Em sembla que aquest cop no hi podré arribar a temps (tinc una entrevista de treball a L'H a les 17h). Potser si vaig directe des d'allà...

Em poso amb interrogant, però si no hi sóc a les 19h, no m'espereu
Sortideta natació Barceloneta divendres 3 de setembre, 19h on sempre:
A la plaça del MAR.
www.cnab.org/assets/images/mapass.png
(A uns 40 metres cap al mar des de l'entrada del CN Atlètic Barceloneta, al
costat del bar del CN Atlètic Barceloneta)
David
Eva D
Maria
Jaume
Albert75 (Encara que tinguis la marnaton, aquest ritmet es pot fer, oi?)

Enric59
Eulàlia
Barcelona92
Xeix
Dani
Nurita (potser... --però a la llista, t'ho mereixes!)
Danigoal ?