Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

27 Ago 2010 01:31 #441 per maria (Associat/da)
Que buena nadada hoy...y que fresquita estaba el agua...que buena!!
No hay quien duerma con este calor!!!!
M
El tema ha estat tancat.
27 Ago 2010 10:12 #442 per Eva D (Visitant)

Per cert, proposem la pròxima sortideta i si es possible porteu un casquet de bany claret yes

Sortideta natació Barceloneta divendres 3 de setembre, 19h on sempre:
david
Eva D
Danigoal  :whistle:
Maria  :whistle:
Jaume  :whistle:
Albert75  :whistle:
Barcelona92  :whistle:
...
:whistle:
El tema ha estat tancat.
27 Ago 2010 10:16 #443 per maria (Associat/da)
Hola a todos...
En principio Jaime y yo nos apuntamos.
Es el mejor momento de la semana...la nadada en tan buena compañia!!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
27 Ago 2010 11:51 - 27 Ago 2010 22:09 #444 per Eva D (Visitant)
Per cert, proposem la pròxima sortideta i si es possible porteu un casquet de bany claret yes

Sortideta natació Barceloneta divendres 3 de setembre, 19h on sempre: A la plaça del MAR. www.cnab.org/assets/images/mapass.png
(A uns 40 metres cap al mar des de l'entrada del CN Atlètic Barceloneta, al costat del bar del CN Atlètic Barceloneta)
David
Eva D
Maria
Jaume
Danigoal  :whistle:
Albert75  :whistle:
Enric59 :whistle:
Eulàlia :whistle:
Barcelona92  :whistle:
...
:whistle:
El tema ha estat tancat.
27 Ago 2010 23:19 #445 per Enric59 (Visitant)
Fresqueta? Poca broma, que jo m'he quedat a no res de la hipotèrmia. No sé què em deu haver passat per agafar tan fred, però m'he hagut de ficar 10' al jacuzzi.

I la tornada ha estat dura, moltes onades. Sort de la companyia perquè aquests entrenaments sols no els faríem.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
27 Ago 2010 23:21 #446 per Enric59 (Visitant)
De moment m'apunto.

Per cert, proposem la pròxima sortideta i si es possible porteu un casquet de bany claret  :yes:

Sortideta natació Barceloneta divendres 3 de setembre, 19h on sempre: A la plaça del MAR. www.cnab.org/assets/images/mapass.png
(A uns 40 metres cap al mar des de l'entrada del CN Atlètic Barceloneta, al costat del bar del CN Atlètic Barceloneta)
David
Eva D
Maria
Jaume
Danigoal  :whistle:
Albert75  :whistle:
Enric59
Eulàlia :whistle:
Barcelona92  :whistle:
...
:whistle:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
27 Ago 2010 23:22 #447 per Enric59 (Visitant)
Apunta't, Nurita  :yes:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
27 Ago 2010 23:52 - 28 Ago 2010 00:01 #448 per Eulàlia (Associat/da)
Jo m'apunto, of course.



Sortideta natació Barceloneta divendres 3 de setembre, 19h on sempre: A la plaça del MAR. www.cnab.org/assets/images/mapass.png
(A uns 40 metres cap al mar des de l'entrada del CN Atlètic Barceloneta, al costat del bar del CN Atlètic Barceloneta)
David
Eva D
Maria
Jaume
Danigoal  :whistle:
Albert75  :whistle:
Enric59
Eulàlia
Barcelona92  :whistle:
...
:whistle:


Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.
28 Ago 2010 00:31 #449 per Xeix (Associat/da)
Encara que duc molts dies de secà, faré el que pugui, que dissabte hem d'atacar Burriac  :love:

Sortideta natació Barceloneta divendres 3 de setembre, 19h on sempre: A la plaça del MAR. www.cnab.org/assets/images/mapass.png
(A uns 40 metres cap al mar des de l'entrada del CN Atlètic Barceloneta, al costat del bar del CN Atlètic Barceloneta)
David
Eva D
Maria
Jaume
Danigoal  :whistle:
Albert75  :whistle:
Enric59
Eulàlia
Barcelona92  :whistle:
Xeix   :beurk:
...
:whistle:

