- Missatges: 18488
ahir vaig fer la primera volteta per la mola .. montcau - mola- montcau .. amb perdua a la roca encabalcada :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: fins a dos vegades ho vaig intentar .. :yes: .. 12.5 kms amb les cames com pedres ..
a veure si fem una sortideta amb penya miguel
ahir vaig fer la primera volteta per la mola .. montcau - mola- montcau .. amb perdua a la roca encabalcada :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: fins a dos vegades ho vaig intentar .. :yes: .. 12.5 kms amb les cames com pedres ..
ja et portaré a la Roca Encavalgada
Ja ho farem lo que passar que en de cuadra el día millor un dissabte matíahir vaig fer la primera volteta per la mola .. montcau - mola- montcau .. amb perdua a la roca encabalcada :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: fins a dos vegades ho vaig intentar .. :yes: .. 12.5 kms amb les cames com pedres ..
ja et portaré a la Roca Encavalgadamiguel a veure ara que vindra millor temps .. liem a uns quants
i fem una sortida turistica per la mola
per mi quan vulguis .. Amb antelacioJa ho farem lo que passar que en de cuadra el día millor un dissabte matíahir vaig fer la primera volteta per la mola .. montcau - mola- montcau .. amb perdua a la roca encabalcada :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: fins a dos vegades ho vaig intentar .. :yes: .. 12.5 kms amb les cames com pedres ..
ja et portaré a la Roca Encavalgadamiguel a veure ara que vindra millor temps .. liem a uns quants
i fem una sortida turistica per la mola