Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

17 Set 2010 21:25 #601 per Eva D (Visitant)

Per cert, voleu que faci obrir un fòrum de natació per posar-nos a l'alçada de l'atletisme i el triatló?

Em sembla que treballem prou com per començar a donar entitat a la nostra feina  :P

De pas, hi podríem posar tots els fils de les travessies.


Al llegir-ho anava a obrir-lo però no tinc clar si fer-ho a Competicions directament o dintre de Duatló-Triatló obrir sub-fòrums de nedar i bici.

Bego, Yuki (Comissió Continguts)  Enric59, Oriol_TBID (Comissió Esportiva) com ho veieu?  :666:


Potser subfòrums de bici i natació dins de Duatló i Triatló ja seria suficient. Com ho veieu els altres?  ;)


Jo, mentre em digueu on són i m'hi pugui subscriure, cap problema!!
8)
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 23:33 #602 per bego (Visitant)

Per cert, voleu que faci obrir un fòrum de natació per posar-nos a l'alçada de l'atletisme i el triatló?

Em sembla que treballem prou com per començar a donar entitat a la nostra feina  :P

De pas, hi podríem posar tots els fils de les travessies.


Al llegir-ho anava a obrir-lo però no tinc clar si fer-ho a Competicions directament o dintre de Duatló-Triatló obrir sub-fòrums de nedar i bici.

Bego, Yuki (Comissió Continguts)  Enric59, Oriol_TBID (Comissió Esportiva) com ho veieu?  :666:


Potser subfòrums de bici i natació dins de Duatló i Triatló ja seria suficient. Com ho veieu els altres?  ;)


Jo, mentre em digueu on són i m'hi pugui subscriure, cap problema!!
8)


Jo penso com l'Oriol; que sigui un fil que pengi de Duatló i triatló, donat que la web és Corredors .... tot i que hi ha gent que fa només travesses, la majoria fa també triatlons i duatlons, no? Bona idea!

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
17 Set 2010 23:46 #603 per danibdn (Visitant)
Hola a tots!!

a mi em sembla bé crear un fil de natació i un altre de bici. De fet penso que igual que fem sortides al mar podriem fer sortides amb bici per la muntanya de collserola!!

Sergio,  estic d'acord en el tema tenir llistat de telèfons i tal. alguns mortals no tenim accés "instantani" a Internet i per tant a corredors.cat.

bé, ja direu!!
El tema ha estat tancat.
18 Set 2010 08:35 #604 per maria (Associat/da)
Muy buena idea...
Tan buena que como esto va en serio y esta tronando y lloviendo...en vez de entrenar, jaime y yo nos vamos a mirar los neoprenos!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
18 Set 2010 09:52 #605 per Eva D (Visitant)

Hola a tots!!

a mi em sembla bé crear un fil de natació i un altre de bici. De fet penso que igual que fem sortides al mar podriem fer sortides amb bici per la muntanya de collserola!!

Sergio,  estic d'acord en el tema tenir llistat de telèfons i tal. alguns mortals no tenim accés "instantani" a Internet i per tant a corredors.cat.

bé, ja direu!!

Com ho fem pel llistat de telèfons? Volem que estiguin públics aquí?
El tema ha estat tancat.
18 Set 2010 14:53 #606 per Enric59 (Visitant)

Hola a tots!!

a mi em sembla bé crear un fil de natació i un altre de bici. De fet penso que igual que fem sortides al mar podriem fer sortides amb bici per la muntanya de collserola!!

Sergio,  estic d'acord en el tema tenir llistat de telèfons i tal. alguns mortals no tenim accés "instantani" a Internet i per tant a corredors.cat.

bé, ja direu!!

Com ho fem pel llistat de telèfons? Volem que estiguin públics aquí?


Millor que no. Penseu que al fòrum hi pot entrat tothom encara que no hi estigui registrat.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
18 Set 2010 14:58 #607 per Enric59 (Visitant)

Per cert, voleu que faci obrir un fòrum de natació per posar-nos a l'alçada de l'atletisme i el triatló?

Em sembla que treballem prou com per començar a donar entitat a la nostra feina  :P

De pas, hi podríem posar tots els fils de les travessies.


Al llegir-ho anava a obrir-lo però no tinc clar si fer-ho a Competicions directament o dintre de Duatló-Triatló obrir sub-fòrums de nedar i bici.

Bego, Yuki (Comissió Continguts)  Enric59, Oriol_TBID (Comissió Esportiva) com ho veieu?  :666:


Xeix, havia enviat un MP al Xinoxano, però ja que t'ofereixes...  8)

Un cop llegit els vostres comentaris, potser sí que és més convenient crear dos subfòrums dins de Triatló i duatló. Té més sentit perquè, com diu la Bego, som un fòrum de corredors.

Si us sembla bé, en podem fer dos: Natació i travessies i Ciclisme i marxes

I si tens temps i no costa massa fer-ho, hi pots posar els fils que corresponen a cada subfòrum i que ara estan escampats dins de Triatló?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
19 Set 2010 18:20 #608 per maria (Associat/da)
Genial matinal acuatica/deportiva en la travesa del Estanque de Banyolas.

2,125Kms, en agua dulce que se han hecho cortos.

Marta, 31 mins y primera de su catergoría.... ENHORABUENA¡¡¡¡¡¡¡
Barcelona 92, en el entorno de 31 mins tambien . Vaya dos campeones que tenemos ¡
Stelvio 41 y Juanjo 44.
Jaime ha acabado en 50 min y servidora en 57.

Lo mejor...no hay medusas, y cuando tragas agua...pues eso, no pasa nada.

Al acabar , picnic en compañia...tortillita, croquetas, bocatas, quesito.... y todas esas cosas que saben tan buenas despues de nadar una horita.

MUY , MUY GUAPO.....El año que viene, si todo va bien, repetimos seguro...

EL viernes es fiesta... que tal una nadadita sobre las 11:00????? , Jaime y yo ya tenemos neopreno...y ganas de estrenarlo.

Bss

María
El tema ha estat tancat.
19 Set 2010 20:43 #609 per Xeix (Associat/da)

Si us sembla bé, en podem fer dos: Natació i travessies i Ciclisme i marxes

I si tens temps i no costa massa fer-ho, hi pots posar els fils que corresponen a cada subfòrum i que ara estan escampats dins de Triatló?


Fet  :great: , potser quedin fils per moure, si en veieu cap feu-m'ho saber
El tema ha estat tancat.
19 Set 2010 20:50 #610 per Enric59 (Visitant)
Moltes felicitats per la travessia de Banyoles  8)

Quina enveja! L'any que ve s'ha de muntar una altra expedició  :yes:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
19 Set 2010 20:51 #611 per Enric59 (Visitant)
Sergio, què tal a Tossa? Ja m'he assabentat que l'Stelvio es va haver de rascar la panxa  :he:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
19 Set 2010 21:09 #612 per Enric59 (Visitant)
Moltes gràcies, Xeix  8)

Noies, nois, ja tenim fòrum  :party:

Potser ara que comencem temporada nova, podríem obrir un fil nou pels entrenaments, oi? Més que res per no fer-lo tan llarg.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
19 Set 2010 23:01 #613 per Eva D (Visitant)
Felicitats a la Marta, al Sergio, al Jaume, a la Maria... al Xeix i al David per fer el doblete sec que han fet i juntament amb l' Enric59 per la nova secció, wenu...  :glasses: :glasses:
No sé, em sento feliç avui!! No he nedat però he fet la Mercè amb el meu fill, una passada. Un goig bestial quan veus que no només pots anar amb el teu fill, sinó que tota la cursa vol apretar i que només li deixes fer-ho els últims 400 metres... Avui sóc molt feliç! :yes:

Demà nedadeta amb l'Eulàlia i segurament amb la Upe a les 3... Algú més s'hi apunta? A veure si no hi ha meduses... Maria, igual pots estrenar el neoprè...?  :whistle:

El tema ha estat tancat.
19 Set 2010 23:35 #614 per Enric59 (Visitant)
Ja ho llegit, Eva. Molt bé el teu fill, eh! I contenta la mare...  :he:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
20 Set 2010 06:53 - 20 Set 2010 07:05 #615 per Barcelona92 (Associat/da)

Sergio, què tal a Tossa? Ja m'he assabentat que l'Stelvio es va haver de rascar la panxa  :he:

Bé. La suspensió del tram ciclista crec que va ser encertada. Peró no la forma d'actuar de l'organització amb els participans per relleus. Veritablament un caos... Cada vegada m'agraden menys les Tri Series... Més cares que la resta i perque ? Separar dues sortides en només 2' ? Avanç d'arribar a la primera boia ja haviam avançat a molts nedadors de la primera serie... el primer gir, segur que va ser terrible per molta gent... No entenc.

Vam fer 8º d'un total de 36 equips. Jo molt content amb la meva natació 22' com sempre de menys a més, a la primera volta anava el 9º i vaig sortir el 6º.

Vaig coincidir amb el Serju16  8) Un plaer... al dia despres ens tornariem a veure a Banyoles.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
20 Set 2010 06:58 #616 per Barcelona92 (Associat/da)
QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 11 hores
Com la majoria tenim festa  :whistle: :whistle:

- Barcelona92

QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 19 hores
Per aquells que no tinguin festa  :P :P (Si hi ha quorum vinc a les dues).

- Barcelona92


Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
20 Set 2010 07:00 #617 per Barcelona92 (Associat/da)

Hola a tots!!
Sergio,  estic d'acord en el tema tenir llistat de telèfons i tal. alguns mortals no tenim accés "instantani" a Internet i per tant a corredors.cat.
bé, ja direu!!

Com ho fem pel llistat de telèfons? Volem que estiguin públics aquí?


Doncs el millor es que m'envieu correu o MP amb el vostre numero i correu electronic (ja en tinc molts @) i us enviaré una llista a tots. OK ?

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
20 Set 2010 09:50 #618 per Eva D (Visitant)

Hola a tots!!
Sergio,  estic d'acord en el tema tenir llistat de telèfons i tal. alguns mortals no tenim accés "instantani" a Internet i per tant a corredors.cat.
bé, ja direu!!

Com ho fem pel llistat de telèfons? Volem que estiguin públics aquí?


Doncs el millor es que m'envieu correu o MP amb el vostre numero i correu electronic (ja en tinc molts @) i us enviaré una llista a tots. OK ?


SI ERES UN CRACCC!!!
El tema ha estat tancat.
20 Set 2010 10:24 #619 per bego (Visitant)

QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 11 hores
Com la majoria tenim festa  :whistle: :whistle:

- Barcelona92

QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 19 hores
Per aquells que no tinguin festa  :P :P (Si hi ha quorum vinc a les dues).

- Barcelona92


Yo, seguramente podría venir a las 11 ... alguien, por casualidad viene con acompañante? Tengo un niño buenísimo  :sarcastic: que se quedaría jugando en la playa si hay un adulto cerca que le echa un ojo.

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
20 Set 2010 13:55 #620 per Enric59 (Visitant)
QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 11 hores
Com la majoria tenim festa  :whistle: :whistle:

- Barcelona92
- Enric59

QUEDADA DIVENDRES 24/9 - 19 hores
Per aquells que no tinguin festa  :P :P (Si hi ha quorum vinc a les dues): No em provoquis  :whistle:

- Barcelona92


Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats