- Missatges: 18488
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
a mi em surt amb Km. Si no tens usuari, obres un i segurament el pots configurar per què et surti. Ja diràs.com es pasa de milles a km ??et poso el track que vam fer l'altre vegada, amb la meva dona, i on a més vaig fer crònicaEl Sobrepuny el tinc apuntat a la llista de cims pendents :mdr:, com m'agrada fer aquest tipus de muntanya!Li vaig dir a la meva dona de quedar-nos a dinar, i farem cas del teu consell. Els diumenges són per ella i mirem de fer caminades arreu i ens ho passem bé. De fet quan mirava, no em podia creure que fossis tu. És, no és, És, no és. I al veure't riure: ÉS. Grata sorpresa. Vam anar a Berga a comprar un pollastre a la brasa i ens el vam menjar a casa. Ttambé força agulletes, donat que el Sobrepuny no te més de 6 i escaig, però un puja baixa intens. Recomanable i vistes molt maques.Pep
tota una sorpresa trovarte diumenge a la Nou del Berguedà. Si no ho has provat, un altre dia, dineu a la Fonda Cal Marginet, molt cassolà i tot bonissim!! :he:
Encara recordo la baixada del Pedraforca, i es que tinc unes agulletes que feia molt que no patia... :beurk:
www.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3268200
cada any hi vaig almenys una vegada al Pedra i la grimpada a aquesta època de l'any, m'encanta. Les dues darreres vegades vaig pujar des de Gòsol i llavors em vaig quedar a dinar al poblePoso algunes fotos del Pedraforca, em va encantar la grimpada!!!
Va ser una sortida magnifica amb els amics albertllebrei Dolo, amb ells tinc moltes coses a apendre i m'ensenyen els racons mes bonics de tot arreu!
Ja ens diràs s'hi millores, que ens tens preocupats. Ànims ! :love:Crissbd :love:
Al matí estíc fent rehabilitació en la mutua ( magnoterapua I corrents)
A la tarda vaig al gym del club I vaig exercicis al terra de lumbars I també amb la pilota de goma friball
Lo que tinc és una hernia discal de la L4 S1 I que la L4 toca la L5 I aixó ha produit el pinçament que passar per el mateix recorregut del nervi ciatic ara vaig millor poc a poc peró es lo que hay :mdr:
Crissbd :love:
Al matí estíc fent rehabilitació en la mutua ( magnoterapua I corrents)
A la tarda vaig al gym del club I vaig exercicis al terra de lumbars I també amb la pilota de goma friball
Lo que tinc és una hernia discal de la L4 S1 I que la L4 toca la L5 I aixó ha produit el pinçament que passar per el mateix recorregut del nervi ciatic ara vaig millor poc a poc peró es lo que hay :mdr:
Ja ens diràs s'hi millores, que ens tens preocupats. Ànims ! :love:
Miguel ja aniras dient que tal et trobes! A recuperarse!
El Sobrepuny el tinc apuntat a la llista de cims pendents :mdr:, com m'agrada fer aquest tipus de muntanya!Li vaig dir a la meva dona de quedar-nos a dinar, i farem cas del teu consell. Els diumenges són per ella i mirem de fer caminades arreu i ens ho passem bé. De fet quan mirava, no em podia creure que fossis tu. És, no és, És, no és. I al veure't riure: ÉS. Grata sorpresa. Vam anar a Berga a comprar un pollastre a la brasa i ens el vam menjar a casa. Ttambé força agulletes, donat que el Sobrepuny no te més de 6 i escaig, però un puja baixa intens. Recomanable i vistes molt maques.Pep
tota una sorpresa trovarte diumenge a la Nou del Berguedà. Si no ho has provat, un altre dia, dineu a la Fonda Cal Marginet, molt cassolà i tot bonissim!! :he:
Encara recordo la baixada del Pedraforca, i es que tinc unes agulletes que feia molt que no patia... :beurk:
eeeepp!!! afotos.. :he:Ahir vaig anar a fer la four factory a Igualada
![]()
Superdivertida
Puja, baixa, aigua, fang, vent..... Surts de color marró :surprised: :surprised: vam riure molt
![]()
tranquil pedro ja ho comentare dissabteAnna, Pep, a veure si a MH le interessa a algú participar amb l'Eskamot als relleus de les 24 hores
, fins i tot fer un equip de MH :oh:.