Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

29 Jun 2010 14:10 #61 per Eulàlia (Associat/da)
Va en serio lo de fer un programet de nedar  :surprised: Jo sóc una triaquatleta que voldriad des de fa anys millorar la meva velocitat de creuer. Voldria, modestament, poder nedar a 2 min el 100 (només he aconseguit posar-me a 2min25/2min30). Com ho podria fer? Sóc voluntariosa  :whistle: i miraria de dedicar-hi 3 dies a la setmana si cal . Hi ha esperança per mi? :beurk:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.
29 Jun 2010 14:37 #62 per Cabrix (Visitant)
Increïble...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca
El tema ha estat tancat.
29 Jun 2010 15:07 #63 per Oriol_TBID (Associat/da)

Increïble...


el que crack?
El tema ha estat tancat.
29 Jun 2010 16:34 #64 per Cabrix (Visitant)
Crec que em faig gran...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca
El tema ha estat tancat.
29 Jun 2010 19:00 #65 per stone_apo (Visitant)

Crec que em faig gran...

benvingut al club... :666:
El tema ha estat tancat.
29 Jun 2010 20:19 #66 per Oscar (Visitant)

Un altre que s'apunta

DIA: DIJOUS
HORA: 19 -19.30
LLOC: PLACA DEL MAR (PISCINA BARCELONETA BANYS SANT SEBASTIA)
ASISTENTES ESTE JUEVES:

Barcelona92
stone_apo
Eva D
Maria
juavalga
Oscar

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo
El tema ha estat tancat.
29 Jun 2010 23:26 #67 per niel (Visitant)
No ho aseguro al 100% pero ho intentare  8)

DIA: DIJOUS
HORA: 19 -19.30
LLOC: PLACA DEL MAR (PISCINA BARCELONETA BANYS SANT SEBASTIA)
ASISTENTES ESTE JUEVES:

Barcelona92
stone_apo
Eva D
Maria
juavalga
Oscar
Niel

El tema ha estat tancat.
29 Jun 2010 23:53 #68 per dELURIAN (Visitant)
ieeeep, un fil molt interessant, jo vaig ser nedador de jove, la meva especialitat els 100m eskena, ara no soc capaç ni d anar recte jajajajaja. el que si que ting es un dubte, sabeu si venen algun tipus d arnes o similar per entrenar en piscina curta? jajaja sona extrany pero no ting cap mes possivilitat que entrenar a la meva piscina de 3 x 5 x1,80, i algu un dia em va comentar, lligat i entrenas aki lligat, i e pensat que poder venguin algun invent i pugui copiarlo jajajaja.
una salutacioooooooo

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?
El tema ha estat tancat.
30 Jun 2010 00:01 #69 per Eulàlia (Associat/da)
Pel que fa a la trobada, aquest cop no puc venir, però a la propera.... vindria si se'm permet  :oops:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.
30 Jun 2010 00:08 #70 per stone_apo (Visitant)

Pel que fa a la trobada, aquest cop no puc venir, però a la propera.... vindria si se'm permet  :oops:

no cal ni que ho demanis Eulàlia...a més, tu no és la primera que vens amb nosaltres, eh ??  :great: :great:
El tema ha estat tancat.
30 Jun 2010 00:12 #71 per Eulàlia (Associat/da)

Pel que fa a la trobada, aquest cop no puc venir, però a la propera.... vindria si se'm permet  :oops:

no cal ni que ho demanis Eulàlia...a més, tu no és la primera que vens amb nosaltres, eh ??  :great: :great:


Cert, cert. Moltes mercis!  :great:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.
30 Jun 2010 00:22 - 30 Jun 2010 00:28 #72 per Barcelona92 (Associat/da)

ieeeep, un fil molt interessant, jo vaig ser nedador de jove, la meva especialitat els 100m eskena, ara no soc capaç ni d anar recte jajajajaja. el que si que ting es un dubte, sabeu si venen algun tipus d arnes o similar per entrenar en piscina curta? jajaja sona extrany pero no ting cap mes possivilitat que entrenar a la meva piscina de 3 x 5 x1,80, i algu un dia em va comentar, lligat i entrenas aki lligat, i e pensat que poder venguin algun invent i pugui copiarlo jajajaja.
una salutacioooooooo


Sin palabras, aquí tienes.
http://fatimabl-entrenamientopersonal.blogspot.com/2009/06/nuevo-juguete-para-poder-nadar-en-la.html
http://www.metacafe.com/watch/983763/swim_in_your_pool_with_aquavee/
http://blogs.20minutos.es/salud_y_deporte/2009/08/20/aaquieres-entrenarte-casa-como-una-piscina-olaampica/
http://www.swimarc.com/home.php?lang=es

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
30 Jun 2010 12:09 #73 per bego (Visitant)
Por dios qué angustia entrenarse con el aparatejo ése. Si es como el hamster dentro de la rueda!  :666:
delurian, pruébalo y nos cuentas ....

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
30 Jun 2010 15:28 #74 per Eva D (Visitant)

Por dios qué angustia entrenarse con el aparatejo ése. Si es como el hamster dentro de la rueda!  :666:
delurian, pruébalo y nos cuentas ....


Qué bueno lo del hamster!!
D'altra banda, igual s'assembla més a la realitat nedar així que nedar en piscina curta, perquè el tema dels viratges et distreu molt... A mi se'm fa pesat fins i tot entrenar en piscina de 50... :oops:
El tema ha estat tancat.
30 Jun 2010 22:30 #75 per dELURIAN (Visitant)
barcelona 92 gracias, crei que me tomavan el pelo i veo k no jajajajaja mirare de imitarlo a ver que sale.......jejejejeje

bego como he trabajado i echo cosas en peores situaciones un arnes.....no es nada, tengo uno para correr con la perra, asi que mas o menos lo mismo pero en el agua jejejejeje.

salutiiiiiiiiiii :great: :great: :great:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 00:34 #76 per Eva D (Visitant)
Hola, Per demà què cal portar: només banyador, gorro, ulleres... i ja està? Com ens reconeixerem? Jo no us conec, ni sé si em coneixeu... :'(
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 06:38 #77 per ferreret (Associat/da)
Hola a tots
Primer de tot gracies al Stone i al Sergio per brindar aquesta oportunitat. :love: :love:

Jo acabo de arribar del IM de Niça i som dels que surto els darrers de l'aigua, pel que me anira superbe aquest nou grup.
Sergio, T'envio un MP amb les meves dades i a partir de la setmana vinent me incorpporo de ple als entrenaments

Jo soc soci del CNB i tambe surto normalment a nedar a la Barceloneta

Fins aviat




Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 08:07 #78 per krlos (Associat/da)

Hola, Per demà què cal portar: només banyador, gorro, ulleres... i ja està? Com ens reconeixerem? Jo no us conec, ni sé si em coneixeu... :'(


La gent més rara i friki que vegis en grup, son ells. :whistle:

Llastima que no portin neoprè, sinó veuries un grapat d'homes ben fornits posant-se vaselina els uns als altres  :he:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 09:16 #79 per Eva D (Visitant)

Hola, Per demà què cal portar: només banyador, gorro, ulleres... i ja està? Com ens reconeixerem? Jo no us conec, ni sé si em coneixeu... :'(


La gent més rara i friki que vegis en grup, son ells. :whistle:

Llastima que no portin neoprè, sinó veuries un grapat d'homes ben fornits posant-se vaselina els uns als altres  :he:

WAUUUUU!!!!
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 10:53 #80 per (Visitant)

M'afegeixo a la llista i deixo un plànol:

w20.bcn.cat/Guiamap/Default.aspx#x=32260...5&c=E020&w=715&h=459


DIA: DIJOUS
HORA: 19 -19.30
LLOC: PLACA DEL MAR (PISCINA BARCELONETA BANYS SANT SEBASTIA)
ASISTENTES ESTE JUEVES:

Barcelona92
stone_apo
Eva D
Maria
juavalga
Oscar
Niel
Tete Xavi

El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats