- Missatges: 72
On deixareu la roba i les sabatilles a l'hora de nedar? Quin xino de la Mar Bella? Igual vindria...l'stone i jo em quedat a les 19'10h al xino de la marbella per anar fins al CNB corrents i despres de la sesio de natacio tornar corrents fins a la marbella
![]()
ja ens hem montat un aquatlo pirata
![]()
jo vaig directament amb trimono i sabatilles de còrrer....el xino està a Bac de Roda amb Passeig Garcia Faria (vaja, a Bac de Roda num.1).On deixareu la roba i les sabatilles a l'hora de nedar? Quin xino de la Mar Bella? Igual vindria...l'stone i jo em quedat a les 19'10h al xino de la marbella per anar fins al CNB corrents i despres de la sesio de natacio tornar corrents fins a la marbella
![]()
ja ens hem montat un aquatlo pirata
![]()
La idea es que ens guardi les sabates el Barcelona 92 al club si potOn deixareu la roba i les sabatilles a l'hora de nedar? Quin xino de la Mar Bella? Igual vindria...l'stone i jo em quedat a les 19'10h al xino de la marbella per anar fins al CNB corrents i despres de la sesio de natacio tornar corrents fins a la marbella
![]()
ja ens hem montat un aquatlo pirata
![]()
jo vaig directament amb trimono i sabatilles de còrrer....el xino està a Bac de Roda amb Passeig Garcia Faria (vaja, a Bac de Roda num.1).On deixareu la roba i les sabatilles a l'hora de nedar? Quin xino de la Mar Bella? Igual vindria...l'stone i jo em quedat a les 19'10h al xino de la marbella per anar fins al CNB corrents i despres de la sesio de natacio tornar corrents fins a la marbella
![]()
ja ens hem montat un aquatlo pirata
![]()
Si vens confirma abans per tal de no deixar-te tirada.....d'allà sortirem corrents fins al CNBarceloneta....
em coneixen les males i les bones....i cadascuna fa el que li rota....les males llengües, són les que et coneixen, no? :he:
Vaaaaa, avui no vindré a emprenyar-te....