- Missatges: 177
Va, vinga... No tenia clar si venir o no, però ja que jo he estat el causant del concepte "mariscada per picar", no puc deixar de ser present.
Però no sé si nedaré al mar o a la piscina. O al bar :he:
Va, vinga... No tenia clar si venir o no, però ja que jo he estat el causant del concepte "mariscada per picar", no puc deixar de ser present.
Però no sé si nedaré al mar o a la piscina. O al bar :he:
Y aprovechando que el Pisuerga pasa por Valladolid, anem a veure si inventem un nou concepte.... :sarcastic:
Va, vinga... No tenia clar si venir o no, però ja que jo he estat el causant del concepte "mariscada per picar", no puc deixar de ser present.
Però no sé si nedaré al mar o a la piscina. O al bar :he:
Y aprovechando que el Pisuerga pasa por Valladolid, anem a veure si inventem un nou concepte.... :sarcastic:
Nens, doncs potser fins i tot puc nedar joBallarina59, et quedes amb el borinotis? Enric, tu, a l'aigua, fes el favor!
Va, vinga... No tenia clar si venir o no, però ja que jo he estat el causant del concepte "mariscada per picar", no puc deixar de ser present.
Però no sé si nedaré al mar o a la piscina. O al bar :he:
Y aprovechando que el Pisuerga pasa por Valladolid, anem a veure si inventem un nou concepte.... :sarcastic:
Nens, doncs potser fins i tot puc nedar joBallarina59, et quedes amb el borinotis? Enric, tu, a l'aigua, fes el favor!
Tens el cervell de vaga? :sarcastic:
Mariscada per picar = anem a prendre algo per la Barceloneta després de nedar?
Ballarina59 = tu, perquè corres de puntes
Borinotis = el meu fill :sarcastic:
Ei CorreCuaCs,
Dema arrivare justet perque vinc d´ arbitrar a Terrassa... pero vinc.
Despres tinc sopar pero una birra la puc fer...
Per cert aquells que m´han enviat els seus telefons ja tenen una invitacio per accedir al llistat de CorreCuaCs, Que espereu la resta?
Josep Maria, em veus raro? Doncs mira que procuro dissimular
Josep Maria, em veus raro? Doncs mira que procuro dissimular
Raro? El que està és destroyer! :sarcastic:
Aquest avatar hauria d'estar prohibit segons la nova regulació d'avatars del forum
S'acaba de carregar una imatge bucòlica de la infància! Vilma i Betty, qui s'ho hauria imaginat!
El món ja no és el que era .... :sarcastic: :intello: