avui en de boia a boia força bé, algun despist, peró molt bé. La sortida a la platja.... Uns a Blanes, altres a Castelldefels...  :P :P :P Ha quedat clar que el Tibidabo no serveix de referencia eh Maria ?  :rofl: :rofl: :rofl: al sortir teniem el sol devant, i la veritat és molt dificil orientar-se amb el sol que t'enlluerna. Consells:
  • Triar bé les ulleres a portar. Dia assolellat fosques. Dia nuvol clares.
  • Buscar una referencia a la costa per saber on hem d'anar. Que no sigui el camió de l'escombreries avui ha quedat demostrat que es mou.
  • Si cal ens aturem, ens treiem les ulleres i ens orientem de nou

David, bona proposta la de nadar juntets, amb algun copet involuntari, la setmana vinent ho possarem a prova.  :666: :666:

Doncs res, a nedar en la piscina  :whip: :whip: :whip: que es on s'ha de treballar, les quedades son més per practicar i treure la por. Els PRO potser ho troveu light.

La setmana vinent a per la tercera trobada. Ho traslladarem a divendres perque tots aquells que no poden vindre dijous puguin apuntar-se, ja concretarem l'horari. Un plaer novament la trobada, i perdó si no m'explico gaire bé... mai havia fet de profe de natació  :P :P :P

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
08 Jul 2010 23:35 #171 per Eva D (Visitant)
El tema ha estat tancat.
08 Jul 2010 23:37 #172 per Barcelona92 (Associat/da)
Anem a la platja i al riu... Crec que algú volia fer la Baixada, U_k_tan  :whistle: :whistle: :whistle:

24 JULIOL, BAIXADA RENAIXEMENT XERTA-TORTOSA 15.400M
http://maps.google.es/maps/ms?ie=UTF8&hl=es&msa=0&msid=112499014971211721173.000450e2f70d2908877c0&t=h&z=12
Barcelona92

25 JULIOL, TRAVESSIA ILLES MEDES ESTARTIT 1.500M
TRI-GAT
Barcelona92
Serju16

1 AGOST, TRAVESSIA PLATJA DE CALELLA 1.000M
TRI-GAT
Barcelona92

15 AGOST, TRAVESSIA TRAVESSIA NEDANT POT DEL FANGAR l’AMPOLLA 3.300M
http://maps.google.es/maps/ms?ie=UTF8&hl=es&msa=0&msid=112499014971211721173.000470e5019a3c4c81246&t=h&z=14
TRI-GAT

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
08 Jul 2010 23:59 #173 per stone_apo (Visitant)
Al final he pogut fer la sortida Sergio, però a la Mar Bella ... he arribat del curro justet i allà que hi havien d'altres m'he ajuntat amb ells....uns 1000-1100m al meu ritme patatero...com tu dius...a entrenar a la piscina....em sembla que les bosses de plàstic que suren a l'aigua van més ràpides que jo... :rofl: :rofl:

per cert, quins "pedasu" de peixos que hi havia a la marbella....collons, quan veus allò de repent asusta, eh ??  :666: :666:
El tema ha estat tancat.
09 Jul 2010 00:16 #174 per Eva D (Visitant)
Sí, Stone, també hi havia peixos a Sant Sebastià, però molt grans molt grans no eren... :o
El tema ha estat tancat.
09 Jul 2010 00:25 #175 per stone_apo (Visitant)

Sí, Stone, també hi havia peixos a Sant Sebastià, però molt grans molt grans no eren... :o

ostres Sergio, com els fas avançar....avui heu arribat a Sant Sebastià ?? us haureu fotut uns pintxos i un txacolí, no ??  :rofl: :rofl:
El tema ha estat tancat.
09 Jul 2010 00:27 #176 per Eva D (Visitant)

Sí, Stone, també hi havia peixos a Sant Sebastià, però molt grans molt grans no eren... :o

ostres Sergio, com els fas avançar....avui heu arribat a Sant Sebastià ?? us haureu fotut uns pintxos i un txacolí, no ??  :rofl: :rofl:

Que no es diu així la platja on anem? :neutral:
El tema ha estat tancat.
09 Jul 2010 00:39 #177 per stone_apo (Visitant)

Sí, Stone, també hi havia peixos a Sant Sebastià, però molt grans molt grans no eren... :o

ostres Sergio, com els fas avançar....avui heu arribat a Sant Sebastià ?? us haureu fotut uns pintxos i un txacolí, no ??  :rofl: :rofl:

Que no es diu així la platja on anem? :neutral:

suposo que si...era una conya Eva.... :whistle: :whistle:
El tema ha estat tancat.
09 Jul 2010 02:07 #178 per maria (Associat/da)
Gracias Sergio... Lo he pasado genial y he perdido el miedo al mar...era la primera vez que nadaba en el mar, excepto el "chipi-chapa" del veranito en la playa, que no cuenta...
De nuevo gracias,,, y a los compis por los consejos y por venir a rescatarme cuando iba, "camino de Blanes!!!!!"
Definitivamente el Tibidabo no es una buena marca de orientacion desde el mar!!!!
M
El tema ha estat tancat.
09 Jul 2010 08:19 #179 per TRI-GAT (Visitant)
Quina enveja que em feu, jo ahir descans a casa que em fa una mica de mal la gola (culpa dels aires acondicionats  :grrrrrr:)

a veure si la setmana que ve ho feu en divendres i em puc escapar, encara que ya em val que el dia que jo vagi sigui el dia de les osties.  :he:

Sergio  :rofl: molt bo lo del camió de les escombreries com a referencia  :rofl: :rofl:



El tema ha estat tancat.
09 Jul 2010 08:35 #180 per SigmaOmik (Associat/da)
Feia temps que no feia cap sortida Correcat i no recordava com m'agraden. Super bé, genial. La temperatura, l'ambient, l'entreno i la companyia immillorables.

Moltes gràcies a en Sergio pels seus consells i 'pasturatge'. Jo també era la primera sortida en mar, per això m'he despistat una mica, però l'últim llarg l'he clavat!

També moltes gràcies a la simpatiquíssima familia de l'Eva pel servei de guardarroba.

Molt content de saludar en Xeix i coneixer nous correcats.

Malauradament no podré venir la propera, però entrenaré fort a la piscina. Aneu posant alguna quedada per l'agost.

SAlvador
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats