- Missatges: 411
Per cert, voleu que faci obrir un fòrum de natació per posar-nos a l'alçada de l'atletisme i el triatló?
Em sembla que treballem prou com per començar a donar entitat a la nostra feina
De pas, hi podríem posar tots els fils de les travessies.
Al llegir-ho anava a obrir-lo però no tinc clar si fer-ho a Competicions directament o dintre de Duatló-Triatló obrir sub-fòrums de nedar i bici.
Bego, Yuki (Comissió Continguts) Enric59, Oriol_TBID (Comissió Esportiva) com ho veieu?
Potser subfòrums de bici i natació dins de Duatló i Triatló ja seria suficient. Com ho veieu els altres?
Per cert, voleu que faci obrir un fòrum de natació per posar-nos a l'alçada de l'atletisme i el triatló?
Em sembla que treballem prou com per començar a donar entitat a la nostra feina
De pas, hi podríem posar tots els fils de les travessies.
Al llegir-ho anava a obrir-lo però no tinc clar si fer-ho a Competicions directament o dintre de Duatló-Triatló obrir sub-fòrums de nedar i bici.
Bego, Yuki (Comissió Continguts) Enric59, Oriol_TBID (Comissió Esportiva) com ho veieu?
Potser subfòrums de bici i natació dins de Duatló i Triatló ja seria suficient. Com ho veieu els altres?
Jo, mentre em digueu on són i m'hi pugui subscriure, cap problema!!
Com ho fem pel llistat de telèfons? Volem que estiguin públics aquí?Hola a tots!!
a mi em sembla bé crear un fil de natació i un altre de bici. De fet penso que igual que fem sortides al mar podriem fer sortides amb bici per la muntanya de collserola!!
Sergio, estic d'acord en el tema tenir llistat de telèfons i tal. alguns mortals no tenim accés "instantani" a Internet i per tant a corredors.cat.
bé, ja direu!!
Com ho fem pel llistat de telèfons? Volem que estiguin públics aquí?Hola a tots!!
a mi em sembla bé crear un fil de natació i un altre de bici. De fet penso que igual que fem sortides al mar podriem fer sortides amb bici per la muntanya de collserola!!
Sergio, estic d'acord en el tema tenir llistat de telèfons i tal. alguns mortals no tenim accés "instantani" a Internet i per tant a corredors.cat.
bé, ja direu!!
Per cert, voleu que faci obrir un fòrum de natació per posar-nos a l'alçada de l'atletisme i el triatló?
Em sembla que treballem prou com per començar a donar entitat a la nostra feina
De pas, hi podríem posar tots els fils de les travessies.
Al llegir-ho anava a obrir-lo però no tinc clar si fer-ho a Competicions directament o dintre de Duatló-Triatló obrir sub-fòrums de nedar i bici.
Bego, Yuki (Comissió Continguts) Enric59, Oriol_TBID (Comissió Esportiva) com ho veieu?
Si us sembla bé, en podem fer dos: Natació i travessies i Ciclisme i marxes
I si tens temps i no costa massa fer-ho, hi pots posar els fils que corresponen a cada subfòrum i que ara estan escampats dins de Triatló?
Bé. La suspensió del tram ciclista crec que va ser encertada. Peró no la forma d'actuar de l'organització amb els participans per relleus. Veritablament un caos... Cada vegada m'agraden menys les Tri Series... Més cares que la resta i perque ? Separar dues sortides en només 2' ? Avanç d'arribar a la primera boia ja haviam avançat a molts nedadors de la primera serie... el primer gir, segur que va ser terrible per molta gent... No entenc.Sergio, què tal a Tossa? Ja m'he assabentat que l'Stelvio es va haver de rascar la panxa :he:
Com ho fem pel llistat de telèfons? Volem que estiguin públics aquí?Hola a tots!!
Sergio, estic d'acord en el tema tenir llistat de telèfons i tal. alguns mortals no tenim accés "instantani" a Internet i per tant a corredors.cat.
bé, ja direu!!
Com ho fem pel llistat de telèfons? Volem que estiguin públics aquí?Hola a tots!!
Sergio, estic d'acord en el tema tenir llistat de telèfons i tal. alguns mortals no tenim accés "instantani" a Internet i per tant a corredors.cat.
bé, ja direu!!
Doncs el millor es que m'envieu correu o MP amb el vostre numero i correu electronic (ja en tinc molts @) i us enviaré una llista a tots. OK ?
QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 11 hores
Com la majoria tenim festa![]()
- Barcelona92
QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 19 hores
Per aquells que no tinguin festa![]()
(Si hi ha quorum vinc a les dues).
- Barcelona92