Aprofito per dir que quedarem dijous (19 - 19.30 a la porta del Club Natació Barceloneta)
Eva, ets la dona de les preguntes directes:Hola! Dijous heu quedat finalment? Puc venir? On és exactament? L'hora és les 19h?
Divendres no podria, però dijous sí!!
Si, i jo tinc melena !!! :rofl: :rofl:Planing nedar fins la boia despres anant fent boies amb canvis de ritme. Tambe una mica d orientacio anant darrera d un nedador i logicament dubtes d estil.
Recordo que el meu estil es patatero!
ufff, el grup de novatos comença a tenir novates.....
![]()
tot i que la primera novata real és la nostra k.....eta....jajajajaja que últimament no diu res...i no li diem res....ummmm....
manifiéssssstateeeeee !!!!![]()