El tema ha estat tancat.
28 Ago 2010 11:02 #450 per Nurita (Visitant)

Apunta't, Nurita  :yes:


;) Jo m'apunto pero no a la llista, no vull patir. Si arribo i us trobo bé, i sino mitja volta com l'altre dia i no pasa res. Per cert se una técnica per nadar molt i molt ràpit estigi l'aigua freda o calenta, amb ones o sense:

[URL=http://"http://www.emoticonosgratis.org/emoticono/tiburones.html"]
[/URL]

:mdr:

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/
El tema ha estat tancat.
28 Ago 2010 19:51 #451 per Barcelona92 (Associat/da)
Encara a mig gas... Amb el cap a Santiago...

Divendres ens veiem !!!

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
28 Ago 2010 19:54 #452 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Sergio  8)

He estat fent companyia a les ovelletes mentre has estat fora.

Estant totes senceres  :he: Esperant que tornis  :yes:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
28 Ago 2010 23:18 #453 per maria (Associat/da)
Be-beeeeeeeeee!!!!
Bienvenido Sergio!!!
( Enric nos ha cuidado muuuuuuyyy bien!!!!!)
M
El tema ha estat tancat.
29 Ago 2010 14:49 #454 per danibdn (Visitant)
Ei!!
jo també m'apunto!!  divendres a les 19 on es feia abans de l'agost!!

cal portar casquet?? 
El tema ha estat tancat.
29 Ago 2010 23:09 #455 per Eva D (Visitant)
Bnevingut Sergio!!

Sortideta natació Barceloneta divendres 3 de setembre, 19h on sempre: A la plaça del MAR. www.cnab.org/assets/images/mapass.png
(A uns 40 metres cap al mar des de l'entrada del CN Atlètic Barceloneta, al costat del bar del CN Atlètic Barceloneta)
David
Eva D
Maria
Jaume
Danigoal  :whistle:
Albert75 (Encara que tinguis la marnaton, aquest ritmet es pot fer, oi?) :whistle:
Enric59
Eulàlia
Barcelona92
Xeix 
Dani
Nurita (potser... --però a la llista, t'ho mereixes!)

El tema ha estat tancat.
02 Set 2010 13:24 #456 per Danigoal (Associat/da)
Em sembla que aquest cop no hi podré arribar a temps (tinc una entrevista de treball a L'H a les 17h). Potser si vaig directe des d'allà...  :neutral:
Em poso amb interrogant, però si no hi sóc a les 19h, no m'espereu  ;)

Sortideta natació Barceloneta divendres 3 de setembre, 19h on sempre: A la plaça del MAR. www.cnab.org/assets/images/mapass.png
(A uns 40 metres cap al mar des de l'entrada del CN Atlètic Barceloneta, al costat del bar del CN Atlètic Barceloneta)
David
Eva D
Maria
Jaume
Albert75 (Encara que tinguis la marnaton, aquest ritmet es pot fer, oi?) :whistle:
Enric59
Eulàlia
Barcelona92
Xeix 
Dani
Nurita (potser... --però a la llista, t'ho mereixes!)
Danigoal ?

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16
El tema ha estat tancat.
02 Set 2010 23:35 #457 per maria (Associat/da)
Danigoal: Mucha suerte en tu entrevista mañana!!!
M
El tema ha estat tancat.
03 Set 2010 16:00 #458 per danibdn (Visitant)
podem deixar la bossa en algun puesto?
El tema ha estat tancat.
03 Set 2010 16:01 #459 per danibdn (Visitant)
podem deixar bossa on sempre?
no cal neopré encara oi? jeje
El tema ha estat tancat.
03 Set 2010 16:18 #460 per Enric59 (Visitant)
Dani, nosaltres no fem servir neoprè, encara, tot i que la setmana passada l'aigua estava fresqueta  :intello:

No pateixis per la bossa. Tindràs lloc on guardar-la.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats