Doncs aquesta era la meva 21a marató i la 11a a Barcelona.
Cada marató és diferent, cap és igual i aquesta tampoc ho seria, anava a fer la marató amb la
mariona76, que era la seva 1a. Jo estava segura que ho faria molt bé, però a una marató mai se li ha de perdre el respecte, ni que vagis de tranqui.... Són 42 km aquesta vegada no anava a fer la meva marató, però era més important perquè volia que ella gaudís tant com jo, sabent que hi hauria moments en que potser caldria patir..... Buffff quins nervis......
Ella havia seguit els meus consells......o no?? Jo li deia el que sento que diuen.... has de corre 4 o 5 dies i fer entre 60 i 70 kms a la setmana!!!! però se que no ho feia :beurk: :beurk: vam fer un parell de tirades, una acompanyades pel
MiguelSBD, que sempre està disposat a donar un cop de mà :love: Vam fer 28km pel riu Ripoll. L'altre tirada la vam fer pel litoral, el mateix dia que es feia la maratest, però nosaltres sense cursa (15 amunt i tornada), compartint kms amb el
dani75, i el
Ferny :love: :love: gràcies companys per fer-nos companyia uns kms.
I la setmana abans de la marató tornem al litoral amb el
pinelli, i la seva colla. No diré noms per no deixar-me a ningú, però va ser un plaer compartir aquell matí i la sessió tècnica amb tots vosaltres
I arriba el dia!!! Som-hi!!!
Arribem i ens canviem. Saludem alguns correcats, i amb els nervis anem al guardaroba a deixar bosses.
Buffff ara a la Mariona se li trenquen les ulleres :surprised: :surprised:, i jo no sé córrer sense :beurk: :beurk:, però si no es poden arreglar....., estic disposada a deixar-li les meves..... però ella molt apanyadeta, agafa cinta adhesiva de no sé on..... i ho arregla

Ara....tenim el temps just....però ella ha d'anar a fer pipì :surprised: :surprised: Uiiiiii quina cua als WC..... nervis, anem canviant de cua..., segons veiem quina va més ràpida..........
Sona la música i sentim el tret de sortida :surprised: correm cap al calaix que podem....i ens situem al de 3h45'
no veiem a ningú conegut..., de fet volíem sortir amb el globus de 4h :surprised: però estem al calaix de davant..... Què fem???
Vols que els esperem??? I la gent ens porta cap endavant i seguimmmmm decidim sortir a la nostra bola..., de fet com sempre hem fet :rofl: :rofl: sona la música de Barcelonaaaaa i són moments de pell de gallina :love:
Les dues portem rellotge i intentarem controlar ritme de 4h, tot i que crec que podríem anar amb el grup del
pinelli a fer 3h55'Però millor ser conservador.... és la seva primera i es tracta de gaudir i acabar.....
Doncs comencem i des del primer km, gaudeixo, miro, observo, parlo, animo, crido al públic que animi.....i que gauiiiii ja hi som Mariona, estàs corrent la marató :surprised:
Anem fent, saludem als que coneixem i als que no :rofl: :rofl: també, i seguim i anem sumant. jo intento donar-li la beguda que vol... aigua? isotònic??, i així ella no trenca el ritme.
Li pregunto com va i em diu: be, molt bé..... Gauuuu que guaiiiii

I anem fent... ens passen correcats, però nosaltres a la nostra...., la marató és llarga....
Al km 10-20 faig un petó al
Zenon :love:, m'emociono i corro amb el cap no sé on i els ulls plens de llàgrimes....
Seguim..... i passem la 1/2 amb 2h clavades....... Uiiiii jo volia passar-la amb menys temps....però la Mariona sempre va de menys a més.....i aquesta vegada també!!! Diu que es troba bé!!! Som-hi doncs...i anem fent... ella ja farà la seva crònica de les sensacions i moments viscuts en aquesta segona mitja... Jo només se que quan al km 35 em diu que es troba molt bé, jo flipo, i soc feliç. Això ja ho tenim

I el
Pauque ens acompanya en algun tram i ens anima :love: Vinga Mariona i arribem al paral·lel i jo crido al públic que animi i animo als corredors, alguns pobres molt tocats...., i vinga Mariona que ja hi som....va, va, va.........
I arribem ens agafem les mans i creuem l'arc 3h54'25''. ens abracem :love:
Ho has aconseguit
mariona76 ets molt gran
I jo.... he tornat a guanyar una altra marató. Aquesta també ha sigut especial :love:
Gràcies a tots els que ens heu saludat i animat pel camí :love: :love: i als reporters :love: :love:
I avui acabo de fer la inscripció per la marató de Dublin el 30 d'octubre