- Missatges: 193
Com sempre, un plaer!!
Aquí va el regal del meu marit, Manel, per a tots nosaltres. Estic orgullosa d'ell!! Ah, i de l'Alejandritotambé!!
:love: :love:
www.flickr.com/photos/evadonat/sets/72157624516597458/
Ala! Aquí teniu la prova!!
Nurita, oblida't de la feina tot el que puguis, que la mala llet passa amb coses com aquesta. Sé que és difícil, però... Un petó.
Gràcies, feu una birra a la meva salut!!
La setmana que ve hi ha la Quarta trobada BBB "Braves, birra i bany" 22 de juliiol de 2010 l'ordre no és ven bé aquest però tot si val animeu-vos![]()
![]()
Molt bé, Xeix! Això jo (encara no ho sé fer)!!Gràcies, feu una birra a la meva salut!!
La setmana que ve hi ha la Quarta trobada BBB "Braves, birra i bany" 22 de juliiol de 2010 l'ordre no és ven bé aquest però tot si val animeu-vos![]()
![]()