- Missatges: 264
Increïble...
no cal ni que ho demanis Eulàlia...a més, tu no és la primera que vens amb nosaltres, eh ??Pel que fa a la trobada, aquest cop no puc venir, però a la propera.... vindria si se'm permet
![]()
ieeeep, un fil molt interessant, jo vaig ser nedador de jove, la meva especialitat els 100m eskena, ara no soc capaç ni d anar recte jajajajaja. el que si que ting es un dubte, sabeu si venen algun tipus d arnes o similar per entrenar en piscina curta? jajaja sona extrany pero no ting cap mes possivilitat que entrenar a la meva piscina de 3 x 5 x1,80, i algu un dia em va comentar, lligat i entrenas aki lligat, i e pensat que poder venguin algun invent i pugui copiarlo jajajaja.
una salutacioooooooo
Por dios qué angustia entrenarse con el aparatejo ése. Si es como el hamster dentro de la rueda!
delurian, pruébalo y nos cuentas ....
Hola, Per demà què cal portar: només banyador, gorro, ulleres... i ja està? Com ens reconeixerem? Jo no us conec, ni sé si em coneixeu... :'(
WAUUUUU!!!!Hola, Per demà què cal portar: només banyador, gorro, ulleres... i ja està? Com ens reconeixerem? Jo no us conec, ni sé si em coneixeu... :'(
La gent més rara i friki que vegis en grup, son ells.
Llastima que no portin neoprè, sinó veuries un grapat d'homes ben fornits posant-se vaselina els uns als altres :he: