- Missatges: 264
Entrenament amb l'Enric amb accent italià
![]()
Amb 3 sessions setmanals patin una mica, segur que millorem tots plegats... l'unic problema que la natació és com es i una setmana sense entrenar no afecte gaire... peró a la que passen dues es perd la forma amb una rapidessa increible... Coses del aigua.
Jaume et reconeixes: