Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

16 Jul 2010 22:42 #261 per Nurita (Visitant)

Com sempre, un plaer!!

Aquí va el regal del meu marit, Manel, per a tots nosaltres. Estic orgullosa d'ell!! Ah, i de l'Alejandritotambé!!
:love: :love:
www.flickr.com/photos/evadonat/sets/72157624516597458/
Ala! Aquí teniu la prova!!

Nurita, oblida't de la feina tot el que puguis, que la mala llet passa amb coses com aquesta. Sé que és difícil, però...  Un petó.


Gracies Eva  ;)
Quina foto més bonica  :love: al final heu sigut un bon grapat. I la Maria, no ha anat?  :neutral:

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 22:44 #262 per Eva D (Visitant)
Sí, la Maria està al meu costat! Les dues portem un "trimono" Turbo!
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 22:45 #263 per danibdn (Visitant)
Moltes gràcies Eva per la foto!!! Com sempre ha estat un plaer!! I un molt bon entreno!!

Ara toca fer-se la foto el diumenge abans de la triatló!!!

Fins diumenge i a passar-ho molt bé!!!
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 22:51 #264 per Nurita (Visitant)
molta sort diumenge, segur que feu un molt bon paper. Que us ho paseu molt bé  :great:

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 23:36 #265 per maria (Associat/da)
Sergio... Gracias por quedada...ha sido genial!!!!!!
Nurita, no me reconoces en la foto??? Yo no puedo verla desde la Blackberry...pero debo salir fatal para que no me reconozcas!!!!
Eva ...dale las gracias a "tu chico" por la foto...
Nos vemos el domingo!!!!
Y ojala organicemos otra salida la semana que viene!
Buenas noches!!!!
M
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 23:44 #266 per Eva D (Visitant)

Y ojala organicemos otra salida la semana que viene!

Llàstima... no podré venir... Estaré amb el Mickey Mouse!! Us animeu a fer-ho des de Disneyland?
El tema ha estat tancat.
16 Jul 2010 23:53 #267 per paku (Visitant)
Hola a tots.

Ha estat un entrenament Molt divertit, :party: gràcies a tots ..... Eva gràcies a Manel per la foto ... :yes:

Sergi, gràcies per la teva paciència  :jap: i el teu suport nedar al mar amb tu és un xollo. :love:

Proposo que encara que s'acabi en trialon de diumenge podriem seguir quedant per nedar els divendres  :glasses:......  els que vulguin ... suposo que amb les vacances és una mica de lio, però  el podriem intentar ..... :whistle:

Sort a tots el diumenge i que us ho passeu bé ,,,,,,, :party:
El tema ha estat tancat.
17 Jul 2010 11:23 #268 per Xeix (Associat/da)


La setmana que ve hi ha la Quarta trobada BBB "Braves, birra i bany" 22 de juliiol de 2010 l'ordre no és ven bé aquest però tot si val animeu-vos  :party: :party: :party:
El tema ha estat tancat.
17 Jul 2010 11:28 #269 per Oriol_TBID (Associat/da)
Coi! Que bé us ho passeu!  8) Després del 25 de juliol ja em podeu fer un raconet en aquestes fotos!  :party:
El tema ha estat tancat.
17 Jul 2010 11:35 #270 per Eva D (Visitant)



La setmana que ve hi ha la Quarta trobada BBB "Braves, birra i bany" 22 de juliiol de 2010 l'ordre no és ven bé aquest però tot si val animeu-vos  :party: :party: :party:

Gràcies, feu una birra a la meva salut!! 8)
El tema ha estat tancat.
17 Jul 2010 17:19 #271 per Eva D (Visitant)



La setmana que ve hi ha la Quarta trobada BBB "Braves, birra i bany" 22 de juliiol de 2010 l'ordre no és ven bé aquest però tot si val animeu-vos  :party: :party: :party:

Gràcies, feu una birra a la meva salut!! 8)

Molt bé, Xeix! Això jo (encara no ho sé fer)!!
El tema ha estat tancat.
17 Jul 2010 18:16 #272 per merce.merce (Visitant)
Que divertit que va ser ahir !!!!  :party: :party:

Eva  Dona-li les gràcies al Manel per la foto  ;)

I Sergí  8) m'has de treure la tarja vermella que vaig aconseguir entrar,  si no fos per vosaltres no ho hages fet  :love: Ara si aprenc a nadar ja serà brutal jejej

Caloreta  Cuida't (encara que et vaig veure molt be) :love:

Per cert aquest matí he anat a Esportissim i m'han canviat al mono

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
18 Jul 2010 14:59 #273 per maria (Associat/da)
Barcelona92: GRACIAS por organizarnos las salidas al mar!!!!!
Hoy la natacion se ma ha hecho muy corta y he disfrutado mucho!!!!!!!
Maria
El tema ha estat tancat.
18 Jul 2010 19:10 #274 per danibdn (Visitant)
lo mismo digo Sergio, muchas gracias por los entrenos. Gracias a ellos hoy he superado los 750metros!! El tiempo 20:49, así que aun tengo mucho que mejorar!!
El tema ha estat tancat.
18 Jul 2010 19:14 - 18 Jul 2010 19:34 #275 per Eva D (Visitant)
IDEM DE IDEM!! Gracias, Sergio Barcelona92!!

Pero... 23 minutos!!  :beurk: Dios mío, y menos mal que nos diste consejos!! Me imagino cómo debía de ir, dando tumbos como borracha!!  :arf:
MEJOR!  :party: Así tengo más margen de mejora!! Chicos, cuando sea capaz de ir en el mar como en piscina, me compre bici, zapatos con calas, trimono, etc. y no me duela el gemelo... PODÉIS TEMBLAR TODOS!! :whistle: :whistle:
:yes: :yes:
El tema ha estat tancat.
18 Jul 2010 19:19 #276 per merce.merce (Visitant)
Barcelona 92 me sumo a lo escrito antes GRACIAS !!! por estos entrenos en la Playa de la BArceloneta.

Sin la salida del viernes por la tarde no se si hubiera sido capaz de hacer hoy el tramo de mar i ademàs disfrutando. :party: :party:

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
18 Jul 2010 23:06 #277 per juavalga (Visitant)
A mes heu de tindre en compte que hem fet mes de 750m ja que la natació era una mica llarga...

ENHORABONA!!  :great:
El tema ha estat tancat.
19 Jul 2010 11:39 #278 per Barcelona92 (Associat/da)
Gracies a tots vosaltres per vindre, un autentic plaer.
Aquesta setmana si voleu tornem.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
19 Jul 2010 13:03 #279 per ferreret (Associat/da)
Eva gracies al Manel per les fotos  :love: :love:

I a tots els demes enhorabona per la cursa del diumenge :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

Sergi.moltissimes gracies per aquests entrenos i trobades. Quin dia i hora quedariem aquesta setmana ????

Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis
El tema ha estat tancat.
19 Jul 2010 23:02 #280 per maria (Associat/da)
Barcelona92,el jueves es la trobada BBB, podemos quedar el jueves antes o el viernes?
Estamos pensando apuntarnos a la travesia de Sitges,. Hay una de 800 ms y otra de 2kms...Sera demasiado la larga?
Tnks
M
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats