Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

20 Set 2010 22:53 #621 per Eulàlia (Associat/da)

QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 11 hores

Jo tinc festa i voldria dormir  :sleep:, però el primer és el primer

- Barcelona92
- Enric59
- Eulàlia

QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 19 hores
Per aquells que no tinguin festa  :P :P (Si hi ha quorum vinc a les dues): No em provoquis  :whistle:

- Barcelona92



Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.
21 Set 2010 08:45 #622 per Jaume Carol (Associat/da)
La Maria i jo perpetrarem l’estrena dels neoprens, avia'm com es de complicat posar-se'ls.  :beurk: No us en rieu, si us plau.

QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 11 hores
- Barcelona92
- Enric59
- Eulàlia (Jo tinc festa i voldria dormir  :sleep:, però el primer és el primer)
- Maria
- Jaume


QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 19 hores
Per aquells que no tinguin festa  :P :P (Si hi ha quorum vinc a les dues): No em provoquis  :whistle:
- Barcelona92


Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
21 Set 2010 12:20 #623 per Enric59 (Visitant)

QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 11 hores
- Barcelona92
- Eulàlia (Jo tinc festa i voldria dormir  :sleep:, però el primer és el primer)
- Maria
- Jaume


QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 19 hores
Per aquells que no tinguin festa  :P :P (Si hi ha quorum vinc a les dues): No em provoquis  :whistle:
- Barcelona92

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
21 Set 2010 13:01 #624 per Upe (Visitant)
Jo si puc vindré a les 11, però no és segur! :smile:
El tema ha estat tancat.
21 Set 2010 21:45 - 21 Set 2010 21:47 #625 per Barcelona92 (Associat/da)
Entrenament amb l'Enric amb accent italià  :whistle: :whistle:

Amb 3 sessions setmanals patin una mica, segur que millorem tots plegats... l'unic problema que la natació és com es i una setmana sense entrenar no afecte gaire... peró a la que passen dues es perd la forma amb una rapidessa increible... Coses del aigua.

Jaume et reconeixes:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
21 Set 2010 22:20 #626 per Enric59 (Visitant)

Entrenament amb l'Enric amb accent italià  :whistle: :whistle:

Amb 3 sessions setmanals patin una mica, segur que millorem tots plegats... l'unic problema que la natació és com es i una setmana sense entrenar no afecte gaire... peró a la que passen dues es perd la forma amb una rapidessa increible... Coses del aigua.

Jaume et reconeixes:




Que vols que se'ns ompli la piscina de mirons?


Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
21 Set 2010 22:36 - 22 Set 2010 19:25 #627 per Eva D (Visitant)
Jo no sé si podré venir divendres, encara estic pendent de si treballo o no... (coses de treballar per a l'Ajuntament, sent festa major...)
Fantàstic l'entrenament de dilluns amb la Upe i l'Eulàlia, amb guardarroba fantàstic de la Mercè008, que no es trobava massa bé i va preferir quedar-se a terra...
Aquí teniu el record. Ja veieu el que us vau perdre!! :-)
Maria, hay que estrenar el traje!!

El tema ha estat tancat.
22 Set 2010 19:38 #628 per Enric59 (Visitant)
Com diu un que jo sé, si estàveu tan contentes és que no us vau esforçar prou  :666:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
22 Set 2010 19:39 #629 per Enric59 (Visitant)
Xeix, t'he enviat un correu amb les travessies i les marxes que falten per traslladar als subfòrums  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
22 Set 2010 20:09 #630 per maria (Associat/da)
Eva, estreno el traje el viernes...y ademas como es mi cumple,me estiro e invito a una cervecita en la ST !!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
22 Set 2010 20:24 #631 per Eva D (Visitant)

Eva, estreno el traje el viernes...y ademas como es mi cumple,me estiro e invito a una cervecita en la ST !!!!
Bss
M

:yipi: :yipi: :yipi:
El tema ha estat tancat.
22 Set 2010 21:20 #632 per Enric59 (Visitant)
Em torno a apuntar. He sentit que hi ha ronda de cervesa pagada. Jo poso les braves  :he:

QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 11 hores
- Barcelona92
- Eulàlia (Jo tinc festa i voldria dormir  :sleep:, però el primer és el primer)
- Maria
- Jaume
- Enric


QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 19 hores
Per aquells que no tinguin festa  :P :P (Si hi ha quorum vinc a les dues): No em provoquis que vinc  :whistle:
- Barcelona92

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
22 Set 2010 21:57 #633 per maria (Associat/da)
Je,je,je... Nos pondremos las botas!!!!
M
El tema ha estat tancat.
22 Set 2010 22:40 #634 per Enric59 (Visitant)
Ja tenim tots els fils de natació dins del subfòrum  :party:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
22 Set 2010 22:53 #635 per maria (Associat/da)
Gracias por ocuparos, Enric y Xeix... Se agradece la currada!!!
El tema ha estat tancat.
23 Set 2010 16:27 #636 per SigmaOmik (Associat/da)
Ei, nois i noies, retorno als entrenos. No caldrà neoprè, no?

SAlvador

QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 11 hores
- Barcelona92
- Eulàlia (Jo tinc festa i voldria dormir  :sleep:, però el primer és el primer)
- Maria
- Jaume
- Enric
- SigmaOmik


QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 19 hores
Per aquells que no tinguin festa  :P :P (Si hi ha quorum vinc a les dues): No em provoquis que vinc  :whistle:
- Barcelona92

El tema ha estat tancat.
23 Set 2010 16:45 #637 per Enric59 (Visitant)
No caldrà neoprè, però em sembla que gairebé tots el portarem  :whistle:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
23 Set 2010 17:30 #638 per Upe (Visitant)

QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 11 hores
- Barcelona92
- Eulàlia (Jo tinc festa i voldria dormir  :sleep:, però el primer és el primer)
- Maria
- Jaume
- Enric
- SigmaOmik
- Upe (sense neoprè)


QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 19 hores
Per aquells que no tinguin festa  :P :P (Si hi ha quorum vinc a les dues): No em provoquis que vinc  :whistle:
- Barcelona92

El tema ha estat tancat.
23 Set 2010 17:38 #639 per SigmaOmik (Associat/da)
Jo també sense neopré, bàsicament, perquè no en tinc

SAlvador
El tema ha estat tancat.
23 Set 2010 17:46 #640 per Upe (Visitant)

Jo també sense neopré, bàsicament, perquè no en tinc

SAlvador


Estem en les mateixes condicions. Espero que no hi hagi meduses :whistle:
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats