Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

01 Jul 2010 11:32 #81 per niel (Visitant)
l'stone i jo em quedat a les 19'10h al xino de la marbella per anar fins al CNB corrents i despres de la sesio de natacio tornar corrents fins a la marbella  :party: :party: ja ens hem montat un aquatlo pirata  :party: :party:
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 12:06 #82 per pereramo (Visitant)
M´agradaria vindre,pero surto del curro a les 20 hores,anire avui al mitjdia a nedar a la mar bella,que hem
doneu enveja
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 14:27 #83 per Eva D (Visitant)

l'stone i jo em quedat a les 19'10h al xino de la marbella per anar fins al CNB corrents i despres de la sesio de natacio tornar corrents fins a la marbella  :party: :party: ja ens hem montat un aquatlo pirata  :party: :party:

On deixareu la roba i les sabatilles a l'hora de nedar? Quin xino de la Mar Bella? Igual vindria...
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 15:08 #84 per stone_apo (Visitant)

l'stone i jo em quedat a les 19'10h al xino de la marbella per anar fins al CNB corrents i despres de la sesio de natacio tornar corrents fins a la marbella  :party: :party: ja ens hem montat un aquatlo pirata  :party: :party:

On deixareu la roba i les sabatilles a l'hora de nedar? Quin xino de la Mar Bella? Igual vindria...

jo vaig directament amb trimono i sabatilles de còrrer....el xino està a Bac de Roda amb Passeig Garcia Faria (vaja, a Bac de Roda num.1).

Si vens confirma abans per tal de no deixar-te tirada.....d'allà sortirem corrents fins al CNBarceloneta....
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 15:20 #85 per niel (Visitant)

l'stone i jo em quedat a les 19'10h al xino de la marbella per anar fins al CNB corrents i despres de la sesio de natacio tornar corrents fins a la marbella  :party: :party: ja ens hem montat un aquatlo pirata  :party: :party:

On deixareu la roba i les sabatilles a l'hora de nedar? Quin xino de la Mar Bella? Igual vindria...

La idea es que ens guardi les sabates el Barcelona 92 al club si pot  ;)
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 15:23 #86 per Eva D (Visitant)

l'stone i jo em quedat a les 19'10h al xino de la marbella per anar fins al CNB corrents i despres de la sesio de natacio tornar corrents fins a la marbella  :party: :party: ja ens hem montat un aquatlo pirata  :party: :party:

On deixareu la roba i les sabatilles a l'hora de nedar? Quin xino de la Mar Bella? Igual vindria...

jo vaig directament amb trimono i sabatilles de còrrer....el xino està a Bac de Roda amb Passeig Garcia Faria (vaja, a Bac de Roda num.1).

Si vens confirma abans per tal de no deixar-te tirada.....d'allà sortirem corrents fins al CNBarceloneta....


Quants km són de la mar bella a la barceloneta .... i tornar?
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 15:26 #87 per nyef (Associat/da)
Stonet, comportat ....  :666: :666:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 15:33 #88 per stone_apo (Visitant)
Niel, dubto que el Sergio ens pugui guardar les coses a tots.... a veure si hi ha algun chiringuito o algú que hi hagi a la platja ens ho guarda...
Eva, del xino a la Barceloneta i tornar deu haver uns 8 km....anirem xino xano no et preocupis ....

nyef, si no vens tu em comporto....ara que dic això ets capaç de venir, eh bandarra ??
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 15:33 #89 per Eva D (Visitant)
Ja ho he vist: el Google maps diu 3,6 Km (X2): 7 km 200. OK. Vinc! Si a les 7.10 en punt no hi fos, aneu cap a la Barceloneta, voldria dir que he tingut algun entrebanc i ja vindira a la Barceloneta. Gràcies!!! :party:
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 15:35 #90 per nyef (Associat/da)

nyef, si no vens tu em comporto....ara que dic això ets capaç de venir, eh bandarra ??


Tu no t'has comportat en ta vida amorcete ...  :intello: i menys en presència femenina ...  :666: :666:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 15:41 #91 per stone_apo (Visitant)

nyef, si no vens tu em comporto....ara que dic això ets capaç de venir, eh bandarra ??


Tu no t'has comportat en ta vida amorcete ...  :intello: i menys en presència femenina ...  :666: :666:

això només ho diuen les males llengues..... :whistle: :whistle:
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 15:45 #92 per nyef (Associat/da)
les males llengües, són les que et coneixen, no?  :he:
Vaaaaa, avui no vindré a emprenyar-te....  :666:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 15:46 #93 per stone_apo (Visitant)

les males llengües, són les que et coneixen, no?  :he:
Vaaaaa, avui no vindré a emprenyar-te....  :666:

em coneixen les males i les bones....i cadascuna fa el que li rota....
perquè no ho aconseguiràs.....però pots vindre....a algú haurè d'ofegar avui, no ??
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 15:48 #94 per nyef (Associat/da)

....a algú haurè d'ofegar avui, no ??


Si el pilles ...  :rofl: :rofl:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 16:14 #95 per stone_apo (Visitant)

....a algú haurè d'ofegar avui, no ??


Si el pilles ...  :rofl: :rofl:

tot és plantejar-s'ho....a més, que no hauràs de tornar ??  :666: :666:
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 16:40 #96 per Oscar (Visitant)

Stone, Niel, a les 19.10 hi seré jo també al xino de Bac de Roda :yipi:

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 16:50 #97 per stone_apo (Visitant)


Stone, Niel, a les 19.10 hi seré jo també al xino de Bac de Roda :yipi:

Perfecte Oscar, ens veiem allà....
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 17:44 #98 per pereramo (Visitant)
Vigileu amb l´aigua,avui he nedat i estava molt moguda
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 17:52 #99 per bego (Visitant)
A la mateixa hora que tu jo també estava a l'aigua i és cert: a més de freda (brrrrrrrr  :beurk:) hi havia molts corrents, sense onades, això sí.

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 18:04 #100 per Ferny (Visitant)
Esta mañana en el area de Badalona estaba lleno de unas Medusas Enormes  :aww:

Espero que en la Barceloneta no vayan a estar esos malditos Bichos.

Aún puedo anotarme a esta sesión de Natación?

Quiero ir 

... y ya tengo el bañador puesto  :glasses:

Fernando

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats