Es-K-Mot Vallesà: 2015 correrà

Es-K-Mot Vallesà: 2015 correrà

13 Gen 2015 22:58 #61 per FerRun (Associat/da)
Hola a tothom...!! Bufff, feia tant que nomentrava!! Però ara que sembla que es torna a revifar una mica l'Es-k-Mot Vallesà intntaré a tornar a passar-me més sovint per aquí.

Tornar dissabte passat a MH va estar molt bé. És de les coses que més trobo a faltar des de que ja no puc córrer. I sembla que això va per llaaargggg! Però, tot i així intentaré anar a MH  de tant en tant a retrobar-me amb vosaltres i compartir l'esmorzar al 200.

Profe, magnífic vídeo, molt bona resolució i les imatges genials totalment estabilitzades....I a sobre, cantes tú!! La leche!!! I el més graciós de tot és que fins que ño has cantat la del Mediterraneo no me n'adonat que eres tu. Les primeres semblaven que eren les versions originals....jajajaja. Bravo, Antonio!!

Jo, també estic d'acord en que es faci un fil anual, i proposo que en comptes d'obrir un fil nou anual al febrer, aquest mateix canviï de nom per ajustar-se al seu caràcter anual. Això ho hauria de fer el Pep ja que va ser ell qui va obrir el fil. Ok?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2015 23:19 #62 per socanna (Associat/da)
:surprised: :surprised: :surprised: Aquest fil s'està colapsant :rofl: :rofl: :rofl:  Que guai tornar-vos a llegir, i que guai si de tant en tant podem seguir compartint.....
FerRun també em sembla bé el que dius de que sigui aquest mateix el fil que pugui quedar per tot l'any 8)
Llavors el Pep, si ell vol ja pot canviar el nom del fil fent referència a l'es-ka-mot vallesà tot el 2015 .....correrà.....o el que vulgui posar-hi!!!!

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2015 23:21 #63 per socanna (Associat/da)
Sabeu??? aquesta tarda amb el grup de dones del dimarts hem compartit un entreno amb el Carles Castillejo. Primer ens ha fet una xerrada amb alguns consells i després hem anat a fer 5km per Vallaparadis. Correrà la Mitja de Terrassa :party: :party:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2015 23:24 #64 per socanna (Associat/da)
:surprised: :surprised: he penjat una foto.......
ara una altre  :rofl: :rofl: :rofl:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2015 23:43 #65 per pinelli (Associat/da)

Sabeu??? aquesta tarda amb el grup de dones del dimarts hem compartit un entreno amb el Carles Castillejo. Primer ens ha fet una xerrada amb alguns consells i després hem anat a fer 5km per Vallaparadis. Correrà la Mitja de Terrassa :party: :party:

ostres.. i jo entrenant-me a la rambla.. :grrrrrr:..
el diumentge ens veurem..  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2015 23:49 #66 per socanna (Associat/da)
Em sap greu Javi :'( :'(
Per cert, si pots venir una mica abans al pati de la Roda muntarem la carpa correcat i repartirem dorsals  :yes: el korfbaler ens ha convocat a les 7'45h, però pots venir més tard i després ajudar-nos a repartir quan vinguin els corredors a buscar dorsals.....

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2015 23:50 #67 per socanna (Associat/da)

Sabeu??? aquesta tarda amb el grup de dones del dimarts hem compartit un entreno amb el Carles Castillejo. Primer ens ha fet una xerrada amb alguns consells i després hem anat a fer 5km per Vallaparadis. Correrà la Mitja de Terrassa :party: :party:

ostres.. i jo entrenant-me a la rambla.. :grrrrrr:..
el diumentge ens veurem..  :party:


al final m'acompanyaràs al globo????

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2015 23:53 - 13 Gen 2015 23:57 #68 per Tensi (Associat/da)
Profe, molt bo el video que has fet :love:  I a més  a més hem descobert una nova faceta teva, cantes molt bé...

Ricard, molt maca la teva crònica de mossenaire d'honor. A vegades  llegeixo els teus escrits del bloc perquè m'agrada molt el que escrius.

Ja he apuntat a l'agenda la milla del dia 8 :yipi: :yipi: Si us plau, ja m'avisaràs per fer l'inscipció. Passaré l'informació al cole a veure si hi ha més gent que s'anima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 00:10 #69 per pinelli (Associat/da)

Sabeu??? aquesta tarda amb el grup de dones del dimarts hem compartit un entreno amb el Carles Castillejo. Primer ens ha fet una xerrada amb alguns consells i després hem anat a fer 5km per Vallaparadis. Correrà la Mitja de Terrassa :party: :party:

ostres.. i jo entrenant-me a la rambla.. :grrrrrr:..
el diumentge ens veurem..  :party:


al final m'acompanyaràs al globo????

cap problema en anar una miqueta abans.. :great:
lo del globus ho decidere alla mateix..  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 07:43 #70 per Pep (Visitant)
això està que bull  :mdr:

Va bé ? Es-K-Mot Vallesà: 2015 correrà

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 07:47 #71 per Ricard (Associat/da)

Profe, molt bo el video que has fet :love:  I a més  a més hem descobert una nova faceta teva, cantes molt bé...

Ricard, molt maca la teva crònica de mossenaire d'honor. A vegades  llegeixo els teus escrits del bloc perquè m'agrada molt el que escrius.

Ja he apuntat a l'agenda la milla del dia 8 :yipi: :yipi: Si us plau, ja m'avisaràs per fer l'inscipció. Passaré l'informació al cole a veure si hi ha més gent que s'anima.


Quant ho tinguem més elaborat (a hores d'ara estem fent un concurs de cartells entre els alumnes) passarem informació a totes les escoles i a l'IES del barri.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 09:26 #72 per MIGUEL SBD (Associat/da)

això està que bull   :mdr:

Va bé ? Es-K-Mot Vallesà: 2015 correrà


perfecte  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 19:13 #73 per socanna (Associat/da)
Perfecte Pep 8)

Gràcies pinelli31. ens veiem diumenge  :yes: :yes:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 19:25 #74 per Pep (Visitant)
socanna em deia que a ella no li venia al correu quan escriviu: a mi si, us arriba a tothom?, penso que va bé, per què immediatament veus les respostes.

Diumenge a la capital em sembla que hi ha una curseta :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 19:54 #75 per crissbd (Associat/da)
Pep a mi tampoc m'arriben al correu. Només m'arriben les notificacions de que s'ha obert un fil nou. Pero de fet, prefereixo que no m'arribin, perque com vaig entrant molt sovint, ja ho vaig mirant  :he:
Un any mes, no m'atreveixo amb Terrassa  :beurk: aviam si l'any vinent soc mes valenta.
Dissabte a Polinyà, pero sense pressions  :oops:

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 19:57 #76 per OriolPA34 (Visitant)
Pep vigila amb això de capital, visc a Terrassa però sóc de Sabadell :666: :mdr:
FerRun encantat de veure't per aquí.
Bona mitja a tothom, ens hi veiem!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 20:00 #77 per Pep (Visitant)
8)

Dalt hi ha un lloc on posa, amb una estrelleta: notificació, i ja et venen sempre: llavors si és gmail, poses un filtre per què vagin a un racó i pots fer gairebé xat al fòrum. Pot provar-ho, i si no t'agrada, tornes a tocar "notificar" i deixen de venir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 20:02 #78 per Pep (Visitant)

Pep vigila amb això de capital, visc a Terrassa però sóc de Sabadell :666: :mdr:
FerRun encantat de veure't per aquí.
Bona mitja a tothom, ens hi veiem!


fantàstic !! ens hi veiem  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 20:03 - 14 Gen 2015 20:10 #79 per Pep (Visitant)
Dalt, crissbd,  hi ha un lloc on posa, amb una estrelleta: notificar, cliques, i ja et venen sempre: llavors si és gmail, poses un filtre per què vagin a un racó i pots fer gairebé xat al fòrum. Pots provar-ho, i si no t'agrada, tornes a tocar "notificar" i deixen de venir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2015 21:02 #80 per socanna (Associat/da)
Oriol que tinguis una bona Mitja 8) Suposo que ens veurem a la carpa correcat ;)
Pep jo igual que la Crissbd prefereixo anar-hi entrant..... i que no se'm col·lapsi el gmail :he:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.