Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

28 Set 2010 18:49 #681 per Josep 59 (Associat/da)

Va, vinga... No tenia clar si venir o no, però ja que jo he estat el causant del concepte "mariscada per picar", no puc deixar de ser present.

Però no sé si nedaré al mar o a la piscina. O al bar  :he:



Y aprovechando que el Pisuerga pasa por Valladolid, anem a veure si inventem un nou concepte....  :sarcastic:

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.
El tema ha estat tancat.
28 Set 2010 22:01 #682 per bego (Visitant)

Va, vinga... No tenia clar si venir o no, però ja que jo he estat el causant del concepte "mariscada per picar", no puc deixar de ser present.

Però no sé si nedaré al mar o a la piscina. O al bar  :he:



Y aprovechando que el Pisuerga pasa por Valladolid, anem a veure si inventem un nou concepte....  :sarcastic:


Nens, doncs potser fins i tot puc nedar jo  :whistle: Ballarina59, et quedes amb el borinotis? Enric, tu, a l'aigua, fes el favor!  :whip:


bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
28 Set 2010 22:15 #683 per Enric59 (Visitant)

Va, vinga... No tenia clar si venir o no, però ja que jo he estat el causant del concepte "mariscada per picar", no puc deixar de ser present.

Però no sé si nedaré al mar o a la piscina. O al bar  :he:



Y aprovechando que el Pisuerga pasa por Valladolid, anem a veure si inventem un nou concepte....  :sarcastic:


Nens, doncs potser fins i tot puc nedar jo  :whistle: Ballarina59, et quedes amb el borinotis? Enric, tu, a l'aigua, fes el favor!  :whip:


Vale...  :oops:

Avui m'ha costat molt nedar. Treballar de nit fins tard té això (avui 3a nit seguida  :grrrrrr: )

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
28 Set 2010 22:55 #684 per bego (Visitant)
Toma, i a mi també m'ha costat! jo segueixo al.lucinant que ens haguem d'esforçar tant i tots els dies!  :whistle:

Ja veig que ens posarem forts, sí o sí  :beurk:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
29 Set 2010 10:03 #685 per Josep 59 (Associat/da)

Va, vinga... No tenia clar si venir o no, però ja que jo he estat el causant del concepte "mariscada per picar", no puc deixar de ser present.

Però no sé si nedaré al mar o a la piscina. O al bar  :he:



Y aprovechando que el Pisuerga pasa por Valladolid, anem a veure si inventem un nou concepte....  :sarcastic:


Nens, doncs potser fins i tot puc nedar jo  :whistle: Ballarina59, et quedes amb el borinotis? Enric, tu, a l'aigua, fes el favor!  :whip:


Massa conceptes nous !!

"mariscada per picar"  -  Ballarina59  -  borinotis.          :neutral:

                                                    Help me.....please !!

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.
El tema ha estat tancat.
29 Set 2010 10:13 #686 per bego (Visitant)
Tens el cervell de vaga? :sarcastic:

Mariscada per picar = anem a prendre algo per la Barceloneta després de nedar?
Ballarina59 = tu, perquè corres de puntes
Borinotis = el meu fill  :sarcastic:
:oops:


bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
29 Set 2010 11:07 #687 per Josep 59 (Associat/da)

Tens el cervell de vaga? :sarcastic:

Mariscada per picar = anem a prendre algo per la Barceloneta després de nedar?
Ballarina59 = tu, perquè corres de puntes
Borinotis = el meu fill  :sarcastic:
:oops:


Como dijo Jack "El Destripador", vamos por partes...

1 - No més del que és habitual.  :neutral:

2 - Vale.  :yes:

3 - Que mala es la envidia!!  :grrrrrr:                    (Pero con roquefort están buenas)

4 - Be, em quedo amb el Luis, però no et fan por les males influències.

Ja em diras a quina hora comença la meva jornada "Canguril"  :beurk:

P.D. M'acabaré canviant en Nick per "Baryshnikov 59"

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.
El tema ha estat tancat.
29 Set 2010 12:11 #688 per Enric59 (Visitant)


3 - Que mala es la envidia!!   :grrrrrr:                     (Pero con roquefort están buenas)


Malo, pero malo con ganas!  :whip:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
29 Set 2010 12:15 - 29 Set 2010 15:29 #689 per Josep 59 (Associat/da)


3 - Que mala es la envidia!!   :grrrrrr:                     (Pero con roquefort están buenas)


Malo, pero malo con ganas!  :whip:


El roquefort? Doncs a mi m'agrada...
Mira quina casualitat :sarcastic: la bandera que ha sortit amb les emoticones!!

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.
El tema ha estat tancat.
29 Set 2010 22:18 #690 per Eulàlia (Associat/da)
Ei, Barisnokov59, t'escauria també Mary Poppins Barisnikov59  :rofl: :rofl:


Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.
30 Set 2010 12:32 #691 per Barcelona92 (Associat/da)
Ei CorreCuaCs,

Dema arrivare justet perque vinc d´ arbitrar a Terrassa... pero vinc.

Despres tinc sopar pero una birra la puc fer...

Per cert aquells que m´han enviat els seus telefons ja tenen una invitacio per accedir al llistat de CorreCuaCs, Que espereu la resta?

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
30 Set 2010 12:38 #692 per Enric59 (Visitant)

Ei CorreCuaCs,

Dema arrivare justet perque vinc d´ arbitrar a Terrassa... pero vinc.

Despres tinc sopar pero una birra la puc fer...

Per cert aquells que m´han enviat els seus telefons ja tenen una invitacio per accedir al llistat de CorreCuaCs, Que espereu la resta?


Te l'acabo d'enviar  :mdr:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
30 Set 2010 12:52 #693 per bego (Visitant)
jo sospito que puntual, puntual no seré perquè he d'anar i venir Born-L'H-Born un parell de vegades abans de recollir al Luis i venir a nedar. Hi ha cap possibilitat de començar a les 19:15 per exemple?

Nureyev59, si pots venir sobre les set o set i pico ja estarà bé. Gràcies  :love:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
30 Set 2010 13:00 #694 per Enric59 (Visitant)
No comencem mai a les 7 en punt. A més, Boss92 arribarà justet.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
30 Set 2010 15:05 - 01 Oct 2010 16:33 #695 per Josep 59 (Associat/da)
Ballarina59
Baryshnikov 59
Mary Poppins Barisnikov59
Nureyev59


Qui dóna més?

A primer cop d'ull us heu deixat:

Nijinski 59
Godunov 59    ---     Eulàliaaaaa, el de "Único testigo", i m'has d'explicar lo de Mary Poppins. :neutral:

Bego, suposo que arribaré abans de les set.

Enric, que t'ha pasao?, com diria Papuchi, estàs raro,raro.


P.D.  Canales 59 , Cortés 59,  No, gràcies.

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.
El tema ha estat tancat.
30 Set 2010 15:09 #696 per maria (Associat/da)
Correcuaks... Os veo un poco alterados...no llegueis muy tarde que se nos hara de noche!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
30 Set 2010 15:11 #697 per Enric59 (Visitant)
Josep Maria, em veus raro? Doncs mira que procuro dissimular  :P

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
30 Set 2010 15:17 #698 per Josep 59 (Associat/da)

Josep Maria, em veus raro? Doncs mira que procuro dissimular  :P


:neutral:

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.
El tema ha estat tancat.
30 Set 2010 15:24 #699 per bego (Visitant)

Josep Maria, em veus raro? Doncs mira que procuro dissimular  :P


:neutral:


Raro? El que està és destroyer!  :sarcastic:
Aquest avatar hauria d'estar prohibit segons la nova regulació d'avatars del forum  :whistle:
S'acaba de carregar una imatge bucòlica de la infància! Vilma i Betty, qui s'ho hauria imaginat!
El món ja no és el que era ....  :sarcastic: :intello:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
30 Set 2010 15:28 #700 per Enric59 (Visitant)

Josep Maria, em veus raro? Doncs mira que procuro dissimular  :P


:neutral:


Raro? El que està és destroyer!  :sarcastic:
Aquest avatar hauria d'estar prohibit segons la nova regulació d'avatars del forum  :whistle:
S'acaba de carregar una imatge bucòlica de la infància! Vilma i Betty, qui s'ho hauria imaginat!
El món ja no és el que era ....  :sarcastic: :intello:


Ara seriosament, espero i desitjo que cap norma m'obligui a retirar una imatge perfectament decent, la de dues dones fent-se un petó.

Si em diuen res, poso la bandera espanyola  :666:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats