Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

26 Jun 2010 12:47 #41 per krlos (Associat/da)
Sergio, t'acabo d'enviar la bíblia en format MP  :666:

Apa, que t'ho posem difícil!!!


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
28 Jun 2010 08:47 #42 per juavalga (Visitant)
Otra dudilla  :oops:
Barcelona92 de los 3 dias de natación tengo pensado uno de ellos hacerlo en el mar y dejar solo dos para la piscina
¿Cual de las tres sesiones eliminamos?

Gracias.
El tema ha estat tancat.
28 Jun 2010 10:17 #43 per (Visitant)

Aprofito per dir que quedarem dijous (19 - 19.30 a la porta del Club Natació Barceloneta)


Jo també m'apunto aquest dijous a fer un banyet a la platja (i nedar és clar). Hi ha algun lloc per deixar el cotxe? O en el seu defecte si no vinc en cotxe, hi ha algun lloc on deixar les coses? I per últim quina és l'adreça del punt de trobada. Ui quans dubtes!!!

El tema ha estat tancat.
28 Jun 2010 17:04 #44 per Oscar (Visitant)
Osti, no havia vist aquest post, jo m'apunto el dijous, amb neopré o sense ??? Com anireu ??

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo
El tema ha estat tancat.
28 Jun 2010 17:11 #45 per stone_apo (Visitant)
Jo suposo que aniré corrents i sense neopré ja, no ?? ara, és possible que als 10 minuts surti de l'aigüa tot enrampat.... :whistle: :whistle: ara, que si tothom va amb neoprè....

ara, la direcció exacta tampoc la sé ... sergioooooooooooooooo.....
El tema ha estat tancat.
28 Jun 2010 17:21 #46 per Eva D (Visitant)
Hola! Dijous heu quedat finalment? Puc venir? On és exactament? L'hora és les 19h?
Divendres no podria, però dijous sí!!
8)
El tema ha estat tancat.
28 Jun 2010 17:36 #47 per stone_apo (Visitant)

Hola! Dijous heu quedat finalment? Puc venir? On és exactament? L'hora és les 19h?
Divendres no podria, però dijous sí!!
8)

Eva, ets la dona de les preguntes directes:
1.- I tant que pots venir
2.- El lloc que el concreti el mister, alias Sergio el mestre...
3.- Hora: 19:30
4.- No portis gaire roba, que l'aigua estarà calenteta....ja saps, tipus triquini Obregón !!!  :rofl: :rofl:
El tema ha estat tancat.
28 Jun 2010 17:46 #48 per Eva D (Visitant)
jajaja! No m'he vist mai amb possibilitats de portar cap trikini obregón.. portaré banyador. 19.30, i estaré atenta a on!!
Zenkius!!!
:yes:
El tema ha estat tancat.
28 Jun 2010 23:04 #49 per maria (Associat/da)
Yo tambien ire...con bañador!!!
Nos vemos el jueves!
M
El tema ha estat tancat.
28 Jun 2010 23:18 #50 per Eva D (Visitant)
Sergio, esperem que diguis a on a les 19.30!! :wink2:
El tema ha estat tancat.
28 Jun 2010 23:42 #51 per stone_apo (Visitant)
Sergio, dijous serem 2520 persones....com t'ho faràs ??  :rofl: :rofl: :rofl:
El tema ha estat tancat.
28 Jun 2010 23:54 #52 per Eva D (Visitant)
Per cert, sabeu com puc posar-me una foto? No ho aconsegueixo... Tinc 2 imatges pujades, però cap d'elles se'm posa al perfil... :neutral:
El tema ha estat tancat.
29 Jun 2010 00:15 #53 per Barcelona92 (Associat/da)
Perdoneu, tinc convidats italians a casa i a la feina no puc postear. Fins ara no he pogut llegir el fil.
DIA: DIJOUS
HORA: 19 -19.30
LLOC: PLACA DEL MAR (PISCINA BARCELONETA BANYS SANT SEBASTIA)
Jo soc soci del club puc guardar un parell de motxiles.
Planing nedar fins la boia despres anant fent boies amb canvis de ritme. Tambe una mica d orientacio anant darrera d un nedador i logicament dubtes d estil.
Recordo que el meu estil es patatero!
JUAVALGA: si eliminas un entreno que sea el 3o, normalmente las sesiones seran de tres en tres.
ASISTENTES ESTE JUEVES:
Barcelona92

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
29 Jun 2010 06:44 #54 per stone_apo (Visitant)

Planing nedar fins la boia despres anant fent boies amb canvis de ritme. Tambe una mica d orientacio anant darrera d un nedador i logicament dubtes d estil.
Recordo que el meu estil es patatero!

Si, i jo tinc melena !!!  :rofl: :rofl:

DIA: DIJOUS
HORA: 19 -19.30
LLOC: PLACA DEL MAR (PISCINA BARCELONETA BANYS SANT SEBASTIA)
ASISTENTES ESTE JUEVES:

Barcelona92
stone_apo
El tema ha estat tancat.
29 Jun 2010 08:40 #55 per Eva D (Visitant)
DIA: DIJOUS
HORA: 19 -19.30
LLOC: PLACA DEL MAR (PISCINA BARCELONETA BANYS SANT SEBASTIA)
ASISTENTES ESTE JUEVES:

Barcelona92
stone_apo
Eva D
Maria
El tema ha estat tancat.
29 Jun 2010 08:49 #56 per Oriol_TBID (Associat/da)
Fantàstic gent!

Jo aquest dijous me la perdo, però seguiré atent  :yipi:
El tema ha estat tancat.
29 Jun 2010 10:54 #57 per juavalga (Visitant)
Per cert... jo aniré sense neopre

DIA: DIJOUS
HORA: 19 -19.30
LLOC: PLACA DEL MAR (PISCINA BARCELONETA BANYS SANT SEBASTIA)
ASISTENTES ESTE JUEVES:

Barcelona92
stone_apo
Eva D
Maria
juavalga
El tema ha estat tancat.
29 Jun 2010 10:55 #58 per Correlolacorre (Visitant)
Jo aquest dijous encara treballo, però a partir de la setmana vinent, compteu amb mi! :whip:

Ja arribaré...

Corre, Mar, Corre!
El tema ha estat tancat.
29 Jun 2010 11:05 #59 per stone_apo (Visitant)
ufff, el grup de novatos comença a tenir novates..... :whistle: :whistle: tot i que la primera novata real és la nostra k.....eta....jajajajaja  que últimament no diu res...i no li diem res....ummmm....

manifiéssssstateeeeee !!!!  :oops: :oops:
El tema ha estat tancat.
29 Jun 2010 13:08 #60 per bego (Visitant)
Jo també vull venir, però estic sense cangurs, així que com no em lligui el nen a l'esquena ho tinc magre ....  :no:
Em doneu enveja!

ufff, el grup de novatos comença a tenir novates..... :whistle: :whistle: tot i que la primera novata real és la nostra k.....eta....jajajajaja  que últimament no diu res...i no li diem res....ummmm....

manifiéssssstateeeeee !!!!  :oops: :oops:


bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats